Ovatko Chrysler Sebringit tolkuttoman huonoja

Crysler_puhallin

Miksi hyvin varustellut vähän ajetut ovat poistomyyntihinnoiteltuja?
Kaikki, aivan kaikki

21

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfgthyui

      Mulla on sebring, eikä se nyt niin hyvin varusteltu ole. Mun toinen vuoden vanhempi euroauto on paremmin varusteltu vaikka se onkin ns. karvalakkimalli.
      Sebring on ollut mulla 4 vuotta ja sinä aikana sillä on ajettu 50tkm. Vikoja siinä ei ole ollut sen enempää kuin muissakaan mun autoissa.

      Sebring on saman ikäisiin euroautoihin verrattuna hieman vanhanaikainen niin yleisolemukseltaan kuin tekniikaltaan. Merkki on myös ns marginaalimerkki suomessa, joka pelottaa ostajia kun kuvitellaan ettei varaosia tai huoltoa ole saatavissa. Amerikkalaisilla autoilla on bensasyöpön maine, mikä pitää myös paikkansa ja se maine myös karkoittaa ostajia. Sebringin korkeampi kulutus vastaaviin euroautoihin verrattuna johtuu juurikin edellä mainitsemastani ikääntyneestä tekniikasta. Sebring ei kuitenkaan ole niin erikoinen tai hyvän näköinen että nämä ominaisuudet painaisivat enemmän kuin edellä mainitut haitat. Siksi sebringit on poistomyynnissä. Ihan mukava auto se kuitenkin on ollut.

      • Kaupparatsastaja

        Ajan vuodessa noin 60 000 km ja alla on ollut monenlaista koslaa. Sebring oli todella miellyttävä auto ajaa, syrjäpolkuja en tosin pahemmin kolunnut. Minusta ulkonäkökin oli kyllä luxus-luokkaa (vuoden 2005 malli, sittenhän sitä pienennettiin ja muotoiltiin uusiksi).
        Haittapuolina tosiaan armoton bensiinisyöppöys (ja huono vaihtoarvo). Onneksi työnantaja maksoi bensat, mutta tsekkasi polttoainekulutkin. Eipä siinä mitään, sain tilalle diesel- Bemarin, eikä huono ole sekään.


    • eiparasmutta

      Et sitten kehdannut sanoa mikä se sun itäauto on, jossa on karvalakkimallissa parempi varustelu? Vois vertailla vähän esim hintaa uutena ym. Eihän siinä sebringissä toki ole kaikkia lisävarusteita mitä voi olla, mutta minulle on riittänyt ihan hyvin.

      • rtghyu

        Ei pidä heti vetää poroja nokkaan jos minun kokemus on erilainen kun sinun. Se "itäauto" mitä kyselit on volvo.

        "sebringissä toki ole kaikkia lisävarusteita mitä voi olla, mutta minulle on riittänyt ihan hyvin."

        Vastasin vain aloittajan toteamukseen että sebring olisi hyvin varusteltu. Mun sebringissä ei ole yhtään sellaista varustetta mitä ei olisi karvalakki volvossa. Tämä nyt vain on fakta eikä minun mielipide. Sebring ja volvo on uutena ollut samaan kokoluokkaan kuuluvia autoja.

        Jos luit tekstin loppuun asti niin varmaan kuitenkin huomasit että sanoin sebringiä ihan mukavaksi autoksi.


    • Proope

      Ameriikan reissuillani ajelin paljonkin paikallisella kalustolla.
      Vuokravehkeet ovat tietysti uudehkoja.
      Automaattiin ihastuin siellä halvan bensan maassa.
      Erityistä huonoa niista ei ole sanottavana. Hyvät tiet ja autot tehty niille teille.
      Mielenkiintoisin oli erä pikkuletukka taisi olla cheveten merkillä oleva ooppeli.

    • EiSeOleEdesAuto

      "Ovatko Chrysler Sebringit tolkuttoman huonoja"

      Kyllä.Huonompia ei ole koskaan valmistettu eikä varmaan ikinä tullakaan valmistamaan!

      • oiuiuyt

        Eivät ole tolkuttoman huonoja, ainakaan omani ole sitä ollut. reilut 20tkm ajellut ja nauttinut joka kilometristä, vaikka bensaa viekin kaupunkiajossa enemmän kuin joku micra yms koppi. kyllähän näissä varusteitakin on todella hyvin ja ajettavuus varsinkin matka ajossa todella rentoa. hyvä valinta, vaikka itsekin kauhutarinoita kuuntelin ostaessani...ja ensimmäinen autoni, jolla ei ongelmia talvella jos lunta satanut 20cm tai muuten kusinen maasto, ja kyllä tarkenee, eikä lasit huurru


    • jyyyeseiiii

      Halvalla huolettomia kilometrejä ainakin minun kohdallani. 16 tonnia ajettu 250 tonnin päälle ja ongelmitta mennyt. Naapuri fixaili osamaksu-volvoaan pari viikkoa sitten useita tunteja tallissaan kiroillen ja kävi jotenkin sääliksi:) autoa edes maksettu ja rahaa menee kalliisiin remontteihin.

      • ertyuio9

        Ei kannata naureskella, kohta se sinunkin sysleri poikii.....varmasti.


      • jyyyeseeiii

        Sitä odotellessa ja naapuria säälien:)


    • ranasakanapottu

      Jos tolkuttoman huonoa etsitään niin PÖSÖÖÖ!! maksoin 6000e ja kolmannen päivän kohdalla vannoin, että ensimmäinen ja viimeinen ranskanpasha..hanskalokeron kahva pakkasessa käteen..sähkövikaa..nitinää natinaa..pyöränlaakerit..jumittunut käsijarru..mittarivalot..penkin säädöt...Nyt poistomyyntihintaisella sebringillä ja ei valittamista ainakaan vielä..jos räjähtää kesken ajon, kuten täälläkin varoitellaan niin ostan toisen tilalle jne:)

    • Timppa123456

      Kohta viisi vuotta ajettu v. 2007 (jr) Sebring 2,7 V6. Ei mitään ongelmia, jos ei pikkuviat haittaa, lähinnä sähköissä. Mukava matka-auto. Tyttären poika sanoi, että tässä ei tule takapuoli kipeäksi, kuten heidän Audi A6:ssa!

    • Sopiiminulle

      Haukkukaa vaan, me ostamme niitä halvalla käytettyinä. On hiukka eri maailma kuin jossain Skoda- tekeleessä.

    • Oikearaatojenraato

      Paskempaa autoa on tuskin koskaan valmistettu.Jopa Citikka ja Dacia pieksee tuollaiset Sebringit 100-0.

    • Näitäriittää

      Ressukkaa harmittaa ajaa sillä omalla tylsällä Skodalla kun naapurilla on Chrysler.
      Eihän se sen kummempaa ole.

    • 080

      Naapuri se soittelee trailerikuskille, josko taas heittäis preemiumin pajalle tekniikan vaihtoon. Itte ajelen vanhalla jenkillä ja huutonauran naapurin harrastuksille. Voi hitto, preemijumi kosla on kohta parivuotias ja trailerilla jo toistakymmentä kertaa, siinä varsinaista teknistä etumatkaa. Mulla 400 tkm ajettu Sebring ja ei ole huolia ollut, en vaihtais preemijumiin.

      • dfgjhykui

        ja sitten sinä heräsit puristaessasi itseäsi unessa nivusista.......


    • envaihtaisi

      Sebring on varsin mukava auto.

    • uussaa

      On se vääränmerkkinen!

      • tepe72

        Itellä sebring ja tyttärellä neon.......selkävammasta kärsivän auto ehdottomasti tuo seba.penkki on hyvä ja helppo säätää sähköllä.v6 kone on halpa pitää...on ns flexruel ja ihan aito sellainen eli käy E85 löpöllä -18 c jälkeen laitettava bensaa sekaan 10 litraa.ei ole vikoja ilmenny vielä 151 000 aikana....tosin käytöstä paljon kiinni ja huollosta


      • niinsekäy

        Asiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe