Naiset oletteko törmänneet miesilmiöön

KöyhätMammanpojat

jotka jo ekoilla treffeillä saattavat asettautua "taloksi".. Käyvät suihkussa käyttäen naisen pesuaineet, ja tyhjentävät toisen jääkaapin tai odottavat että heille kokattaisiin hänen makuunsa sopiva lempiateria, röhnöttävät sohvalla kuin kotonaan ym. ym. Sen jälkeen ei heistä mitään kuulukaan.

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feedus

      Täh, tä? Jos ei kuulu, niin mikset kysele perään? Mä olen törmänny naisilmiöön, joka tuli kämppääni kokkaamaan kuin raivohärkä, ku kaupassa ensin ostatti tykotarpeet..

      • Näläkänen

        Usuta tuollainen nainen minun kimppuuni! Tarvista olisi siihenkin!


    • setämiess

      Jos joku on niin typerä, että kutsuu minut kotiinsa ensitapaamisella niin tietenkin syön jääkaapin tyhjäksi, paskon pöntön ja runkkaan kosteusvoidepurkkiin. Joku ilkeämpi voisi vaikka käydä käsiksi, mutta minä tälleen hennosti vain kasvatan teitä hyväuskoisia naikkosia.

      • Paskorauhassa

        Mä näen tuollaisen ukon pummina, joka elää naisten siivellä. Juuri kotiin kutsumalla näkeekin millaisia ihmiset on toisen reviirillä.
        Mullapa onkin valvontajärjestelmä johon jää ikuistetuksi tuollaiset setämiehet ja mitäpä kuvilla tehdään - porukalla katsellaan ja nauretaan. Ja jos huonosti käy, niin onpahan tekijä jäänyt kuviin.


      • Spermaakasvoille

        Hei, miehen sperma on aivan täydellistä kasvovoidetta ;)
        Ole voidellut kasvoni spermalla ;D


    • missäitsesuojeluvaisto

      Kukaan fiksu ei kutsu uutta ihmistä kotiinsa ensimmäisille treffeille. Missä sun itsesuojeluvaisto on?

    • Viirailija

      Hmm.. Olisin oikein imarreltu mikäli toinen osaisi "olla kuin kotonaan".
      Tosin eka treffeillä ei ole koskaan kukaan kotiini asti tullut.. ei ole vielä natsannut niin hyvin.

      Mutta jos kolahtaa, niin kyllä mulla on varaa olla vieraanvarainen ja hyvähän se on jos mies on siisti ihminen, käy suihkussa pyytämättä ym. :D Vuorotellenhan sitä olisimme toistemme kodeissa joten.. Suhteen vakiintuessa tietysti yhdessä tehtäisiin ruokaostokset jne mutta alussa ei talouteni kaadu jos jonkun kutsun kotiini ja tarjoan ruokaa. Niinhän se kuuluu kai mennä hyvien tapojen mukaan?

      Oma juttunsa ovat kai sitten ne, jotka käy sen kerran panemassa ja sotkee kämpän. Mutta siinäkin voi nainen katsoa peiliin.. Ja eikös alussa ole hyvä, että mies on oma itsensä eikä esitä mitään? Voipahan pistää jutun heti alkuunsa poikki mikäli toisen tavat eivät miellytä. Ne eivät muutu meinaan siitä mihinkään ;)

      Kannattaa ostaa pari miesten suihkusaippuaa/shampoota sinne kylppäriin.. mielellään niitä itselle mieluisia tuoksuja. Näin minä teen vaikkei tällä hetkellä noita miesvieraita pahemmin ole näkynyt. Mutta kaiken varalta. Tuoksuispa se mies ainakin just sellaiselle mistä itse tykkään.

    • oEIKIITOS

      No jopas uros oli oma ittensä.Ei esittänyt mitään.Helpoksi teki naiselle valinnan uusista trendeistä.OTA TAI JÄTÄ !! Heh,heh.

    • Mörkömussu

      Hienoa olet löytänyt tulevan miehesi.
      Olisit kokeillut sormusta heti sormeen kun jääkaapilla kävi. Ja kysellyt että mikä on hänen varallisuutensa. Ja ehdottanut entä ennenkuin aletaan syömään niin käydään kaupungilla vähän ostoksilla. Ja pyydä hänet ottamaan kukkaron ja pannkikortin mukaan niin saadaan maksettua kaikki ostokset. Makselet sitten kyllä takaisin kunhan nyt ensin saat rahaa.
      Ostoksien lomassa voisi kertoa kuinka olisi hienoa lähteä vähän karabialle viettää laatuaikaa kahdestaan. Kyllähän sinä tiedät mitä muuta voisi vielä kertoa.
      Mistä muuten onnistuit lähestymään tätä unelmaurosta?
      Kaupan kassalla varmaan?

      • KöyhätMammanpojat

        Hänestä ei todellakaan tullut miestäni :) , mutta pitäisikö kokeilla sinun käyttämiäsi vinkkejä miesten suhteen. Minä olen tottunut maksamaan kaiken itse eikä ole tarvinnut toisten siivellä elellä. En pidä ihmisistä, jotka haluavat hyötyä toisesta rahallisesti tai muutenkaan. Ja näitähän riittää molemmissa sukupuolissa...


      • äläoleliianrohkea
        KöyhätMammanpojat kirjoitti:

        Hänestä ei todellakaan tullut miestäni :) , mutta pitäisikö kokeilla sinun käyttämiäsi vinkkejä miesten suhteen. Minä olen tottunut maksamaan kaiken itse eikä ole tarvinnut toisten siivellä elellä. En pidä ihmisistä, jotka haluavat hyötyä toisesta rahallisesti tai muutenkaan. Ja näitähän riittää molemmissa sukupuolissa...

        Jos kutsuu toisen kotiinsa niin hyviin tapoihin kuuluu tarjota hänelle edes kahvit. Oliko tuo sulta pois? Setämiehen kommentti on mainio. Typerä ja itsesuojeluvaistoa vailla oleva ihminen vain kutsuu toisen kotiinsa ensi tapaamisella. Ethän vaan ole liian sinisilmäinen ja siksi joudut kerta toisensa jälkeen hyväksikäytetyksi?


      • Mörkömussu
        KöyhätMammanpojat kirjoitti:

        Hänestä ei todellakaan tullut miestäni :) , mutta pitäisikö kokeilla sinun käyttämiäsi vinkkejä miesten suhteen. Minä olen tottunut maksamaan kaiken itse eikä ole tarvinnut toisten siivellä elellä. En pidä ihmisistä, jotka haluavat hyötyä toisesta rahallisesti tai muutenkaan. Ja näitähän riittää molemmissa sukupuolissa...

        Mikähän voisi olla resepti millä epätoivotut miehet tai naiset voisi seuloa pois ensinäkemältä. EI kaikista ollenkaan näe mitä ovat miehiään tai naisiaan ensinäkemältä. Kyllä olen sinun puolella tässä vaikka ehkä jotakin kannattaa muuttaa paremman tuloksen saamiseksi. On vain liian helppo arvostella toista kun ei ole ollut itse paikalla.
        Jos käytät neuvojani niin suosittelen kokeilemaan sitä kyllä. Hyväksikäyttäjä ei voi sietää toista samanlaista koska se on heiltä pois.
        Toiset on tietenkin niin lipeviä etteivät edes tajua, mutta ainahan voi tietysti yrittää.
        Ensi kerralla parempi onni.
        Ei hyväksikäyttäjät maailman pahin rotu ole, mutta ärsyttävä ainakin.


      • KöyhätMammanpojat
        äläoleliianrohkea kirjoitti:

        Jos kutsuu toisen kotiinsa niin hyviin tapoihin kuuluu tarjota hänelle edes kahvit. Oliko tuo sulta pois? Setämiehen kommentti on mainio. Typerä ja itsesuojeluvaistoa vailla oleva ihminen vain kutsuu toisen kotiinsa ensi tapaamisella. Ethän vaan ole liian sinisilmäinen ja siksi joudut kerta toisensa jälkeen hyväksikäytetyksi?

        Maalla keitetään aina kahvit kelle vaan, sillä se kuuluu hyviin tapoihin. Tiettyyn rajaan asti minäkin siedän ja annan todellakin palautetta miehelle joka mankuu nälkäänsä :D En ole sinisilmäinen vaan tarkkana kuitenkin. Mä kerron aina jollekin, jos aion tavata jonkun kotonani.
        Kaupungeissa on paikkoja missä nähdä julkisesti, mutta syrjemmässä maaseudulla onkin vaikeampaa ja jos toinen on vielä eri paikkakunnalta.


    • kuvvaaja

      Koti on pyhä paikka, sinne ei pääse vasta kun kuukausien tapailun jälkeen. Joku kunnioitus nyt kotiakin kohtaan. Kuka nyt kaikenmaailman hempukoita kotiinsa raahaa.

      • KöyhätMammanpojat

        Minä en ainakaan tapaile ketään kuukausia turhaan vaan haluan nähdä heti, että miten suhtautuu maataloelämään. Kyllä ne äkkiä karisee pois, kun joutuisi töihin mikäli saman katon alle olisi mielinyt.


      • renkiäkövailla
        KöyhätMammanpojat kirjoitti:

        Minä en ainakaan tapaile ketään kuukausia turhaan vaan haluan nähdä heti, että miten suhtautuu maataloelämään. Kyllä ne äkkiä karisee pois, kun joutuisi töihin mikäli saman katon alle olisi mielinyt.

        Sitten sun vaan pitää valmistautua siihen, että vielä monta kertaa käy niinkuin on käynyt. Jos sä pyydät miehiä heti kotiisi, pistät heidät heti töihin, niin kai heidän on oikeus jotain palkkaakin saada.
        Todellisuudessahan sä etsit vaan itsellesi renkiä, eikös niin?


      • KöyhätMammanpojat
        renkiäkövailla kirjoitti:

        Sitten sun vaan pitää valmistautua siihen, että vielä monta kertaa käy niinkuin on käynyt. Jos sä pyydät miehiä heti kotiisi, pistät heidät heti töihin, niin kai heidän on oikeus jotain palkkaakin saada.
        Todellisuudessahan sä etsit vaan itsellesi renkiä, eikös niin?

        Ei siinä niin lue vaan "..kun joutuisi töihin mikäli saman katon alle olisi mielinyt." En ole niin sika, että laittaisin miehen ensitöikseen töihin vaan tietenkin haluan nähdä hänen reaktion siitä mitä arkielämäni on ja mihin hän kuuluisi, jos kuuluisi. Töitä näyttäisi olevan liikaa nykymiehen mittakaavassa.


    • tasokasmies

      KUKA MENEE JOHONKI nettitreffeille perkele kun sitten kaikki kuvat on muokattu ja paikalle tulee ihan eri näkönen ihminen joka saatanan suosta noussut haiseva suohirviö joka ei ole yhtään kuvien ihmisen näköinen. Haistakaa v***** kuvamuokkaajat minä haen hutsuni baarista. Kännis edes rumatkin noita-akaton kauniita.

    • pakitovatpahinta

      Suohirviöt, siiderivalaat ja taistelunorsut kutsuvat miehiä kotiinsa 1. treffeillä. Niitä kannattaa varoa, keino on hyvin usein se ainoa jolla nainen kuvittelee saavansa miestä.

      Pahinta on kun käyt sovitulla tavalla treffeillä ja et lankeakaan juomaan itseäsi pikkuhuppeliin ja sitten könyämään valaan päälle, vaan kohteliaasti aikanaan poistut.

      Saat hirveät haukut perääsi ja nainen vielä kuittaa että kyllä hän vielä herrasmiehenkin löytää.

    • Kyse on taas käytöstavoista ja toisen ihmisen kunnioittamisesta. Uskon, että tuollaiseta käytöksestä saa vihjeen jo ennen kotiinsa kutsumista jos vaan on hereillä.

      • tottahatoki

        sanoo mies jota ei voi kusettaa koskaan


    • 1014

      Ja mikähän on se mielenhäiriö joka on aiheuttanut sen toiminnan että ko. mies on päästetty taloon? Onko se ollut näitä "naisten naurattajia"?

    • Kilttis

      On naiset varmaan tosi fiksuja jos päästävät miehen asuntoonsa jota ei edes tunne. En minä menisi heti naisen asuntoon vaikka se kutsuisi

      • Minä ainakin tunnen asuntoni. Uskoisin että useimmat muutkin tuntevat. Paitsi jos on ihan äskettäin muuttanut.


    • olintosityhmä

      ei ikinä omaan kotiin, jos ei tunne jo pedemmän aikaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe