Tuksu ja Julian kuolema

fentalyynilaastari

Juha Immosen vastaus Johannan herjauksiin:

4 tuntia, 30 minuuttia sitten | juhiz1987

ettäs kehtaat!! itse tapoit oman siskosi saakelin mursu ja pakotit juliaa myymään itseään julia olisi saanut elämänsä kuntoon ilman sinua. ja työnsit hänen nenäänsä jonkun liimapaperin

76

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvattiin

      Ilmankos Tuksu ulisee..

    • viisassuominen

      Kysykää Raililta.Hän tietää :)

      • heheehhahhaaa

        Raili vastaa heti Sollentuunasta kunhan tunkki sammuu ja läppäri vapautuu.


    • kiinni-jäit

      Raili vastaa Sollentuunasta heti kun tunkilta läppäri vapautuu.

      • railimammamuratti1

        Kohta Raili vastaa ja tuksu on tottakai syytön.


      • Insuliinipistos-lääkettä

        Tuksu ja Julia olivat viimeistä kertaa yhdessä Jollashovissa yöllä pe 13.- la 14.12.
        He olivat kahden, ketään muuta ei ollut paikalla, vain kolme koiraa telmi talossa.

        Mitä silloin tapahtui?
        Julia Tukiainen löydettiin kuolleena ma 16.12. illalla.
        Hänen kuolinhetkeksiin määrittyi aikainen aamuyö la 14.12.


      • Kuolemankylväjä

        Oliko kyseessä kuolemantuottamus, sittenkin? RL 21 luku 8 §:

        "Kuolemantuottamus. Joka huolimattomuudellaan aiheuttaa toisen kuoleman, on tuomittava kuolemantuottamuksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."


    • Lehtoniemen_Kauhukki

      Julia eli Tuksun "unelmaelämää"

      • Jullen-loppu

        Kunnes otti ja kuoli...


    • Aika raju syytös Juhalta. Jos Juhalla on ollut jotain tuollaista tietoa Julian viimeisistä hetkistä, niin miksi hän ei ole kertonut tietojaan poliisille? Mitä salattavaa Juhalla on?

      • totuus-tulee-esiin

        Tuksu myi pikkusiskoaan rahasta ja syötti tälle huumaavia pillereitä. Tällä tavoin Julia kulki tuksun hirressä ja eli unelma elämäänsä. Näin Julia itse kertoi. Tuksu pakotti ottamaan rahaa panon jälkeen.


      • hehehhaaaaa

        Huumeet ja lääkkeet.


      • tutkintaan-ämmä

        Tuksu on pahin hirviö mitä tiedän. Ihmishenki on halpaa kun liikkuu tukiaisen porukoissa. Huumeita,pillereitä,viinaa ja kaikkea löytyy Albertinkadun valinnasta ja auki koko yön.


      • kyypikkuinen

        Niin tunkioläskin tekosista siskolleen onkin kuvamateriaalia todisteena siitä,ettei ollut väliä, vaikka oli sairaalasta juuri päästy.Oli miten oli, mutta hidastunkio oli helppo saalis isosiskolleen, koska ei omannut omaa tahtoa ja oli helppo vietävä.


      • kukaolieka

        Muistaakseni Johanna vihjaili muutama vuosi sitten jostain tulipalosta. Aika rajua sekin.


      • Puotilan-palo

      • Iltasanomat-raportoi

      • roihuaaa

        Eli ei Se Immonenkaan mikään puhdas pulmunen ole! Ties mitä itse tehnyt...


      • Puotilan-Loimut
        roihuaaa kirjoitti:

        Eli ei Se Immonenkaan mikään puhdas pulmunen ole! Ties mitä itse tehnyt...

        Internetissä on liikkunut Tukiaisen kertomana huhua, että tuolloin Puotilassa yöllä Immosen päässä niksahti, ja hän tahallaan sytytti tai aiheutti asunnossa tulipalon – syystä tai toisesta. Kyse olisi siis tuhopoltosta, murhapoltosta.

        Ja edelleen, Immonen oli kertonut Johanna Tukiaiselle sytyttäneensä tulipalon. Tukiainen käyttää tätä tunnustusta kiristyskeinona Immosta kohtaan.


    • TädiltäPerittyAsunto

      Minua ihmetyttää nää jutut, että siellä ramppaa porukkaa ympäri vuorokauden.
      Samoin ihmetyttää miten Kenmanuel pääsi sisään ilman avaimia.
      Siellähän on rapun ovi lukossa 24/7......Joten vaikka huoneiston ovi olisikin auki niin rapun ovi ei, ellei sitä ole tarkoituksella jätetty auki.
      Siihen asiaan kyllä luulisi muiden asukkaiden puuttuvan.
      Ei liene kauan kun huoneisto otetaan muiden osakkeenomistajien vaatimuksesta haltuun (3 vuotta). Nyt kannattais Mika K:n puuttua tilanteeseen.

    • Sollentunanlesposhow

      Raili ei jouda vastaavaan koska on juurikin sängyssä Johannan kanssa lespoilemassa .imee Johannan kapselitissejä posket kuopalla .pappa Tukiainen jyystää Johannaa looraan

    • Kovaa-kamaa

      Internetsiassa liikkuu huhuja, joiden mukaan Tunkki olisi laittanut Julian nenään limakalvoille vahvapitoista fentanyylilaastaria lähtiessään pois tämän luota Jollashovista 13.-14.12. yöllä.

      • Juha-I

        Juhiz voisi avautua vähän enemmänkin tästä jutusta. Nyt on hetki lyönyt, vihdoin.


      • FenTanyl

        Fentanyylilaastarin vaikuttava aine imeytyy tehokkaammin nenän limakalvojen kuin ihon kautta. Fentanyyli on voimakasta kipulääkettä, jota päihdeporukat käyttävät huumeiden lailla. Se on vahvuudeltaan noin sata kertaa morfiinia vahvempaa. Laastereilla tehdään kauppaa kadulla.


      • Kilpeläläinen-K

        Julia Tukiainen kuoli siis epäselvissä olosuhteissa joulukuussa 2013. Kokonaisuudessa saattaa kyse olla rikoksesta, so. kuolemantuottamuksesta ja kuolinkamppailua käyvän henkilön heitteillepanosta, heitteillejätöstä.


      • Biorytmiikka
        Juha-I kirjoitti:

        Juhiz voisi avautua vähän enemmänkin tästä jutusta. Nyt on hetki lyönyt, vihdoin.

        Immonenhan käyttää aineita itsekin ja on erikoistunut poppers-putelien hyödyntämiseen huumaustarkoituksessa.


      • Insideri
        Biorytmiikka kirjoitti:

        Immonenhan käyttää aineita itsekin ja on erikoistunut poppers-putelien hyödyntämiseen huumaustarkoituksessa.

        Immosella on paljon yksityiskohtaista sisäpiiritietoa Tukiaisten yhteyksistä lääke- ja huumetoimittajiin, nimiä, puhelinnumeroita, muita yhteystietoja, kätköpaikkoja, toimitusosoitteita.


      • Ongelmakimppu
        Biorytmiikka kirjoitti:

        Immonenhan käyttää aineita itsekin ja on erikoistunut poppers-putelien hyödyntämiseen huumaustarkoituksessa.

        Immosella itseasiassa on vaikea alkoholi- ja päihdeongelma. Lisäksi on tiedettyä, että Immosen suhde hänen omaan isäänsä on raivokkaan vihamielinen.


      • Juaruakka
        Ongelmakimppu kirjoitti:

        Immosella itseasiassa on vaikea alkoholi- ja päihdeongelma. Lisäksi on tiedettyä, että Immosen suhde hänen omaan isäänsä on raivokkaan vihamielinen.

        Tuksun rinnalla toisten ongelmat on aika pieniä. Tuksulla kun on raivokkaan vihamielinen suhde lähes kaikkien kanssa. Ja ne päihteet, voivoi.


      • Mielenterveyskuntoutus

        Niin, hänellä on jotain ongelmia, mikä vaikeuttaa hänen kykyään elää normaalia elämää ja olla vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa. Tiedetään myös, että hän on ollut 2011-12 hoidettavana Helsingissä Hesperian sairaalassa parin kuukauden ajan.


    • leffaillaksi

      Onhan noita laastareita vaikka minkämoisia nykyisin, mm.nikotiinilaastareita,ym.Silti hakematta,tullut usein mieleen vanha elokuva:What ever happened to Baby Jane?Kertoo kahdesta siskoksesta,vanhempi piti nuorempaa,sairalloista panttivankinaan omassa kodissaan.Ei saanut eikä voinut tehdä mitään ilman vanhemman suostumusta.Loppui ikävästi.

      • 15-vuoden-ryyppyputki

        Johanna Tukiaisen vuosia jatkunut alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttö ovat sekoittaneet hänen aivojensa kemian.


      • Kunhan-spekuloin
        15-vuoden-ryyppyputki kirjoitti:

        Johanna Tukiaisen vuosia jatkunut alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttö ovat sekoittaneet hänen aivojensa kemian.

        Antoiko Johanna Julia-siskolleen jotain sellaista lääkettä tai huumetta, jonka seurauksena nuori diabeetikkonainen ei enää koskaan herännyt?


    • Juaruakka

      Kysymys kuuluu että miksei Immoska ole kertonut näitä asioita poliisille. Kiristääkö tunkki immoskaakin jollain? Kaikilla tuossa sirkuksessa tuntuu olevan jotain laittomuuksia kontollaan, joista tuksulla on tietoa ja siten aseet kiristämiseen. Pappa saatiin jo perumaan pahoinpitelysyyte ja albertin asunnon omistaja antaa spurgun, joka vielä pettänyt ja puukottanut häntä, ryyppyremmeineen loisia asunnossa ilmaiseksi. Mamma maksa rattopoikia hawajilta ja selittelee tunkin mustaa valkoiseksi vaikka tytär on väkivaltarikollinen ja ilkeä piru.

      • Puotilan-tulipalo-2012

        Tämä oli tuolla ketjussa ylempänä ^^

        "Internetissä on liikkunut räävittömän Tukiaisen kertomana huhua, että tuolloin Puotilassa yöllä Immosen päässä niksahti, ja hän tahallaan sytytti tai aiheutti asunnossa tulipalon – syystä tai toisesta. Kyse olisi siis tuhopoltosta, murhapoltosta.

        Ja edelleen, Immonen oli kertonut Johanna Tukiaiselle sytyttäneensä tulipalon. Tukiainen käyttää tätä tunnustusta kiristyskeinona Immosta kohtaan."


      • Juaruakka
        Puotilan-tulipalo-2012 kirjoitti:

        Tämä oli tuolla ketjussa ylempänä ^^

        "Internetissä on liikkunut räävittömän Tukiaisen kertomana huhua, että tuolloin Puotilassa yöllä Immosen päässä niksahti, ja hän tahallaan sytytti tai aiheutti asunnossa tulipalon – syystä tai toisesta. Kyse olisi siis tuhopoltosta, murhapoltosta.

        Ja edelleen, Immonen oli kertonut Johanna Tukiaiselle sytyttäneensä tulipalon. Tukiainen käyttää tätä tunnustusta kiristyskeinona Immosta kohtaan."

        Jokin on varmasti niksahtanut koko porukan aivoissa. Lienevätkö kaikki jotain lääkkeiden väärinkäyttäjiä? Mut täytyyhän murhapoltosta olla todisteita, ennen kuin voi syyttää ketään. Tukiaisen kuulema "tunnustus" ei riitä. Se kun näkee niitä demoneja jne ja oikeustaju muutenkin aika omalaatuinen. Ehkä roikuttaa toista syyllisyydentunnossa, jos Immoska on avautunut tuntevansa sellaista. Tuksulta itseltään kun puuttuu syyllisyydentunne, häpeäntunne ja empatia täysin, mutta osaa narsistina käyttää muiden kokemia edellisiä omaksi edukseen, luonnehäiriöinen piru ja sadisti kun on. Vetää heikkoja yksilöitä puoleensa joita sitten manipuloi saadakseen milloin mitäkin hyötyä ja kaikki ihmissuhteetkin on vain sellaisia mistä voi netota jotain. Kun oli sen mikan kans, kurkotti rikkaampaa miestä mut nyt kun kukaan ei huoli, kelpais taas mikakin. Joku toteskin että jos Tuksuun tavalla tai toisella sekaantuu saa kärsiä loppuikänsä.
        Tuksua vois verrata syöpäkasvaimeen, joka tuhoaa ympäriltään kaiken.


      • Puotilan-Loimut
        Juaruakka kirjoitti:

        Jokin on varmasti niksahtanut koko porukan aivoissa. Lienevätkö kaikki jotain lääkkeiden väärinkäyttäjiä? Mut täytyyhän murhapoltosta olla todisteita, ennen kuin voi syyttää ketään. Tukiaisen kuulema "tunnustus" ei riitä. Se kun näkee niitä demoneja jne ja oikeustaju muutenkin aika omalaatuinen. Ehkä roikuttaa toista syyllisyydentunnossa, jos Immoska on avautunut tuntevansa sellaista. Tuksulta itseltään kun puuttuu syyllisyydentunne, häpeäntunne ja empatia täysin, mutta osaa narsistina käyttää muiden kokemia edellisiä omaksi edukseen, luonnehäiriöinen piru ja sadisti kun on. Vetää heikkoja yksilöitä puoleensa joita sitten manipuloi saadakseen milloin mitäkin hyötyä ja kaikki ihmissuhteetkin on vain sellaisia mistä voi netota jotain. Kun oli sen mikan kans, kurkotti rikkaampaa miestä mut nyt kun kukaan ei huoli, kelpais taas mikakin. Joku toteskin että jos Tuksuun tavalla tai toisella sekaantuu saa kärsiä loppuikänsä.
        Tuksua vois verrata syöpäkasvaimeen, joka tuhoaa ympäriltään kaiken.

        Varmaan koko tulipaloporukka oli sammunut juhannushuuruissaan.
        Joku ei sitten herännyt ajoissa liekkien loimussa.


    • kiinni-jäät-vielä

      Tuksulla on sitten laukussa iso kasa pilsuja kun hän rantautuu Suomeen. Mamma hoitanut lastin. Ihan vaan vierestä seuranneena. Osa tulee postin kautta ja osan tuo itse. Myy niitä Alberin residenssin kautta kadulle.

      • Pystynouto-Tukiaiselle

        Eiköhän Tulli ja Helsingin huumepoliisi ole jo valppaana Tukiaisen seurannan ja tarkastusten suhteen loppuvuoden aikana.


    • turhaaPorua

      En usko, että Immosella on mitään päivänvaloa kestämätöntä tekoa ton surullisen tulipalon suhteen.
      Kyllä tollaset tutkitaan niin perin pohjin, että olis kyllä kiinni jääny, joten mielestäni tosta on täysin turha jauhaa.
      Sen voin uskoa, että törkyTukiainen yrittää painaa päälle ja vääntää väkisin Immosesta syyllistä.
      Onneks Suomessa poliisi tutkii noi asiat, ei Tunkio.
      Julian viralliseksi kuolinsyyksi on Tunkio kertonut julkisuuteen kuumeettoman keuhkokuumeen (on ihan oikea sairaus, vaikka hassulta kuulostaakin).

      • juytyttr666

        testi


    • TottavaiEi

      Tästä voi kehkeytyä vielä jännä juttu !!!

    • elämäkertaa

      11.2.2015
      Jatkan nyt omaelämäkertakirjani kirjoittamista, tästä tulee LOISTAVA!!!! :) Sellaisia paljastuksia joista kukaan ei tiedä mitään......,) Writing my own book, my biograph which will be the memory for my sister Julia Tukiainen 1983-2013.

      16.1.2015
      Omaelamakertakirjani lapsuusosio on valmis! :) kirja tullaan omistamaan Julia Tukiaiselle! Kohta koittaa Espanjan showkeikat yhdessa Petri Princess Penna kanssa....!!!! :) keikkatarjoukset: johanna#dollsdancers,fi

      29.12.2014
      Kirjoitan kokoajan omaelamakertakirjaani ja saan siihen tukea Jenkeissa asuvalta, suomalaiselta mallilta. Han jatti Suomen jo vuosia sitten, suomalaisten vihan, kaunan ja takaa-ajon vuoksi.

      26.12.2014
      Kirjoitan omaelamakertakirjaani kokoajan rannalla, ja siita tulee todella upea!!! :)

      25.12.2014
      Kirjoitan taman matkan aikani kokoajan omaelamakertakirjaani ja sen tulen omistamaan Julialle. Julia puhui Jumalan kanssa, han kertoi minulle kaikkea, hanet oli kuulemma tarkoitettu Jumalan tyohon. Han tiesi kuolevansa jo etukateen. Hanen poismenonsa sorti ja muutti koko elamani.

      12.12.2014
      Johanna Tukiaisen omaelamakertakirjaa kirjoitetaan tassa nyt ihan ITSE, vaikka jotain pask...... nro2 toista "kirjaa" yritetaan vetaa samaanaikaan paholaisten puolelta....... Blondin Kosto tulossa....... Ja tama prinsessa (ei kuitenkaan mikaan "Kellokosken prinsessa hehehee........!!!!!) lahtee tanaan Ruotsinpyhtaalle ja Ruukkiin ihastuttavan ystavani Emelie Andersson luokse ja huomenna esiinnyn Lucia neitona Ruukissa, Lucia pyhimyksen 13.12.2014 kunniaksi.

      10.12.2014
      Omaelämäkertakirjani kirjoittaminen on aloitettu!!!!
      Vihdoinkin!!! Kirjani on aloitettu, itseasiassa lapsuus osioni on jo valmiina, sillä mulla oli siihen käsikirjoitukset valmiina jotka olin aloittanut peräti 2-vuotta sitten kesämökillämme Varkaudessa.

      9.12.2014
      Kerään valokuvia vuosien varrelta kirjaani varten! :)
      Tulossa vihdoinkin kunnon kovakantinen omaelämäkertakirjani jonka omistan Julia Tukiaiselle.

      3.12.2014
      Joulukuun 3 päivä, uusi luukku avautuu. Suklainen avain jolla pääsee sydämeeni. Yllätys kaikille taas: Oma elämäkertakirjani on nyt puolessa välissä! ;) olen saanut toisen ammattikirjoittajan mukaani projektiini. Selvitän kirjassa kaikki valeet minua kohtaan, mikä on oikea totuus.

      19.11.2014
      Nyt loppui nukkuminen, mun pitää saada se kirjailija joka kirjoittaa omaelämäkertakirjani!!!
      Ihmiset eivat voi uskoa, mita kaikkea elamässäni on tapahtunut, ennenkuin TOTUUDENmukainen kirja tulee ulos.
      Oli yllätys katsoa Lindsay Lohanin Realityä, sillä hän elää aivan samanlaisissa piireissä joissa olimme Julian kanssa!! me pääsimme myös Star Islandille Miamissa ja asuimme pari viikkoa maailmankuulun leffaohjaajan Randall Emmetin luona Beverly Hillsissä! Emmetin nähtävästi tekee Lohanille uuden leffan.
      Opiskelin näyttelemistä Pasadenassa vuoden. Miksi mitään näitä asioita ei kirjoiteta julkisuudessa? Sitten eräs wannabe laittelee mulle tekstareita, ettei mua kutsuta mihinkään "seurapiirijuhliin" Suomessa!!!!
      Hei haloo, olen 36v ja nähnyt enemmän elämässä kuin monet 80-vuotiaat! Ihan kuin mua kiinnostaisi!! Blaah!
      Pösilötyttö, et pääse ikinä sinne Playboy lehteen toisin kuin Julia pääsi!
      Mistä noita xxxxx sikiää??

      23.10.2014
      WANTED: ketään ammattitaitoista omaelämäkertakirjan kirjoittajaa mulle??? Ottakaa yhteyttä asap: [email protected]

      9.7.2014
      Niin, siksi kirjoitan myös omaelämäkertakirjani, josta tulee TOTUUDENMUKAINEN, eikä mitään valheellista soopaa jota minusta on syötetty useassakin eri paikassa ja ihmiset vielä uskovat valeet!

      Ilta-Sanomat 6.5.2008
      Johanna Tukiainen kirjoittaa elämäkerran
      USA:ssa lomaileva seksitanssija kertoi Hymy-lehdelle lähettämässään viestissä, että tavalliset ihmiset ovat kannustaneet häntä pistämään elämänsä kirjan kansien väliin.

      Tukiainen ei kuitenkaan kerro, tuleeko kirja sisältämään lisää paljastuksia Kanervasta tai muista julkisuuden henkilöistä.
      Kirjan julkaisuajankohtaa Tukiainen ei vielä tiedä.
      - Kirjaprojekti on vasta aluillaan ja suunnitteluasteella, Tukiainen kertoo Hymylle.

      Voice 22.06.2009
      Johanna Tukiaiselta elämäkerta
      "Tuottajani Tuija Järvinen on ottanut tehtäväkseen kirjoittaa elämänkertani", Johanna tekstiviestitti Hymylle.

      Hymyn tavoittaman Tuija Järvinen mukaan projektista on sovittu ja sitä aletaan toteuttaa pikavauhtia.

      "Menen juuri ostamaan kauppaan sanelukonetta", hän kertoo lehdelle.

      26.06.14
      Osa poliiseista on ottanut nyt vakavasti minuun kohdistuneen usean vuoden nettiherjan, sekä mediassa esiintyneen herjauksen, ja asiat viedään nyt loppuun asti, vihdoinkin. On järjetöntä, että suomalaista oman maanne kansalaista, voidaan vihata niin paljon, kun ihan oikeasti en ole tehnyt kenellekään mitään pahaa. Palaan tähän asiaan omaelämäkertakirjassani, kunhan ehdin kirjoittaa sen loppuun. Se ei ole valheellista solvausta, vaan todellista asiaa elämästäni lapsuudestani lähtien, kirjaan tulee mukaan myös valokuvia.

      9.6.2014
      Etsin edelleen luotettavaa omaelämäkertakirjoittajaani (ajattelin kirjoittaa kirjan itse, mutta tarvit

    • elämäkertaa

      11.2.2015
      Jatkan nyt omaelämäkertakirjani kirjoittamista, tästä tulee LOISTAVA!!!! :) Sellaisia paljastuksia joista kukaan ei tiedä mitään......,) Writing my own book, my biograph which will be the memory for my sister Julia Tukiainen 1983-2013.

      16.1.2015
      Omaelamakertakirjani lapsuusosio on valmis! :) kirja tullaan omistamaan Julia Tukiaiselle! Kohta koittaa Espanjan showkeikat yhdessa Petri Princess Penna kanssa....!!!! :) keikkatarjoukset: johanna#dollsdancers,fi

      29.12.2014
      Kirjoitan kokoajan omaelamakertakirjaani ja saan siihen tukea Jenkeissa asuvalta, suomalaiselta mallilta. Han jatti Suomen jo vuosia sitten, suomalaisten vihan, kaunan ja takaa-ajon vuoksi.

      26.12.2014
      Kirjoitan omaelamakertakirjaani kokoajan rannalla, ja siita tulee todella upea!!! :)

      25.12.2014
      Kirjoitan taman matkan aikani kokoajan omaelamakertakirjaani ja sen tulen omistamaan Julialle. Julia puhui Jumalan kanssa, han kertoi minulle kaikkea, hanet oli kuulemma tarkoitettu Jumalan tyohon. Han tiesi kuolevansa jo etukateen. Hanen poismenonsa sorti ja muutti koko elamani.

      12.12.2014
      Johanna Tukiaisen omaelamakertakirjaa kirjoitetaan tassa nyt ihan ITSE, vaikka jotain pask...... nro2 toista "kirjaa" yritetaan vetaa samaanaikaan paholaisten puolelta....... Blondin Kosto tulossa....... Ja tama prinsessa (ei kuitenkaan mikaan "Kellokosken prinsessa hehehee........!!!!!) lahtee tanaan Ruotsinpyhtaalle ja Ruukkiin ihastuttavan ystavani Emelie Andersson luokse ja huomenna esiinnyn Lucia neitona Ruukissa, Lucia pyhimyksen 13.12.2014 kunniaksi.

      10.12.2014
      Omaelämäkertakirjani kirjoittaminen on aloitettu!!!!
      Vihdoinkin!!! Kirjani on aloitettu, itseasiassa lapsuus osioni on jo valmiina, sillä mulla oli siihen käsikirjoitukset valmiina jotka olin aloittanut peräti 2-vuotta sitten kesämökillämme Varkaudessa.

      9.12.2014
      Kerään valokuvia vuosien varrelta kirjaani varten! :)
      Tulossa vihdoinkin kunnon kovakantinen omaelämäkertakirjani jonka omistan Julia Tukiaiselle.

      3.12.2014
      Joulukuun 3 päivä, uusi luukku avautuu. Suklainen avain jolla pääsee sydämeeni. Yllätys kaikille taas: Oma elämäkertakirjani on nyt puolessa välissä! ;) olen saanut toisen ammattikirjoittajan mukaani projektiini. Selvitän kirjassa kaikki valeet minua kohtaan, mikä on oikea totuus.

      19.11.2014
      Nyt loppui nukkuminen, mun pitää saada se kirjailija joka kirjoittaa omaelämäkertakirjani!!!
      Ihmiset eivat voi uskoa, mita kaikkea elamässäni on tapahtunut, ennenkuin TOTUUDENmukainen kirja tulee ulos.
      Oli yllätys katsoa Lindsay Lohanin Realityä, sillä hän elää aivan samanlaisissa piireissä joissa olimme Julian kanssa!! me pääsimme myös Star Islandille Miamissa ja asuimme pari viikkoa maailmankuulun leffaohjaajan Randall Emmetin luona Beverly Hillsissä! Emmetin nähtävästi tekee Lohanille uuden leffan.
      Opiskelin näyttelemistä Pasadenassa vuoden. Miksi mitään näitä asioita ei kirjoiteta julkisuudessa? Sitten eräs wannabe laittelee mulle tekstareita, ettei mua kutsuta mihinkään "seurapiirijuhliin" Suomessa!!!!
      Hei haloo, olen 36v ja nähnyt enemmän elämässä kuin monet 80-vuotiaat! Ihan kuin mua kiinnostaisi!! Blaah!
      Pösilötyttö, et pääse ikinä sinne Playboy lehteen toisin kuin Julia pääsi!
      Mistä noita xxxxx sikiää??

      23.10.2014
      WANTED: ketään ammattitaitoista omaelämäkertakirjan kirjoittajaa mulle??? Ottakaa yhteyttä asap: [email protected]

      9.7.2014
      Niin, siksi kirjoitan myös omaelämäkertakirjani, josta tulee TOTUUDENMUKAINEN, eikä mitään valheellista soopaa jota minusta on syötetty useassakin eri paikassa ja ihmiset vielä uskovat valeet!

      Ilta-Sanomat 6.5.2008
      Johanna Tukiainen kirjoittaa elämäkerran
      USA:ssa lomaileva seksitanssija kertoi Hymy-lehdelle lähettämässään viestissä, että tavalliset ihmiset ovat kannustaneet häntä pistämään elämänsä kirjan kansien väliin.

      Tukiainen ei kuitenkaan kerro, tuleeko kirja sisältämään lisää paljastuksia Kanervasta tai muista julkisuuden henkilöistä.
      Kirjan julkaisuajankohtaa Tukiainen ei vielä tiedä.
      - Kirjaprojekti on vasta aluillaan ja suunnitteluasteella, Tukiainen kertoo Hymylle.

      Voice 22.06.2009
      Johanna Tukiaiselta elämäkerta
      "Tuottajani Tuija Järvinen on ottanut tehtäväkseen kirjoittaa elämänkertani", Johanna tekstiviestitti Hymylle.

      Hymyn tavoittaman Tuija Järvinen mukaan projektista on sovittu ja sitä aletaan toteuttaa pikavauhtia.

      "Menen juuri ostamaan kauppaan sanelukonetta", hän kertoo lehdelle.

      • Tulossa-on

        Tukiaisen Omaelämäkerta valmistuu ensi maanantaina, olkaa huoleti.


    • Ankara-kiristys

      Miksi Juha Immonen halusi kertoa oikeudenkäynnissä helmikuussa 2015 asiat eri tavalla kuin oli poliisin esitutkinnassa kertonut (rottaposti-case), ja otti tämän takia suoraan uuden haasteen uusille, omille käräjilleen valehtelusta?

      • Kuoleman-asunto

        Tuostakin signaalista ammentaen viranomaisten tulisi laittaa uusi tutkinta liikkeelle Julia Tukiaisen hämäräperäisestä kuolemasta.


      • Ei-tahtoa-ei-voimaa

        Immonen on parhaillaan Tukiaisen rankan kiristyksen kohteena, eikä hän heikkotahtoisena ja -luonteisena pääse siitä loukusta pois.


      • Sofis-I
        Ei-tahtoa-ei-voimaa kirjoitti:

        Immonen on parhaillaan Tukiaisen rankan kiristyksen kohteena, eikä hän heikkotahtoisena ja -luonteisena pääse siitä loukusta pois.

        Juha immonen on muuttunut naiseksi syksyn 2017 alkaessa. Hän käyttää nimeä Sofia Immonen. Hormonihoidot ovat meneillään, ja rinnat on saatu Tallinnasta.

        Enpä usko, että uutta persoonaa Tukiainen voisi kiristää, enää.
        Nyt Sofia kerro vihdoin kaikki se, mitä tiedät.


    • kylh

      Mitä olisi tämä tyyppi ilman Tuksua. Täysin tuntematon

      • Tunkin-homokaruselli

        Glamourin ytimestä - homokarusellin vauhdista - sinkoutuu tuollaisia "tähdenlentoja."


      • Riemuruutana
        Tunkin-homokaruselli kirjoitti:

        Glamourin ytimestä - homokarusellin vauhdista - sinkoutuu tuollaisia "tähdenlentoja."

        Homokarusellista on saatu riemullista materiaalia ja pöhinää palstalle.


    • mikäontotuus

      Saisivat avata tuon jutun uudelleen ja kuulustella kaikkia osapuolia uudelleen? Kauheeta jos oikeesti on noin tapahtunut ja se jää selvittämättä ja kauheeta tietysti on sekin jos syyttä suotta syytetään?

      • Immosen-kuulustelut

        No, ainakin Juha Immosen poliisikuulustelu olisi syytä tehdä ja harkiat sen jälkeen jatkotoimet.


    • Anette-V

      Tunkki väitti SeiskaLiven kommenttiosiossa (23.8. ip):

      ”A.V ON ENTINEN KOSMETOLIKOULULAINEN JA EX- DOLLS RYHMAN TANSSIJA. anette. Suuri kuolinsyy Julian tapaukseen. Tihrusilmailnen Markun luottokortin hyvaksikayttaja.”

      • Hän-tappoi-Julian

        “KUKA TAPPOI JULIAN -- Julian lahella oli nuori naishenkilo, joka edesautti Julian kuolemaa ja on siita osa syyllinen. A.V.” (Tunkki 7L:ssä 23.8. ip)


      • Linkki-vielä-tähän

      • Häähumua
        Hän-tappoi-Julian kirjoitti:

        “KUKA TAPPOI JULIAN -- Julian lahella oli nuori naishenkilo, joka edesautti Julian kuolemaa ja on siita osa syyllinen. A.V.” (Tunkki 7L:ssä 23.8. ip)

        Tunkki yritti tuolla viestillään tölväistä Anette Vuojalahtea, joka viettää häitään ensi viikonloppuna. Morsian on tavattoman kaunis, ja sulhanen komea.
        Ja sekös Tunkkia harmittaa!


      • Polttariväki
        Häähumua kirjoitti:

        Tunkki yritti tuolla viestillään tölväistä Anette Vuojalahtea, joka viettää häitään ensi viikonloppuna. Morsian on tavattoman kaunis, ja sulhanen komea.
        Ja sekös Tunkkia harmittaa!

        Ex-Dolls Anetten polttareita oli järjestämässä myös Tuksun ex-kavereita.


      • Oksasen.Anette
        Polttariväki kirjoitti:

        Ex-Dolls Anetten polttareita oli järjestämässä myös Tuksun ex-kavereita.

        Anetten sukunimi on nykyään Oksanen.


    • Tunnusmerkistö

      Kyseessä ilmeisesti on kuolemantuottamus, jopa murha.

      • ddddddddddd

        Ja höpön höpön höpö. Eiköhän tuo Case ole perinpohjin tutkittu :D Aina näitä ihme huhuja ja salaliittoteorioita


      • Mr-Finlandilta

        Ilmeisesti Johanna Tukiaisen lähipiiriin kuulunut sisäpiiriläinen, nimimerkki ”MrFinland”, kirjoitti viestin Tukiaiselle Hymyn keskustelupalstalla 27.6.2014:

        ”Hymyile Johanna, olet piilokamerassa…

        Muuten muistithan lähettää uusista avaimista kopiot isännöitsijälle ja asunnon haltialle?

        Ja mitä uhkailuusi ja kiristyksesi [Kehän] Mikaa kohtaan tulee - kyseiset kuvat ja tallenteet ovat jo menettäneet sekä rahanarvonsa että julkisuusarvonsa.

        Jos olisit elänyt elämäsi ilman valheita, väkivaltaa, huumeita ja rikollisuutta, sinunkin toimesi voisivat vielä kiinnostaa joitakuita isoja tekijöitä. Nykyisellään niistä seuraa vain kunnianloukkaussyytteet ja tuomio sinulle, ei Mikalle, joka tulisi saamaan jättikorvaukset yksityishenkilönä.

        Aika on jo mennyt, Johanna, myös juridisesti, ja Julia on jo kuollut.

        Hymy ja Seiska eivät ole sinusta enää kiinnostuneita uutena tulokkaana, eivätkä tarjoamastasi shokkimateriaalista. Olet kaiken jo kirjaimellisesti näyttänyt, mitään uutta sinusta ei enää saa irti.

        Korkeintaan palstantäytettä entisen kaunottaren, nykyisen alkoholin ja huumeiden rappeuttamana patologisena valehtelijana. Turvonnut juoppohullu.

        Mielenterveysongelmainen revan levittelijä, joka ei osaa huolehtia edes hygieniastaan.

        Säälittävä et edes ole. Miksi sääliä ihmistä, joka on vastuussa oman sisarensa vuosikausien hyväksikäytöstä sekä lopulta tämän kuolemasta?

        Olihan sinulla aikaa muuttaa elintapojasi niin, että olisit huomioinut sisaresi sairauden. Et välittänyt. Jo Porin keikan kuvista näki, kuinka kuolemansairas Julia oli.

        Ja mitä sinä teit auttaaksesi siskoasi - et mitään. Valehtelit korkeintaan.

        Ja kun Julia mätäni koira seuranaan kolmatta päivää, kuulit vasta neljäntenä päivänä tämän kuolleen. Olivatko viime hetket sen arvoiset?

        Missä olit, välittävä sisko, hoitamassa sisaresi insuliinitasapainoa, vahtimassa, että tämä ottaa lääkkeet ajallaan ja edes ruokailee ohjeiden mukaisesti valitsemaasi diabetesruokavalion mukaista ateriaa, et sinä todellakaan välittänyt.

        Lukuisat, kirjatut faktat ja Julian hoitohenkilökunnalle kertomat asiat ovat kirjoissa ja kansissa.

        Ihmettelemme, kuinka jaksat valehdella vuodesta toiseen. Paskanmarjat, olit dokaamassa ja tappelemassa. Lopeta siis turha tekopyhyys... kaikki tämä tulee esiin ja julkisuuteen tavalla ja taholta, jota et uskoisi itsekään, koska sinulla ei ole aavistustakaan.

        Pidä peitetarinasi. Se on ainoa asia, mitä sinulla enää on, valheellinen peitetarina.

        Mutta fantastista - Mia Mari vai Lindako se oli - muistahan hymyillä.

        Kun selviät normitapasi mukaan krapulaisena ja yksin, olemme Caprilla nauttimassa elämästämme.

        Hyvästi, JOhanna, hyvästi. Onnea valitsemallasi tiellä.”


      • Albertin-murju-kirottu
        Mr-Finlandilta kirjoitti:

        Ilmeisesti Johanna Tukiaisen lähipiiriin kuulunut sisäpiiriläinen, nimimerkki ”MrFinland”, kirjoitti viestin Tukiaiselle Hymyn keskustelupalstalla 27.6.2014:

        ”Hymyile Johanna, olet piilokamerassa…

        Muuten muistithan lähettää uusista avaimista kopiot isännöitsijälle ja asunnon haltialle?

        Ja mitä uhkailuusi ja kiristyksesi [Kehän] Mikaa kohtaan tulee - kyseiset kuvat ja tallenteet ovat jo menettäneet sekä rahanarvonsa että julkisuusarvonsa.

        Jos olisit elänyt elämäsi ilman valheita, väkivaltaa, huumeita ja rikollisuutta, sinunkin toimesi voisivat vielä kiinnostaa joitakuita isoja tekijöitä. Nykyisellään niistä seuraa vain kunnianloukkaussyytteet ja tuomio sinulle, ei Mikalle, joka tulisi saamaan jättikorvaukset yksityishenkilönä.

        Aika on jo mennyt, Johanna, myös juridisesti, ja Julia on jo kuollut.

        Hymy ja Seiska eivät ole sinusta enää kiinnostuneita uutena tulokkaana, eivätkä tarjoamastasi shokkimateriaalista. Olet kaiken jo kirjaimellisesti näyttänyt, mitään uutta sinusta ei enää saa irti.

        Korkeintaan palstantäytettä entisen kaunottaren, nykyisen alkoholin ja huumeiden rappeuttamana patologisena valehtelijana. Turvonnut juoppohullu.

        Mielenterveysongelmainen revan levittelijä, joka ei osaa huolehtia edes hygieniastaan.

        Säälittävä et edes ole. Miksi sääliä ihmistä, joka on vastuussa oman sisarensa vuosikausien hyväksikäytöstä sekä lopulta tämän kuolemasta?

        Olihan sinulla aikaa muuttaa elintapojasi niin, että olisit huomioinut sisaresi sairauden. Et välittänyt. Jo Porin keikan kuvista näki, kuinka kuolemansairas Julia oli.

        Ja mitä sinä teit auttaaksesi siskoasi - et mitään. Valehtelit korkeintaan.

        Ja kun Julia mätäni koira seuranaan kolmatta päivää, kuulit vasta neljäntenä päivänä tämän kuolleen. Olivatko viime hetket sen arvoiset?

        Missä olit, välittävä sisko, hoitamassa sisaresi insuliinitasapainoa, vahtimassa, että tämä ottaa lääkkeet ajallaan ja edes ruokailee ohjeiden mukaisesti valitsemaasi diabetesruokavalion mukaista ateriaa, et sinä todellakaan välittänyt.

        Lukuisat, kirjatut faktat ja Julian hoitohenkilökunnalle kertomat asiat ovat kirjoissa ja kansissa.

        Ihmettelemme, kuinka jaksat valehdella vuodesta toiseen. Paskanmarjat, olit dokaamassa ja tappelemassa. Lopeta siis turha tekopyhyys... kaikki tämä tulee esiin ja julkisuuteen tavalla ja taholta, jota et uskoisi itsekään, koska sinulla ei ole aavistustakaan.

        Pidä peitetarinasi. Se on ainoa asia, mitä sinulla enää on, valheellinen peitetarina.

        Mutta fantastista - Mia Mari vai Lindako se oli - muistahan hymyillä.

        Kun selviät normitapasi mukaan krapulaisena ja yksin, olemme Caprilla nauttimassa elämästämme.

        Hyvästi, JOhanna, hyvästi. Onnea valitsemallasi tiellä.”

        Eli Johanna Tukiainen on kiristänyt jo monta vuotta Mika Kehää ja saanut siitä syytä asua ilmaiseksi Kehän omistamassa Albertinkadun asunnossa?


      • Luontaisetu-verot
        Albertin-murju-kirottu kirjoitti:

        Eli Johanna Tukiainen on kiristänyt jo monta vuotta Mika Kehää ja saanut siitä syytä asua ilmaiseksi Kehän omistamassa Albertinkadun asunnossa?

        Miten verottaja suhtautuu ilmaiseen asumiseen?


      • Tuettu.asuminen.Etu
        Luontaisetu-verot kirjoitti:

        Miten verottaja suhtautuu ilmaiseen asumiseen?

        Tuosta seikasta on jo vihjaistu Verohallinnolle; katsotaanpa, mitä asiassa tapahtuu.


      • 57600.euroa
        Tuettu.asuminen.Etu kirjoitti:

        Tuosta seikasta on jo vihjaistu Verohallinnolle; katsotaanpa, mitä asiassa tapahtuu.

        Ilmaista asumista on jatkunut ainakin jo 6 vuotta... jos arvioidaan, että kalustetun huoneiston vuokra olisi 800 euroa kuussa, syntyy laskelma 800 x 12 x 6 = 57 600 euroa.


      • Velkaa.ja.velkaa
        57600.euroa kirjoitti:

        Ilmaista asumista on jatkunut ainakin jo 6 vuotta... jos arvioidaan, että kalustetun huoneiston vuokra olisi 800 euroa kuussa, syntyy laskelma 800 x 12 x 6 = 57 600 euroa.

        Kun tuo summa lätkäistään tämänhetkisten ulosottovelkojen (yli 41 000 euroa) päälle, näkyy Johanna Tukiaisen taloustilanteen karmeus uudessa valossa.


      • Rahat-The-Järjestöltä
        Velkaa.ja.velkaa kirjoitti:

        Kun tuo summa lätkäistään tämänhetkisten ulosottovelkojen (yli 41 000 euroa) päälle, näkyy Johanna Tukiaisen taloustilanteen karmeus uudessa valossa.

        Tukiainen ei selviä veloistaan mitenkään, kun keikkojakaan ei enää ole.


      • Ei-keikkaa
        Rahat-The-Järjestöltä kirjoitti:

        Tukiainen ei selviä veloistaan mitenkään, kun keikkojakaan ei enää ole.

        PERUTTUJA KEIKKOJA!!! Pub Pienen Karhun Henna Heikkilä kertoi 12.9. illalla:

        ”Keikka siirtyi syksyyn! Johanna tänään soitti ja ilmoitti, ettei pääse paikalle! Pahoittelut meidän ja Johanan puolesta. Syksyksi sovitaan uusi keikka! :)”


    • Oikeudesta-oikeuteen

      Syksyn 2015 tunnelma on muodostumassa jännittäväksi, sillä Tukiaisella on hätä ja pelko persiissä, ettei Immonen paljastaisi Julian hämäräperäisestä kuolemasta mitään, ja kohta nämä kaksi kohtaavat oikeudessa erään toisen asian suhteen vastapuolina, vastaajana ja syytettynä:

      ”Hottikset-sarjan tähteä syytetään pahoinpitelystä! -- Nelosen Hottikset-sarjasta tuttua Juha Immosta ja hänen rinnallaan ohjelmassa esiintyvää Joni Virtasta epäillään pahoinpitelystä. Asia on tullut Helsingin käräjäoikeuden käsittelyyn viime viikon tiistaina.

      – En halua asiaa vielä sen kummemmin puida. Olen syytön pahoinpitelyyn, Juha tyytyy kommentoimaan Seiskalle.”

      7L, 22.9.15: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Hottikset-sarjan-tahtea-syytetaan-pahoinpitelysta/1082984

    • Pyhäinpäivänä-2015

      "My sister Julia Tukiainen in American Playboy magazine, where the cover was Carmen Electra. This photoshoot was in Maui, Hawaiji. RIP Julia Tukiainen, the beautiful finnish model and my sister." http://aijaa.com/sd7r6k (Fb 31.10.15)

    • 14.12.2013

      Tänään 14.12. tulee kuluneeksi 2 vuotta Julia Tukiaisen karmeasta kuolemasta.

    • Melaa-mekkoon-evolution

      Marjan vittu, Markun kyrpä, Johanna-tyttären tissit ja Julia-tyttären tositiukempi reva; kaikki käyvät: hääkuva 1970-luvulta: http://aijaa.com/LdUqRk

      • suurestinaurattaa

        Nyt vaikuttaa jo siltä, että seuraavaksi huudat kurkku suorana LOTHAAAAR


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe