Katselkaamme, mitä Sharia-laki pitää sisällään:

metsamaapv1

1. Jihad määriteltynä ”sotana ei-muslimeja vastaan uskonnon perustamiseksi” on jokaisen muslimin ja valtion muslimijohtajan (kalifin) velvollisuus. Muslimijohtajat, jotka kieltäytyvät jihadista, toimivat vastoin Shariaa ja ovat sopimattomia hallitsemaan.

2. Kalifi voi nousta virkaansa kaappaamalla vallan käyttäen voimaa.

3. Kalifilla on vapautus syytteistä koskien erilaisia rikoksia kuten murhaa, aviorikosta, ryöstöä, varkautta, juopottelua ja joissakin tapauksissa raiskausta.

4. Tietty prosenttimäärä Zakatista (hyväntekeväisyysraha) täytyy mennä jihadia varten.

5. Kalifin käskyjen totteleminen on pakollista, vaikka hän olisi epäoikeudenmukainen.

6. Kalifin täytyy olla Muslimi, hän ei saa olla orja ja hänen täytyy olla mies.

7. Muslimiväestön täytyy erottaa kalifi, jos hän kieltää Islamin.

8. Muslimi, joka luopuu Islamista, täytyy tappaa välittömästi.

9. Muslimille annetaan anteeksi murha, joka koskee: 1) uskonluopiota 2) aviorikoksen tekijää 3) maantierosvoa. Kadulla tapahtunut oikeuden toimeenpano ja kunniamurha on sallittua.

10. Muslimi ei saa kuolemanrangaistusta, jos hän tappaa ei-muslimin, mutta hän saa sen tappamalla muslimin.

11. Sharia ei ole koskaan kumonnut orjuutta, seksiorjuutta mutta sääntelee sitä suuresti. Isäntää ei rangaista orjansa tappamisesta.

12. Sharia määrää kuoleman kivittämällä, katkaisemalla kaulan; raajojen amputoimisen, ruoskimisen sellaisista rikoksista kuin aviorikoksen synti.

13. Ei-muslimit eivät ole tasavertaisia muslimien kanssa lain edessä. heidän täytyy mukautua islamin lakiin, mikäli he aikovat olla turvassa. Heitä on kielletty menemästä naimisiin musliminaisten kanssa, nauttimasta julkisesti viiniä tai sianlihaa, lausumasta ääneen kirjoituksiaan tai avoimesti juhlimasta uskonnollisia juhlapäiviään tai hautajaisiaan. Heitä on myöskin kielletty rakentamasta uusia kirkkoja tai rakentamasta niitä korkeammiksi kuin moskeijoita. He eivät saa astua moskeijaan ilman lupaa. Ei-muslimia ei enää suojella, jos hän johtaa muslimin pois Islamista.

14. Ei-muslimille on rikos myydä aseita jollekin, joka käyttää niitä muslimeja vastaan. Ei-muslimit eivät saa kirota muslimia, sanoa mitään halventavaa Allahista, profeetasta tai Islamista tai paljastaa muslimien heikkoja kohtia. Mutta muslimit saavat kirota ei-muslimeita.

15. Ei-muslimi ei voi olla muslimin perijänä.

16. Pankkien täytyy mukautua Shariaan eikä koron veloittaminen ole sallittua.

17. Oikeusistunnoissa ei hyväksytä todista sellaisilta ihmisiltä, jotka työskentelevät alempiarvoisissa tehtävissä, kadunlakaisijoina tai kylpyläpalvelijoina. Alempiarvoisissa tehtävissä työskentelevät naiset kuten ammattimaiset hautajaissurijat eivät voi toimia lastensa huoltajina avioerotapauksissa.

18. Ei-muslimi ei saa hallita – ei edes ei-muslimivähemmistöä.

19. Homoseksuaalisuus rangaistaan kuolemalla.

20. Tyttöjen avioitumisella ei ole ikärajaa. Avioliittosopimus voidaan tehdä milloin tahansa syntymän jälkeen ja voidaan panna täytäntöön 8:n tai 9:n vuoden iässä.

21. Kapinallisuus vaimon taholta mitätöi aviomiehen velvollisuuden elättää häntä, antaa miehelle luvan lyödä vaimoa ja estää vaimoa lähtemästä kotoa.

22. Vain aviomies kykenee ottamaan avioeron ja se on niin helppoa kuin sanomalla : ”Misä eroan sinusta” ja astuu voimaan vaikkakin aviomies ei tarkoita sitä.

23. Aviomiehellä ja vaimolla ei ole mitään yhteistä omaisuutta ja aviomiehen omaisuus ei mene automaattisesti vaimolle miehen kuoleman jälkeen.

24. Vaimo perii puolet siitä, mitä mies perii.

25. Miehellä on oikeus olla jopa neljä (4) vaimoa ja yhdelläkään heistä ei ole oikeutta ottaa avioeroa miehestä – vaikka hän moniavioinen.

26. Myötäjäiset annetaan vastineeksi naisen sukupuolielimistä

27. Miehen on sallittu harjoittaa seksiä orjanaisten kanssa ja taistelussa vangiksi saatujen naisten kanssa, ja jos orjaksi otettu nainen on avioliitossa hänen avioliittonsa mitätöidään.

28. Naisen todistus oikeusistuimessa on arvoltaan puolet miehen todistuksen arvosta.

29. Nainen menettää huoltajuutensa, mikäli hän menee uudelleen naimisiin.

30. Todistaakseen tulleensa raiskatuksi naisella täytyy olla neljä (4) miespuolista todistajaa.

31. Raiskaajaa vaaditaan maksamaan ainoastaan morsiamen hinta (myötäjäiset) ilman, että hänen täytyy mennä naimisiin raiskauksen uhrin kanssa.

32. Musliminaisen täytyy peittää jokainen tuuma kehostaan, jonka katsotaan olevan ”Awrah”, sukupuolielin. Eivät kaikki sharia-koulut salli, että naisen kasvot paljastetaan.

33. Muslimimiehelle annetaan anteeksi, jos hän tappaa vaimonsa siinä tapauksessa, että mies saa vaimon kiinni aviorikoksesta. Kuitenkin päinvastainen ei ole oikeutettua naisille, koska mies ”saattaisi olla naimisissa sen naisen kanssa, jonka luota hänet tavoitettu itse teossa”.

34. Muslimi on velvoitettu valehtelemaan, jos sen tarkoitus on pakollinen. Tämä tarkoittaa sitä, Islamin käskyjen toteuttamiseksi, sellaisen kuin jihadin, muslimi on pakotettu valehtelemaan ja hänen e

68

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisukasko

      Mitä ihmettä tällaiset asiat kuuluu KÄRSÄMÄKI palstalle?

      • mts1

        Siinä on sitä tulevaa "monikultturismin lakipykälää, jota sss hallituskin suosii, tosi pakotettuna Ps/Soini, myös Herra? joka poltti päreensä(bigsmail) saa tutustua, että minkä plsta polti kuulansa.


      • shakkiapulunkanssa

        Sinä yritit mustamaalata persut hakaristilippua heiluttaviksi rasisteiksi joita he eivät ole muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Saat huomat kuinka persut teilaa persujen riveihin eksyneet sinunkaltaiset RASISTIT ja vielä julkisesti. Alkaa sanoille me persut emme hyväksy rasismia tms.
        Vai poltin minä päreeni kun sinulla meni sormi suuhun etkä kyennyt puolustautumaan heh heh..
        Ja jatkoa seuraa. Yritätkö sinä vihannes ihan aikuisten oikeasti väittää että sss suosii tuollaisten idioottien sharia-lakia? Kumarra minun puolestani vaikka joulupukkia KAIKKI SUOMEN KANSALAISET IHONVÄRISTÄ TAI USKONNOSTA RIIPPUMATTA OVAT VELVOITETTUJA NOUDATTAMAAN SUOMEN LAKEJA.


      • kyyyllä

        taas näyttää olevan "aivotoimintaa".


      • NaurattaaÄläReviPelihous

        Ethän sinä edes tiedä mitä aivotoiminnalla tarkoitetaan tai mitä se pitää sisällään sinulle riittää kun lauma ajattelee sinun puolestasi. Esimerkkinä edellisestä aivotoiminnan puutteesta sinulle hyvin tyypillinen viesti jossa et tapojesi mukaan ota minkäänlaista kantaa itse aiheeseen pelkkää NILITTÄMISTÄ, valittamista ja tyhjien sanojen muodostamista sisällön jäädessä aina täydellisen tyhjäksi kuten tyhjäpäillä on tapana.


      • mts1
        shakkiapulunkanssa kirjoitti:

        Sinä yritit mustamaalata persut hakaristilippua heiluttaviksi rasisteiksi joita he eivät ole muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Saat huomat kuinka persut teilaa persujen riveihin eksyneet sinunkaltaiset RASISTIT ja vielä julkisesti. Alkaa sanoille me persut emme hyväksy rasismia tms.
        Vai poltin minä päreeni kun sinulla meni sormi suuhun etkä kyennyt puolustautumaan heh heh..
        Ja jatkoa seuraa. Yritätkö sinä vihannes ihan aikuisten oikeasti väittää että sss suosii tuollaisten idioottien sharia-lakia? Kumarra minun puolestani vaikka joulupukkia KAIKKI SUOMEN KANSALAISET IHONVÄRISTÄ TAI USKONNOSTA RIIPPUMATTA OVAT VELVOITETTUJA NOUDATTAMAAN SUOMEN LAKEJA.

        sekavaa viestiä ei toden sanaa, yksi asperiini jo sekoitti pään(bigsmail)


      • BIG-hail
        shakkiapulunkanssa kirjoitti:

        Sinä yritit mustamaalata persut hakaristilippua heiluttaviksi rasisteiksi joita he eivät ole muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Saat huomat kuinka persut teilaa persujen riveihin eksyneet sinunkaltaiset RASISTIT ja vielä julkisesti. Alkaa sanoille me persut emme hyväksy rasismia tms.
        Vai poltin minä päreeni kun sinulla meni sormi suuhun etkä kyennyt puolustautumaan heh heh..
        Ja jatkoa seuraa. Yritätkö sinä vihannes ihan aikuisten oikeasti väittää että sss suosii tuollaisten idioottien sharia-lakia? Kumarra minun puolestani vaikka joulupukkia KAIKKI SUOMEN KANSALAISET IHONVÄRISTÄ TAI USKONNOSTA RIIPPUMATTA OVAT VELVOITETTUJA NOUDATTAMAAN SUOMEN LAKEJA.

        "shakkiapulunkanssa - KAIKKI SUOMEN KANSALAISET IHONVÄRISTÄ TAI USKONNOSTA RIIPPUMATTA OVAT VELVOITETTUJA NOUDATTAMAAN SUOMEN LAKEJA. "

        "mts1 - ei toden sanaa"

        Milloin sinä opit ettei viina ja lääkkeet sovi sinulle? Sekaisin olet olen samaa mieltä kanssasi.


      • mts1
        BIG-hail kirjoitti:

        "shakkiapulunkanssa - KAIKKI SUOMEN KANSALAISET IHONVÄRISTÄ TAI USKONNOSTA RIIPPUMATTA OVAT VELVOITETTUJA NOUDATTAMAAN SUOMEN LAKEJA. "

        "mts1 - ei toden sanaa"

        Milloin sinä opit ettei viina ja lääkkeet sovi sinulle? Sekaisin olet olen samaa mieltä kanssasi.

        v*lussakin olet jälessä


      • mts1
        BIG-hail kirjoitti:

        "shakkiapulunkanssa - KAIKKI SUOMEN KANSALAISET IHONVÄRISTÄ TAI USKONNOSTA RIIPPUMATTA OVAT VELVOITETTUJA NOUDATTAMAAN SUOMEN LAKEJA. "

        "mts1 - ei toden sanaa"

        Milloin sinä opit ettei viina ja lääkkeet sovi sinulle? Sekaisin olet olen samaa mieltä kanssasi.

        Hyvää Huomenta, lomakuukausi on takanapäin ja kostea viikonloppu joillakin edessä, viimeiset vapaat paniikissa pönttö täynnä wiinaa, maanantaina sitten soitto työpaikalle etä saikkulla, niille jotka wiinoja käyttää, mts1 ei käytä wiinaa eikä lääkeitä, eikä tarvitse työpaikalle soitella saikkuja, kuten en saikutellut työssä ollessanikaan, tietysti sossulla eläjät onomassa kategoriassaan monista syista, eikä aina omasta.
        "bigsmaili ei vastanut, että milloin aloitti työveronsa maksun, vai onko vielä tötä nähnytkään?


      • kyyyllä
        NaurattaaÄläReviPelihous kirjoitti:

        Ethän sinä edes tiedä mitä aivotoiminnalla tarkoitetaan tai mitä se pitää sisällään sinulle riittää kun lauma ajattelee sinun puolestasi. Esimerkkinä edellisestä aivotoiminnan puutteesta sinulle hyvin tyypillinen viesti jossa et tapojesi mukaan ota minkäänlaista kantaa itse aiheeseen pelkkää NILITTÄMISTÄ, valittamista ja tyhjien sanojen muodostamista sisällön jäädessä aina täydellisen tyhjäksi kuten tyhjäpäillä on tapana.

        pallo on irti. Usu kii.Naurattaa.


      • junttijuntimpijuntein
        mts1 kirjoitti:

        Hyvää Huomenta, lomakuukausi on takanapäin ja kostea viikonloppu joillakin edessä, viimeiset vapaat paniikissa pönttö täynnä wiinaa, maanantaina sitten soitto työpaikalle etä saikkulla, niille jotka wiinoja käyttää, mts1 ei käytä wiinaa eikä lääkeitä, eikä tarvitse työpaikalle soitella saikkuja, kuten en saikutellut työssä ollessanikaan, tietysti sossulla eläjät onomassa kategoriassaan monista syista, eikä aina omasta.
        "bigsmaili ei vastanut, että milloin aloitti työveronsa maksun, vai onko vielä tötä nähnytkään?

        Miten ihmeessä työvero liittyy avauksen aiheeseen ja mitä siihen työveroon tulee sinunkin verosi menee attendon pääomasijoittajien tileille.


      • junttijuntimpijuntein kirjoitti:

        Miten ihmeessä työvero liittyy avauksen aiheeseen ja mitä siihen työveroon tulee sinunkin verosi menee attendon pääomasijoittajien tileille.

        siksi; kun maahanmuuttajat, mamut ja pakolaiset ja Suomen kalijalla eläjät, sossut elätit, he kaikkein isoimmat huutajat, jotka veronmaksajille huutaa, että olet Rasisti, Rasisti!, "huutajat eivät maksa työ-verojaan, eikä ole, eikä tule maksamaan, Kämki osiolla joku elätti#bigsmaill huutaa, että kaikki ulkomaantulijain vastustajat on "rasisteja , #bigsmail on hyvä esimerkki "huutajasta jolla on syvä alemmus-kompleksi ja tietoisuus, että#sarka on jäänyt kyntämättä,nyt heille em tuli "tilaisuus päästä "ääneen, hyvä niin, niin Supo kirjaa.."vihreät miehet"


      • BigSmail

        Taas meni metsään. Minä muistutin sinua juuri siitä, että SINÄ ITSE annat persuista rasistisen kuvan jota minä puolustin ettei kaikki persut ole rasisteja sinun tavoin jota toistin hyvin lukuisia kertoja. Se, että sinä et ymmärrä lukemaasi on sinun ongelmasi ei minun. Ja tämä elätti aloitti "siipeilemisen" kauan kauan sitten viime vuosituhanne puolella joten se siitäkin. Tilaisuus "huutamiseen" johon viittasit sen sinä tarjoilet hopeavadilla lukuisine RASISTISINE avauksinesi. Se, että sinun avauksiin vastaa lopputuloksin joissa sinä et kykene puolustamaan väittämiäsi vaan jäät jokaisessa kerralla väittelyssä toiseksi alkaen huutamamaan ja nimittelemään kun sinulla pettää hermot kertoo vain sinun alemmuuskompeksistasi.


      • BigSmail kirjoitti:

        Taas meni metsään. Minä muistutin sinua juuri siitä, että SINÄ ITSE annat persuista rasistisen kuvan jota minä puolustin ettei kaikki persut ole rasisteja sinun tavoin jota toistin hyvin lukuisia kertoja. Se, että sinä et ymmärrä lukemaasi on sinun ongelmasi ei minun. Ja tämä elätti aloitti "siipeilemisen" kauan kauan sitten viime vuosituhanne puolella joten se siitäkin. Tilaisuus "huutamiseen" johon viittasit sen sinä tarjoilet hopeavadilla lukuisine RASISTISINE avauksinesi. Se, että sinun avauksiin vastaa lopputuloksin joissa sinä et kykene puolustamaan väittämiäsi vaan jäät jokaisessa kerralla väittelyssä toiseksi alkaen huutamamaan ja nimittelemään kun sinulla pettää hermot kertoo vain sinun alemmuuskompeksistasi.

        olet vaike tapaus, ylivieskan ensiapuvasteen neurologia-osato ei pysty tapauksessasi kuin jatkolähetykseen Oys, kiihko on punaisella, suosittelen suberr verenpainelääkitys salbaaja


      • aakkupätsytädevsaataj

        "Se, että sinun avauksiin vastaa lopputuloksin joissa sinä et kykene puolustamaan väittämiäsi vaan jäät jokaisessa kerralla väittelyssä toiseksi alkaen huutamamaan ja nimittelemään kun sinulla pettää hermot kertoo vain sinun alemmuuskompeksistasi"

        Vastaus: "olet vaike tapaus, ylivieskan ensiapuvasteen neurologia-osato ei pysty tapauksessasi kuin jatkolähetykseen Oys, kiihko on punaisella, suosittelen suberr verenpainelääkitys salbaaja"

        - Sama sinulle tyypillinen nimittely ja halveeraaminen jatkuu....Kiitos kuitenkin omakohtaisten kokemuksien jakamisesta ongelmistasi hoidon saamisessa mielenterveysongelmiesi yhteydessä.

        ps."v*lussakin olet jälessä"


      • kyyyllä

        metsäperäv. ei vittuile juuri koskaan,hää antaa vaan hyviä neuvoja.Nehän ei ole koskaan pahasta.


      • kirjotellaan
        aakkupätsytädevsaataj kirjoitti:

        "Se, että sinun avauksiin vastaa lopputuloksin joissa sinä et kykene puolustamaan väittämiäsi vaan jäät jokaisessa kerralla väittelyssä toiseksi alkaen huutamamaan ja nimittelemään kun sinulla pettää hermot kertoo vain sinun alemmuuskompeksistasi"

        Vastaus: "olet vaike tapaus, ylivieskan ensiapuvasteen neurologia-osato ei pysty tapauksessasi kuin jatkolähetykseen Oys, kiihko on punaisella, suosittelen suberr verenpainelääkitys salbaaja"

        - Sama sinulle tyypillinen nimittely ja halveeraaminen jatkuu....Kiitos kuitenkin omakohtaisten kokemuksien jakamisesta ongelmistasi hoidon saamisessa mielenterveysongelmiesi yhteydessä.

        ps."v*lussakin olet jälessä"

        heh, minua rupesi spontttaniseti nakrattaamaan, kuun sinä et pääse irti, minun henkilöstäni, aivan sama,.., jos tartet apuja onkelmaasi niin otayhteyttä vironperä lekuriin, niin onkelmasi vain pahenee, en kehtoo ennee kansasi viestittää ja antaa syykkistä energiaallista apua kirjoittelun muodossa sinulle, tunnen sympatiaa ongelmaasi kohtaan, suomi makaa tilanteessa,että kanssa kärsijöitä on 350000


      • elliethokneiskytädev

        Samanlainen kun sinä. Sanomiset ja kannanotot vertauskuvia käyttäen housut nilkoissa perseposkia taputellaan koska yläpäästä ei irtoa yhtä kokonaista ymmärrettävää lausetta. Itku pääsee molemmilta kun joku vihjaisee mitä järkeä on pyllistää omille aatteilenne mihin molemmat syyllistytte joka kerta kun suunne aukaisette. Seuraa itkupotkuraivarit ja ville 5v tasoiset haukut äidin helmoista kun isot pojat syötti hiekkalaatikolla kissanpaskaa. Vittuilu on jalo taito ettekä te pärjää edes siinä. Huonoja häviäjiä molemmat. Jos ei pää kestä eikö se ole parempi pysyä poissa?


      • neuvvo
        elliethokneiskytädev kirjoitti:

        Samanlainen kun sinä. Sanomiset ja kannanotot vertauskuvia käyttäen housut nilkoissa perseposkia taputellaan koska yläpäästä ei irtoa yhtä kokonaista ymmärrettävää lausetta. Itku pääsee molemmilta kun joku vihjaisee mitä järkeä on pyllistää omille aatteilenne mihin molemmat syyllistytte joka kerta kun suunne aukaisette. Seuraa itkupotkuraivarit ja ville 5v tasoiset haukut äidin helmoista kun isot pojat syötti hiekkalaatikolla kissanpaskaa. Vittuilu on jalo taito ettekä te pärjää edes siinä. Huonoja häviäjiä molemmat. Jos ei pää kestä eikö se ole parempi pysyä poissa?

        sinun pitää kiiruusti hakea apua


      • aovorpirapäleiv
        kirjotellaan kirjoitti:

        heh, minua rupesi spontttaniseti nakrattaamaan, kuun sinä et pääse irti, minun henkilöstäni, aivan sama,.., jos tartet apuja onkelmaasi niin otayhteyttä vironperä lekuriin, niin onkelmasi vain pahenee, en kehtoo ennee kansasi viestittää ja antaa syykkistä energiaallista apua kirjoittelun muodossa sinulle, tunnen sympatiaa ongelmaasi kohtaan, suomi makaa tilanteessa,että kanssa kärsijöitä on 350000

        Käyhän pyyhkimässä ropelista paska pois tulevan edestä..Ota nappi mene maaten ja nosta jalat ylös että niskaan pakkautunut veri pääsisi aivoihin asti. Katsos kun aina kun sinulla menee hermot kirjoitusvirheiden määrä kasvaa ja edellisen viestin kirjoitusvirheiden määrien perusteella hakkaat jo nyrkeillä näppäimistöä joten olen samaa mieltä kanssasi. Kohdatessasi parempasi nosta suosiolla kätesi pystyyn ja luovuta. Metsamaapv jo luovutti nyt on sinun vuorosi ryömiä koloosi haavoja nuolemaan. Kun olet saanut pulssisi tasaantumaan ja hiukan väriä kasvoillesi tule sitten tapojesi mukaisesti nolaamaan itsesi uudelleen jookosta?


      • vttuilukääntymässäsäälik
        neuvvo kirjoitti:

        sinun pitää kiiruusti hakea apua

        Sinun kohdalla se on jo myöhäistä. Esimerkkinä edellisestä miksi elvytykset voi unohtaa sinun kohdalla et kykene kirjoittamaan yhtä ainoaa viestiä jossa et kopioisisi lukemiesi viestien sisältöjä noloimmillaan jopa sanasta sanaan koska et kykene omatoimisesti yhtä lausetta muodostamaan. Kysyn saman kysymyksen minkä olen esittänyt sinulle aikaisemminkin. Ihan vilpittömästi mikä sinun diagnoosisi on viitaten sinun aivan uskomattoman, suorastaan järkyttävän köyhään sanavarastoon?


      • kyyyllä

        heikkohermoset täällä jo huutaa pää punaisena,kun paskaa tulee ropelliin.Kannattaa pysyä kolossaan jos ei pysty muuhun kun toistamaan muilta kuultua.Hyvä metsäpv.,lissee löylyvä.Vittuilun mestarilla kun on suuret luulot itestään ja runsas sanavarasto.Naurattaa.


      • pinusilvetris.sss

        metsäpv kääntää siivua huomiseen, palataan.


      • ajerhuneskytädevatua

        Mihin huomiseen se historiaan juuttunut sivuja kääntää? Taitaa lepuutella hermojaan ottamalla siivuja


      • VALTA_MENEE
        kyyyllä kirjoitti:

        heikkohermoset täällä jo huutaa pää punaisena,kun paskaa tulee ropelliin.Kannattaa pysyä kolossaan jos ei pysty muuhun kun toistamaan muilta kuultua.Hyvä metsäpv.,lissee löylyvä.Vittuilun mestarilla kun on suuret luulot itestään ja runsas sanavarasto.Naurattaa.

        Ajattelit sitten vastata kopioilla viestiin missä viitattiin sinun tyyliisi kopioida sanottavasi muiden viesteistä koska et kykene omatoimisesti yhtä lausetta rakentamaan heh heh. Kepujen syytä taas kaikki luikerot nilittää naurattaa älä revi pelihousujasi jne jne.

        ps. VALTA MENEE


      • kyyyllä
        VALTA_MENEE kirjoitti:

        Ajattelit sitten vastata kopioilla viestiin missä viitattiin sinun tyyliisi kopioida sanottavasi muiden viesteistä koska et kykene omatoimisesti yhtä lausetta rakentamaan heh heh. Kepujen syytä taas kaikki luikerot nilittää naurattaa älä revi pelihousujasi jne jne.

        ps. VALTA MENEE

        keneltä tuon kaiken olet kopioinut.Oiva tulee se on päässy lomille.Naurattaa.


      • paskooropeliin
        metsamaapv1 kirjoitti:

        siksi; kun maahanmuuttajat, mamut ja pakolaiset ja Suomen kalijalla eläjät, sossut elätit, he kaikkein isoimmat huutajat, jotka veronmaksajille huutaa, että olet Rasisti, Rasisti!, "huutajat eivät maksa työ-verojaan, eikä ole, eikä tule maksamaan, Kämki osiolla joku elätti#bigsmaill huutaa, että kaikki ulkomaantulijain vastustajat on "rasisteja , #bigsmail on hyvä esimerkki "huutajasta jolla on syvä alemmus-kompleksi ja tietoisuus, että#sarka on jäänyt kyntämättä,nyt heille em tuli "tilaisuus päästä "ääneen, hyvä niin, niin Supo kirjaa.."vihreät miehet"

        "Supo kirjaa.."vihreät miehet"

        Sano supolle että aloittaa virheiden etsimisen Immosen kotoa mistä löytyy VIHREÄ MAMU. Kaksi sinun lempparia yhdessä ja samassa paketissa ja mikä parasta, molemmat löytyvät idolisi kotoa. Vai oletko kaiken lisäksi vielä soviNISTIkin?


      • teloävättetädeväslyt
        kyyyllä kirjoitti:

        keneltä tuon kaiken olet kopioinut.Oiva tulee se on päässy lomille.Naurattaa.

        Kepulaisilta kuntapäättäjiltä joista maakuntamallia kannattaa vain reilu 20% koska heidän sanoja lainaten VALTA MENEE. Oliko muita kysymyksiä?

        ps. Onko sinun käsitys kirjoittamisen lopettamisesta sellainen että teet sen asteittain? Lupasit aikoja että lopetat kirjoittamisen mutta naurettavan helppoa sinua on vedättää edelleen..Naurattaa tiedätkö mikä? No se kun sinä KOPIOIT jälleen kerran kaiken ja huomatessasi joutuneesi vedätyksen kohteeksi kerrot kuinka SINÄ olet koko ajan vedättänyt jne.


      • kyyyllä
        teloävättetädeväslyt kirjoitti:

        Kepulaisilta kuntapäättäjiltä joista maakuntamallia kannattaa vain reilu 20% koska heidän sanoja lainaten VALTA MENEE. Oliko muita kysymyksiä?

        ps. Onko sinun käsitys kirjoittamisen lopettamisesta sellainen että teet sen asteittain? Lupasit aikoja että lopetat kirjoittamisen mutta naurettavan helppoa sinua on vedättää edelleen..Naurattaa tiedätkö mikä? No se kun sinä KOPIOIT jälleen kerran kaiken ja huomatessasi joutuneesi vedätyksen kohteeksi kerrot kuinka SINÄ olet koko ajan vedättänyt jne.

        enhän minä ,vaan pojat sinua vedättää.Älä ole huolissasi mitä keneltäkin menee.En minäkään ole.No omianihan minä vaan kopioin jos kopioin.Naurattaa.


      • siinäpä.se

        siinäpä se kun sinä et kopioi omiasi vaan kaikki mitä kirjoitat olet lukenut muualta joko lehtien sivuilta tai viesteistä joita sitten toistelet pakonomaisesti kykenemättä pokkomielteillesi mitään. Toinen sinun tavaramerkkisi edellisen lisäksi on se, ettet sinä koskaan vaivaudu edes lukemaan avauksen aihetta vaan huutelet puskista kohdistaen haukkusi muihin kirjoittajiin hällä väliä mikä aihe oli koska sinulla ei ole mielipiteitä mistään asiasta. Esimerkkinä. Vastaa tähän viestiin mikä oli avauksen aihe ilman että käyt sen nyt katsomassa?
        Et tiennyt vai mitä? No nyt saat oikein luvan käydä katsomassa mikä avauksen aihe on. Käy sitten kertomassa mikä se oli mitä hiukan epäilen koska ethän sinä ymmärrä lukemaasi.


      • kyyyllä
        siinäpä.se kirjoitti:

        siinäpä se kun sinä et kopioi omiasi vaan kaikki mitä kirjoitat olet lukenut muualta joko lehtien sivuilta tai viesteistä joita sitten toistelet pakonomaisesti kykenemättä pokkomielteillesi mitään. Toinen sinun tavaramerkkisi edellisen lisäksi on se, ettet sinä koskaan vaivaudu edes lukemaan avauksen aihetta vaan huutelet puskista kohdistaen haukkusi muihin kirjoittajiin hällä väliä mikä aihe oli koska sinulla ei ole mielipiteitä mistään asiasta. Esimerkkinä. Vastaa tähän viestiin mikä oli avauksen aihe ilman että käyt sen nyt katsomassa?
        Et tiennyt vai mitä? No nyt saat oikein luvan käydä katsomassa mikä avauksen aihe on. Käy sitten kertomassa mikä se oli mitä hiukan epäilen koska ethän sinä ymmärrä lukemaasi.

        laskehan huviksesi,montako kertaa olet tuonkin lorun toistanut...etkö muuta osaa.Ymmärrätkö kirjoittamaasi.Naurattaa.


      • noohh
        siinäpä.se kirjoitti:

        siinäpä se kun sinä et kopioi omiasi vaan kaikki mitä kirjoitat olet lukenut muualta joko lehtien sivuilta tai viesteistä joita sitten toistelet pakonomaisesti kykenemättä pokkomielteillesi mitään. Toinen sinun tavaramerkkisi edellisen lisäksi on se, ettet sinä koskaan vaivaudu edes lukemaan avauksen aihetta vaan huutelet puskista kohdistaen haukkusi muihin kirjoittajiin hällä väliä mikä aihe oli koska sinulla ei ole mielipiteitä mistään asiasta. Esimerkkinä. Vastaa tähän viestiin mikä oli avauksen aihe ilman että käyt sen nyt katsomassa?
        Et tiennyt vai mitä? No nyt saat oikein luvan käydä katsomassa mikä avauksen aihe on. Käy sitten kertomassa mikä se oli mitä hiukan epäilen koska ethän sinä ymmärrä lukemaasi.

        mitäs vittuva tuossa sinun vinkumisessa on avauksen aiheeseen liittyvää.Pöljä.


      • tämä-arpa

        ei-voita

        Naurattaa - Jännitit kuin kuuta nousevaa saavasi vastauksen ja tulitkin vedätetyksi - älä revi pelihousujasi vaikka sait taas paskaa ropeliisi


      • kyyyllä
        tämä-arpa kirjoitti:

        ei-voita

        Naurattaa - Jännitit kuin kuuta nousevaa saavasi vastauksen ja tulitkin vedätetyksi - älä revi pelihousujasi vaikka sait taas paskaa ropeliisi

        ihan hyvä jos joskus naurattaakin,illan mittaan revit taas pelihoususi.....luulen ma.


      • VALTAmenee
        kyyyllä kirjoitti:

        ihan hyvä jos joskus naurattaakin,illan mittaan revit taas pelihoususi.....luulen ma.

        valtaMENEE

        Kerro sitten kun et enää kestä kun joku käyttäytyy kuten sinä toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen toistellen samoja sanoja kerta toisensa perään päivästä toiseen koska ei päässä liiku mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään mitään..


      • kyyyllä

        naurattaako.


      • naurattaako

        naurattaako


      • naurattaako

        naurattaako


      • naurattaako

        naurattaako


      • kyyyllä

        aina, ihan aina ,niin aina.Naurattaa...täällä kun"tapaa"niin hauskoja ihmisiä.


      • VALTAMENEE

        Kepujen syytä taas kaikki.aina, ihan aina ,niin aina kepujen syytä.Pöljä


      • joopajoo11
        VALTAMENEE kirjoitti:

        Kepujen syytä taas kaikki.aina, ihan aina ,niin aina kepujen syytä.Pöljä

        muut ne toistelee toisilta kuultua ,vaan sinä et,niinhän se oli. Vai miten.


      • pelihuumoria-koetellaan

        illan mittaan revit taas pelihoususi.....näen ma. mitäs vittuva tuossa sinun vinkumisessa on avauksen aiheeseen liittyvää.Pöljä. laskehan huviksesi,montako kertaa olet tuonkin lorun toistanut...etkö muuta osaa.Ymmärrätkö kirjoittamaasi.Naurattaa.


      • oisko

        tuo jo aika ryömiä koloosi,vai miten se meni.Muuten, VALTAMENEE.


      • aina.ihanaina.niinaina

        koloosi= pelihuumoria koetellaan.Joko kohta repejää.Naurattaa vai miten se meni.Muuten, VALTAMENEE.revit taas pelihoususi.....näen ma.Pöljä


      • kyyyllä
        joopajoo11 kirjoitti:

        muut ne toistelee toisilta kuultua ,vaan sinä et,niinhän se oli. Vai miten.

        On pöljä tuo joopajoo11. Naurattaa älä revi joopajoo11 pelihousujasi.Pöljä


      • joopajoo11

        Ite oot pöljä kyyylä. Naurattaa älä revi pelihousujasi. Pöljä


      • kyyyllä

        on se vähän pöljä tuo joopajoo,hävisi illalla vedossa konjakkipullon,kun ei uskonu että saadaan joku voi noin pahasti repimään pelihousunsa.Hyvä minä.No porukalla me naukkaillaan.


      • Näköjään.se

        naukkailu alkoi jo eilen. Katsos kun eilen tässä viestiketjussa koko loppuillan aikana ei keskustellut kuin sinä mielikuvituskaverisi kanssa. Muut oli sinun omien viestien kopioja kunnes sinä luovutit ja löit hanskat tiskiin heh heh..Ota kuppia en sitä kiellä olet selvästi sen tarpeessa mutta jätä tällä kertaa ne napit ottamatta yhtä aikaa viinan kanssa.
        Ota ryyppy murheeseen, sitä sinä todellakin tarvitset ihmisraunio. Ota kaksi koska otat kohta taas paskaa ropeliisi. Tarkempaa hetkeä sille en kerro koska sinun vedättäminen ei ole kovinkaan palkitsevaa koska vaikka olet helppo kohde olet edellisen lisäksi poikkeuksellisen tyhmä edes vedätettäväksi. Ota kolmaskin ryyppy jos et kestä jännitystä milloin sinulle heitetään luu minkä perään juosta? Onko se tänään, huomenna vai tuleeko sitä koskaan? Pistä poika haastetta kehiin jos haluat paskaa ropeliin jatkossakin.


      • kyyyllä
        Näköjään.se kirjoitti:

        naukkailu alkoi jo eilen. Katsos kun eilen tässä viestiketjussa koko loppuillan aikana ei keskustellut kuin sinä mielikuvituskaverisi kanssa. Muut oli sinun omien viestien kopioja kunnes sinä luovutit ja löit hanskat tiskiin heh heh..Ota kuppia en sitä kiellä olet selvästi sen tarpeessa mutta jätä tällä kertaa ne napit ottamatta yhtä aikaa viinan kanssa.
        Ota ryyppy murheeseen, sitä sinä todellakin tarvitset ihmisraunio. Ota kaksi koska otat kohta taas paskaa ropeliisi. Tarkempaa hetkeä sille en kerro koska sinun vedättäminen ei ole kovinkaan palkitsevaa koska vaikka olet helppo kohde olet edellisen lisäksi poikkeuksellisen tyhmä edes vedätettäväksi. Ota kolmaskin ryyppy jos et kestä jännitystä milloin sinulle heitetään luu minkä perään juosta? Onko se tänään, huomenna vai tuleeko sitä koskaan? Pistä poika haastetta kehiin jos haluat paskaa ropeliin jatkossakin.

        minäkö luovutin.Kun lopetin olin voittanut pullon konjamiinia.Kiitos siitä,että "vedätit"tee sitä jatkossakin.


      • Älä.kerjää

        hävettää sinun puolestasi tuo sinun ryömimisesi parempasi edessä vaikka oletkin alinta pohjasakkaa. Et ole kepujen kokouksessa voit lopettaa perseen nuolemisen.

        "Pistä poika haastetta kehiin jos haluat paskaa ropeliin jatkossakin"


      • kyyyllä
        Älä.kerjää kirjoitti:

        hävettää sinun puolestasi tuo sinun ryömimisesi parempasi edessä vaikka oletkin alinta pohjasakkaa. Et ole kepujen kokouksessa voit lopettaa perseen nuolemisen.

        "Pistä poika haastetta kehiin jos haluat paskaa ropeliin jatkossakin"

        naurattaa.Olisko tuossa aluksi,vaan kestääkö pelihoususi.


      • KUSIPÄÄrunkikkimikäRUNKK

        en voi vastata kun en ole se haapavetinen ja persuksethan ne nillittää,enkä ole persuskaan,en ikinä.Olet.sinä.kova.jätkä,mutta ei kannata uhota kun ei sitä koskaan tiedä mitä voi tulla vastaan....runkikkimikäRUNKKI ei se lopeta kun HÄN saa kiksit joka kerta kun HÄNEN nilittämiseen jokukaan vastaa. kyyyllä on suojelematon nimimerkki jolla iiso porukka sinua kusettaa.Heitetään pallo ja sinä KUSIPÄÄ juokset perässä. Hajoaako pää.Älä revipelihousujasi.Valta menee.Kepujen syytä kaikki ihan kaikki.Jarruvelit vinkuu.Naurattaa.miehekästä puskista huutelua,miehekkäämpää olisi tietenkin jos ei vinkuisi, kun tyypit kiusaa.Kun aloittaa nimittelyn saa varautua siihenkin,että tulee paskaa ropelliin.KUSIPÄÄ runkikkimikäRUNKKI

        - Tuossa aluksi pari esimerkkiä miten hyvin sinun pelihoususi kestää. Ei pätkääkään


      • kyyyllä
        KUSIPÄÄrunkikkimikäRUNKK kirjoitti:

        en voi vastata kun en ole se haapavetinen ja persuksethan ne nillittää,enkä ole persuskaan,en ikinä.Olet.sinä.kova.jätkä,mutta ei kannata uhota kun ei sitä koskaan tiedä mitä voi tulla vastaan....runkikkimikäRUNKKI ei se lopeta kun HÄN saa kiksit joka kerta kun HÄNEN nilittämiseen jokukaan vastaa. kyyyllä on suojelematon nimimerkki jolla iiso porukka sinua kusettaa.Heitetään pallo ja sinä KUSIPÄÄ juokset perässä. Hajoaako pää.Älä revipelihousujasi.Valta menee.Kepujen syytä kaikki ihan kaikki.Jarruvelit vinkuu.Naurattaa.miehekästä puskista huutelua,miehekkäämpää olisi tietenkin jos ei vinkuisi, kun tyypit kiusaa.Kun aloittaa nimittelyn saa varautua siihenkin,että tulee paskaa ropelliin.KUSIPÄÄ runkikkimikäRUNKKI

        - Tuossa aluksi pari esimerkkiä miten hyvin sinun pelihoususi kestää. Ei pätkääkään

        kestää.Alkuperäset vasta menossa.Naurattaa.


      • VALTAMENEE

        mitäs vittuva tuossa sinun vinkumisessa on avauksen aiheeseen liittyvää.Pöljä. neuvvo sinun pitää kiiruusti hakea apua...oisko tuo jo aika ryömiä koloosi,vai miten se meni.Muuten, VALTAMENEE.


      • joopajoo11
        KUSIPÄÄrunkikkimikäRUNKK kirjoitti:

        en voi vastata kun en ole se haapavetinen ja persuksethan ne nillittää,enkä ole persuskaan,en ikinä.Olet.sinä.kova.jätkä,mutta ei kannata uhota kun ei sitä koskaan tiedä mitä voi tulla vastaan....runkikkimikäRUNKKI ei se lopeta kun HÄN saa kiksit joka kerta kun HÄNEN nilittämiseen jokukaan vastaa. kyyyllä on suojelematon nimimerkki jolla iiso porukka sinua kusettaa.Heitetään pallo ja sinä KUSIPÄÄ juokset perässä. Hajoaako pää.Älä revipelihousujasi.Valta menee.Kepujen syytä kaikki ihan kaikki.Jarruvelit vinkuu.Naurattaa.miehekästä puskista huutelua,miehekkäämpää olisi tietenkin jos ei vinkuisi, kun tyypit kiusaa.Kun aloittaa nimittelyn saa varautua siihenkin,että tulee paskaa ropelliin.KUSIPÄÄ runkikkimikäRUNKKI

        - Tuossa aluksi pari esimerkkiä miten hyvin sinun pelihoususi kestää. Ei pätkääkään

        hienoja siivuja?.Ootko ihan ite keksinny vai kopsannu monelta muulta.


      • konjamiSiivuja

        Pöljä. laskehan huviksesi,montako kertaa olet tuonkin lorun toistanut...etkö muuta osaa.Ymmärrätkö kirjoittamaasi.Naurattaa
        Heitetään pallo ja sinä KUSIPÄÄ juokset perässä. Hajoaako pää.Älä revipelihousujasi.Naurattaa.miehekästä puskista huutelua,miehekkäämpää olisi tietenkin jos ei vinkuisi, kun tyypit kiusaa.Kun aloittaa nimittelyn saa varautua siihenkin,että tulee paskaa ropelliin.KUSIPÄÄ runkikkimikäRUNKKI


      • kyyyllä

        hyvin menee taas,mutta menköön.Hyvä pojat.


      • pöljäjoopajoo

        miehekkäämpää olisi tietenkin jos ei vinkuisi, kun tyypit kiusaa.

        hienoja siivuja?.Ootko ihan ite keksinny vai kopsannu monelta muulta. Pöljä Naurattaa älä revi pelihousujasi. VALTAMENEE mutta menköön. paskaa ropelliin Kepujen syytä taas kaikki.aina, ihan aina ,niin aina kepujen syytä mitäs vittuva tuossa sinun vinkumisessa on avauksen aiheeseen liittyvää.Pöljä. neuvvo sinun pitää kiiruusti hakea apua...oisko tuo jo aika ryömiä koloosi,vai miten se meni.Muuten, VALTAMENEE.on se vähän pöljä tuo joopajoo,


      • kyyyllä

        poju on jo ihan pyörällä päästään.Vastailee kenelle sattuu ja täsmälleen mitä sattuu.Huteja tulee.


      • näen_ma.Pöljä

        revit taas pelihoususi.....näen ma.Pöljä
        poju on jo ihan pyörällä päästään. Heitetään pallo ja sinä KUSIPÄÄ juokset perässä. Hajoaako pää.Älä revipelihousujasi.Naurattaa.miehekkäämpää olisi tietenkin jos ei vinkuisi, kun tulee paskaa ropelliin


      • kyyyllä
        näen_ma.Pöljä kirjoitti:

        revit taas pelihoususi.....näen ma.Pöljä
        poju on jo ihan pyörällä päästään. Heitetään pallo ja sinä KUSIPÄÄ juokset perässä. Hajoaako pää.Älä revipelihousujasi.Naurattaa.miehekkäämpää olisi tietenkin jos ei vinkuisi, kun tulee paskaa ropelliin

        onko kepujen syytä kaikki.


    • kyyyllä

      VALTAMENEE= pelihuumoria koetellaan.Joko kohta repejää.Naurattaa.

      • Kepujensyytä

        revit taas pelihoususi.....näen ma. mitäs vittuva tuossa sinun vinkumisessa on avauksen aiheeseen liittyvää.Pöljä. VALTAMENEE laskehan huviksesi,montako kertaa olet tuonkin lorun toistanut...etkö muuta osaa.Ymmärrätkö kirjoittamaasi.Naurattaa.aina, ihan aina ,niin aina.Naurattaa..Pöljä


      • niinhän_se_oli.Vai_miten

        mitäs vittuva tuossa sinun rupelissa on aina, ihan aina. Paskaa...näen ma.Naurattaa älä revi pelihousuja. Kepujen syytä taas kakki ropelissa aivan kakki.Pöljä


      • kyyyllä

        nyt naurattaa.Totta kai kepujen syytä tietenkin ja persusten Ollin ja ,ja, ja.


      • ja-ja-ja

        taas näyttää olevan "aivotoimintaa".pallo on irti. Usu kii.Naurattaa.sinun pitää kiiruusti hakea apua heikkohermoset täällä jo huutaa pää punaisena,kun paskaa tulee ropelliin.Kannattaa pysyä kolossaan jos ei pysty muuhun kun toistamaan muilta kuultua.Pöljä


    • tOUKO

      Menkää kotio tumputtelemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1967
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1703
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1658
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1537
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1495
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1387
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1281
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      18
      1233
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe