Syökää silakkaa ihmiset

sabrinasilakka

köuhälä ei ole muuhun varaa.

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiuyttyuu

      Viittaat Holkerin muinaiseen köyhiä koskevaan empaattiseen lausuntoon. Valitettavasti vaan silakka on nykyään kalliimpaa kuin kunnon pihvi. Silloin entisaikaan tuoksui jokaisen kerrostalon portaikossa silakkapihvit. Oi niitä aikoja.

    • kiItti_mies

      Mie juon ennemmin kaljaa kuin syön mitään.

    • 2211ää

      silakoista en tiedä.....mutta jos jostain tuoreita haileja saisi niin vot....kyllä maistuisi , vaikken köyhä olekaan.

    • Köyhäkalastaa

      Tietysti silakka on hyvää ruokaa, mutta itse pyydettyä kalaa kannattaa syödä. Tietysti hoitokalastajilta saa ilmaiseksi kalaa, kun vain viitsii hakea.

      Minulla on pari halpaa katiskaa keväällä jossain vesistössä, heivaan ne rannalta pitkällä kepillä veteen ja käyn kokemassa katiskat töistä tullessani, usein on kalaa. Tuossa kuva lahnasta, jonka sain keväällä katiskalla http://aijaa.com/EqmeQd hyvää oli savustettuna!

    • herkkusuutäti

      Hyi silakat on pahoi, samoin maksa ja yleensäkin liha... mää syön vaan sipsejä, täytekakkua ja oululaisen pullaptkoja karkkia ja jäätelöä. ei tule nälkä kun popsii makeeta.

      • vastutonta

        Terveys menee kyllä noin. Sitten kyllä tulee itku kun se menee. Ääliömäistä on myös, kun nämä sikiää ja opettaa lapsilleen epäterveelliset tavat.


    • SyögääGanaa

      Miksi jengi syö enempi ganaa? Syökää ganaa!

    • Muistoja_lapsuudesta

      Hyi helvetti.
      Muistan kun lapsena 60luvun alussa jouduin syömään silakkalaatikkoa eli vesiliemessä lilluvia ruotoisia silakoita perunaviipaleiden välissä.
      Kurkussa tuntui kuin olisi ollut karvoja ja nielemällä kuivaa leipää sai ruodot kurkusta irti.
      Toinen mitä jouduin syömään oli sianlihakastike.
      Karvaisia lihaläskipaloja ruskeassa kastikkeessa keitettyjen perunoiden kanssa, ja pöydästä ei noustu ennenkuin lautanen oli tyhjä.

      • SyöNytSitäGanaa

        Mutta migsi et syö ganaa? Ganaa olis tarjolla ja halvalla! Syökää ihmiset enembi ganaa!


    • ei oo silakka halpaa,7.80 kilo supermaket..........

      • rehusilakka

        ..maksaa 0,16€/kg, joten ei ole kallista. Miksi köyhän pitää olla niin uus'avuton, että ostaa kaiken vaan supermarketista. Ei liene järjen käyttö kiellettyä köyhälläkään!
        Sitä paitsi hoitokalastajilta saa kalaa täysin ilmaiseksi, maksaa vain hakemisen vaivan.


    • idelaistioonmä

      Tehkää silakkakeittoa, siihen kun lisää joka päivä vettä niin sitä riittää, sitten kun islakat loppuu heität mukaan vaikka sipulia, pippuria, herneitä... porkkainoita jos on, jos ei ole älä laita niitä.

    • kolmekymmentäkuusi

      On ikävää ettei asiallista keskustelua voi mitenkään saada vain provoilijat ja 24/7 nörtit roikuu internetissä jakamassa tyhmyytään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe