mielenosoitus ja pahoinpitelyt

ösfsöf

mitä siellä oikein tapahtui?

101

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JyKkä

      Ilmeisesti äärioikeisto oli järjestänyt mielenosoituksen, joka jossain kohtaa eskaloitui yhteenotoksi joidenkin ihmisten kanssa. Luojan kiitos aineelliset tappiot olivat kuitenkin tällä kertaa pienet, ja mielenosoittajilla oli edes sen pienen piirun verran älliä päässä etteivät ruvenneet tuhoamaan toimeentulon rajamailla toimivien pienyrittäjien omaisuutta, kuten itsenäisyyspäivän vasemmistomielenosoituksissa on tapana.

      • SuomiPiloilla

        Uusnatsejahan ne oli, jotka hakkas ihmisiä siellä sokkarilla. Vanhuksetkin olivat peloissaan. Turpaan ja kunnolla tai muuttakoot siperiaan, jos eivät osaa olla ihmisiksi ja hyväksyä muita sellaisina kuin kaikki muut ovat.


      • usvankäämi

        Poliittinen turpaanveto se oli. Sinänsä mitätön juttu. Niitä on tapahtunut Suomessa kymmenittäin kuluneen vuorokauden aikana.


      • Joopa-Joojoo-o-
        SuomiPiloilla kirjoitti:

        Uusnatsejahan ne oli, jotka hakkas ihmisiä siellä sokkarilla. Vanhuksetkin olivat peloissaan. Turpaan ja kunnolla tai muuttakoot siperiaan, jos eivät osaa olla ihmisiksi ja hyväksyä muita sellaisina kuin kaikki muut ovat.

        Iltalehti uutisoi, että se "pahoinpidelty" oli myös Jyväskylän kirjastopuukotuksen "uhri". Toisin sanoen kyseessä on väkivaltaisuudestaan tunnettu ammattirikollinen, joka esim. kirjastopuukotuksen sattuessa oli varustautunut laittomalla teleskooppipampulla ja teräasella. Tästä hän saikin sakkoja.

        Sakot eivät ole tyypin ainoa rikostuomio. Hänet on tuomittu muun muassa huumausainerikoksesta, petoksesta, ampuma-aserikoksesta sekä törkeästä vahingonteon yrityksestä. Lisäksi oikeudessa on puitu muun muassa ryöstöjä, varkauksia ja väkivaltatapauksia.

        Että sellainen "sivullinen". Jos medialla olisi yhtään selkärankaa, se kertoisi tästä asiasta lukijoilleen. Ikävä kyllä Suomessa media ja vasemmisto muodostavat symbioosin. Tästä johtuen media katsoo äärivasemmiston rikoksia läpi sormien, vaikka se on vähintään yhtä suuri uhka yhteiskuntarauhalle kuin SVL:n skinit.


      • dokaani
        usvankäämi kirjoitti:

        Poliittinen turpaanveto se oli. Sinänsä mitätön juttu. Niitä on tapahtunut Suomessa kymmenittäin kuluneen vuorokauden aikana.

        Tällaista tapahtui Lahti-Heinola -suunnalla
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015080220121861_uu.shtml

        Ei kiinnosta jeesustelijoita, mikäli yhdelläkään tekijöistä on poliittisesti korrekti suojaväri.


      • raiteilla

        TorviEinarit liikkeellä luullen etteivät joudu vastuuseen ja että saavat tehdä mitä haluavat... hah hah.... joukossa tyhmyys tiivistyy..


      • näinluin
        SuomiPiloilla kirjoitti:

        Uusnatsejahan ne oli, jotka hakkas ihmisiä siellä sokkarilla. Vanhuksetkin olivat peloissaan. Turpaan ja kunnolla tai muuttakoot siperiaan, jos eivät osaa olla ihmisiksi ja hyväksyä muita sellaisina kuin kaikki muut ovat.

        Ei saa nimitellä ! Ne olivat äärioikeistolaisia.


    • jkhjjjjkkkk

      Immosen oppeja testattiin käytännössä lasten nähden.

      • KaikkiVoidaanYmmärtääVää

        No vaikka media ja toisen laidan ääriajattelijat ovat onnistuneet niputtamaan Immosen ja nämä yhteen, koska Eugen Schaumanin hauta, niin eipä se ihan noin mustavalkoisesti ole mennyt.

        Nyt jaksetaan vetää mukaan kaikkea naiivia "siellä oli lapsia ja vanhuksia peloissaan", vaikka vastaavasti tuollainen retoriikka ei purisi äärivasemmistolaisiin huligaaneihin millään tavalla. Heidän opportunisminsa on niin läpinäkyvän naurettavaa, että he tarvittaessa itse sortuvat yhtä alhaisiin keinoihin pönkittääkseen omaa agendaa, mistä esimerkiksi vastapuolta syyttävät.

        Itse näen koko Immos-kohun ihan vain hölmönä ulostuontina, jota käytetään ihan vain sen lynkkaamisen jatkeena, joka on jo aloitettu ennen vaaleja. Ulkoparlamentaariset ryhmittymät kun vielä sotketaan tähän sekoiluun, niin saadaan kansaa jaettua kahteen leiriin ja kysymys lopulta on vain se, että kumman puolen valitset. Sitten voikin lentää loka ihan niin vapaasti kuin vain suinkin mahdollista ja itseään fiksut ihmiset muuttuvat kuin hetkessä pikkukakaroiksi.

        Vasempaan kallellaan olevat ovat itse niin kytkeytyneitä näihin ääriryhmittymiin ja haaveilevat väkivaltaisista vallankumouksista, että he todellisuudessa jo näkevät tuollaisen "isänmaallisen" kännipaatoksenkin jonain suorana kehoituksena väkivaltaan eri kulttuuritaustoista olevia ihmisiä vastaan, vaikka monikultturismi on aate, joka todellisuudessa nimenomaan tuhoaa kulttuurit ja niiden edustajat.


      • fghfghfghf

        Taitavat olla vain Putinin nuoria?Touhu ihan puun takaa ja mitään järkeä ja tyypit melko tuntemattomia.Nostetaan äläkkää että vasemmisto saa uudet vaalit ja nato optiot pois.Tarkotus vaan Ukrainaa aja nurkkaan pikkuhiljaa ja Suomi pitää pelata pois häiritsemästä.


    • fghgh

      Jes näillä tyypeillä on munaa näyttää mistä kana kusee oikein antaa palaa

      • ettäihantosi

        Onhan ne "tosi rohkeita", kun uskaltavat kuuden miehen porukalla käydä yhden ihmisen kimppuun.

        No, todennäköisesti näiden urhojen suvuista löytyy muitakin mieleltään heilahtaneita.


      • halddunen

        Mistä sait tiedon, että "kuuden miehen porukalla". Oletko paikalle värvätty todistaja, joka oli paikalla jo ennen tapahtumia?


    • tottahantoki

      Eikös vika ole kuitenkin aina bussikuskin, näin olen laumalta kuullut ;)

      • hetivaan

        oisitta antannet neniin näille vastarannanpikkupojille


      • rallija

        hahaha käy sääliks näitä bussikuskeja, hei mennään bussilla..


    • kusetpäässä

      Minä ainakin katson tälläisen toiminnan rikollisjärjestö nimikkeen alle, eikä saa minkäänlaista arvostusta.
      Kun pitää sivullisen kärsiä niin silloin ollaan pahasti metsässä, päässä pitää olla kyllä jotakin pahasti vialla.

    • Oliodotettavissa

      Äärisuvaitsevaisuuden lieveilmiöt alkavat jo näkyä. Kun mielipidevapaus estetään ja kritiikinesittäjät leimataan yhteiskunnan vihollisiksi, jää ainoaksi vaihtoehdoksi silmitön väkivalta. On selvä, että äärioikeiston suosio tulee räjähtämään käsiin koko Euroopassa järjettömän maahanmuuttopolitiikan seurauksena.

      • Näin.se.on

        Lapsellista ajattelua. Ei ole kysymys mistään jonkun päätettävissä olevasta maahanmuuttopolitiikasta. Kun kännykät ja netti ovat nyt saavuttaneet kaukaisimmatkin savimajat ja slummien hökkelit, tieto elintason epäoikeudenmukaisesta jakautumisesta on tunkeutunut jokaiseen tajuntaan. Samaan aikaan ilmastonmuutos tekee isoja alueita, jopa kokonaisia valtakuntia asuinkelvottomiksi. Ihmiset lähtevät (ovat jo lähteneet) liikkeelle paremman elämän toivossa. Sitä ei estä mikään. Ei politiikka, ei valtakuntien rajat, eikä idioottien mielenosoitukset. Kansallisvaltioiden ja hyvinvointivaltioiden tarina on pian lopussa.


      • MitenOnAsianLaita

        Pitää sitten muistaa, että tästäkin jeesustelevat tyypit, jotka tykkäävät mm. itsenäisyyspäivinä heitellä kaljapulloilla poliiseja, ovat vinkumassa jostain "sivullisista uhreista". Voi vaan kuvitella mitä työtään tekevälle poliisille sattuisi, jos ei olis mellakkakypärää tai mellakkakilpeä matkassa.


      • kumihattu

        Näinhän siinä tulee käymään.Kutsun näitä uusnatseja lajinimellä täi.
        Täi ei kuitenkaan ole syyllinen olemassaoloonsa. Täi on vain seurausilmiö, sillä täi viihtyy siellä missä on paskaa.
        Ilman paskaa ei ole täitä.
        Mistä tätä paskaa piisaa niin, että täitkin alkavat elämään?


      • halddunen

        Isäs olisi pitänyt tehdä sinut kumihattuun.


      • hakkarainen.herra
        halddunen kirjoitti:

        Isäs olisi pitänyt tehdä sinut kumihattuun.

        ilmeisesti sinä toivot tulevasi uusnatsin hakkaamaksi, ehkä uusnatsi isäsi on sinua joa lapsena hakannutkin?


    • Suomalaisuus

      Tähän se Suomenmaa on menossa,kun monen maan kansalaisia haalitaan tähän maahan.

      • Gyllenberg

        Haista sinä rasistiääliö pitkä PASKA ja mene roikkumaan äitisi tissiä imemään.


      • Yritä.ymmärtää

        Ei niitä haalita. Ne tulee. Eikä niitä vielä ole tullut paljon yhtään. Sitten kun niitä alkaa oikeasti tulla, ne ei kysele lupia. Eikä siihen asiaan auta minkäänlaiset mielenosoitukset.


      • Suomalaisuus
        Gyllenberg kirjoitti:

        Haista sinä rasistiääliö pitkä PASKA ja mene roikkumaan äitisi tissiä imemään.

        Sinä saisit mennä sinne mistä oot tuulutkin ja mennä oman äitisi luo.
        Itse olen siinä maassa missä olen syntynyt ja voin sanoa että aito SUOMALAINEN.
        Ulkomaalaiset ansaitsevat enemmän rahaa täällä kuin taas tavallinen väestö,tiedoksi vain sinulle jos et tiiä ja se on ihan totta.
        Turha alkaa sinun haastaa riitaa ja itkeä.


      • Suomalaisuus

        Kyllä niitä myös haalitaan,niistä on politiikot sanonut että tänne maahan lisää muista maista väestöä,eipä kauaa aikaa ole kun on lehdissä ollut,tulee niitä kyl muutenkin.
        Niin mielenosoitukset ei kyllä auta se on totta kyllä.


      • Jännetulehtu
        Gyllenberg kirjoitti:

        Haista sinä rasistiääliö pitkä PASKA ja mene roikkumaan äitisi tissiä imemään.

        Mene sinä mutiainen takaisin viidakkoon imemään äitisi banaania.
        Oikein toivon että jonain päivänä saat ovelle sitä ihanuutta mitä te hyysärit niin suomeen haluaette, pommin.


      • Gyllenberger
        Suomalaisuus kirjoitti:

        Sinä saisit mennä sinne mistä oot tuulutkin ja mennä oman äitisi luo.
        Itse olen siinä maassa missä olen syntynyt ja voin sanoa että aito SUOMALAINEN.
        Ulkomaalaiset ansaitsevat enemmän rahaa täällä kuin taas tavallinen väestö,tiedoksi vain sinulle jos et tiiä ja se on ihan totta.
        Turha alkaa sinun haastaa riitaa ja itkeä.

        Gyllenberg olen ja vitun ylpeä suomalainen mutta en Rasisitipaska!


      • Jännetulehtu
        Gyllenberger kirjoitti:

        Gyllenberg olen ja vitun ylpeä suomalainen mutta en Rasisitipaska!

        Haukuppa rasistiksi kun ovellasi tai lähellä räjähtää noiden "kultamunamutiaisten" pommi.


      • GyllenBerrger
        Jännetulehtu kirjoitti:

        Haukuppa rasistiksi kun ovellasi tai lähellä räjähtää noiden "kultamunamutiaisten" pommi.

        Äitis vitussa räjähti pommi kun sua synnytti!


      • vastustetaan
        Yritä.ymmärtää kirjoitti:

        Ei niitä haalita. Ne tulee. Eikä niitä vielä ole tullut paljon yhtään. Sitten kun niitä alkaa oikeasti tulla, ne ei kysele lupia. Eikä siihen asiaan auta minkäänlaiset mielenosoitukset.

        Persut pitää huolen ettei tule liikaa.


      • Ai_täällä
        GyllenBerrger kirjoitti:

        Äitis vitussa räjähti pommi kun sua synnytti!

        on lapsiakin kommentoimassa aiheita joista eivät ymmärrä mitään.


    • zacobizts

      Joo todella näillä raukoilla oli munaa hakata isolla porukalla kaveria josta ei ollut heille mitään vastusta. Jos näistä pikkupojista joskus kasvaa oikeita miehiä he menevät itse väliin kun toiset raukkikset hakkaavat heikompiaan. Siinä sitä munaa kysytään ja sitähän ei tällaisten pellejen housuissa kasva. Pisteitä hakevat näillä tempauksilla jotta saisivat johtajilta hymyn. Sillä hymyllä elellään hyvinkin loppuvuosi.

      • ArhisDan

        Höpsis zacobizts.....vassarit seassa harjoittelivat kapinan satavuotisjuhlan koreografioita :)


      • Varmastilisääntyy

        Tässä oli enemmänkin kyse puhtaasti näkyvyyden hakemisesta, samalla tavalla kuin kirjastopuukotuksessa. Väkivalta on aina ollut äärioikeiston näkyvin työkalu. Vastareaktio viimepäivien mielenosoituksille rasismia vastaan, joka sai paljon näkyvyyttä mediassa.


      • jacobizts

        Minä näin tilanteen ja olen eri mieltä. Minusta tässä oli ulkopuolisen silmin kyse puhtaasti raukkamaisesta pahoinpitelystä. Jos aatteen yhtenä metodina on raukkamaiset pahoinpitelyt, se kertoo kaiken tarpeellisen itse aatteesta. Mieheen sellainen ei vetoa.


      • kuu_on_juustoa
        ArhisDan kirjoitti:

        Höpsis zacobizts.....vassarit seassa harjoittelivat kapinan satavuotisjuhlan koreografioita :)

        Vain täydellinen idiootti uskoo mv-lehteä.


      • hitlerinKätyripaskat

        Kusipääsakki tuomittava heti alkuunsa .
        Eikä piiruakaan periksi näille rasistisioille!


      • JunttiaEhkäMutta
        kuu_on_juustoa kirjoitti:

        Vain täydellinen idiootti uskoo mv-lehteä.

        Julkaisee sentään videot selaisenaan ilman, että media sumentelee rötestelijöiden naamat. Kiihkoilijoiden juttuhan tuo mv on, mutta kyllä siellä valitettavan usein tuodaan asiat rehellisesti esille sellaisenaan, vaikka teksti voisi olla vähän korrektimpaa.


      • kinrtt
        JunttiaEhkäMutta kirjoitti:

        Julkaisee sentään videot selaisenaan ilman, että media sumentelee rötestelijöiden naamat. Kiihkoilijoiden juttuhan tuo mv on, mutta kyllä siellä valitettavan usein tuodaan asiat rehellisesti esille sellaisenaan, vaikka teksti voisi olla vähän korrektimpaa.

        Jos ei löydy tekijän naamaa,mikä tahansa tummempi käy. Tästä Jyväskylän tapauksessa se on lähes säälittävää valehtelua. Uusnatsien henkinen kapasiteetti on niin olematon että heihin uppoaa ihan mikä tahansa.


      • TulehtunutKeskustelu
        jacobizts kirjoitti:

        Minä näin tilanteen ja olen eri mieltä. Minusta tässä oli ulkopuolisen silmin kyse puhtaasti raukkamaisesta pahoinpitelystä. Jos aatteen yhtenä metodina on raukkamaiset pahoinpitelyt, se kertoo kaiken tarpeellisen itse aatteesta. Mieheen sellainen ei vetoa.

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1438399473486.html?utm_campaign=tf-IS&utm_medium=tf-desktop&utm_term=1&utm_source=iltapulu.fi&utm_content=site

        Kyse oli vastapuolen poliittisesta vastustajasta. Mitenkäs se tilanne oli kun Helsingissä nämä vastapuolen edustajat kävivät katupartion päälle katupartion vain ottaessa vastaan rautaputkea ja nyrkkejä? Oliko tilanne siinä tilanteessa eri?

        Se muuten, että nämä "kaverit, joista ei ole mitään vastusta" käyvät sitten naamarit päässä uhoamassa isolla porukalla maahanmuuttokriittisille ja heittelevät kaljatölkeillä levittelevät heidän nimiään, kotiosotteita ja nettikeskusteluja anonymiteetin takaan ja lietsovat näitä kohtaan väkivaltaa.

        Varmaan näin sentristinä myös puolustelen sitten natseja jne, mutta en nyt ihan jaksa näiden kaksinaismoralististen anarkistienkaan opportunistisia avauksia. He ovat itse leikkiin lähteneet. Hekumoivat fasistien ja natsien hakkaamisista, kansalaistottelemattomuudesta ja niinkin pienestä asiasta kuin vallankumouksesta, mutta sitten kun lätty lätisee, ollaankin vihaamansa poliisin lahkeissa roikkumassa ja itkemässä.

        Mun puolesta nää äärihihhulit puolesta välittämättä saisivat hoitaa keskenään rähinänsä jossain missä ei ole ihmisiä lähettyvillä ja kokeilla selviytymisleikkejään ilman lain suojaa.


      • Commiesarentcooleather
        kinrtt kirjoitti:

        Jos ei löydy tekijän naamaa,mikä tahansa tummempi käy. Tästä Jyväskylän tapauksessa se on lähes säälittävää valehtelua. Uusnatsien henkinen kapasiteetti on niin olematon että heihin uppoaa ihan mikä tahansa.

        Tästä tapauksesta en tiedä, mutta anarkisteihin selkeästi uppoaa lehtiartikkelit, joita ollaan muokattu jollain ohjelmalla, eikä olla edes tajuttu jättää työkalupalkkia piiloon.

        Anarkistien tai antifastit käyttävät hyvin usein retoriikkaa, jolla koitetaan tuoda vastapuolen valheellisuus tai typeryys esille. Kummallista silti, että he itse vääristelevät asioita ja syyttelevät kuviteltua vastapuolta vastaavasta.

        Puolesta viis, mutta propagandalla mennään.


      • jacobizts

        Jos vastapuolella on samanlaista väkeä eri aatteen nimissä niin ovat sitten yhtä kehittyneitä eli vielä varaa henkiseen kasvuun. Samaa mieltä kyllä Tulehtunutkeskustelun kanssa siitä voisivat otella keskenään jossain metsissä mihin ei tavalliset ihmiset eksyisi.


      • Juntit_junttaa
        jacobizts kirjoitti:

        Minä näin tilanteen ja olen eri mieltä. Minusta tässä oli ulkopuolisen silmin kyse puhtaasti raukkamaisesta pahoinpitelystä. Jos aatteen yhtenä metodina on raukkamaiset pahoinpitelyt, se kertoo kaiken tarpeellisen itse aatteesta. Mieheen sellainen ei vetoa.

        Todella typerää toimintaahan tuo on ja järjestö pitäisi laittaa kokonaan jäihin, kun ei kerran passaa olla ihmisiksi. Ei tämä mikään yllätys sinänsä ole, kun poppoon kotisivun manifesteja ja aivopesumateriaaleja lukee. :)

        Mutta jos on tarkoitus hakata joku, niin se on ihan järkevää mennä porukalla eikä haastaa ketään kaksintaisteluun. Väkivalta on monesti myös vallankäyttöä, alistamista ja nöyryyttämistä eikä pelkästään sitä itseään. Juuri tämäntapaisten juttujen takia väkivaltamonopoli on valtiolla ja sen toimijoilla, eikä kansalaisjärjestöillä (katupartiot yms). Järjestöt kun tuppaavat ajamaan omaa ideologiaansa kaikilla keinoilla, joita valtio ja kansalaiset sallivat sen käyttävän. Mitä tahansa toimintaa voidaan rationalisoida riittävästi ainakin omille jäsenille.


      • halddunen
        hitlerinKätyripaskat kirjoitti:

        Kusipääsakki tuomittava heti alkuunsa .
        Eikä piiruakaan periksi näille rasistisioille!

        Oliko siellä hakattu mustaihoinen, kun rasismista syytetään? Minä luulin, että suomalaiset jatkoivat keskenään taannoista kirjastokahakkaa.


    • isänmaallinen

      Siitä se pikkuhiljaa alkaa muuttumaan teoiksi,eikä varmaan viimeinen kerta.Seurailen täältä sivusta jepjep

    • miksimitä

      Mikä kaikkia ääriliikkeitä yhdistää - sen nimi on väkivalta
      - ihmistensuojelupuolueitakin tarvittais maailmassa.
      Rauhan asiaa, malttia - vihan ja pelkojen lietsonnan sijaan.

    • AxelBaxel

      Mä vähän veikkaan, että ainakin nuo kolme köniin saanutta oppivat nyt ainakin olemaan, ja että hippi sai ansionsa mukaan

    • Villevallatonseon

      Maailman ainoa todellinen valta on aina ollut väkivalta, ja tulee aina olemaan. Ihminen on edelleen eläin, ja eläin yrittää tuhota vastustajan reviiriltään.
      Nämä hitlerepäsikiöt halusivat kansainvälistä mediahuomiota ja saivat sitä. Pieni joukko sai lyötyä leiman rallien imagoon ja se noteerataan kyllä maailmalla. Onko se sitten hyvä vai huono asia, se on kunkin ratkaistavissa kohdallaan.

      • Tyhmätääripäät

        Suvakit ovat ajaneet keskustelun siihen pisteeseen, että kansan syvimmissä riveissä on herätty. Saadaan eka mediohuomio johonkin Helsingissä järjestettävään natsikeikkaan, painostetaan ravintoloita luopumaan niistä ja sitten tämä Immos-jahti ja nyt kuohahti.

        Se on kivaa saada natsit näyttämään pahoilta, mutta tässäkin jutussa vastapuoli oli käynyt poskeaan soittamassa jo aikaisemmin, ja mitä oon ymmärtänyt, niin jyväskylässä näiden ja anarkistien välillä on sen verran kitkaa, että näitä purkauksia sitten tulee väkisinkin.

        harmittaa vaan, että tän roskajoukon keskellä sivullisiakin saattaa sattua.


    • Pedotonok

      Hinttarinatsien nimet ja kuvat sekä osoitteet julkisiksi, ne on pahempia kuin pedofiilit

      • HohoijaaTaas

        Eli siis tarkoituksella laitettaisiin lynkkauspartioita niiden perään, jotta natsihuntterit voisivat heitä käydä pieksemässä? Sitten mietitään, että miksi nämä vetelee vastapuoltaan pataan.

        Ja kas kummallista, että paikalle sattuikin sopivasti, joku "natsittelija" antamaan ulkopuolisena haastattelua lehdille kun ei tietäisi asioista mitään.

        Menee nää teikäläisten keskeiset kinaamiset vähän typeräksi touhuksi.


    • mutakuonot

      En yhtään ihmettele, jos mellakoita tulee, kun kaiken maailman mutiaiset tulee tänne, eikä osata sanoa heille EI. Maahan muuttajat ovat omassa maassaan jo rikollisia. Oman maan ihmisille ei ole kunnolla edes työtä ja nää mutiaiset saa parasta päältä "soppasta" huonekalusta lähtien. Kielikoulut yms. vuosia notkuvat ostoskeskuksissa ja ryöstävät ihmisiä, samoin huumeet tekee tuloaan heidän kauttaan. Ei enää maahanmuutajia saa ottaa tänne.Kusessa ollaan ja yhteiskuntamme maksaa kalliisti.

      • maitonaama

        Tuo mutakuono-sana on kokenut inflaation jo juntti-Rasisti!


    • 3dg5u12

      Ne 8000 mamua, jotka EU on pakottanut Suomen ottamaan, tulevat maksamaan Suomelle Lastensairaalan verran rahaa !!! Onko kyse siis rasismista? Tervejärki puuttuu aika monelta. Teiltä kaikilta halukkailta pitäisi verottaa näitten "Suomenpelastajien" hyysääminen ylimääräisenä verona.

      Ollaan aika paskassajamassa, jos ei saada päättää mitä porukkaa tänne saa lappaa rajalta läpi. Kaikki kunnia maaillman parannusideologialle, mutta realiteetit on syytä tiedostaa. Itsenäisyys kaipaa faceliftin.

      Ei mulla muuta

      • ösfsöf

        8000? mitä vittua?
        tais sulla lipsahtaa yks nolla liikaa..
        tyhmyys ei ole rikkaus.ei mulla muuta.


    • ihmejakumma22

      Se ihmetyttää, miksi vain yksi uskalsi mennä pahoinpitelyiden väliin. Onko miehet täysin munattomia nykyisin, kun itse naisena en pelkäisi mennä auttamaan vaikka tulisi puukosta.

    • Höpötiä

      Juttu on iltiksessä http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1438399473486.html mutta missään ulkomaisissa medioissa tai YouTubessa ei ole mitään kerrottu, mikä viitannee false flag juttuun, koska uhreja ei edes nimetä saati näytetä ja tuntuu, että koko juttu on vaan keksitty Immosen pään menoksi... Koska kukaan turistikaan ei ole tuota ole edes huomannut saati kännykällään videoinut tuubiin

    • juuuuh

      selvä false flag juttu, sillä ei ole noteerattu ulkomailla medioissa saati juutuubissä jotta Suomesta tulisi poliisivaltio ja Immonen kärsisi enemmän nahoissaan vasemmiston ja vihreiden vihaa. Edes turistit eivät huomanneet saati ladanneet mitään ulkomaisille palvelimille, joten koko iltislehtien jutut tästä ovat täyttä valhetta.

    • rommel2

      hvvä kun joku toimii,ettei vain vasemmisto paska punikit järjestele konsertteja

    • heil_vaan

      Kaikki äärihommat on perCstä.
      Kasvattakaa kivet ja menkää töihin!

    • heil_vaan

      Kaikki äärihommat ovat syvältä suolesta!
      Lopettakaa se sossurahojen nostaminen ja menkää töihin.

      • UusNatsiSika

        Työnteko ei tässä maassa enää kannata. Palkkoja pienennetään ja työaikaa lisätään.
        Paskat,-silläkö mukamas paskasuomi nousuun?


    • terästä.selkärankaan

      Isänmaan miehet hieman kurittivat muutamaa loisivaa vihervasemmistoluuseria, joka oikein onkin.

      Nyt ei puutu kuin että tämä demarilehmä puuttuu peliin ja ottaa joukot johtoonsa.
      Hänellähän on asioista kokemusta;)

      http://s8.tinypic.com/4h59w0_th.jpg

      • ösfsöf

        minkä isänmaan? joukossa paljon ruotsalaisia..eli niitä ulkomaaneläviä jonka rikoksista ollaan niin kovin huolissaan..


      • MinkäIsänmaan

        Isänmaan miehet eivät omiaan hakkaa, mut nythän ei sellaisista kyse ollut, vaan joukosta raukkoja, jotka yksin ei pärjää.


      • Makuila

        Haha, tuo linkkisi kirjoitus on kyllä niin klassikko :D

        Kunnon älykkö ollut kirjoittamassa suu vaahdosa :DDD


      • ääni.koskelta
        Makuila kirjoitti:

        Haha, tuo linkkisi kirjoitus on kyllä niin klassikko :D

        Kunnon älykkö ollut kirjoittamassa suu vaahdosa :DDD

        Lipposka oli tuolloin täynnä pyhää vihaa niin että peräpukamat paukkuivat. On sittemmin ottanut kantaa harvoin ja maltillisesti. Demarikin voi näköjään oppia?

        Syy, että hän putosi keväällä eduskunnasta, on selvinnyt.
        Jostakin syystä osasta hänen vaalijulisteistaan puutui ehdokasnumero. Se on äänien saamisen kannalta ensiarvoinen.

        Muuten vaalimainos on onnistunut, joskin se on hieman raflaava.
        Ellei numero olisi unohtanut, hän olisi Helsingin vaalipiirin äänikuningatar.

        https://i.imgur.com/yZs4Wxr.png


      • kevyt.hippi
        ääni.koskelta kirjoitti:

        Lipposka oli tuolloin täynnä pyhää vihaa niin että peräpukamat paukkuivat. On sittemmin ottanut kantaa harvoin ja maltillisesti. Demarikin voi näköjään oppia?

        Syy, että hän putosi keväällä eduskunnasta, on selvinnyt.
        Jostakin syystä osasta hänen vaalijulisteistaan puutui ehdokasnumero. Se on äänien saamisen kannalta ensiarvoinen.

        Muuten vaalimainos on onnistunut, joskin se on hieman raflaava.
        Ellei numero olisi unohtanut, hän olisi Helsingin vaalipiirin äänikuningatar.

        https://i.imgur.com/yZs4Wxr.png

        Onkohan sitä Paavo (ei tällä kertaa Arhinmäki) polkenut kun on noin nätisti levinnyt. Vai pitääkö Paavo, se uimapallopelle, tuota rysää pallovarastonaan?


    • jozosalt

      No niin, eihän se mikään sivullinen ollutkaan, vaan hippi, joka oli tahallaan provoisoimassa Vastarinnan miekkaria. Sitä yleensä saa, mitä tilaa.

      • MeeKotiosKasvaan

        Siis tarkoitit kai vasemmalla kädelle pyöritettävien, huutelu kokoontumista.


      • KasvaJo

        Plaa plaa plaa tälläsiä omian hakkaavia isänmaan toivoja tarkoitat kai.


    • Ettäsillälailla

      TÄMÄ ON JO NOLOA! Iltasanomien uutisoima väliin mennyt Anssi on järjestetty toimittaja!!
      Näyttäisi siltä, että lehdissä asiasta raportoineet eivät nyt välttämättä ihan mene kategoriaan "oletusarvoisesti puolueettomat satunnaiset ohikulkijat"(MV-lehti)

      • ösfsöf

        mvlehti, oikein puolueeton lähde itsekkin..salli mun nauraa


      • toverinkivääri
        ösfsöf kirjoitti:

        mvlehti, oikein puolueeton lähde itsekkin..salli mun nauraa

        Hyvähän aviisista on tarkastaa, mitä valtamedia unohtaa kertoa. Otteet pöytäkirjoista liitteenä yms.
        Enämpi sallitaan naureskella noille arhis-klappien julkaisuille :)


      • ösfsöf

        kannattaa silti ottaa ihan itse selvää asioista..esim arhinmäki jutusta "unohtui" mainita ettei saanut syytettä, ja muitakin vapautettiin, eivät olleet osallisina tapahtumassa. Tai et se tapanilan uhri EI ole alaikäinen, vaikka mv niin tahtoo kertoa.Tai ottaa selvää mikä olikaan totuus ranskan bikinityötön pahoinpitelyssä.
        ihan vaan muutamana esimerkkinä.
        oletko muuten huomannut et vaikka venäläiset on isoin maahanmuuttaja ryhmä, ja rikostilastoissa vahvasti esiintyvät, heidän tekosistaan ei mv puhu mitään..miksiköhän?
        google auttaa, ja mediakriittisyys on valttia
        tyhmyys ei ole rikkaus.ei mulla muuta.


    • Hohhoijakkaa

      Kyllä meidän veteraanit kääntyy haudassaan, kun heidän pelastamassaan Suomessa on loisena natseja, anarkisteja ja paskoja poliitikkoja. Hävettää teidän kaikkien puolesta.

      • häpeärauhassa

        Veteraanit taistelivat natsien rinnalla toisessa maailmansodassa venäjää vastaan. Enemmän ne kääntyilee äärisuvakkien takia, jotka toivottavat maantuhoajat tänne avosylin


      • SataaJaRopisee

        Joo ja olihan sillon sallittua kiskoa herskaa, koksua, metaa, oopiumia ja morfiiniakin, mutta ei vaan enään. Ajat muuttuu katsos ja niin muuttuu maailman menokin. Turha ketään on tuntematta vihata sen perusteella mistä maasta on kotoisin tai minkä värinen on. Ymmärtäväinen olen hyvin pitkälti, mutta kapeakatseisia klanipäitä en vieläkään ole ymmärtänyt. Eikä onneksi tarvitse, sillä kunhan pysyvät etäällä ja ovat tuputtamatta VRL paskaansa, niin vältytään ylimääräseltä väännöltä. Ainoat maantuhoajat on ääripäät, eli kuten nämä uusnatsit, ketkä eivät uskalla lyödä yksin, pelkästään porukalla ja niin, että virkavalta ei pääse erottamaan asianomaisia, jotta saatais edes yks isku vastaan. Siinä sitä suomalaisuutta onkin, kun pelätään, että jos vastassa oleva kaveri vaikka lyökin takaisin, niin otetaan kaverit mukaan. Mutta hei kaikki on yksilöitä, en mä tuomitse sua sun ideologias takia vaikka se vähän naurettava onkin, itsellä varmaan on vaan asiat niin hyvin, että mun ei tarvitse kohdistaa vihaa kehenkään. Toivottavasti joku päivä sulla on samanlainen tilanne.


    • trolollol

      Sanotaan ettei salama iske samaan paikkaan kahdesti. Nyt iski :D

    • Pampullaperseeseen

      Vi.tut.taa.ko vi.tut.taa.ko Täljä Hälönen, kuuntelen?

    • Liperaali

      Tällainen natsiporukka on nitistettävä heti alkuunsa. Ählämiterroristien lisäksi emme kaipaa enää uusia kahjosakkeja. Miten heidät voitaisiin torjua? Kaikissa työpaikoissa pitäisi työntekijöiden kieltäytyä työskentemästä heidän kanssaan. Siitä pitäisi tehdä kaikkien ammattiliittojen yhteispäätös. Myös EK voisi antaa salaisen ohjeen olla palkkamatta heitä. He olisivat myös ensimäisiä irtisanottavia.

      Korkeakoulut voisivat myös salaa boikotoida heitä. Esimerkiksi heitä ei aivan sattumalta valittaisi assistenteiksi ja ylipäänsä jatko-opiskelijoiksi. Kaikkissa virantäytöissä pitäisi ottaa huomioon yhteydet ääriliikkeisiin. Tärkeimmissä viroissa voitaisiin jopa suoritta SUPOn selvitys hakijoista. Erityisen kriittisiä ovat varsinkin armeijan virat. Siellä täytyy pitää huolta, että he pääsevät korkeintaan rättikersanteiksi.

      Kommunistit torjuttiin aikoinaan näillä menetelmillä. Kyllä natsitkin saadaan voimattomiksi, kun tartutaan toimeen.

    • nytperseriitti

      ne 80000000 mamua jotka suomi joutuu ottamaa välimereltä kustantaa 37000 uuden ydinvoimalan hinnan, kun niille kaikillle ostetaan uudet lastenvaunut ja sumalaiset joutuu ajamaa tojotalla

    • tiennäyttäjä
    • valonnäyttäjä

      Äärivasemmistokommarit niittas toisen äärivassarin, siinä sen kummempaa touhua ollunna. Kosto.

    • halddunen

      Kyseessä oli kirjastokahakan jatkosota. Pitikö yhden osapuolen tulla norkoilemaan, kun oli ainakin virallisesti sitä mieltä, että "uusnatsit" ovat vaarallisia, ja oli jo kerran saanut siitä konkreettisen osoituksen?

      Mikä oli ruotsalaisten eli ulkomaalaisten osuus kulkueen provosoituessa ihmisjahtiin? Lätisikö lätty vai rusahteliko kamera?

      • Kinkymeininki

        Liittyy sillä tavalla että homot oli homoilemassa suomihomojen kanssa.


    • kartsankävijä
      • Ihmistenasaialla

        Juuri niin. Tämä viherstalinistijoukko on yksi ääriliikkeistä jo pitää hävittää muiden yhteiskunnan vihollisten kanssa.


      • Murhastalinnaan
        Ihmistenasaialla kirjoitti:

        Juuri niin. Tämä viherstalinistijoukko on yksi ääriliikkeistä jo pitää hävittää muiden yhteiskunnan vihollisten kanssa.

        Olikohan se lyöjä mahdollisesti kalju, tatuoitu sarjakuvahörhö, T-paidan hihaa kiristi hauis ja peräpukamia painoi aivot? Siis tyypillinen eimikään.


    • Lauantaimakkara

      Olikohan patriootti-Paavo mestoilla? Huvittaa mokoma paskahousu, yksin ei taida uskaltaa edes kaupungille :D

    • mainekasvaa

      Niin, kersa suunnitteli opiskelukaupungkiksi Jyväskylää, toinen vaihtoehto Oulu.

      Ei kumpikaan, mieluimmin välivuosi ja duuniin jos muualle ei pääse, pitäkää tunkkinne.

      • myyrä

        Negatiivista ja kyseenalaista mainetta! Mukavaahan se on lueskella tällaisia uutisia kun uus-natsit riehuu mutta ei varmaan kovin mukavalta tunnu heistä jotka tuli pahoinpidellyksi.

        sJos minut pahoinpideltäisiin aivan syyttä ja sivullisena niin käyttäisin loppu-elämäni sellaisen järjestön pois kitkemiseen ja tekisin pahoinpitelijöiden elämästä hankalan vaikka siinä menisi kaikki omaisuus ja lopu-elämä.

        Jos tämä uus-natsien riehunta on kytköksissä Perus-Suomalaisiin niin toivottavasti siitä uutisoidaan näkyvästi ja Perus-Suomalaisten kannatus romahtaa. Menkööt nämä uus-natsit riehumaan lähi-itään, siellä saavat toteuttaa politiikkaansa mielin määrin.


      • Repa-Kiree
        myyrä kirjoitti:

        Negatiivista ja kyseenalaista mainetta! Mukavaahan se on lueskella tällaisia uutisia kun uus-natsit riehuu mutta ei varmaan kovin mukavalta tunnu heistä jotka tuli pahoinpidellyksi.

        sJos minut pahoinpideltäisiin aivan syyttä ja sivullisena niin käyttäisin loppu-elämäni sellaisen järjestön pois kitkemiseen ja tekisin pahoinpitelijöiden elämästä hankalan vaikka siinä menisi kaikki omaisuus ja lopu-elämä.

        Jos tämä uus-natsien riehunta on kytköksissä Perus-Suomalaisiin niin toivottavasti siitä uutisoidaan näkyvästi ja Perus-Suomalaisten kannatus romahtaa. Menkööt nämä uus-natsit riehumaan lähi-itään, siellä saavat toteuttaa politiikkaansa mielin määrin.

        Tämä jotka saivat turpaansa ovat tunnettuja anttifantti piri tampiota


    • Semmoisiaoli

      Olihan ne natsit aikanaan aseveljinämme Venäjää vastaan. Vieläkin on pohjoisessa runsaasti jälkeläisiään, oli tytöistä niin mukavia poikia. Ikävä vaan niillä oli sitten tulitikkuja käytössä, niin jäi muijat ja mukulat. Pankaapa merkille jos näette sinisilmäisen, lyhytjalkaisen ja pitkäselkäisen lappilaisen. Siinä se on.

    • Enkeleitäkö

      Ketähän persut käyttävät turvamiehinä viikonlopun puoluekokouksessa ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe