Ralli on junttien juhla!

DFGSDFGSDFGSg

Hahahahahaha!!!

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sddfghy

      Ja sinä kuulut niihin juntteihin hahahaaa

    • onkoselvä

      Kaikki vähintään keski-ikäiset alkuperäiset jykyläläiset ovat juntteja.

      • Sukupuutasiinä

        Ja ne maksaa sun Kela-korvaukset ja sossulaput. Kuten edeltäjänsä ovat maksaneet jo vanhempiesi vastaavat.


    • Hölömöö

      Siellä idiootit ja lapsenmieliset ravaa nyt pitkin märkiä pusikoita :-D

    • ämknbb

      Ja teidän penskat ottaa mallia kuinka kaahataan ittensä ja muut hengiltä vitun hönöt

    • rallit365

      Jyväskylässä on rallit joka viikonloppu, siitä pitää hyvin kasvatettu jyväskyläläinen nuoriso huolen.

      • hankielämää

        Onhan se kiva, että on harrastuksia! Pitäiskö kotona nyhvätä, ja kasvaa samanlaiseksi nyhvetöksi kun olette?
        Ne joilla ei ole elämää, itkee täällä toisten mukavaa elämää!


      • Kinoselämää
        hankielämää kirjoitti:

        Onhan se kiva, että on harrastuksia! Pitäiskö kotona nyhvätä, ja kasvaa samanlaiseksi nyhvetöksi kun olette?
        Ne joilla ei ole elämää, itkee täällä toisten mukavaa elämää!

        Lue: toisten kustantamaa mukavaa elämää!


      • hankielämää
        Kinoselämää kirjoitti:

        Lue: toisten kustantamaa mukavaa elämää!

        Kuuleppas, oletko joutunut maksamaan jonkun laskuja, mukavasta elämisestä? Jos näin, ilmankos olet noin katkeroitunut.
        Minä kyllä maksan omat löpöt ja juomat yms. Kateelliset ne täällä vinkuu.
        Jos elämässä ei ole mitään mukavaa ja aina vaan ..tuttaa muiden elämä, niin siitä saa sydänvian ja kaikki muut pirulliset vaivat. Ja kuolee pois iiman, että edes kerkeää hankkia sitä elämää.
        Mutta, elämä on valintoja. Minä nautin elämästä ja sinä vaan valitat!!!!!


      • Kinoselämää
        hankielämää kirjoitti:

        Kuuleppas, oletko joutunut maksamaan jonkun laskuja, mukavasta elämisestä? Jos näin, ilmankos olet noin katkeroitunut.
        Minä kyllä maksan omat löpöt ja juomat yms. Kateelliset ne täällä vinkuu.
        Jos elämässä ei ole mitään mukavaa ja aina vaan ..tuttaa muiden elämä, niin siitä saa sydänvian ja kaikki muut pirulliset vaivat. Ja kuolee pois iiman, että edes kerkeää hankkia sitä elämää.
        Mutta, elämä on valintoja. Minä nautin elämästä ja sinä vaan valitat!!!!!

        Lue: Kela maksaa löpöt ja juomat yms. Mitä ovat "muut pirulliset vaivat" joita olet kokenut?


      • hankielämää
        Kinoselämää kirjoitti:

        Lue: Kela maksaa löpöt ja juomat yms. Mitä ovat "muut pirulliset vaivat" joita olet kokenut?

        Onko luetun ymmärtämisessä vikaa? Sinun laisilla valittajilla ja vinkujilla on näitä sydänvikoja ja muita "pirulisia vaivoja" joita luulotaudiksi kutsutaa.
        Ja työpaikka ei mulla ole se sun mainitsema Kela, joka lienee sun paikkas.
        Mikä se muuten on, ei ole minulle tuttu firma?


      • hyvähyvä
        hankielämää kirjoitti:

        Onko luetun ymmärtämisessä vikaa? Sinun laisilla valittajilla ja vinkujilla on näitä sydänvikoja ja muita "pirulisia vaivoja" joita luulotaudiksi kutsutaa.
        Ja työpaikka ei mulla ole se sun mainitsema Kela, joka lienee sun paikkas.
        Mikä se muuten on, ei ole minulle tuttu firma?

        Hyvä et tääl löytyy ihan normi ihmisiäkin, jotka elämäänsä tyytyväisiä. Todellakin noit narisijoita on paljo, olkoon kyse asiasta kuin asiasta. Sulle 10 pistettä et olet positiivinen ja normikansalainen.


      • Pakolainenko
        hankielämää kirjoitti:

        Onko luetun ymmärtämisessä vikaa? Sinun laisilla valittajilla ja vinkujilla on näitä sydänvikoja ja muita "pirulisia vaivoja" joita luulotaudiksi kutsutaa.
        Ja työpaikka ei mulla ole se sun mainitsema Kela, joka lienee sun paikkas.
        Mikä se muuten on, ei ole minulle tuttu firma?

        Kirjoittamistasi sanoista puuttuu kirjaimia ja kappalejako on tarkkailuamiksen tasoa. Voihan sitä noinkin nolata itsensä.


    • fghjii

      Amis hörhöt ajelee samaa pillurallia isin bemarilla nämä yhteiskunnan loiset

    • ruuhkassa

      Kusiruutat ovat näköjään taas liikkeellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe