Lihasten menetys..?

justme123

Oon yläasteikäinen tyttö, ja mulla on aina ollut hieman ylipainoa. Painoin ennen 61 kg. Olen 163 cm pitkä. Päätin aloittaa painonhalinnan viimekuussa, ja nyt painan 57 kg. Ongelmana on se, että mulla on kadonnut hirveesti lihasta esim. reisistä! Syön päivässä yleensä 100-500 kcal alle kulutuksen. Joskus päivän ajan paino on taas 60 kg... Mitä tehdä että en menettäisi enää lihasmassaa? Ja nesteistäkö tuo painon äkittäinen vaihtelu johtuu? Toivon asiallisia vastauksia.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justme123

      up

    • Poikaviistoistavee

      Se johtuu perseen tiukkuudesta: tiukempi = ei pysty nussia nopeasti = painoa kertyy = olet läski

      • justme123

        no tämäpä kiva juttu


    • dhsfgshbhsd

      Kuule hei, sulla ei ole vielä lihaksesta tietoakaan. Se mikä sulta on kadonnut on LÄSKIÄ! Just sitä mitä jokaikisellä hiekkapillulla on kahden metrin leveydeltä perseessään!

    • toimiiaina

      Kannattaa ruveta vetää pientä lihaskuntoa ja syyä raejuustoa tai vastaavaa mutta ei mitää proteini juttuja koska ne lihottaa. ( jos haluut nopee näkyvää tulosta)

      • ujytregtyerhujryt

        Ja raejuusto tai se vastaava ei sitten ole proteiinia?
        Kyllä teinit on TYHMIÄ!!!


      • asdjfdjfdpåpåfew

        mitä vittua täällä nyt puhutaan :-D


    • Minävaaa

      Ite 13v koht 14v tyttö ja en ole tyytyväinen itseeni vaikka kaikki hokee et oon muka tosi laiha yms mut en usko joten itekki päätin sit ruveta laihuttaa (oon siis n.163cm 47.5 kg). Ite laihtunut niin että syön alle sen 500kca. Liikun päivittäin paljon ja teen kotona vatsa, jalka ja käsitreenin. Kun olen syönnyt esim aamupalan teen treenin jotta kuluttaisin ne pois. Illalla kun seuraava "ruoka" Eli syön sen 1-2 leipää illalla niin sama homma teen melkein heti perään treenin. Ainiin ja syön samalla kun treenaan niin kulutan sen samantien! :D Mutta tossa niitä mun kokemuksia. Sun ei niinkään kannattas "lopettaa" syömistä vaan vähennä ja syö TERVEELLISESTI ja liiku paljon niin hyvä tulee! Silloin saat lihasta ja hyvän kropan! Tsemppiä! :)

    • näinteet

      Sulta katoaa lihasta myös siksi, että et liiku laidutuksen lisäksi, sekä proteiinin saanti voi olla vähäistä :)

      • rhjtyhsrb

        Niinku yläasteikäisillä jotain lihasta ois.. no kaikillahan tietty on lihakset, mutta ékstra lihasmassaa, höpöhöpö. Tulkaahan alas sieltä amerikkalaisten teille luovuttamista pilvilinnoista, vitut teillä mitään lihasta ole. Se on läskiä se.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe