Elisan omaguru

4LiittymänPäättäjä

Itse soitin ja pyysin apua ongelmaan , jonka itsekkin olisin voinut hoitaa, mutta se olisi vaatinut töitä. Kun modeemista oli kyse, niin kysyi hän mallia, sitten alkoi jaarittelu windows 10:stä. Puh kesti 8:45min niin kalliiksi tuli, jos puhelu maksaa normihinnan lisäksi yli 2 €/min. Jos siellä olisi oikea GURU, niin hän olisi sanonut ettei voi sieltä käsin auttaa. Sitten tulee tekstarilla turha ohje ja toinen tekstari perään, että oliko apua, Terveisin KARI. Ensinnäkin viestiin ei voinut vastata ja kun katsoin elisan omilta nettisivuilta kaikki gurut, niin YHDELLÄKÄÄN EI OLLUT ETUNIMEÄ KARI! anteeksi isot kirjaimet. Onneksi on jalat, jolla voi äänestää.

3

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Törkeää rahastusta muista ensi kerralla sähköposti tai käyt Elisalla jos ei ole hirveän kaukana

      • pelihullu1

        Minä sain omagurusta 80 euron laskun 26 minuutin puhelusta. Luulin että uudessa pöytäkoneessani olisi langaton netti mutta eipä ollut eli tarvittiin ethernet kaapeli ja tuollaseksi hinta muodostui.

        On se kumma että nykyään joutuu asiakaspalvelusta maksamaan tuollaisia summia kun valmiiksi ollaan elisan asiakkaita. Minä en ala enää elisan enkä soneran asiakkaaksi ja nyt ymmärrän miksi nuilla firmoilla menee hyvin. Miksi asiakas joutuu vielä erikseen maksamaan asiakaspalvelusta? Ei voi käsittää...

        DNA:lle tilausta tekemään.


    • Asiakaspalvelua

      Elisalle vakava kehotus ,Poistakaan tosiaan nuo gurut myymälöissä ja keskittäkää apu puhelin palveluun ,jossa on todelliset ammattilaiset ja veloitus puhelin normaali kulun mukaan, on oltava asiakkaille apua ja neuvontaa saatava ilman törkeää rahastusta ,ottakaa tuottonne normaali kauppa toiminnasta.
      Kun lukee näitä guru kommentteja ,ettekö Te niitä lue ? Näin Luulen kun ette ole toiminut sen mukaan mitä kehoitan!Myymälöissä pitää olla aikaa ja asiantuntemusta normaaliin toimintaan liittyvänä ,etenkin kun vanhus väestö lisääntyy on saatava tosiaan palvelut ilman rahastusta ja yksimielistä käyttäytymistä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe