KOKOOMUS MOPOVERO!

ORHWBN

Kokkarit suunnittelee mopoveroa. Tottakai mopojakin voidaan verottaa.
Laittakaa nyt samalla polkupyörävero kävelyvero p.skantamisvero vero ja vero. Kreikkaan rahat vero vero kokoomus pellet. Opposition paikka luuserit,

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peräkoukut_unohtui

      Ennen muinoin oli "peräkoukkuvero" eli kaikille niille tuli verolappu, joiden autoissa oli peräkoukku.

      Ihan naurattaa, että miten öky purjeveneitä verotetaan, kun nyt 20 hv ja alle olevia vesikulkuveuvoja ei tarvitse rekisteröidä?

      Nämä mopojen, mönkijöiden ja veneiden verotus on kuin itikan paska Itämeressä. Maksaa enemmän verottaa kuin tuottaa. Jaa, on atv-mönkijöitä joita ei rekisteröidä.

      Kyllä tämä hallitus leikki ihan hiekkalaatikossa näillä pikkuriikkisillä verotuskekkaloinneillaan.

      • sAAtAn_A

        Loista va pu HE!


    • EFINNO

      Kokoomuksen idea ei voI yllättyä.

    • panahantuleankok

      Joo kulutusveroja pitää nosta. Kyllä polkupyöräverokinhaukkuisi melkoiet veromiljoonat.

    • toivotalkopatiolla

      Joo vastuulliseksi kuluttajaksi kanannttaa opetella nuorena

    • runsaudensarvestakok

      Ota

    • ajatuspajastairtoo

      Kyllä

    • nytmopottaa

      Hei

    • kylmopottaa

      Joo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe