Päivityksen jälkeen videot alkoi pätkimään !!?!

unknownnnnn

Asensin Windows 10:n ja uuden flash playerin HP:n halpis läppärille jossa oli ennen ennen Win 8.1. Asennusten jälkeen esim. kaikki youtube videot alkoi pätkimään todella pahasti. Ennen päivityksiä toimivat moitteettomasti. Missähän syy??

8

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Youtube ei enää Flashia tarvitse, joten sen näkyminen ainakin korjaantuu Flash poistamalla. Valitettavasti ei koske kaikkia videopalveluja.

    • silläpelaahyvin

      Asenna sellainen selain missä flash on sisäänrakennettuna. Esimerkiksi Chrome.

      • vapuselle

        Uusi Opera ja Chrome ovat käytännössä sama selain, joten flash toimii yhtä hyvin/huonosti kyseisisssä selaimissa.


    • Aloittaja_

      Hei. Nyt huomasin että videot pätkii ainoastaan Opera selaimella. Miksi näin? Saako jotenkin korjattua?

      • asennatämäniintoimii

        Saa. Asentamalla Operan tilalle Chromen. Löytyy tukeakin enemmän ja toimii paremmin.


    • Aloittaja_

      Joo asensin Chromen ja sama pätkiminen jatkuu. Ainut millä näkyy sujuvasti on IE11.

    • iiiiieeeee

      Kyllähän se on aina tiedetty että Internet Explorer on kaikkien aikojen paras selain. Chrome on yhtä jumittavaa kakkaa siinä missä muutkin. Opera nyt vielä menettelee.

    • 0ssian

      Windowsia ei edelleenkään ole tarkoitettu mihinkään verkkoon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe