Haukkuuko narsisti muita narsistiksi?

En-ole-narsisti

Olen ehkä kohdannut narsistin. Hän on nainen ja mielestäni todella kiero. Tuntuu että kaikki hänen miehensä ovat olleet narsisteja.

15

2846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heijastaminenprojektio

      Haukkuu.

    • 6262

      Totta kai.

    • Pöhölökustaa

      Satutko olemaan Pohjois-Pohjanmaalta?

      • En-ole-narsisti

        Kyllä satun olemaan Pohjois-Pohjanmaalta. Mistä sinä?


    • gresgrgsgse

      Haukkuu, todellakin. Seurustelin tällaisen naisen kanssa joka hän kieroili lähes aina ja sitten kaikki häneen suuttuneet ihmiset olivat poikkeuksetta narsisteja. Kuten hänen exänsäkin.

      Itsekin sain lopulta osani siitä narsismisyyttelystä, kunnes sitten lopulta meni hermot ja jätin hänet.

      Nykyään kyseisellä blondilla on jonkin sortin mielenterveysongelmia eikä todellakaan käy sääliksi sen ongelmat, sillä sen lyhyen suhteen aikana musta kerkesi tulla erittäin katkera sitä kohtaan

    • ettäsilleen

      Mutta jos on pariskuntia, joista molemmat on narsisteja, niin molemmat ovat sitten narsisteja ja narsistin uhreja.

      • KukaHaukkuu

        Meissä kaikissa on narsistisia piirteitä enemmän tai vähemmän. Narsismi ei ole kategorinen ilmiö. Voimakkaasti narsistinen ihminen on sokea itsensä ja oman käytöksensä suhteen. Hän on anti-introspektiivinen ja torjuu kaikki itsehavainnoinnin kautta saatavat tiedot ja tuntemukset koska on täysin riippuvainen ulkoisista tukijärjestelmistä omanarvontuntonsa ylläpitäjinä. Jos on suhteessa voimakkaasti narsistisen ihmisen kanssa ja yrittää hienovaraisesti keskustella aiheesta narsismi, responssi on täysi tyrmäys: narsisti kokee sen syytökseksi ja kritiikiksi itseään kohtaan (”Haukut minua narsistiksi” jne.) ja reagoi siihen raivoamalla tai syyttelemällä toista osapuolta.


    • Terve-Narsisiti

      Kyllä haukkuu muita narsistiksi.
      Narsisti kokee olevansa aivan terve ja kaikki muut ovat sairaita narsisteja, jotka haluavat hänet hoitoon, vaikka hän on aivan terve.

    • Haukkuu-

      Kyllä haukkuu.

      • Laapis

        Kumpi oli ensin muna vai kana..............eli kuka se sitten tässä haukkuu...........


    • syytteenkohteetvaihtelee

      OLen myös tutustunut naiseen joka haukku jokaisen jonka kanssa ei tule toimeen narsistiksi. Hän oli exmieheni kakkonen. Käräytettyään miehen alkoi levittään tietoa kuinka tuo mies on narsisti. Sain nipun informaatiota narsismista ja hänen toiveen saada auttaa minut irti tuosta pedosta.
      Monien vaiheiden jälkeen erottin ja tuo nainen sai miehen ja enää ei minkäänlaista juttua miehen narsismista vaan minun. Tutut ja exsukulaiset ovat vuorostaan saaneet samanlaisen nipun narsismista kuin mitä minäkin aikoinaan sain. No eipä siinä kaikki, tässä mennäviikolla kuulin kuinka eräs exsukulaiseni on saanut myös saman narsisti leiman. Niin ne kohteet vaihtelee. .

    • Anonyymi

      Sain hirvittävät vihat niskaani ex-kumppanilta(narsistinen mies),kun erehdyin sanomaan,että hänen lastenlapsensa saavat huonon mallin siitä,että heillä on tuollainen ukki,joka vehtaa kaikkien naisten kanssa eli siten lapsetkin tulevat pikku huoriksi kun oppivat,että se on 'luonnollista'. Mies haukkui mut narsistiksi ,laittoi välit poikki lopullisesti (hänellä jo samana päivänä uusi ihana rakas,jonka kanssa pian seksiäkin luvassa) ja ettei hän anna ikinä anteeksi -ehkä muuten olisi halunnut jatkaa seksivehtaamistaan minunkin kanssa (mies 70 v,minä 50v). Muistutin,että hän oli itse solvannut sitä ennen mua ja vanhempiani törkeästi -sillä ei tietenkään ole merkitystä...

      • Anonyymi

        Otitko edes opiksesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otitko edes opiksesi?

        Voin toistaan kysymyksesi vielä uudestaan, eli otitko opiksesi, ettei kannata koskaan ryhtyä edes kakkosleikkiin munaamaan itseään. Ja viiskymppinen nainen vielä, että jos ukkikin antoi huonoa esimerkkiä huorailustaan, niin eipä sen kummempaa esimerkkiä antanaut tämä samaa tekevä kypsä nainen. Eihän sillekään mitään voi, jos aivot ovat luiskahtaneet housuihin, kai?


    • Anonyymi

      Työyhteisön persoonallisuushäiriöinen haukkuu muita ihmisiä kaikilla mahdollisilla termeillä. Narsisti, hiiri, mykkä, jne. Useimmiten tyytyy nimeämään ihmisiä yksinkertaisesti "hulluiksi".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe