Ruipelojuoksijoista...

Tulipa tämä eilen mieleen kun kattelin noita juoksukilpailuja telkkarista,että miksiköhän noi ulkomaalaiset esim.amerikkalaiset ja jamaikalaiset juoksijat ovat kropaltaan lihaksikkaampia ku nämä meidän juoksijat? Onko se vaan,että ulkomaalaiset enempi näkee vaivaa muunkin kuin juoksuvauhdin eteen.Tietysti ymmärtää noi pitkän matkan juoksijat,mutta nuo muut...

Tää on sit vain näin tämmösen hölmön naisen kysymyksiä mitä tuli mieleen, joten ei tartte kenenkään vetää herneitä nenuun. ..
Omastaki mielestä tää on typerä juttu,mut annetaan ny mennä vaan..:))))

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa että meinaat että suomi-poika on laiska ja siksi ruipelo, hyi sua tinttu;)

      Itelläni tulee valitettavasti mieleen doping kun nään noita lihaksikkaita pikajuoksijoita. Kaikista lihaksikkaimmat ovatkin jo kärynneet kuten Ben Johnson ja Linford Christie ja useita muita.

      Suomi-poika on luomu nääs, kelpais varmaan sullekki;)

      • Ai,että joillakin mömmöillä on lihakset kasvaneet? Mä kyllä ajattelin ihan kuntosalia..

        Ja kyllä minusta miehellä pitää olla ees vähäsen lihaksiakin,ettei ihan mikää ruipelo ole..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai,että joillakin mömmöillä on lihakset kasvaneet? Mä kyllä ajattelin ihan kuntosalia..

        Ja kyllä minusta miehellä pitää olla ees vähäsen lihaksiakin,ettei ihan mikää ruipelo ole..

        No ei ne lihakset tietenkään pelkästään nappeja popsimalla kasva. Mutta napit auttavat kyllä jaksamaan paljonkin kovempia treenejä, myös siellä salilla, Siitä se etu tulee.

        Jälkimmäinen kommenttisi kertoo mulle että kalevan kisojen seuraaminen tympäs sua koska pikajuoksumiehet ei ollu sun silmälle oikein kivoja katsella koska miesten ulkonäkö ei miellyttänyt...?

        Tuliko nyt itkupotkuraivari, taas....;)


      • toljanter kirjoitti:

        No ei ne lihakset tietenkään pelkästään nappeja popsimalla kasva. Mutta napit auttavat kyllä jaksamaan paljonkin kovempia treenejä, myös siellä salilla, Siitä se etu tulee.

        Jälkimmäinen kommenttisi kertoo mulle että kalevan kisojen seuraaminen tympäs sua koska pikajuoksumiehet ei ollu sun silmälle oikein kivoja katsella koska miesten ulkonäkö ei miellyttänyt...?

        Tuliko nyt itkupotkuraivari, taas....;)

        Huvittaa tää mun oikosulku,ku aloin ihmettelemään itekseni,että onpa jänniä pillereitä ku lihakset kasvaa itekseen. :))

        Ja mua ei tympässy kattella niitä juoksijoita,mut tuli vaan tuo juttu mieleen..

        Ja tuus tänne,niin voin saada sen itkupotkuraivarin..on katos toi kohdekki sitten mitä potkin..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Huvittaa tää mun oikosulku,ku aloin ihmettelemään itekseni,että onpa jänniä pillereitä ku lihakset kasvaa itekseen. :))

        Ja mua ei tympässy kattella niitä juoksijoita,mut tuli vaan tuo juttu mieleen..

        Ja tuus tänne,niin voin saada sen itkupotkuraivarin..on katos toi kohdekki sitten mitä potkin..

        En vaan tohi tulla. Vihaisen naisen naisen edessä on 'massiivinenkin' hauis täysin hyödytön...


      • toljanter kirjoitti:

        En vaan tohi tulla. Vihaisen naisen naisen edessä on 'massiivinenkin' hauis täysin hyödytön...

        Kivaa,ku joku pelkää muakin. :))


    • Minä en kyllä osaa tuohon vastata mitään, kun en seuraa urheilua...

      • No en minäkää katso sillai ihan tattina, paitsi jääkiekon MM-kisoista kyllä tykkään noin keväällä. .


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en minäkää katso sillai ihan tattina, paitsi jääkiekon MM-kisoista kyllä tykkään noin keväällä. .

        Minä en oikein katso mitään urheilua, mutta mies katsoo formulaa.. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe