muuttofirmaa

soronookni

Elikkäs nyt olis maiseman vaihdos edessä ouluun ja kyselisin onko kellään kokemusta kajaanin muuttofirmoista tai hinnoista paljon veloittasivat. Tavaraa löytyy yksiön verran ja muuttomies sais olla kaverina kantamassa :)

18

2973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OulustaMuutin

      Eipä taida kovin montaa löytyä. Oulussa on sensijaan runsaasti.
      Ehkäpä kysyt sieltäkin?

      Muista sitten autolla liikkuessa varoa Oulussa niitä pyöräilijöitä.

    • muuttanut

      Älä valitse ainakaan Kuljetus-ässää! Asiakaslähtöisyys on sille firmalle tuntematon käsite! Röyhkeä asiakkaan kohtelua ja lähes kaikissa tavaroista vaurioita ja rikki menneitä!

      • Pyysisuihinottoa

        Puliukkoja, haisevat viinalle,en kans suosittele oli eka ja viimeinen muutto tolla firmalla meille!


      • Anonyymi
        Pyysisuihinottoa kirjoitti:

        Puliukkoja, haisevat viinalle,en kans suosittele oli eka ja viimeinen muutto tolla firmalla meille!

        Miten sattui olemaan oman käytöksesi laita siinä muutossa ????? Olitko varmasti itse kohtelias etkä kiukutellut työntekijöille. :)


      • Anonyymi

        Meillä tuo firma on hoitanut useammankin muuton todella mallikkaasti. Kunhan ei vaan olisi syitä itsessä jos on unohtunut pakat tavarat kunnolla niin vaurioitahan syntyy, eikä se tottavie ole kuljetusfirman syy jos itse töpeksii. Osaavat kyllä käyttäytyä asiallisesti. Mutta kun on asiakkaitakin jotka eivät oikeasti osaa käyttäytyä yhtään mitenkään. Miettikääpä omaa käytöstänne, he tekevät työtään ei sinne pidä mennä turhaa härkkimään. Miettikääpä mikä on vastaus jos näätte jossain poliisikoiran tekevän työtään ja meette sille lepertelemään ???? voipi kyllä jo koiraa ohjaava poliisisetäkin antaa aika tiukan vastauksen.


    • lijhy

      Vuokraa Puuilosta auto .

    • Muuttanut

      Meillä Kuljetus-Ässä on hoitanut kaksi muuttoa ja olemme hyvin tyytyväisiä palveluun. Muuttomiehet ja -naiset ovat ystävällisiä ja tehokkaita. Tavarat ovat olleet aina ehjänä. Käytämme heitä jatkossakin, mikäli tarve tulee.

      • muuttelija

        Se kuopiolainen firmako?


      • NoriakiKasai

        Minulla seisoo kyrpä niin saatanasti


    • kjhgfds

      meillä olisi mummo joka haluas sitä kyrpää.

    • Eimilloinkaanenääikinä

      En suosittele firmaa. Omistaja ässä 1.) hidas 2.) hidas, että tulee iso liksa 3.) hidas, taukoajoista pitää huolen. Tulee enemmän liksaa! 4.) jos haluat tietää minne naapurisi tms. Muutti, kysy kuljetus ässältä! He tietävät ja kertovat. Voi taivas mikä asiakkaan kauhu. Voi tietty töissä olla hyviäkin tyyppejä.

      • Anonyymi

        No jopa on törkeää työntekijöiden moittimista. Mitäs tykkäisit jos joku tulisi sinun työmaallesi tarkastamaan sun töitäsi ja mahdatko muuten olla itse kuinkakin nopea. Mieti sitä......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopa on törkeää työntekijöiden moittimista. Mitäs tykkäisit jos joku tulisi sinun työmaallesi tarkastamaan sun töitäsi ja mahdatko muuten olla itse kuinkakin nopea. Mieti sitä......

        Huomioi että muuttofirma on palvelua, josta asiakas maksaa ja kun asiakas maksaa palvelusta, niin hän sitä myös arvostelee. Very simple case.


    • Anonyymi

      "myös Henri Oksman, sekä luotettavia ja
      ammattitaitoisia henkilöitä, tarpeen mukaan# Ei ole vissiin ollut tarpeita kun työläisillä ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Kukapa niitä vaatisi kun johtaja on samaa sorttia.

    • Anonyymi

      Muuttotappio kunnissa ei ole muuttofirmaa ihanki sen vuoksi ettei kaikki pääsis pois vaikka haluaisi.
      KELA:n konttorikin ovelasti alkoi rajoittaa muuttamista köyhillä uusien sääntöjen mukaan, ettei saa edes muutto avustusta enään.Pysyy köyhät pakolla perähikiällä asuttamassa kyliä. Eikä välttämättä työn sankarit edes arvosta näitä asukkaita.. Mukavaa asua sellaisessa yhteisössä.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään tapoja kenelläkään firmaan kuuluvalla!, Käytös on
        törkeää. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun oon muuttoa vailla tästä firmasta!


    • Anonyymi

      Miten noita lastulevy huonekaluja pystyy kuljettamaan etteikö Joku aina mene rikki,Vieläkö muuttofirma pitää niistä maksaa.

    • Anonyymi

      Onnea että pääset Kajaanista eroon. Mahtavaa! Jotkut siinä aina onnistuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe