Jouduin pulaan lidilissä

kuinkatää

Olin ostamassa kanamunia litlistä ja kassalla jouduin laskeen kolikoita riitääkö
ne. takana oli jonova, aloin ressaamaan riittääkö, lasku meni sekasi.
Olin kohta yltäpäältä hijen vallassa, riitti ne ku laitoin koko kasan kasaneidin käteen.
Onko tää normalia vai onko epänormalia?
Oottako ihan rauhalisia kassalla? Kun on jonova?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiilinjärvenSulttaani

      Silloin kun alkaa hijestämään kassalla asioidessa niin aina kannattaa laskea hitaan hartaasti mielessään kymmeneen ja tokaista muikean katseen kera takana tuskailevalle jonolle, että:
      "Voe tokkiisa, eikun vuan oikein mahtavoo päevvee ihan joka ikiselle!"
      Tai sitten vuan, että:
      "Eihän tässä kehtoo kun ihmiset vahtoo."

      • lupslupslups

        No voe mahotonta kun on vuan sukkelata, ihanha siinä vastuu siirty kuulijalle. Nijn on lupsakkatata että voe yhennii kerran ku sitä ollaa nijn lupsakkata joo.


    • jonosa.rauhaline

      Minkä kasan, kasan munia? Jos ei ole rahaa, ei munilla voi maksaa vaikka tarjoaisit omiasi kasaneidille käteen.
      Ja sitten vastaus: Ei, ei ole normalia.

    • kotaymärt

      Kasan kolikkoita tietenki.

    • opubpou

      Munat myyvään sellasissa tetroissa,pahvisissa, missä on kupit
      munille.

      • voeku.viäntee

        Pahaviset munakupittii! Vuan mikkee se on oikkeen se sellane tetroi, vai mikkee hiä liennöö, missee hyö ne munattii myyvvää?


    • hokmanni

      Hikoaminen on varma merkki naisen tai miehen vaihdevuosista. Vaihda kauppaa kokeeksi.

    • (:Mulle käy kans toi hiki puuska,joka päivä,kun joudun oleman töissä välillä jopa 14 tuntia ja pahiten se ilmenee aina ennen palkkapäivää,kun rahat ei tahdo riittää,vaikka kuinka puskee töitä

    • OhjeistamispääIIikkö

      Työnnä löylykauha persereikääsi ja osta 2 lavaa Nobelaneria.

    • tietovastaava

      Olet vajakki, et saisi yksin liikkua missään, suljetulle sinut siirretään lähiaikoina, koska saimme ip-osoitteesi.

      • IT-johtaja

        Voit työntää sen IP-osoitteen persereikääsi, sillä ei tee nykypäivänä yhtään mitään.


    • kääntyväine

      Vai vajakki? ressi tässä on, ite oot vajakki tai kajakki.
      Jos yksin olin Litlissä mitä se sulle kuuluu? Yksin liikun aina.
      Jos jonossa ressaan ja jänitän minkä sille voi.
      Otan valmiiks tasarahan jo sielä ennen kassaa, lasken ne mitä ostan
      ja rahat tiskiin ja ulos. Eu kerkee hiota yhtään!

    • MikkoSiilistä

      Voe sinnuu alottaja, iha siäliksi käy. Sinä uot suanuna ihan tavallisen panniikkikohtavuksen, ei se uo vakavvoo, kuha ee muutu rooniseks.

      Kaekki myö joskus panikoijaa, varsinnii, jos on muutennii ressiä ja rahapulloo.

    • KUNNALLISKOTI

      Ole oma itsesi vaan, sinulla on oikeus olla ihan rauhassa
      kassalla, muutkin joskus hidastelevat ja stressaantuvat, varsinkin
      korttiostajat.

    • koitetaanpär

      Ooon ottanu selvää goglesta, mutta en oikeen ymmärrä tota juttua. Joku sosalisen ihmisen pelko voi olla, tai tuo panikkisyndooma.
      Anteks häiriö.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe