Jassu se vaan jaksaa ihailla naamaansa

eläkettäkertyynollaeuroa

https://instagram.com/p/5w88K7lY8Z/?taken-by=jasminmantylaofficial

"jasminmantylaofficial#OMG - the #left #photo was taken 10 years ago, when I was 22 and the #right one was taken 2 min ago, and now I'm 32... #BloodyHell #TyytyväinenNäin #WTF ?? #justsaying #kunhansanon #smile #behappy #LookYounger #age doesn't tell anything and this also kinda proves it #selfie #today #VoiHyvin #OleKaunis #mylife #munelämä"

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TzääsKeski-ikäistyy

      Jassulle on iskenyt ikäkriisi. Pakko todistella, että näyttää nyt nuoremmalta kuin 10 vuotta sitten. Tämä oli jo toinen postaus samasta asiasta. Synttärit tulossa, voi Jassu, kyllä sä vanhenet vaan, ei auta.

      • PeiliEsiin

        Näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta, nuoruuden kiinteys hävinnyt. Jäljellä kuivakka, kolkko, pitkä naama, hörökorvat ja koukkunokka. Kannattaisi juurikin hakeutua Kyöpelivuoren Eulaalia Kenkkuseksi.


      • LuudallaLentoon

        Jassu on täydellinen ilkeä isoäitipuoli.
        Ei taida kyllä pahemmin olla tekemisissä Tenun suvun kanssa, vai onko niillekin käynyt kertomassa skottikuvioistaan (niin muaaah).


      • Kasvoimmeerilleen
        PeiliEsiin kirjoitti:

        Näyttää kyllä ikäistään vanhemmalta, nuoruuden kiinteys hävinnyt. Jäljellä kuivakka, kolkko, pitkä naama, hörökorvat ja koukkunokka. Kannattaisi juurikin hakeutua Kyöpelivuoren Eulaalia Kenkkuseksi.

        Julkipissikset kompensoivat ikääntymistä laihduttamalla. Toimii muutaman vuoden, mutta sen jälkeen ovat elähtäneitä, uurteisia kurppia. Jasmiinin seksuaalinen huippu lähestyy. Miehet ehtivät vaihtua vielä useampaan kertaan kun mittarin neula lähestyy neljää kymppiä. Jossakin vaiheessa oman ikäisen kanssa pariuduttua työt alkavat kiinnostaa. Vaihtoehtoina ovat "sisustussuunnittelija"- ja "kiinteistönvälittäjä"-kokeilut. Lopullinen amatti tulee olemaan lähihoitaja.


    • dingdongdille

      Jassulla ei ole muuta kun paras kaverinsa peilissä....

    • 666b

      Turha julkkis ja riman alitus jatkuvat selfiet. Voi tyttörukkaa.

    • ddddddddddd

      Kyllä noin nättiä nassua itse kukin ihailisi päivät :) Minä ainakin

      • Riturelle

        Moi Jassu!

        Mene töihin!


      • kaunis.Jasmin
        Riturelle kirjoitti:

        Moi Jassu!

        Mene töihin!

        Kaunis Jasmin niin kesäisen raikkaana!!!! Sekös teitä kateellisia masentaa... puspus...ja terveisiä :))))


      • Sulle.täydellinen
        kaunis.Jasmin kirjoitti:

        Kaunis Jasmin niin kesäisen raikkaana!!!! Sekös teitä kateellisia masentaa... puspus...ja terveisiä :))))

        Kiva kun osaat olla niin vähään tyytyväinen. Ja saat elämääsi aitoa iloa Jassun sadoista selfieistä, ei niitä ja "raikkaita" tissejään näköjään turhaan tyrkyttele :D Kaikesta päätellen olet kyllä itse se ainoa Jassun kadehtija, koeta kestää liemissäsi. :D


    • rouskiss

      Jassu se varsinainen ikärasisti on, joka ikisessä haastiksessa toitottaa papparaisen ikää ja kuinka nuori itse on ukkoonsa verrattuna, nyt on sitten omaa itseäänkin nuorempi! Se vaan ei ole mahdollista, muualla kuin kahelin maailmassa. Jassu on taas naukkaillut liikaa ja nuortuu 10 vuotta joka pullon jälkeen.

      • ItsePetosta

        Viinpäissään velatkin muuttuu saataviksi. Harvinaisen kuluneen näköinen 33-vuotias. Näyttää kyllä nykyisin vähintään 44-v:lta.


      • Ehkä_ei_mene_noin

        Juuh, Ei näytä kolmekymppiseltä, vaikka kuinka heruttaa ja tissivakoa vilkuttaa.
        Seiska vuonna 2032 yhden palstan pikku-uutisessaan, Jasun naamakuva (käsitelty) kuva vuodelta 2028: Jasmin Mäntylä vietti 50-vuotispäiväänsä räväköissä merkeissä miehensä Dennisin, 82, kanssa katsellen hääalbumia ja kilistäen sampanjaa yhteisten vuosien kunniaksi. Pari viettää hiljaiseloa julkisuudelta piilossa Middlesbrough'n kaupungissa, jossa Jasmin on asunut jo vuosikymmeniä. "En kaipaa malliakoijani enkä lehtien pääkansijulkisuutta", Jasmin vakuuttaa hymyillen.


    • MarjaOulusta

      Rupsahtanut, ei muuten laittaisi huonoa vanhaa kuvaa verrokiksi. Miten syvällä itsepetoksessa on että näkee kulahtaneen naamansa kauniina?!? Liikaa viiniä kulunut, elää jossain laalaamaassa. Näyttää 5-kymppiseltä.

      • paaveli77

        On aika vitun nuorekas ja upea 50 wee. Jasu on vielä kaunis ja nuori . Rusinat huutelee läskien alta.


    • upeahko

      On mitä ihailla

      • TuhnunHajussa

        Mene jaska jo nukkumaan, pappasi viereen ;-)


    • PinokkioNenä

      Nenä ja korvat kaaaaaasvaaaaa vanhemmiten. Naimanaamat.

    • 576ityuk

      Ihan okei kuviaan laitella mutten ymmärrä miksi pitää laittaa miljoona tagia.

      https://instagram.com/explore/tags/wtf/

      Tuokin kuuluu tosi hyvin joukkoon kun katsoo millaisia postauksia suurin osa on.

    • Luulisinniin

      50 v

    • ListojenKirjoittaja

      Alko näkyy naisen naamasta. Ja joutilaisuus kropasta.

      • ddddddddddddd

        Niin sun varmaan :D Ei ole Jasulla punoitusta ei pöhöä ei ryppyjä . ja jokainen laittakoon vaikka miljoona kuvaa itsestä päivittäin mitä se sinulle kuuluu ? Itse laittaisin jos olisin nuori ja kaunis kuin Jasu. Mutta eihän Suomessa saa rakastaa itseään olla tyytyväinen itseensä ja herättää huomiot, pitää muistaa olla väritön,hajuton,mauton harmaa epävarma tylsimys.


      • LentävätLehmät

        Jaska on löysä ja laiska lokki. Siipeilee työkseen.


    • KatsoisiPeiliin

      Nenä on kasvanut ja silmäpussit (sulje jo se korkki!).
      Naamansa on läiskistä kirjava liiasta auringonotosta.

      • kylläkelpaa

        Kaunis, nuori nainen. Turha harmaavarpusten vähätellä.


      • RypäleestäRusinaksi

        Kuva kyllä kertoo enemmän kuin jassun "fanit".


      • hyhhyh
        kylläkelpaa kirjoitti:

        Kaunis, nuori nainen. Turha harmaavarpusten vähätellä.

        Mikäs siinä, jos tykkää silmäpusseista, nenästä mikä on kuin sarvi keskellä naamaa ja jäniksen hampaista.


      • outoa
        kylläkelpaa kirjoitti:

        Kaunis, nuori nainen. Turha harmaavarpusten vähätellä.

        Tähän mää kyl sanoisin,et kyllähä sitä nättinä säilyy,
        ku ei tarvi ruumiillista työtä tehdä.
        Kroppa säilyy hehkeänä kauemmin,ku ei tarvi tehtaissa
        rähkiä tai rakennuksella lautoja kannella.
        Missäs niitä naikkosen kuvia kun niin käytiin Hesassa
        asti kuvauksis,en oo nähny ensimmäistäkään lehdis,höh.


    • jfkfjdjsöo

      En pidä Jasminista henkilönä (hänet aikoinaan tunteneena), mutta kyllä mielestäni ihan kaunis hän on. Se vaan, että kyllä kasvojen ihossa ainakin näkyy jo liiallisen auringonoton vaurioita. Veikkaan että muutaman vuoden sisällä tulevat paljon enemmän esille, ja silloin yleensä on liian myöhäistä. Lähinnä meinaan just näitä maksaläiskiä, joita omaanki naamaani alkoi sitten ihan yhdessä kesässä ilmestyä yhä enemmän. Niistä ei sitten eroon pääse. Jasminin iässä ei välttämättä vielä tajua kuinka herkkä kapistus iho on.

      • RealityBites

        Moni muukin asia on sille myöhäistä jo.
        Opiskelut, lastenhankinta, uran luonti...


      • oppiaikäkaikkiaina

        Opiskelu on koko elämän juttu :) Minä en halu lakata oppimasta koskaan. Lapsia Jasmin ei edes halua.


      • KöyhyysEdessä

        Eihän se peruskoulun todistuksella pitkälle pötki.


    • rupsahtanutakka
      • TwistedSisters

        No huh huh, hyvä iho ei ole heidän osa.


      • EikunAurinkoaLisää

        Yak, kuvasta näkee mistä maksaläiskäisyys periytyy.


      • elämäonepäreilua

        Ei mun mutsi ole noin nuorekas ja kivannäköinen :( Mun mutsi läskimpi ja enemmän ryppyjä, naama punottavampi ja ei ole paksu tukka, joillain on tuuria :/


      • millonmunsyndeton
        elämäonepäreilua kirjoitti:

        Ei mun mutsi ole noin nuorekas ja kivannäköinen :( Mun mutsi läskimpi ja enemmän ryppyjä, naama punottavampi ja ei ole paksu tukka, joillain on tuuria :/

        Kukaan ei kirjoita äidistään noin. Nää on näitä woohoon kirjoituksia.

        Ihan samalla tavalla kuin kirjoitukset, joissa joku mies muka haukkuu vaimoaan paksunilkkaiseksi tai lihavaksi woohoota ihaillen, eivät ole todenmukaisia tai mitenkään uskottavia.

        Ja woohoo, sinun lettipää-äitisi on ennen aikojaan vanhentunut, murheellisen näköinen mummo. On siinä huolta, kun ainokainen tyttö ei vielä keski-ikäisenäkään pysty elämään omillaan.


      • JättiVauvaJaska
        millonmunsyndeton kirjoitti:

        Kukaan ei kirjoita äidistään noin. Nää on näitä woohoon kirjoituksia.

        Ihan samalla tavalla kuin kirjoitukset, joissa joku mies muka haukkuu vaimoaan paksunilkkaiseksi tai lihavaksi woohoota ihaillen, eivät ole todenmukaisia tai mitenkään uskottavia.

        Ja woohoo, sinun lettipää-äitisi on ennen aikojaan vanhentunut, murheellisen näköinen mummo. On siinä huolta, kun ainokainen tyttö ei vielä keski-ikäisenäkään pysty elämään omillaan.

        Hekla on ryytynyt työtaakan alle ennen aikojaan.
        Tuo leivän pöytään, hoitaa mummon ja zääsmin.


      • WoopWoopWoop
        JättiVauvaJaska kirjoitti:

        Hekla on ryytynyt työtaakan alle ennen aikojaan.
        Tuo leivän pöytään, hoitaa mummon ja zääsmin.

        Isot on naisilla nokat, rypyt ja maksaläiskät.


      • jhvljh

        Geenien ohella myös elämäntavat vaikuttavat.

        Jos ihminen on koko elämänsä nauttinut naamansa grillaamisesta tai paahtamisesta auringossa, tuo on ihan tyypillinen tulos.

        Minun mummonikaan ei ollut noin kurttuinen kuollessaan 88-vuotiaana.


      • kukasentietää
        jhvljh kirjoitti:

        Geenien ohella myös elämäntavat vaikuttavat.

        Jos ihminen on koko elämänsä nauttinut naamansa grillaamisesta tai paahtamisesta auringossa, tuo on ihan tyypillinen tulos.

        Minun mummonikaan ei ollut noin kurttuinen kuollessaan 88-vuotiaana.

        Oliko mummollasi sitten paremmat geenit?


      • jhvsadoi
        kukasentietää kirjoitti:

        Oliko mummollasi sitten paremmat geenit?

        Oli paremmat geenit, ja ihan kaikella tavalla.

        Mutta hän ei tietääkseni koskaa myöskään paahtanut itseään auringossa. Vaikka harrastikin matkustelua koko elämänsä. Tietty kaikki matkat eivät edes olleet mitään etelänlomia, vaan kaupunkimatkoja kulttuurin perässä.


    • 354354

      Jassu odottaa kovasti lomaa, että pääsisi löhöileen, syömään ja juomaan. Eikö se itse oo oikeesti vieläkään huomannut ettei tee koskaan mitään muuta? Vaikka se etelän reissu kyllä pääsee taas "unohtuu" ennen kuin mihinkään päästään....Niin muah, just saying. Voipi tietenkin postailla vanhoja Kreikan kuviaan, jos jaksais niitä kaivella esiin.

      • ÄlyVapaata

        Ei se osaa edes vastata, miten voi olla lomalla lomasta.


    • kippisjaskool

      Ehkä se ei oo vaan vieläkään älynnyt että voidakseen olla jostakin lomalla, pitäisi olla jossakin töissä. hidasjärkinen kun on.

    • oieqwp

      Orimattilan kantrifestareille sen piti päästä töihin, mut siitä ei kai sit tullut mitään. Ja pitihän loppukesästä alkaa tiivimpi työskentely Labourissakin, mut peruuntuko sekin sitten.

    • pinokkioko

      Kovin on ryppyinen myös mamiwoopwoop ja valtaisat kärsät molemmilla.

      • ddddddddddd

        Kaunis äiti on :)


      • EiAutaAurinkoLasitEnää

        Liikaa aurinkoa ohutihoisille => syvät ilmerypyt.


    • Mieoonsammoomieltä

      Oun sammoo mieltä jotta ikä tuota pelottaa, luulluunko jotta se ei siihen vaikuta.

    • näinsemenee

      Tajuatko että kukaan ei muistaisi edes Mäntylää tai se unohtuisi nopeammin jos et siitä kirjoittelisi . sinähän teet sille palveluksen ,annat huoniota ja julkisutta. Jos haluat sen unohduksiin älä puhu siitä :D Pitääkö tavata ja piirtää vielä tämä juttu sinulle ?

      • HuonojaValintoja

        Huomiohuoraajille kelpaa huonokin huomio. Kiittelee yksinkertaisuuksissaan Seiskaa julkisen pelle roolista. Vanhusrakkaudella törkyjulkisuudessa roikkuva lokki. Älykkäämmäthän vetäytyisi, muttei hassujassurassu.


    • neutraalinainen

      Täällä selvästi porukka jakautunut eri leireihin . Jasminin puolustajat vs Jasminin haukkujat, näinhän se menee , itse olen nuetraali kun en tunne siis todellista Jasminia , itse luokittelen ettö tunnen jonkun jos olen tavannut hänet 10 kertaa ehkä enemmänkin , ja myös se että minun on pitänyt jutella henkilön kanssa pitkiä keskusteluja , ehkä voisin sanoa että todella tunnen elämässäni mieheni, lapseni, ja jotkut sukulaiset, sisarukset, muutaman työkaverin ja omat kaverit. Siinä mielessä kannaattaa suhtautua neutraalisti ja puolueettomasti kaikkiin julkkiksiin kun eihän me oikeasti niitä tunnetta, en puhu pelkästään Jasminista vaikka esim Johanna Tukiainen on hyvä esimerkki. Voi olla että hänkin pohjimmiltaan hämmentynyt pelokas epävarma pikku tyttö tai sitten ei , sama pätee Jasminiin tietty. Ei kenestäkään kannata sanoa ellei tunne että onpa se narttu tai onpa se enkeli. Ei me tunneta julkkiksia vaikka he näkyisivät joka päivä jossain, monesti heilläkin imago, valmiiksi mietitty tai suunniteltu rooli päällä .

      • haloohahahhaha

        Mitäs iloa noista mainitsemistasi "julkkiksista" meille olisi, jos niistä ei saisi olla oikein mitään mieltä?

        Eivät nuo tyypit tuo olemassaolollaan oikeasti mitään lisäarvoa yhtään mihinkään. Kunhan roikkuvat julkisuudessa julkisuuden vuoksi, eli joku ongelma heillä on pään sisällä ihan jokaisella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe