Jotain fiksua sanottavaksi kiusaajalle

tUlEvA_7

Okei aloitan yläasteen 7 luokan ja olen itse varautunut siihen, että mut saatetaan kiusata ku tietysti erotun vähän massasta. Mut nyt aiheeseen. Voisitteko keksiä jotain fiksua sanottavaa, jos kiusataan. Haluan sanoa jotain fiksua kiusaajalle, esimerkiksi pikaisesti keksin tämän. "Eikö sinulla ole muuta tehtävää tässä koulussa, kuin kiusata minua? Onko sinun tavoite vain kiusata toisia ja saada huonoa mainetta? Sinä et tee muuta kuin kiusaa minua ja toisia, Oletko tyytyväinen itseesi ja sinun itsetuntoon? Olet itsekäs, omahyväkäs ihminen." *kääntyy 180 astetta* *kävelee pois* Mitä mieltä olette? sori sekavasta tekstistä

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fjlrngc

      Hanki enemmän fyysistä kuntoa jotta voit vääntää sen solmuun

      • tUlEvA_7

        En halua vääntää ketään solmuun. Haluan vain, että niille tulisi jotain mietittäväksi omasta elämästä


    • Hahah

      Mä kyllä yleensä vaan vedän turpiin.

      • tUlEvA_7

        Väkivalta ei ole avain kaikkeen...


      • Knfnnfbf
        tUlEvA_7 kirjoitti:

        Väkivalta ei ole avain kaikkeen...

        Jäätelöäkin voi ostaa väkivallalla, miksei kiusaajaa saisi hakata


    • Uutta

      Kiusaajilla on itsellään niin pahoja ongelmia, että hankala niille on järkeä puhua. Ongelmat ovat siellä kotona. Ehkä voit kysyä: puratko ongelmiasi minuun? Auttaako, tuleeko parempi mieli nyt?

    • Minkä takia kaikki pelkää 7luokalle menoa... Ei se niin paha oo miltä vaikuttaa itellä loppu jo peruskoulu eikä ollu ongelmia 7luokalle menos vaik vähän jännitti

      • lukioon

        Jep, älkää vinkuko jostakin 7 luokalle menosta.... Kyllä se lukioon meneminen pahempaa on... työmäärä kymmenenkertaistuu ja opiskelutavat ja kaikki muutuu aivan päälaelleen...


      • tUlEvA_7

        Minä en pelkää Yläastetta. Minua vain jännittää. Minä olen vain varautumassa. Ja muuten eikä123 Helppo on se sun sanoa, kun olet käynyt jo 7 luokan, itse en..


    • "Saatko seksuaalista tyydytystä, kun alistat toisia kiusaamalla?"

      "Alkaako seisomaan / kastuuko pöksyt, kun kiusaat muita?"

      Se, että vihjaa jonkun saavan kiksit toisten kiusaamisesta, luulisi olevan kenen tahansa teinin kauhuskenaario.

      Hyviä nuo sinun omatkin ehdotukset ovat. Jopa parempia, kuin minun.

      • Rekted

        Jos kiusaisin jotakuta, en todellakaan lopettaisi sen takia että joku kysyisi että seisooko kun kiusaan häntä, vastaisin että sulle ei kellään seiso


      • Mites jos tämä toinen vastaisi huutamalla täisin keuhkoin niin että käytävä raikuu: "REKTEDIÄ KIIHOTTAA KUN SE KIUSAA MUITA?"

        Ihan vaan mielenkiinnosta.


    • jjoooops

      Tuo oli ihan hyvä. Itse sanoisin varmaan että sinun kannattaisi käyttää tuo energiasi tähän kouluun eikä toisten kiusaamiseen. Saatko jotain mielihyvää tuolla pellemäisellä köytökselläsi? Tai sitten jotain että Sinulla taitaa olla todella tylsä elämä kun et keksi mitään muuta tekemistä kun tuhlata aikaasi minuun.

    • 7luokka

      Miten koulu alkoi??

    • Jjuuuue

      Älä puhu kiusaajille yhtään. Älä sano sanaakaan. Lähde pois paikalta jos rupeaa ryppyileen.

    • entinensyrjitty

      "Varaa aika kuraattorille, se osaa auttaa paremmin sinua. Voin tulla mukaankin jos et yksin uskalla varata aikaa. :) Mutta älä sotke mua sun ongelmiin." koska usein kiusaajilla on jotain ongelmia ja silloin olisi ihan hyvä että he pääsisi puhumaan ongelmistaan tuntemattomalle aikuiselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe