Yleisurheilun mm-kisat, Peking

Lumiukko-

Tähän ketjuun voi laittaa etukäteisvihjeitä ja muuta paskanjauhantaa (mm. hyviä peppuvihjeitä). Onko Lahden yleisurheilutietäjällä mitään ässiä hihassa? Kai tallennusboxi jauhaa koko kisojen ajan ja vaikkapa naisten kolmiloikan ja pituushypyn karsinnat tallentuvat?

Kyösti on näköjään Kalevan kisojen yleisössä kiikaroiden kanssa.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta kai Kyösti seuraa tärkeimmät lajit käsi kalsareissa, kjäh kjäh. Vielä ei ole tullut scoutattua osallistujia, mutta eiköhän ne parhaat takapuolet löydy pituudesta, 400 ja 800 metriltä sekä mahdollisesti korkeudesta ja kolmiloikasta. Ainakin Kalevan Kisoissa nämä lajit olivat parasta silmänruokaa, kjäh kjäh. Täytyy palata asiaan, kunhan kisat alkavat olla ovella.

    • Kyösti vilkuili kisojen aikataulua ja vetolistoja, ja tuli siihen tulokseen, että hän alkaa ankaran vetämisen lauantaina klo 15.50. Silloin juostaan miesten 10K, joka on myös Supertriplan kohteena. Laji sopii Kyöstille hyvin, koska siinä on selvä suosikki, mutta sitten muille mitalisijoille on tarjolla monta yllättäjää. Mo Farah varmaksi lapulle. Kyösti saattaa ehdotella tänne tarkempia vihjeitä lauantai-iltapäivään mennessä, jos muistaa, kjäh kjäh.

    • ValkoisenMiehenNakki

      Ainakin miesten pikamatkojen hidastukset edestäpäin. Niistä näkee hyvin millaiset patukat mustilla miehillä heiluu housuissa.

    • MuodotKyösti

      Perustaako Kyösti vihjeensä naisen takapuolen muotoon, pyöreyteen ja siihen kuinka lihaksikas takapuoli on vai onko enemmän läskiä, kuten myös reiden kokonaisuuteen eli jos on selliliittia, niin ei voita.
      Kyösti, huomio myös rintojen koko, mitä isommat rinnat, niin sitä enemmän niillä on vaikutusta noepuden alentumaan, koska isot rinnat lisäävät tuulenvastusta ja painavat juoksuasennon kumaraan.
      Myös hiustyylillä on vaikutus.
      Kannattaa scoutata lyhythiuksisia, kuin pitkähiuksisia, koska hiukset ovat ilmanvastuksena eli kaljulla on vähiten ilmanvastusta.

    • Eipä rivejä tehdessä tule juuri takapuolen muotoja mietittyä, kjäh kjäh. Ihan tilastoja ja kertoimia vilkuilemalla Kyösti on tehnyt lukuisat jättipottirivinsä. Mitä tulee hiustyyliin, niin kyllä niitä tuuheatukkaisia huippujakin on, kuten esim. Shelly-Ann Fraser-Pryce, jolla on aika iso kampaus, mutta vauhtia silti piisaa. Kyösti ei käy arvailemaan, montako sadasosaa hänen satasen ajastaan tippuisi pois, jos hän vetäisi uimalakin päähänsä.

    • Pitkä-Kyösti

      Kyllä parasta antia löytyy kolmiloikasta ja kuperkeikasta, kameramies vain täytyisi olla oikessa paikassa. Kun loikaajan ketarat viuhtoo vimmatusti, siinä voi lirvahtaa esille niin matoa kuin lettua. Silmä kovana vaan. Saataapi olla antoisa laji

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe