KirjeYstävä

Kimalteleva

Etsin Ystävää, yhtä tai monta. Olen 35-vuotias perheellinen nainen, naimisissa myös. Minulla ei ole mitään kriteereitä minkälainen sinun tulisi olla. Kun olet lukenut minun tekstin ja edelleen olet sitä mieltä, että tuolle voisin kirjoittaa kirjeen (joko ihan oikean, joka kulkee postimiehen välityksellä, tai sähköisen sellaisen), niin laita minulle viestiä!

Ruuhkavuodet meneillään, tukka putkella mennään vielä hetken kodin, tarhan ja työpaikan välillä. Kohta onneksi helpottaa! Tässä samassa havahduin, että monien ihmisten kanssa ei enää pidetä yhteyttä. Joku katosi kun löysi ihanan miehen, toinen kun minä vaihdoin työpaikkaa. On jotenkin hankalaa saada ystäviä aikuisena, nyt kun ei voi vaan mennä pimpottamaan ovikelloa ja pyytää ulos leikkimään. Nyt on puolisoita, sukulaisia, lapsia, työvuoroja ja vaikka mitä.

Ajattelin siis ihan tällä tavalla kokeilla, josko löytyisi joku, kenen kanssa parantaa maailmaa. Aluksi kirjeitse, myöhemmin ehkä kahvikupposen äärellä. Riippuen siitä, kuinka lähellä tai kaukana asut. Olen puhelias, kunhan sitä mukavaa keskustelukumppania löytyy. Olen iloinen ja positiivinen, suorapuheinen ja toisia huomioonottava. Pidän neulomisesta ja virkkaamisesta. En varsinaisesti ole mikään sporttihirmu, mutta yritän liikkua jollakin tavalla, jotta eteenpäin pääsisi myös vanhanakin. Halkojen hakkaaminen on kivaa puuhaa kesällä. Talvisin käyn vesijuoksemassa, näppärästi samalla kun poikaa on kuskattu omiin harrastuksiin. Haaveilen matkustamisesta, lähelle ja kaukaa. Edes kerran vuodessa olisi mukavaa käydä jossain, mutta se haave harvemmin toteutuu. Ehkä tulevaisuudessa!

Minulla on neljä lasta ja mies. He tulevat ensimmäisenä elämässä, tietenkin, mutta kaipaan myös ihan omaa aikaa silloin tällöin. Olisi kivaa käydä kahvilla jonkun kanssa, kun eletään tammikuuta ja on niin pimeää, että väsyttää kellon ympäri. Silloin kaipaa sitä piristystä! Tai kirjoittaa kirjeen jollekin, tai rupatella hetken puhelimessa. Jakaa ne kuuluisat ilot ja surut jonkun kanssa. Löytää sen sielunsiskon, tai edes siskon. Yh-äidin ainoana lapsena olen tietysti aina haaveillut siskosta.
Kirjoita ihmeessä jotain jos tuntuu, että meistä voisi tulla ystäviä.

kimalteleva(a)gmail.com

2

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Postia laitettu sinulle :)

    • Mildamarleen79

      Siskosi täällä!???
      Olisin kirjoittanut jokseenkin samanlaisen tekstin kuin sinä! Mietinkin kuinka se on mahdollista... Tai no moni asia taitaa olla samassa kohdassa elämäntilanteessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe