Windows 10 product keyn etsintä

aaasi

Hei, millä turvallisella ohjelmalla löytyisi windowsin product key?

14

7245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei löydy ohjelmalla. Tehdasasennetuissa Windows 8.x koneissa se on emolevyllä piirillä ja aktivoituu automaattisesti, tehdasasennetuissa Windows 7 tai muilla OEM Windowseilla varustetuissa koneissa on tarra siellä koneen kyljessä/pohjassa/päällä ja Windows 10 aktivoituu tähän koneeseen syöttämällä sen product keyn siitä tarrasta.

      Retail versioissa se product key on siellä pakkauksessa missä se Windows myytiin.

      • Kerrohan-sitte

        Se koodi muuttuu kun 10 on päivittänyt ja jos asennat uusiksi kumpin imagesta potää tietää se koodi.
        Mistä tämä löytyy kun asentamatta haluat päteä.


      • Kerrohan-sitte kirjoitti:

        Se koodi muuttuu kun 10 on päivittänyt ja jos asennat uusiksi kumpin imagesta potää tietää se koodi.
        Mistä tämä löytyy kun asentamatta haluat päteä.

        Ymmärtääkseni se vanha lisenssi koodi käy tähän.

        Mutta jos haluat toimia varman päälle niin kloonaa kiintolevy niin ei tarvitse asennella uusiksi.


      • Aktivaattoria
        M-Kar kirjoitti:

        Ymmärtääkseni se vanha lisenssi koodi käy tähän.

        Mutta jos haluat toimia varman päälle niin kloonaa kiintolevy niin ei tarvitse asennella uusiksi.

        Olin väärässä mutta niin olit sinäkin.
        Kun ja jos on päivittänyt ensin päivityksenä vanhan päälle kympin niin sen jälkeen voi asentaa uudestaan ihan imagesta ja windows aktivoituu automaattisesti, koodi on siis palvelimilla ja ei tarvitse kirjoittaa itse, eikä edes tietää.


    • aaasi

      Mmm.. Kun olen pävittänyt windows 7:ni windows kymppiin niin kun aion asentaa nyt kokonaan uusiksi ja se kysyy sitä product keyta niin toimiiko pohjassa oleva key siihen?

    • aaasi

      Tuttava suositteli semmoista ohjelmaa ku produkey, mutta en ole asentanut kun ei ehkä ole tarvetta. Mutta M-kar eli kun nyt minulla on kymppi ja kun asennan uusiksi lyön tämän koneen pohjassa olevan windows 7 lisenssin siihen?

      • Ensiksikin, älä asenna mitään ilmaisia haittaohjelmia. Toisekseen, varmista kiintolevy vahinkojen varalta.

        Sitten asennat sen Windows 10:n päivittämällä se siitä seiskasta. Tämä on todennäköisesti varmin tapa. Jos haluat "puhtaan" asennuksen niin pistä se seiska tehdasasennuksille/asenna uusiksi ja sitten siitä päivitys kymppiin.

        Windows 10 päivitys siirtää koko vanhan Windowsin windows.old kansioon ja uusi on puhdas. Mahdollinen "siivottava" löytyy profiileista ja asennetuista ohjelmista. Profiileita on helppo poistaa ja luoda uusia, ja sovellukset kannattaa muutenkin poistaa ennen päivitystä.

        Itse en ole Windows 10 päivitystä tehnyt enkä puhdasasennusta valmiilla imagella. Seurailen vähän miten tietous tästä kasvaa mutta itse ainakin toimisin varman päälle ja toimimaan kuten on suunniteltu.


    • aaasi

      Tuttava ehdotti että asenna produkey ohjelma jolla pystyy etsimään product key, mutten ole asentanut kun sanoit ettei löydy. Mutta M-kar eli kun päivitin windows 7 koneeni kymppiin niin voin kun asennan kympin uudelleen ja se kysyy product keytä niin lyön koneen pohjassa olevan windows 7 lisenssin siihen?

    • aaasi

      Oho, yksi viesti kolmena... Anteeksi.

    • tästä_avain
    • SpeccyOhjelmalLöytyy
    • piraattikymppi

      eikös tuo microsoft toolkitillä lähde tulille ihan suoraan tosin en ole kokeillut voisihan sitä jossain virtuaalikoneessa joskus vaikka kokeilla.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On se windows hankala!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe