Millainen on vaimosi ja rakastatko häntä ?

KiukkupussinUkko

Minulla on kookas ja impulsiivinen vaimo. Minä olen aina tykännyt muodokkaammista ja sellaisen olen löytänytkin. 175 senttisen, 110 kiloisen, rintavan reitevän ja persevän. Tavattaessa oli vielä alle sadan kilon eli parikymmentä kiloa itseäni enemmän siis jatkuvasti. Joku voisi sanoa vaimoani siiderivalaaksi, mutta ei hänellä seisoessa ole edes mitään makkaroita ja sentään vyötärökin löytyy pömppiksen päältä. Ainoastaan istuessaan näyttää vähän lihavalta. Nätti kuin mikä.

Luonteeltaan on vain kovin tuulella käyvä. Murjotus ja nalkutus voi alkaa koska tahansa ja mistä tahansa, kun on ne kriittiset päivät. Silloin ei saa tulla melko lähelle. Ja olipa ongelma mikä tahansa, hänessä itsessään ei ole koskaan mitään vikaa. Onkohan kaikilla naisilla nuo joka kuukautiset kiukkupäivät, jolloin ukkoa saa lyödä ja hakata ja vielä haukkua päälle?

Vierihoito on meillä semmoista että minä pidän päätäni hänen jalkansa päällä ja hänen toista jalkaansa sylissäni. Päätä ei saa pitää kainalossa tai kaulalla kun minä "hengitän". No, takapuoli on onneksi hänen kehittynein ruuminosansa. Itsehän tuo ei vaikuta paljon kaipaavan.

Tämmöistä meillä. Kyllä minä häntä rakastan vaikka se välillä vaikeaa onkin.

26

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äijänköriläs

      Jotain samaa minunkin vaimossani, ainakin noiden kiukuttelujen ja mieliala vaihteluiden osalta; onneksi niitä on vain kerran kuukaudessa ja tapani on lähteä tuulettumaan tai harrastamaan silloin kun pahin kiukku on päällä; joskus tosin kiukku tuosta vain lisääntyy. Ei voi mittään.

      Vaimo on muodokas, persevä ja rintava, muttei lihava. Käy kuntosalilla ja on ikäisekseen hemaiseva, ikää reippaasti yli 50. Rakastan häntä, joskus enemmän joskus vähemmän mutta hän on SE nainen minulle. Osaa kokata ja loihtia mahtavia ruokia ja kodin on sisustanut hyvin. Tykkää shoppailla ja laittautua, mikäs siinä kun kotonakin näyttää aina nätiltä.

      Uskallan jopa sanoa, että onni on potkaissut puolison valinnan suhteen; eipä silti samaa sanoo vaimonikin, siis minun suhteeni.

    • miespuoliso

      Jaa... Makunsa kullakin.

      Mun vaimo on vielä usemman vuoden alle 40v, itse olen jo 40 . Vaimo on normaalipainoinen ja normaalipituinen. Kurvikas, hänellä on ollut hyvä tuuri kun geenejä jaeltiin. Pyöreä perä. Tissit ovat oikeasti täydelliset. Parin lapsen imetyksestä huolimatta D-kupin tissit näköttää ylväinä pystyssä. Huh. Seksuaalisesti vaimo on aktiivisempi kuin minä. Ehdottelee n. 3 kertaa viikossa. Minulle riittää 1-2 kertaa viikossa, ei heppi kestä enempää.

      Luonteeltaan vaimo on aika tasainen ja pitkäpinnainen. Ei hermostu herkästi, ei meuhkaa tai nalkuta. Loukkaantuu tosin herkästi, joten tarkkana saa olla, ettei häntä itketä. Mustasukkainen välillä, ja itsetunto ei ole riittävän vahva, vaikka niin näyttävä onkin. Ja koulutettu, fiksu. Herkästi ymmärtää kommentin väärin, ainakin viikottain. Mutta onneksi ei ole pitkävihainen. Joskus harvoin vanhat jutut tosin nousevat pintaan, ja se rassaa. Eikö ne voisi jo unohtua, kun on läpi käyty... Nämä hommat tapahtuvat kuitenkin vain joskus harvoin. (Ja siis en ole koskaan mitään oikeasti väärää tehnyt, vaan jutut liittyvät vaimon omaan huonoon itsetuntoon, ja kokee olevansa riittämätön.)

      Vaimo on ihan mahtavan ahkera. Hoitaa lapsia ja kotia valittamatta. Ja arvostaa minunkin panostani. Kehuu minua paljon, joskus vähän liikaa. Vaimo on luotettava ja huumorintajuinen! Ei ole mikään hienohelma, vaikka naiselliselta näyttääkin. Meillä saa piereskellä.

      Rakastan vaimoani juu. En ole ketään muuta naista koskaan yhtä paljoa rakastanut.

      Tosin vaimo ei ole vaimo, vaan avovaimo. Mutta vaimoksi sanon.

      • KiukkupussinUkko

        Meillä ei tuo luonteenlaatu ole niitä puolia johon voisi rakastua. Paremminkin kyse on siitä että siedän ja kestän.


      • KiukkupussinUkko

        Voikohan tuollaista tasaista luonnetta muuten mitenkään päätellä etukäteen eli suhteellisen nopeasti tavattaessa?

        Ei se meilläkään näytä äksyltä ollenkaan eikä yleensä sitä olekaan. Mutta kun eukko hiillestyy niin se on oksat pois. Ne tyrannosauruksen piirteet ovat tulleet esille salakavalasti, hitaasti ja vähitellen. Pieninkin vastustaminen pahentaa tilannetta. Parasta onkin tuolloin paeta, jos vain voi.


    • 7167

      Vaimoni paras ominaisuus on rehellisyys! Hän on muutaman kerran sanonut, että minä olen paras mahdollinen aviomies hänelle! Minulle riittää tuo vielä nyt 71-vuotisenakin.

      Muutenkin hän saa aikaan minulle tuntemuksen, että olen maailman upein ukko! En viitsi takertua pikkuseikkoihin vaimon ominaisuuksissa.

      • miesvm_1967x

        Ootko varma ettei ole muutaman kerran valehdellut? ;)


      • miesvm_1967x kirjoitti:

        Ootko varma ettei ole muutaman kerran valehdellut? ;)

        Miksi oletat, että vaimo olisi valehdellut?

        Liitto, jossa toinen saa toiselle (toivottavasti molemmat toisilleen) olon, että hän on maailman upein mies/nainen, kuulostaa juuri sellaiselta johon itsekin pyrin.


      • miesvm_1967x kirjoitti:

        Ootko varma ettei ole muutaman kerran valehdellut? ;)

        P.S. En kuullut eilen kokonaan, mutta tällä kertaa Sarasvuolla oli ihan viisaitakin ajatuksia: http://areena.yle.fi/1-1802292


      • 7167
        helka kirjoitti:

        Miksi oletat, että vaimo olisi valehdellut?

        Liitto, jossa toinen saa toiselle (toivottavasti molemmat toisilleen) olon, että hän on maailman upein mies/nainen, kuulostaa juuri sellaiselta johon itsekin pyrin.

        Vaimoni tuollaiset lausumat ovat mahdollisia vain todellisessa, tasapuolisessa vuorovaikutussuhteessa.
        Mutta kyllä kummasti rauhoittaa ja motivoi jatkamaan samoilla tavoilla.

        Jos mahdollista niin kannattaisi tuoda julki vastaavia tuntemuksia turhanpäiväisen "rakastaa" lässytyksen asemesta.


    • Minulla on vissiin käynyt hyvä tuuri, kun luen juttujanne. Olen saanut paljon paremman vaimon kuin ikinä kuvittelin ja olisin varmaan ollut tyytyväinen elämääni ja parisuhteeseeni suurempienkin ongelmien keskellä.

      Vaimo on vielä 15 vuoden jälkeen kaunis, empaattinen, hauska, älykäs ja hauska. Se ihan oikeasti yrittää pitää minut onnellisena. Jos siitä jotain negatiivista etsimällä etsii, niin välillä hän on vähän turhan herkkä luonteeltaan. Minä sanon vähän turhan suoraan ja vaimo loukkaantuu vähän turhan helposti. Ei onneksi usein.

    • Onnekasmies

      Emme ole naimissa vielä mutta tyttöystävä on alle 60 kg aika ohut ja tosi mukava ja täydellinen minulle. Ei suutu koskaan ja aina hymyilee ja tekee ruokaa vaikka olisi minun vuoro koska tykkää vaan kokata. Paljon sillä harrastuksia ja piirtää tekee kaikenlaista. Meillä on viikossa kaksi päivää jolloin ollaan kaksin annetaan aikaa toisillemme, käydään lenkillä tai vaan ollaan kotona.

    • Honjoo

      Mun vaimoni on sitkeä,sinnikäs taistelija,joka ei vähästä tuulesta taivu.Epäitsekäs,hyvä arvopohja.Oikeudentuntoinen,hellä ja huomaavainen.Tekee työn kuin työn,ei ole miehisiä hommia vaan kaikki käy.Kaunis nuorena,nyt sairaudet vieneet hiukan viehätysvoimaa,mutt sisältä nainen on kultaa!

    • "Onkohan kaikilla naisilla nuo joka kuukautiset kiukkupäivät, jolloin ukkoa saa lyödä ja hakata ja vielä haukkua päälle?"

      Jos tämä ei ollut trolli, niin muuta pois heti. Tuo ei ole normaalia, vaan vaimosi on väkivaltainen sairas pas*a.

      Ihme, ettei kukaan ole tässä kiinnitänyt huomiota asiaan. Ehkä se johtuu siitä, että lyöjä on nainen.

      Mieti jos teillä olisi lapsia. Olisiko ok, jos vaimosi löisi ja potkisi lapsiaan. Tai kun itse olet vanhempi, mahdollinen dementikko onko ok käyttää väkivaltaa silloin.

      • KiukkupussinUkko

        Kyllä minä tuota väkivaltaisuutta olen joskus miettinyt ja onhan siinä kestämistä. Mutta muuten minä kuitenkin tykkään hänestä kovasti. Kaunis, näyttävä, oikea kodin hengetär eikä hän näihin kotitöihin paljon apuja kaipaa. Meillä on miesten ja naisten työt. Haravaa raskaanpaa työkaluun vaimo ei koskekaan. Sellainen aito prisessa - tai pareminkin oikeastaan kuningatar. Ja niin kauhean päättäväinen ja itsevarma.

        Yksi lapsi on. Ei hän lapsia lyö. Tosin aina välillä se on ihan hirveää melskaamista. Minä en ymmärrä mitä hän huutaa ja meuhaa. Ei sitä sentään usein ole. Vaimo osaa puhua kauniisti, hiljaa ja kovaa. Tarvittaessa sitä ääntä irtoaa niin hemmetisti, että hävettää.


    • essi_-64

      " Onkohan kaikilla naisilla nuo joka kuukautiset kiukkupäivät, jolloin ukkoa saa lyödä ja hakata ja vielä haukkua päälle?"

      Siis että mitä? Annatko sinä vaimosi lyödä ja hakata sinua? Miksi ihmeessä niin teet? Se ei nimittäin ole oikein, ei edes laillista. Väkivalta on KIELLETTY, ellei kukaan ole aiemmin kertonut...

      • KiukkupussinUkko

        Eipä sitä tarvitse antaa. Jos esim. olen lapsemme kanssa ulkona ja tämä kaatuu ja itkee, saan automaattisesti jonkinlaisen nyrkin iskun tukka pöllyn kun menemme sisälle. Ja jos tässä yrittää panna vastaan, tulee täydellinen sota.

        On tämä vähän outoa ja vaatii kestämistä.


      • Lähtekää_pois
        KiukkupussinUkko kirjoitti:

        Eipä sitä tarvitse antaa. Jos esim. olen lapsemme kanssa ulkona ja tämä kaatuu ja itkee, saan automaattisesti jonkinlaisen nyrkin iskun tukka pöllyn kun menemme sisälle. Ja jos tässä yrittää panna vastaan, tulee täydellinen sota.

        On tämä vähän outoa ja vaatii kestämistä.

        Mieti miltä lapsestanne tuntuu että sua satutetaan kun hän on vahingossa kaatunut.
        Eikö riitä että äiti tarkistaa lapsenne ja lohduttaa lisää jos on tarvetta.
        Lapsi kokee epäonnistuvansa asiassa mikä on vain vahinko.
        Ja sua rankaistaan fyysisesti ja lasta henkisesti.
        Järkyttävää..
        Mitä käykään kun lapsi alkaa tietoisesti hakemaan rajojaan? Millaisia iskuja olet valmis silloin ottamaan vastaan?
        Ota lapsesi ja lähde lähimpään turvakotiin.


      • KiukkupussinUkko

        No, tämä menee nyt vähän väärille raiteille.

        Mutta kuitenkin. Moni kakku päältä kaunis....


      • eåöokpoekr
        KiukkupussinUkko kirjoitti:

        No, tämä menee nyt vähän väärille raiteille.

        Mutta kuitenkin. Moni kakku päältä kaunis....

        Ei mene vähääkään väärille raiteille. Kun et itse osaa huolehtia itsestäsi ja lapsestasi, henkisestä ja fyysisestä hyvinvoinnistanne, niin jotkut meistä täällä palstalla yrittää saada sua avaamaan silmäsi, tajuamaan tilanteen sairauden. Missään nimessä tuollainen perhemalli ei ole terve tai normaali. Sinun on välittömästi lähdettävä lapsen kanssa tuosta perheestä/parisuhteesta.

        Ja on muuten lähes varmaa, että kun lapsi kasvaa, vaimosi tulee kurittamaan myös häntä fyysisesti.


      • KiukkupussinUkko

        Siinäkin sinä olet kyllä melko oikeassa, että minä en osaa lapsesta huolehtia. Kyllähän meillä vaimo lapsesta 90% huolehtii. Varsinkin huolehtii vaatteista, hoitaa, syöttää ja laittaa ruokaa.

        Höh. En minä todellakaan ole mihinkään lähtemässä kersan kanssa. Siitä nyt ei yksinkertaisesti tulisi mitään. Kuten myös kerroin, minä sentään vielä rakastan tätä tyrannosaurustani.


    • Häpeätkö_elämääsi_höynä

      V*ttu mikä luuseri olet. Tuplaluuseri! Vittumainen ja SAIRAALLOISEN LÄSKI muija sulla nimittäin on.

      • KiukkupussinUkko

        No iso ja painava. Olen täysin vakuuttunut, että ulkonäkönsä ansiosta kelpaisi muillekin. Ei sitä äkkinäinen niin painavaksi edes uskoisikaan.


      • Hajusta_päättelin
        KiukkupussinUkko kirjoitti:

        No iso ja painava. Olen täysin vakuuttunut, että ulkonäkönsä ansiosta kelpaisi muillekin. Ei sitä äkkinäinen niin painavaksi edes uskoisikaan.

        Kelpaisi varmaan LUUSEREILLE.


    • 38-36

      Vaimoni on tosi kiva luonteeltaan. Aina rauhallinen, puhelias, itse en ole niin puhelias mutta tykkään kun vaimo puhuu. Aina innoissaan lähtee uusiin juttuihin mukaan. Ostin vanhan veneen ja vaimo halusi myös kunnostaa sitä, 3 kk maalasimme ja hinkkasimme sitä ja rakensimme sitä. Siitä tuli tosi hieno ja veneilemme usein yhdessä. Vaimo ei halua että minä kokkaan vaan se ain häärii keittiössä itse.

      • 7167

        Yksi , mutta äärimmäisin esimerkki vaimoni tekemisistä.
        Aivan ok-rakantamisen alkuvaiheessa murtui nilkkani. Kuitenkin könttysin töissä ja työmatkoilla mutta raksalla en pystynyt edes käymään.

        Tuon 2,5kk:n aikana vaimoni hoiti hommat.
        Kaikessa 52kg massiivisuudessaan hän työnsi rattaissa 3 ja 1 vuotiset lapsemme anopille 6km:n päähän ja meni raksalle hommiin. Milloin muurareiden apuriksi, milloin passaamaan timpuriparia, milloin yhden "vapaaehtoisen" kanssa hakemaan sekundavilloja ja villoittamaan ja taisipa pitää jonkun vapaapäivänkin.

        Raksan jälkeen anopin kautta, penskat rattailla kotiin tuo 6km.

        Kun nilkkani murtui oli rinnetalon holvi valettu.
        Kun menin ensimmäisen kerran rakennukselle niin vaimo oli maalaamassa seiniä, sähköt oli asennettu ja minulle jäivät varsinaiset sisähommat paitsi maalaukset.
        Sauna oli laittamatta, samoin kaikki kaakelit ja klinkkerit, parveke alkupuissaan, ulkoraput aloittamatta, samoin sisäraput, sokkeli rappaamatta yms. joten oikeastaan vaimoni oli laiskotellut nuo 2,5kk.

        Yläkerta oli puolielementeistä. Alakerta muurattu. Timpureilla oli "elementit pystyyn ja katto päälle" urakka.
        Putkihepun kanssa vaimolla tuli sanomista epätäsmällisyydestä johtuen.
        Samoja aikoja anus oli auki kuin se tuuran putki. Itse en hoitanut yhtään laskua vaan yritin kipsijalkaisena haalia lisäpennosia ympäri eteläistä Suomea.


      • Hahaha, kilttimies keksi taas itselleen vaimon :DDD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3411
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      173
      1449
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1228
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1112
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      795
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      739
    Aihe