Persut tukee Lidliä - se siis rasistinen ketju?

boikotoi-Lidliä

Nyt loppui Lidlissä käyminen. Minä en rasisteille, fasisteille ja natseille rahojani kanna.

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko_se_moskeija

      Mitä mamut tekee lidlissä ? Siellä kuulema pyörii vielä ISIS värvääjiäkin !

    • cvbfghty

      Sinunlaisesi kyrpänaama voit tunkea ne kolikkosi vaikka paskaseen perseeseesi. Lidliin sinulla on porttikielto eliniän. Koville ottaa vihervasemmistoanarkistiterroristeilla vaalitappio,kun pitää täällä itkeä jokapäivä persujen menestystä.Tapa itsesi saatanan runkkari.

      • MissäJaMilloin

        Persujen menestys? Johan ne riitelevät keskenäänkin, potkitaanko Immonen ulos vai ei.


      • Älä_itke_iines
        MissäJaMilloin kirjoitti:

        Persujen menestys? Johan ne riitelevät keskenäänkin, potkitaanko Immonen ulos vai ei.

        Asiaa käsitellään joskus syyskuussa, minkälaisen ylennyksen immonen saa puolueessa.


      • imeitevaan
        Älä_itke_iines kirjoitti:

        Asiaa käsitellään joskus syyskuussa, minkälaisen ylennyksen immonen saa puolueessa.

        Demarimafiako sen käsittelee?


    • älänoteeraa

      Parasta kauppaa eli Lidliä ei kannata persujen takia hylätä. Ei niistä ole siellä kaupassa mitään haittaa.

    • Minä puolestaan boikotoin LIDLIÄ,kun se ei myy VALION MAITOTUOTTEITA.

      • kilpailu_piristää

        Minä puolestani taas ostan paremman laadun takia kaikista kaupoista muita maitotuotteita kuin Valion . Kaikki kilpailu Valion vuosikymmeniä jatkuneelle monopolille on hieno asia. Valiokin joutuu kilpailussa kiinnittämään huomiota laatuun ja hinnatkin pysyvät kurissa.


      • kilpailu_piristää kirjoitti:

        Minä puolestani taas ostan paremman laadun takia kaikista kaupoista muita maitotuotteita kuin Valion . Kaikki kilpailu Valion vuosikymmeniä jatkuneelle monopolille on hieno asia. Valiokin joutuu kilpailussa kiinnittämään huomiota laatuun ja hinnatkin pysyvät kurissa.

        Valion maitotuotteet ovat LAATUTUOTTEITA varsinkin JUUSTOT.Olen itse entinen Valion työntekijä,joten saan Valion tuotteita työntekijähintaan,niin siinä tapauksessa en tarvitse LIDLIN tapaista "kauppaketjua"ollenkaan.


      • jo_ihmettelinkin
        j.jussiW-T kirjoitti:

        Valion maitotuotteet ovat LAATUTUOTTEITA varsinkin JUUSTOT.Olen itse entinen Valion työntekijä,joten saan Valion tuotteita työntekijähintaan,niin siinä tapauksessa en tarvitse LIDLIN tapaista "kauppaketjua"ollenkaan.

        Minä huono-osainen joudun maksamaan OIKEISTA laatujuustoista esim. saksalaisista, sveitsiläisistä ja ruotsalaisista täyden hinnan, mutta ostan silti.


    • Eikös sekoivammaksi vois maailma laitaa? Lidl on YKSITYINEN yritys ja maailman neljänneksi suurin päivittäistavaroiden jakeluketju.

      On aika kaukaa haettu, että se olisi jotzenkin poliittisesti värjätty. Mutta K-ryhmällä käy kaikki mitä solvaa kilpailijoita.

    • fbhbggnbgn

      Litliä parempaa kauppaa saa hakea. 20 e saa aina kassin täyteen.
      Minen välitä vaikka ois täynnänsä mamuja. Mulle raha ratkasee.

    • juooolidl

      Ei taida paljon sun sentit vaikuttaa lidlssä !!!!

    • No_silti_sinne
    • OnkoPersuOllutLssä

      MITÄ! Onko persu nähty Lidlissä?!?

    • Hehhehhoh

      Hui. Menikö lidli konkkaan nyt? Noin joka viides suomalainen on persu joten taitaa vähiin jäädä kaupat missä käydä.

    • nastanatsinnatsa

      Onko aloittaja muistanut elämässään boikotoida myös Ford-merkkisiä autoja? Henry Ford oli natsien puolella alusta loppuun, ja rahoitti natsien toimintaa jo 30-luvun alkupuolelta lähtien lahjoittamalla kaiken Euroopasta saamansa liikevoiton kansallissosialistiselle puolueelle suoraan.

      Mitenkäs on BOSS-merkkisten tuotteiden boikotin laita?
      Henry Boss nimittäin oli natsi myös. Hän suunnitteli tyylikkäät uudet asut armeijalle, kun Hitler pääsi valtaan.

      Mutta eipä tästä enempää, tulee kiire kirjoitellessa...Lähden Fiestallani kohti laivaterminaalia. Puen ruskean kauluspaidan päälleni, ja pirskottelen hieman Boss Femme-tuoksua kauluksiin..Heippatirallaa, tadaa:D

      • boikotoimaan

        Volkswagen se vasta boikotoitava onkin, vaikla onkin nyt maailman suurin auton valmistaja. Aatun luomus koko auto nimeään myöten.
        Entäs GM? Opel Bliz oli Wehrmachtin ja WaffenSS:n peruskamaa.
        Entäs japanilaiset, tukivat Japanin militaristeja?


    • pitäkööntunkkinsa

      näin kerran persun uimahallissa en mene enää koskaan kyseiseen uimahalliin...

    • aloittajanpaska

      Lidlin omistaja on syntyperältään juutalainen, että siinä taas meni kiville persujen mollaus.

      • lkbsdckj

        Minä kerroin lähiöbaarin mamuyrittäjälle olevani juutalainen, ja nyt en pääse ollenkaan asiakkaaksi. Hän siis tosiaan on ihan raivoissaan naamani näkemisestä.

        Onkohan tämä nyt sitä juutalaisvihaa, vai miksi ei rahani kelpaa?

        Täytyypä asioida Lidlissä useammin, oli uusi tieto minulle tuo mainitsemasi asia.


      • ennenkuulumatonta

        Immonen, persujen ykkössuosikki tällä hetkellä, poseeraa vastarintaliikkeen kuvissa ja omat kannattajat ovatkin juutalaismyönteisiä.


      • pershjkl
        ennenkuulumatonta kirjoitti:

        Immonen, persujen ykkössuosikki tällä hetkellä, poseeraa vastarintaliikkeen kuvissa ja omat kannattajat ovatkin juutalaismyönteisiä.

        Tuskin vastarintaliike ottaa Immosta enää ryhmäkuvaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe