Mitä noin kaunis nainen näkee roistonnäköisessä

Kaunismorsian

kuminaamassa?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015080120118534_vi.shtml

Nykyään melkein kaikilla morsiamilla on tuollainen nuttura ja huntu lähtee takaa. Mulla oli jo 40 vuotta sitten tuollainen nuttura ja pitkä takahuntu häissäni. Taisin olla häämuodin edelläkävijä. Hiukset vain olivat tummanruskeat. Millaisia morsiamia tämän palstan naiset ovat olleet. Siis millainen hääpuku ja hiukset, oliko huntu ym.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heihulinaaa

      Hän "lempii" pimeessä ja silmät kiinni. Ja hunnun voi kääntää etupuolelle, kasvojen eteen. Kyllä sitä pärjää sen aikaa kun suhde kestää.

    • Käydäänpäs itsekin joskus peilinedessä!

      • :DD mutta en suosittele siinä tapauksessa silmälasien käytön. Tai valon. Shokkiin voi kuolla, tiesitkö? Mä olin lähellä kerran, hengitys pysähtyi niin pitkäksi aikaa että en taida toiste.


    • ei.enään

      Ei 45 vuoden takaiset kiinnosta tuskin muistan, ainakin nuori ja nätti ja lempi leiskui.

    • ajattelenniin

      Se on vain lesbojen kateutta.

    • Jere on seksikäs ; ) morsian kaunis. Minulla oli omissa häissäni pitkä valkoinen hääpuku, jakullinen. Pitkissä tummissa hiuksissani pieniä sinisiä kukkia, sinivalkoinen kukkakimppu. Olimme komea pari Kajaanin evl. kirkon alttarilla.

    • Näkyjä.tulevaisuuteen

      Mitäkö perseaukiset pissikset näkevät ammattikiekkoilijoissa?
      Taloudellisen tulevaisuuden että pintaliito ja pissis ura voivat katkua.
      Rakkautta siinä ei ole jääkiekkomailan varren pituuden vertaa. Lapa jo poikki.

    • Jospa he rakastavat toisiaan?

    • Karalahdella on niin paljon karismaa, että tuo kaunis nainen olisi hänet ottanut vaikka olisi ollut hautausurakoitsija.
      Köhköh.
      Yskityttää hirveesti, anteeksi. Että kesän pitää olla kolea.
      Häämekkoon. Minä ompelin ite. Halusin pitkät hihat, eikä sellaisia häämekkoja löytynyt. Selailin käsityölehteä ja siinä se oli, mustana iltapukuna. Se oli edestä yksinkertainen, kaula-aukkokin oli solisluihin asti, ei mikään uurrettu. Takaa oli avoin ristiselkään asti, jossa oli helminauhat melkein kuin hämähäkin verkko. Lisäksi takana oli halkio, jossa oli pliseeraus.
      Tuolla kellarissa se odottaa seuraavaa hääparia.

      • Hääpukuni hameosasta ompelin kuopukselle risijäispuvun. Jakkua ja toppia käytin itse aikani, mutta nekin ovat hävinneet tielle tietymättömille. Ristiäismekko on tallella ja odottaa käyttäjäänsä ; )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe