LOPUN AJAN HERÄTYS

TeeParannus

Shalom Rakas lukija! Haluaisin avata keskustelun Suomen seurakunnan tilasta näin lopunaikoina. Suomenkin seurakunnan on tehtävä PARANNUS SYNNEISTÄÄN JA ALKAA ELÄMÄÄN TOTISTA KRISTILLISYYTTÄ! HERRA ON TULOSSA PIAN JA MEIDÄN TULEE OLLA KELPOJA HÄNELLE KUN HÄN TULEE NOUTAMAAN MORSIAMMENSA (Ilm 16:15). Valmistautukaa KARITSAN HÄIHIN, YLÖSTEMPAUKSEEN! TASOITTAKAA HERRALLE TIE! HÄN ON LÄHETTÄNYT PROFEETTANSA SAARNAAMAAN PARANNUSTA JA PYHYYTTÄ! KUULKAA TOTUUS!! Seurakunta on Suomessa luopumustilassa! Täälä ei nuhdella syntiä tai saarnata PYHYYTTÄ. Seurakunnasta on tullut nuorille "paikka hengailla ja nähdä kavereita" ja vanhemmille se on tapa viettää sunnuntaita. Seurakunnissa ei saarnata enää edes ristiä tai verta, vaan pastorit haluavat vain miellyttää kuulijakuntaansa! Voit polttaa vaikka tupakkaa seurakunnan edessä, eikä pastori nuhtele sinua siitä! SE ON VÄÄRIN, SE VÄÄRISTÄÄ OPIT! SE ON OPPI VIE KADOTUKSEEN!

Tietäkää mitä PIETARI sanoo kirjeissään vääristä opettajista! Tietäkää mitä RAAMATTU muutenkin puhuu Pyhyydestä ja Vanhurskaudesta! Rukoilkaa totuuden tuntemista ja tehkää parannus!

Suosittelen teitä tutustumaan TV7:llakin esitetteyihin PROFEETAN sanomiin ja www.repentfinland.fi:ssä suomennettuihn saarnoihin ja oraakkeleihin! Sieltä saatte eväät tehdä elämästänne parempaa!

Herramme odottaa meiltä pyhyyttä ja vanhurskautta!!!

Rauhaa ja rakkautta!

SHALOM!
Ilmestyskirja 22:
1. Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta.
2. Keskellä sen katua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät, antaen joka kuukausi hedelmänsä, ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi.
3. Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä
4. ja näkevät hänen kasvonsa, ja hänen nimensä on heidän otsissansa.
5. Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti.
6. Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.
7. Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"
8. Ja minä, Johannes, olen se, joka tämän kuulin ja näin. Ja kun olin sen kuullut ja nähnyt, minä lankesin maahan kumartuakseni sen enkelin jalkojen eteen, joka tämän minulle näytti.
9. Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa".
10. Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.
11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.
16. Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
17. Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
18. Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
19. ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
20. Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!
21. Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

6

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TeeParannus

      Tarkoitan Siis HERRAN PROFEETTA OWUORIA! Älkää kuunnelko Benny Hinniä tms Herzogia, He ovat vääriä profeettoja eivätkä saarnaa parannusta tai pyhyyttä!! On vain yksi HERRAN PROFEETTA joka ei ota työstään YHTÄÄN RAHAA eikä tee kompromisseja RAAMATUN kanssa!

      Shalom!

      • S-A

        Tämän täytyy olla jonkun Owuoria vastustavan henkilön trollikirjoitus...

        Tai sitten Owuor on ottanut tällä henkilöllä Herran paikan. Koska ei kai se niin mene, että "Yksi on Jumala ja yksi välimies Jumalan ja ihmisen välillä; Jeesus Kristus. Ja yksi on profeetta..." Jos tällaista joku OIKEASTI opettaa, niin on todella harhassa ja hänen pitäisi ITSE tehdä parannus!

        S-A, Tampere


    • Hylkää.ihmisopit

      Raamattu on tärkeämpi.

      Owuoria on eksyttäjä, joka johtaa seuraamaan ja kunnioittamaan itseään.

      • jeesusonainoatie

        Aivan näin,aamen..


    • minun_kysymykseni

      Valehteletteko tietoisesti vai ettekö edes aikuisina vielä ole ymmärtäneet että nuo kaikki jutut ovat satua?

    • Branham.jäi.toiseksi

      Uusi Elia on syntynyt. Taas kerran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe