Typeryksen asettamat kriteerit kumppaninvalinnalle

13suhde

Mitä niitä on, siis sellaisia vaatimuksia jotka tuovat esille että ihan täydellä pakalla ei mennä? Erityisesti siis jos nuo nostetaan suhteellisen lyhyessä esittely/profiilitekstissä pinnalle?

- pukeutumiseen liittyvät, erityisesti jos painotetaan trendikkyyttä
- ilmoitetaan että panosta vastaukseesi koska vastaan hyvin harvoille
- voimakkaasti yleisestä poikkeavat ikäkriteerit, puumailu, sugardaddyily

Mitä muita? Tie vie ja hampaat-irvessä vakiomantroja en tähän katso voitavan listata koska typeryydestään huolimatta ne lienevät hyvin yleisiä täysipäisilläkin henkilöillä.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienohomma

      Siis onko ainoa tapa lähestyä sitä mahdollista kumppania etsiä niitä jotka ei mitenkään sopisi itselle? Olenko siis väärässä että ei pitäisikään etsiä sitä mikä olisi paras vaan raakata aina huonoimmat pois ja kuvitella sitten että joku kaatuu syliin mistä ei sitten löytäisi niitä ikäviä piirteitä?

      • 13suhde

        Samaa mieltä, laittaisin omaan ilmoitustekstiini asiat positiivisessa valossa, toisin esille millaista (hyvää) etsisin ja millaista olisi tarjolla.


    • KaikkeinTavallisinTapaus

      Ikäkriteeri, jossa alaraja on jossain tasaluvussa 10-15 vuotta oma iän alapuolella mutta yläraja on tasan yhden vuoden itseä nuorempi, tasan saman ikäinen tai yhden vuoden vanhempi. Tyyliin oma ikä 45 vuotta, haetun naisen ikä 30-44 vuotta. Miehillä tämä tyyli rajata haku on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. On tärkeää, että nainen on YHDEN vuoden nuorempi tai ei ainakaan monta vuotta vanhempi.

      Ei kukaan pysty tunnistamaan esim. baarissa aikuisesta ihmisestä, että onko tämä 44, 45 vai 47. Ja mikä merkitys sillä muutenkaan on?

      • saamitätilaa

        Kurppaantuneilla naisilla, oma ikä 40, haussa 28-36v miesystävä.

        Realiteettien taju on aika vahva.


      • KaikkeinTavallisinTapaus
        saamitätilaa kirjoitti:

        Kurppaantuneilla naisilla, oma ikä 40, haussa 28-36v miesystävä.

        Realiteettien taju on aika vahva.

        Olen kyllä lukenut naisten ilmoituksia myös. Kyllä niissä haetaan oman ikäistä enimmäkseen. Miehistä 90 % hakee pääasiallisesti itseä nuorempia.


      • ISOÄITIx
        KaikkeinTavallisinTapaus kirjoitti:

        Olen kyllä lukenut naisten ilmoituksia myös. Kyllä niissä haetaan oman ikäistä enimmäkseen. Miehistä 90 % hakee pääasiallisesti itseä nuorempia.

        Niin pitääkin, sikäli kun puhutaan miehistä jotka ovat lähes 40 tai yli. Se vaan on luonnonlaki.


      • KaikkeinTavallisinTapaus
        ISOÄITIx kirjoitti:

        Niin pitääkin, sikäli kun puhutaan miehistä jotka ovat lähes 40 tai yli. Se vaan on luonnonlaki.

        Voi tulla sulle suurena yllätyksenä, mutta harva nuori nainen haluaa papparaisen sillä perustelulla, että se on luonnonlaki. :D


      • vinkkaaja
        KaikkeinTavallisinTapaus kirjoitti:

        Voi tulla sulle suurena yllätyksenä, mutta harva nuori nainen haluaa papparaisen sillä perustelulla, että se on luonnonlaki. :D

        Mummeli ei taida tietää että 35v ei ole nuori :)


      • KaikkeinTavallisinTapaus

        Eli haluaisit, että 40-vuotias nainen hakisikin 35-vuotiaita kurppamiehiä eikä niitä kakskaseja? Oletko itse siis 35, ja katkeroitunut hirveästä kurppuudestasi, vai mikä on kupletin juoni?


      • kurppison
        KaikkeinTavallisinTapaus kirjoitti:

        Eli haluaisit, että 40-vuotias nainen hakisikin 35-vuotiaita kurppamiehiä eikä niitä kakskaseja? Oletko itse siis 35, ja katkeroitunut hirveästä kurppuudestasi, vai mikä on kupletin juoni?

        tyhmä kuin helka :)


      • Utopiaa

        Mies: Koska minulla on viiden viestin rajoitus (24h/vain 5-henkilöä) enkä halua tästä maksaa, minulle voi kirjoittaa myös sähköpostiin: xxxxxxx(ät)gmail.com

        Haaremiako hakee....


      • KaikkeinTavallisinTapaus
        kurppison kirjoitti:

        tyhmä kuin helka :)

        Kiitos kehuista! :)


      • KaikkeinTavallisinTapaus kirjoitti:

        Kiitos kehuista! :)

        Heh :D


    • 7plus18

      "Olethan sinäkin akateeminen?"

      Juu olen, mutta en nyt äkkiseltään keksi vastenmielisempää kuin koulutuksella leijailu. Varsinkin kun työpaikka on todennäköisesti joku perus paritonnia käteen ylikoulutettu konttorirotta kuitenkin.

      • elmerivaan

        Maisteri jossain sossun virassa 2000 €/kk joka maksattaa kaiken kumppanillaan, joo se on syvältä.

        Yksi mikä tuli mieleen on selvästi elähtänyt nainen joka kehuskelee liikunnallisilla tottumuksillaan. Ok, nainen saattaa olla oikeasti ihan liikunnallinen eikä vain ns. laiha läski mutta kun perse ja maha ovat vaihtaneet paikkaa ja tissit jos niitä on ollutkaan, eivät tuota enää iloa kellekään niin aika turha kehua.

        Antaa van sen kuvan puhua puolestan, onhan tuollainenkin melkoinen kymppi siiderivalaiden ja taistelunorsujen rinnalla.


    • NiiranenSaimaa

      Nainen joka vuodesta toiseen hakee sitä tulevien lasten isää samalla profiilikuvalla ja/tai samalla nimimerkillä.

      Hei, ei oikeasti ketään miestä kiinnosta hyvännäköinen, koulutettu, fiksunoloinen nainen joka on aina vaan markkinoilla. Sehän kertoo siitä etä pelkkää panoahan se hakee tai sit on joku syvällinen valuvika ja kuuppa täynnä kusta.

      • KaikkeinTavallisinTapaus

        Se kertoo suomi24:n miesten tasosta. Ei löydä ketään, jos ei halua juoppoa, luonnevikaista tai kuusikymppistä.


      • naislogikkaa
        KaikkeinTavallisinTapaus kirjoitti:

        Se kertoo suomi24:n miesten tasosta. Ei löydä ketään, jos ei halua juoppoa, luonnevikaista tai kuusikymppistä.

        Naisen kusipäisyys miehen vika?


      • KaikkeinTavallisinTapaus
        naislogikkaa kirjoitti:

        Naisen kusipäisyys miehen vika?

        Onko sinusta siis kusipäisyyttä, jos ei ota juoppoa, luonnevikaista tai oman isän ikäistä ?


      • vinkkaaja
        KaikkeinTavallisinTapaus kirjoitti:

        Onko sinusta siis kusipäisyyttä, jos ei ota juoppoa, luonnevikaista tai oman isän ikäistä ?

        jos siellä ei ole muuta tarjolla niin täytyy olla kusipää jos ei ymmärrä hakea muualta :D :D


      • KaikkeinTavallisinTapaus
        vinkkaaja kirjoitti:

        jos siellä ei ole muuta tarjolla niin täytyy olla kusipää jos ei ymmärrä hakea muualta :D :D

        Jännä, että sinä olet törmännyt samoihin naisiin netissä VUODESTA TOISEEN. Kokeilepas heiluttaa päätäsi, kuuluuko loiskintaa?


      • Nyteijaksaenää

        Tuosta tulikin mieleen hyvä konsti löytää isosta ryhmästä, oikeanlainen ihminen.
        Pyytää kaikkia heiluttamaan päätänsä. Jos loiskuntaa niin skippaa. Jos kuuluu jotain muita merkillisiä ääniä niin skip skip. Jäljelle jääneet tutkittava tarkemmin lisätutkimuksilla.
        Pyytää hyppimään yhdellä jalalla jos kaatuu niin skippaus taas.
        Selvä alkoholisti pää ei pysy mukana.
        Tai sitten maha liian painava.
        Sitten jos vie lämpömittarin pään lähelle ja lämpötila nousee yli sallittujen arvojen niin selvä tapaus, aivokuume ja ystävällinen ohjaus lähimpään terveystaloon.
        Yhteystietoja ei pidä antaa kenellekään ihan tartuntavaaran takia. Epidemian päästessä valloilleen sitä ei pysäytä kuin isot nuotiot, tekivät moista keskiajalla vielä kun roskien poltto oli vielä sallittua


      • ldsakl
        Nyteijaksaenää kirjoitti:

        Tuosta tulikin mieleen hyvä konsti löytää isosta ryhmästä, oikeanlainen ihminen.
        Pyytää kaikkia heiluttamaan päätänsä. Jos loiskuntaa niin skippaa. Jos kuuluu jotain muita merkillisiä ääniä niin skip skip. Jäljelle jääneet tutkittava tarkemmin lisätutkimuksilla.
        Pyytää hyppimään yhdellä jalalla jos kaatuu niin skippaus taas.
        Selvä alkoholisti pää ei pysy mukana.
        Tai sitten maha liian painava.
        Sitten jos vie lämpömittarin pään lähelle ja lämpötila nousee yli sallittujen arvojen niin selvä tapaus, aivokuume ja ystävällinen ohjaus lähimpään terveystaloon.
        Yhteystietoja ei pidä antaa kenellekään ihan tartuntavaaran takia. Epidemian päästessä valloilleen sitä ei pysäytä kuin isot nuotiot, tekivät moista keskiajalla vielä kun roskien poltto oli vielä sallittua

        Ei se toimi, tuolla tavallahan löytää sen KaikkeinTavallisimmanTapauksen, sen jolla pää on ihan täynnä. Silloinhan se ei loisku.


      • KaikkeinTavallisinTapaus
        ldsakl kirjoitti:

        Ei se toimi, tuolla tavallahan löytää sen KaikkeinTavallisimmanTapauksen, sen jolla pää on ihan täynnä. Silloinhan se ei loisku.

        Oikeastihan ne naiset, joihin törmäilet aina uudestaan vuosikausia netissä roikkuessasi ovat siinä välissä seurustelleet jo moneen kertaan. Luulet, että ovat olleet täällä tauotta, koska itse olet.


      • karvainentäti
        KaikkeinTavallisinTapaus kirjoitti:

        Oikeastihan ne naiset, joihin törmäilet aina uudestaan vuosikausia netissä roikkuessasi ovat siinä välissä seurustelleet jo moneen kertaan. Luulet, että ovat olleet täällä tauotta, koska itse olet.

        Älyn helmi, kunnon pönttölogiikkaa

        "Oikeastihan ne naiset, joihin törmäilet aina uudestaan vuosikausia netissä roikkuessasi ovat siinä välissä seurustelleet jo moneen kertaan. Luulet, että ovat olleet täällä tauotta, koska itse olet."


      • paskajaakko_
        KaikkeinTavallisinTapaus kirjoitti:

        Oikeastihan ne naiset, joihin törmäilet aina uudestaan vuosikausia netissä roikkuessasi ovat siinä välissä seurustelleet jo moneen kertaan. Luulet, että ovat olleet täällä tauotta, koska itse olet.

        "Oikeastihan ne naiset, joihin törmäilet aina uudestaan vuosikausia netissä roikkuessasi ovat siinä välissä seurustelleet jo moneen kertaan. Luulet, että ovat olleet täällä tauotta, koska itse olet."

        Surullista että nykyään on vain näitä pätkäsuhteita. Itsellekkin se on ollut yllätys kun näitä palstoja lukenut, että näin. Omassa tuttavapiirissä ollaan vielä niin vanhan aikaisia (tai vanhoja :D ) että ollaan pysytty pitkissä suhteissa.


      • eronnutnainen

        Onko esim. neljän vuoden suhde pätkäsuhde?


    • 1d100tt1

      Yksinkertaisesti ihiminen joka on typerys:

      "En millään jaksaisi lähteä tämän kautta nyt sitten kokeilemaan sitä sun tätä ja innostumaan sekä sen jälkeen pettymään, saatan siksi vaikuttaa aluksi hankalaltakin saada live-tapaamiseen paikan päälle, ellei sitten heti tunnu että nyt kolahti! Haaveilen paljon ja nytkin haaveena olisi että tulisi se "joku" joka ottaisi yhteyttä ja heti tietäisin että tässä on nyt Hän eikä tarvitsisi pelata ja pelleillä kuukausi- tai vuositolkulla ja tuottaa pettymyksiä itselle saati muille. "

      • LiisaTTs

        Varmaan on hyvä lähtökohta kehua kuinka rima on korkealla eikä kerkiä tai viitsi juurikaan vastailla, onko typerämpää?

        "
        Viihdyn erittäin hyvin sinkkuna ja rima on kovin korkealla eikä ole mitään syytä sitä laskeakaan. Ehkä jonain päivänä joku vie jalat alta kun sitä vähiten osaa odottaa... sitä odotellessa kiireisenä pitää oma yritys ja lapsi :)

        Sopii siis koittaa onneaan ;)"


      • äimänkäkenä

        ..mulla on kaks koiraa ja kissa ja harrastan ratsastusta ja shiatsu-joogaa. Matkustelu on intohimoni ja ystävien kanssa nautin viini-illallisista ja kaupungin sykkeestä. Vietän paljon laatu-aikaa rakkaan lapseni kanssa. Joten edellytän eläinrakasta, seikkailunhaluista, liikunnallista, lapsien kanssa toimeentulevaa ja sosiaalista kumppania. Nainen 45 v.


    • kaukaamenneisyydestä

      Minulla ei ole muuta kriteeriä kuin se, että tunne ihmisen ja hänen sukulaisensa.

    • juuhjuuhg

      34v nainen hakee 16-34v seuraa


      "Juuh..

      Poikaystäväehdokkaan kanssa ajauduttiin haastavaan olla/eikö -tilanteeseen, josta tuntuu ettei ole ulospääsyä. Myönnän, että tätä on jatkunut kohta puolitoista vuotta.
      Kumpikaan ei haluaisi täysillä sitoutua, muttei raaskita päästää kokonaan irtikään.
      Aiemmin on toiminut sellainen ratkaisu, että olen käynyt välillä treffeillä jonkun muun kanssa, ettei keneltäkään lopu happi. Ajateltiin että voisi kokeilla samaa uudelleen.

      EDIT!: Jätkä valehtelee ja vehtaa, eikä pääse siitä tavastaan, joten kyllä tässä vissiin pitää laittaa pillit pussiin. Etsitään laastaria joka olis parempi versio edellisestä.

      EDIT2!: Jätin sen häntäheikin. Toivon ettei se ruinaa tietään takaisin (paitsi jos joskus muuttuu), mut kuulemma ei ne muutu. Kuulin sellasta juttua.

      EDIT2.1.0! En ole ottanut valepukkia takaisin, mutta ei täältäkään ole vielä yhtään sopivampaa treffikumppania löytynyt.

      EDIT3!: Saan karrikoidusti sanottuna kymmeniä viestejä 160-senttisiltä, ruskeasilmäisiltä, varatuilta hekottelijoilta, jotka kehuvat melansa koolla. Meinavatko ihan 400km päästä ylettyä tänne Helsinkiin? Nyt jotain rajaa oikeesti. Ei etäjuttuja eikä limasia setäjuttuja kiitos.
      Enkä sori vaan vastaa viestiisi, jos et laittanut mitään speksejä itsestäsi näkyville etkä kuvaa.

      EDIT4!: Äsken itketti hulluna, kun on niin kurjaa ja paskaa ilman hyvää ja nättiä poikaystäväehdokasta. Jo yli kuukausi ilman lämpöä ja läheisyyttä (MAYDAY!!!) Pitäis laskea rimaa ja ottaa joku kammottava karvamaha, muttei luonto anna periks sellaseen.

      EDIT4.1!: Sain vihapostia marsunnäköiseltä tamperelaiselta. En nyt oikein tiedä kummalla meistä loppupeleissä on asiat huonommin ;D
      Mukava herättää tunteita! <3

      Jos siis joku kiva ja tasokas tyyppi (en tarkoita nyt mitään niljakasta herra kukkaroa tai mitään gigoloa) on valmis mun kanssa treffeille, niin käydään vaikka katsomassa joku leffa tai lenkillä.

      Jottei olisi liian helppoa, niin pelkästään treffiseurankin valintaa ajatellen olen helvetin nirso. En viitsisi laskea rimaa, JOS vaikka sittenkin jotain kehkeytyisi.
      Täytyy olla ainakin n.180cm pitkä mies, vaaleilla silmillä, hyvillä hampailla ja nopealla älyllä. Ei mikään juntti, muttei diivakaan.

      En juo viiniä, enkä lähde kanssasi veneelle enkä mökille. En pidä mistään pöhöttyneistä ukkeleista. Ainiin, en myöskään sekaannu varattuihin :D "

    • eronnutnainen

      Itse en pidä pahana tuota, että nostaa esille trendikkyyden. Joskus olen tapaillut miehiä ja tutustunut ystävänä naisiin, jotka pukeutuvat niin erikoisesti (esim. 30v nainen kuten 50v nainen jne) ja itselleni on tullut sellainen olo, että ei oikein tiedä onko kyseessä lintu vai kala.

      • weoåeåplkpe

        Hmm... Äitini on 60v ja minä 35v. Lainaamme sujuvasti toistemme vaatteita. En oikein tiedä pitäisikö meidän sitten pukeutua kovin eri tavalla... Molemmat kuitenkin jo aikuisia, joten "vesiraja vilkuu" minihameita ei olisi enää asiallista käyttää, mutta kumpikaan ei ole eläkkeellä oleva harmaa hiiri, joten mitään flanellihametta ja 80-luvun neulettakaan emme päälle laita.

        Eli kyllä minä pukeudun kuten 60v, tai sitten 60v pukeutuu kuten 35v... Hmm...:) Sekä minua että äitiäni on sanottu tyylikkääksi, joten jospa näiden ikäkausien välillä ei kuitenkaan ole juuri eroa? Itse työskentelen yritysmaailmassa, äitini työskentelee julkisella puolella toimistotöissä. Työvaatteet ovat siis samankaltaisia. Vapaa-ajallakaan ei suurta eroa ole. No, äidilleni ei sovi "kortsupipo". Edes 43v mieheni ei suostu sellaista enää päähänsä vetämään, ettei näytä naurettavalta.=D

        20v pukeutuu usein vielä kuin teini, tai vähän kuin hutsu... Ja 80v pukeutuu siten mikä nyt on helpointa ja pienellä eläkkeellä halvinta. Heidän vaatteensa kun vaihtaisi, niin eroa olisi.:)


    • epöoepokr

      No kyllä pukeutumisesta voi vähän mainita, siis siten että "pukeuduthan asiallisesti" tms. Se ei haittaa.

      Juu tuo poikkeavat ikäriteerit... Esim jos 40v mies laittaa ikäkriteereiksi 18-35, niin tuskin kukaan itseään arvostava 30 nainen hänen kanssaan kirjoittelee.

      Se on turn off, jos painoraja on älytön. Esim pituus saa olla 155-175, ja paino saa olla 40-60kg. Eli siis 175cm pitkä nainen saa painaa enimmillään 60kg.... Just. Eli sellainen hyväkuntoinen ja seksikäs 168cm pitkä ja 63kg painava herkku tuskin kirjoittelee tuolle miehelle. Itseasiassa vaikka itse painan vähän alle 60kg, en ole koskaan edes vastannut miehille, joiden painoraja on 65kg. Vaikka siis itse sovin hyvin siihen kategoriaan, niin se on silti turn off. Silkkaa typeryyttä.

      Eipä tässä ihmeempiä. Eikä itselle enää ajankohtaistakaan, kun puoliso löytyi netistä jo pari vuotta sitten.:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe