Kertakäyttösuhteet

tääontätä

Näin kesäaikaan moni aktivoituu parisuhteen etsimisessä. Kova kiire loman aikana löytää kiva kumppani! Moni pitkässä parisuhteessa elänyt ei tiedä, miten kertakäyttöistä nykyajan suhteen etsiminen ja pitäminen on! Kysytään, että joko on uusi mies? No se ei helposti käy. Naps ja kunnon luotettava ja asiallinen ihminen elämään kanssasi! Sellainen, joka ei katsele Tinderiä joka ilta, vaikka olisi juuri sinulle kauniita asioita leperrellyt ja kuvia lähettänyt.

Ihmisiin tutustutaan kuin tavaroihin. Kun on niin paljon saatavilla ja helpolla klikkauksella vaihdettavissa, niin uusi heti vanhan perään. Ei edes anneta mahdollisuutta tutustua rauhassa. Treffeillä on vaan kova kiire puhua omasta itsestään ja omasta erinomaisuudestaan mainospuheita. Kun se toisen kuuntelu ja aito kiinnostuminen toisen asioista olisi se juttu, mikä veisi asioita eteenpäin, jos sitä toivoo.

Tavataan monta yhtä aikaa, juostaan saman päivän aikana monilla treffeillä (tämän voi hyvin tarkistaa kun seuraa kuinka aktiivisesti toinen on käyttänyt seuranhakupalveluja). Lähdetään jopa läpinäkyvästi treffeiltä seuraaville (kokemusta on). Ajatellaan, että jos kuitenkin se toinen olisikin parempi ja kauniimpi. Täytyy tutusta mahdollisimman moneen, mutta kenellekään ei oikein uskalleta antaa mahdollisuutta. Liian sitä ja liian tätä... Oletetaan, että itse on edelleen yhtä vetävä ja komea kuin 10- 15v. sitten! Laitetaan itsestä sen vuoksi vanhoja kuvia nettipalveluun, että arvo tulisi paremmin esille, vaikka nykyään on jo mahaa ja rinnat roikkuu (sukupuolella ei väliä tässä asiassa)... Miehet erityisesti etsivät itseään 15v. nuorempia naisia myös (hakukriteereissä ), mutta aika harva nainen etsii niin paljon nuorempia miehiä. Miehille muodollisesti pätevä riittää. Kiva esitellä muille nuorikkoa. Huh mitä touhua, kun tätä katsoo pitkän parisuhteen jälkeen näin sinkun näkökulmasta! :-/

Se ihastuminen ei aina heti synny hetkessä. Kyllä siinä täytyy uskaltaa heittäytyä! Ei voi saada mitään, jollei uskalla! Ei myöskään kannata vimmalla etsiä, hiljaa hyvä tulee. Ja ennenkaikkea on hyvä olla itsensä kanssa tosi sinut! Tässä touhussa rikkoo helposti itsensä ja itsetuntonsa. Pää pystyssä ja jalat maassa. Maailma on tätä, se on vaan hyväksyttävä!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realwoman_vm63

      No höh. Olipa vuodatusta. Mitä väliä sillä on millä perusteella joku toinen etsii itselleen siippaa, tai löytää sellaisen? Et sinä voi tietää toisten suhteiden laadusta, eikä se sinulle sitä paitsi kuuluukaan. Suhde on aina suhteilijoiden tarpeisiin, ei mitään enempää, ei mitään vähempää.

      Itse löysin netistä miehen. Kolmessa viikossa. Tuona aikana olin myös kirjoitellut parin muun kanssa. Treffit sovin eri päiville kahden kanssa. Nykyinen mieheni on Treffi 1. Peruin treffit kakkosen kanssa, selitin asian. Kolmannelle kirjoitin, että jätän kirjoittelun tähän, selitin asian. Olen aivan sikatyytyväinen nykyaikaan, ja näihin kaiken maailman treffihakupalveluihin :D. Juuri niin minua varten. En jaksaisi lähteä miesjahtiin live-elämään. On helppoa, kun voi kirjoittaa millaista miestä etsii ja mikä sopii. Ettei vaan kukaan mies erehdy kuvittelemaan, että minusta saa kivan ruuanlaittajan kotiin ja kasvimaan kitkijän mökille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe