Scorpions tykitti

rockyoulikeah

Oliko kukaan katsomassa Scorpionseja? Outoa, että missään lehdissä ei ole ollut mitään mainintaa bändin vierailusta. AC/DC:tä uutisoitiin megalomaanisesti, mutta Scorppareista ei mitään, vaikka se on paaaljon parempi ehkä maailman paras.

7

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • didi68

      Juu siellä oltiin. Mulle kävi niin, että sain kaksi viikkoa sitten tietää konsertista fb:n kautta. :) Minua kiinnostaa tietää väkimäärä, mutta eipä ole vielä uutisoitu tuotakaan.

    • Pauline74

      Joo, niin tykitti myös Haminassa! :-) Oon ihmetellyt samaa, missään ei kirjoiteta mitään... Kiinnostaisi myös konserttie yleisömäärät.

    • rami57

      Lähes7000 oli katsojaa Pietarsaaren Sanomien mukaan http://online.osterbottenstidning.fi/Artikel/Visa/71626

      Ja mielestäni yleisö eli mukan todella harvinaisen voimmakkaasti.
      https://www.youtube.com/watch?v=hCMHEYtSpkQ

      Ja siitä johtui että soittajat olivat todella hyväntuulisia lavalla ja ohessa olevalla videolla Kotak innostuu soittamaan ja imporisoimaa Wind Of Change:a suuremmaksi ja ilmavamaksi kun biisi koskaan aikaisemmin live tilantteessa on ollutkaan.

      Itse pidän tätä keikkaa parhaana mitä olen nähnyt juuri siitä syystä että nyt soittajista näky että he tykkää soittaa.

      • beethooven

        Papat veti hyvän vanhan ajan kunnon shown Pietarsaaressa viime viikolla. Soundi oli hyvää ja biisit lähinnä mahtavia. Tuli ihan mieleen nuoruus ja tietenkin se kaikkein paras vuosikymmen eli 1970-luku. Erittäin onnistunut produktio kaiken kaikkiaan. Suosittelen vastaavia jatkossakin järjestettävän Pietarsaaressa vielä hyvinkin.


    • Huhhuhjavieläkerranhuh

      Paras on pändi tosiaan ja kuten yllä mainittiin " se paras vuosikymmen 1970-luku), niin katsopaakas tuubista seuraava pätkä, kyllähän lähtee!

      SCORPIONS - Fly To The Rainbow (LIVE 1978)

      • Sukkahousuerkki

        Huh huh !
        Ihananan !
        Kuuman kostea !

        Seventies oli se.
        Vanhassa Terazzossa ja kellarin discopallon alla kuumassa kosteassa.
        Heimojen monien rytmikkäästi yhdessä tanssiessa.

        Pojat olivat kuin tiimalaseja.
        Tuuheita vallattomia kutreja, hoikkia piukeita kuulalaakeri lanteita ja alhaalta leveänlahkeisia korkea korkoisia.
        https://www.youtube.com/watch?v=2Ib2k1w3ER0

        Sit tuli kasari.
        Tiimalasimalli, kutimet ja meno hieman muuttui.
        Oih !
        https://www.youtube.com/watch?v=GmWmSdJbFbs


    • Pesieppo

      Eniten arvostan homo musaa esim.Judas Priest - Painkiller .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe