Pienet rinnat kakkoset? (kuvat)

MitäMieltä

Tässä kauniita naisvartaloita pienillä rinnoilla. Itselläni on siro vartalo ja pienet rinnat kuten näillä naisilla.

Mutta ovatko tämän kokoiset rinnat ikuiset kakkoset isojen tissien rinnalla MIESTEN silmissä?

Kristen Leanne: https://twitter.com/kristenxleanne/status/552852336217817088
Kate Hudson (ennen silikoneja): http://www.cinematocasa.it/public/images/kate.jpg

Esimerkki Taylor Swiftin ratkaisusta: http://celebsurgeryphoto.com/wp-content/uploads/2015/04/Taylor-Swift-Breast-Implants-Before-After.jpg

37

818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fieroarahasta

      Saisinko katseesi, rinnat ovat lapsia varten.

      • MitäMieltä

        Et vastaa kysymykseen.


    • MitäMieltä

      Ei taida pienet rinnat kiinnostaa...

    • naisen.mieli

      Kate Hudson, aivan ihana. Silikoneja ei koskaan.

    • ihanonok

      Pienet rinnat on sievät. Jos muuten nainen on viehättävä, niin ei se tisseistä kiinni jää

      • MitäMieltä

        Sinäkään et vastaa kysymykseen. Onko isot vai pienet paremmat?


      • TarkkaVastaus
        MitäMieltä kirjoitti:

        Sinäkään et vastaa kysymykseen. Onko isot vai pienet paremmat?

        Yllätysvastaus: yleensä parhaat on keskikokoiset.

        Koolla ei ole muuten väliä, kunhan on ne rinnat edes pieninä ja kunhan ne rinnat ei ole riippurinnat. Isot yleensä alkavat valahtamaan ennen pitkää alas, joten sen takia eivät ole hyvät kuin enintään parikymppisellä. Myöskään yleensä täysin epäluonnollisilta näyttävät silikonit eivät ole hyvät.

        Parhaat on siis sellaiset rinnat joissa on niin paljon kokoa kuin mahdollista ilman että näyttävät suhteettoman isoilta tai alkavat riippumaan. Yleensä tämä onnistuu parhaiten keskikokoisilta rinnoilta.

        Vastaukseen vaikuttaa myös se puhutaanko kadulla vastaan kävelevästä naisesta vai alasti vieressä olevasta naisesta. Vaatteet päällä push-upeilla varustettuna yleensä isot saavat koostaan plussaa, mutta ilman vaatteita yleensä parempi on se hieman pienempi joka ei roiku.


    • No ainakin tuo kristenxleannen kroppa ei kaipaa kyllä mitään. Upea nainen.
      Pitäisi olla samasta naisesta kuva isoilla ja pienillä, niin voisi verrata.. Se on tultava vaan toimeen niillä mitä on annettu. Tule tänne minun viereeni nukkumaan ja lakkaa murehtimasta.

      • MitäMieltä

        No mites tuo kuva Taylorista? Siinä on kuvat ennen ja jälkeen.


      • MitäMieltä kirjoitti:

        No mites tuo kuva Taylorista? Siinä on kuvat ennen ja jälkeen.

        No kai se on myönnettävä, että jälkeen on parempi. Kyllähän isompia on varmasti parempi/mukavampi puristella ja möyhiä.


      • MitäMieltä

        Kiitos vastauksesta. Pienet rinnat ovat siis kakkoset. Jopa silikoneille.


      • MitäMieltä kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Pienet rinnat ovat siis kakkoset. Jopa silikoneille.

        Vaikea sanoo kun en ole päässy silareita kokeilemaan, mut kyllähän ne ainakin näyttää hyvältä. Silti ajatuksen tasolla jotenkin se luonnollinen tuntuisi paremmalta. Eihän se naista rumenna ainakaan kun on kroppaan sopivan kokoiset rinnat. Oma mielipiteeni on se ,että selvästi kun kourakuppiin saa täytettä, että on mitä puristella, niin silloin se on hyvä.


    • Yökkönen

      Ei ole kakkoset. Totta kai löytyy miehiä, keille nainen== tissit&prsee,, mutta heitä vain bimbot haluavat... ehkä?

    • manboob

      Yks hailee naisten rinnat kun ei niitä koskaan pääse/ole päässyt hipelöimään.

      Edes tuollaisia "flat chested" tyyppisiä.

      Täytyy tyytyä siis omiin.

      • MitäMieltä

        "Edes tuollaisia flat chested"... Sinun mielestä pienet ovat siis selvät kakkoset.


    • Kelpaakyllä

      Naisen rinnat ovat vähän sama kuin miehen penis. Molemmista ihminen itse stressaa enemmän kuin mitä se oikeasti merkitsee.

      Varsinkin hyvin hoikan rungossa isot rinnat näyttävät usein hieman luonnottomalta. Siksi en ymmärrä silikonivillitystä.

      Exäni oli 180cm, hoikka ja seksikäs pienillä rinnoilla. Hetkeäkään en ajatellut, että olispa isommat rinnat :P

      • MitäMieltä

        Kiva kirjoitus :)


    • vittttttttt

      Homopuppelin rinnat. Mene liveen, älä täällä tunkkauta palstaa.

      • MitäMieltä

        Vai homopuppeli... Et ole vissiin nähnyt naisvartaloa alasti vielä koskaan. Et ehkä tiedä, mutta muovi ei tee rintaa.


    • afsafsdsdf

      Pienet ovat parhaat, mutta isommatkin käy, ei sillä niin väliä. Ylisuuret ovat rumia, samoin luonnottoman pinkeät törröttävät silikonipallot.

    • wlekfj3kltj

      Ketään ei saatana kiinnosta sun tissis!!! Tiedäkkin se!!!!

      • MitäMieltä

        Sinäkö olet "kaikki ihmiset"? Voi voi... Kyllä tällä palstalla heteroita varmaan on suurin osa.


    • Pienet on paremmat! Ainakin sirossa vartalossa.

    • mies36

      Pieni rintaiset on ihania. Iso tissiset yrittää aina saada huomioo tisseillään ja ulkonäöllään eikä minua kiinnosta jos nainen tyrkyttää tissejään. Iso rintaiset kuvittelee että niillä on itseluottamus kohillaan että saavat miehen kuin miehen. Olen kohdannut isotissisiä jotka yrittää saada miehen huomion rinnoillaan ja suuttuneet kun mua ei kiinnosta.

    • Pienet on paremman näköiset kuin isot.

      Ja jos isot on tehty silikonilla, silloin ainakin loppuu mielenkiinto välittömästi.

    • pienet

      Pienet.

    • Pidän pienistä ja hoikista naisista, joten lähes kaikilla heiloillani on ollut pienet rinnat. Se ei ole minua koskaan haitannut. Silti suuret ja kiinteät rinnat ovat seksikkäämmän näköiset.

      • MitäMieltä

        Eli pienet on kakkoset sinun mielestäsi. Siis.


      • MitäMieltä kirjoitti:

        Eli pienet on kakkoset sinun mielestäsi. Siis.

        No jos välttämättä haluat itsesäälissä kieriskellä, niin kyllä.


      • MitäMieltä

        No kerro tieto sun tyttöystävällekin. Että sen rinnat ei ole niin hyvät kuin isot.


      • MitäMieltä kirjoitti:

        No kerro tieto sun tyttöystävällekin. Että sen rinnat ei ole niin hyvät kuin isot.

        Elä elli pillitä.

        Nainen on muutakin kuin rintansa. Minä rakastaisin sitä aivan yhtä paljon, vaikka se saisi rintasyövän ja rinnat amputoitaisiin. Sinun ihmisarvosi on vissiin sitten rinnoissa tai siinä, että olet miehesi silmissä kaikilta osin "maailman kaunein"? Ennustan vaikeaa loppu-, tai ainakin seuraelämää.


      • MitäMieltä
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Elä elli pillitä.

        Nainen on muutakin kuin rintansa. Minä rakastaisin sitä aivan yhtä paljon, vaikka se saisi rintasyövän ja rinnat amputoitaisiin. Sinun ihmisarvosi on vissiin sitten rinnoissa tai siinä, että olet miehesi silmissä kaikilta osin "maailman kaunein"? Ennustan vaikeaa loppu-, tai ainakin seuraelämää.

        "Elä elli pillitä" :D hehhe...

        Rakastuminen vaatii henkisen yhteyden. Voi olla että haluan elää vaaleanpunaiset lasit silmillä, ehkä. Olen ajatellut siten, kun toiseen rakastuu, niin silloin toisen näkee maailman kauneimpana omaan silmään. Silloinhan myös rinnat muuttuvat parhaimmiksi. Mulle on käynyt miesten suhteen siten etten ehkä ole ollut alkuun kauhean viehättynyt miehestä, mutta tunteiden kasvaessa toinen onkin muuttunut maailman komeimmaksi itselle, kaikkine fyysisine ominaisuuksineen.

        Tämä kysely paljastaa sen, että suurin osa miehistä tykkää isommista tai keskikokoisista enemmän kuin pienistä. Vituttaa. Mutta muutama poikkeuskin on. Miksi en ole törmännyt heihin?

        Se pettynyt ilme mikä on ollut joillakin miehillä nähtyään mun rinnat... Eikö se muka saisi vaikuttaa?! Pari pitempiaikaista kumppania on keskittynyt kehumaan mun takapuolta. Mitään sanaa ei ole tullut rinnoista. Niistä toinenkin mies runkkasi mun kaverin kuvalle. Nainen kun omistaa isot tissit. Ja hiljattain televisiosta tuli leffa jossa näytteli Katherine Heighl, niin mieheltä tuli kirjaimellisesti kuola suusta!

        Vituttaa ja tämän kyselyn jälkeen vielä enemmän. Vaihtoehdoksi jää silikonit, koska törmään suurella todennäköisyydellä miehiin, jotka tykkäävät enemmän isommista. En kuitenkaan leikkaukseen mene. Ne mua vielä hullummille :D Ja niille ketkä elävät tissien kautta...


    • ole__oma_itsesi

      Moi ap. Mulla kait nyt normaali kokoiset mutta eipä ne näyttäisi yleisen miesmaun mukaan kelpaavan.
      Riippuu. Kiitos äitiydelle. Jäi Pamela Andersson tekotisseineen toiseksi.
      Silikoneja en ikinä uskaltaisi laittaa ja pelkkä kohotusleikkaus suuri riski.
      Olisit nyt onnellinen pienistä rinnoistasi. Ne eivät roiku, ovat sellaiset suositut luomut ja voit itse päättää käytätkö liivejä.

      • MitäMieltä

        Kiitos kannustuksesta! Vastaat nyt naisen näkökulmasta. Totuus on tämänkin kyselyn pohjalta, että isot ja keskikokoiset luomut ovat suosittuja miesten keskuudessa. Se on enemmistön kanta.

        Ja sitä rinnan riippuvuutta pystyy jonkin verran treenaamaan ihan luomusti jumppaliikkeillä. Jos se auttaisi sinua? Rintalihaksen kehittäminen kiinteyttää ja kohottaa jonkin verran. Mun kohdalla muuttaa vaan enemmän laudaksi.


      • ole__oma_itsesi
        MitäMieltä kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta! Vastaat nyt naisen näkökulmasta. Totuus on tämänkin kyselyn pohjalta, että isot ja keskikokoiset luomut ovat suosittuja miesten keskuudessa. Se on enemmistön kanta.

        Ja sitä rinnan riippuvuutta pystyy jonkin verran treenaamaan ihan luomusti jumppaliikkeillä. Jos se auttaisi sinua? Rintalihaksen kehittäminen kiinteyttää ja kohottaa jonkin verran. Mun kohdalla muuttaa vaan enemmän laudaksi.

        Samoin kiitti sulle kannustuksesta :).
        Olen jo kaiken luonnollisen keinon kokeillut. Kynä- testi vaihdettaisiin penaaliin hah.
        Mulla oli nuorena a- kupin tissit ja olin epävarma juurikin tissien takia. Kaikilla muilla muka oli kunnon hinkit..taisi joillain roikkua jo silloin.
        Lisäksi nämä typerät kauneusihanteet vaikuttaa yleisiin mielipiteisiin.
        Katsele esim Melanie c:tä. Naisellinen ja aito. Hänellä hyvät syyt jättää silkkarit laittamatta vaikka julkku onkin.


    • Valamiehistö

      Naisen turha kysyä mielipidettä rinnoistaan. Jollekin ne ovat aina liian pienet, toiselle liian isot, kolmannelle liian siltä väliltä. Mielipide kuten persläpi, jokaisella on omansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe