Kissantappaja

SaunanTaakke

Facebookissa kiertää kuva, joka on otettu Ahlaisten ja Merikarvian välisellä alueella:

http://aijaa.com/q9OnJU

Poliisille kuulemma ilmoitettu.

Ehkä nopeammin asia ratkeaisi, jos saisi paskasta vihjeitä täällä. Vois lähettää sinne ihan oman partion.

31

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22223333444

      Kissan saa tappaa, jos luonnossa näkee. Minun pihaani ei ainaskaan astu yksikään mirri tai jos astuu, on elonpäivät luettu.

    • Kissimissikö

      Neljän kissanraadon takia ilmoittaa poliisille, voi viddu sanon mä.

      • MonttuunVaan

        Voisin lyödä vetoa, että sun hautajaisiin ei tuu kukaan sitten kun sä olet raato. Sen verran paskiaiselta vaikutat.


      • Kissintappo

        Paljonko laitat kehiin?


      • MonttuunVaan
        Kissintappo kirjoitti:

        Paljonko laitat kehiin?

        Vaikka kuinka paljon. Mut kuka mulle maksaa kun olet kuollut?


      • Magnumko

        Mä laitan yhden raadon pottiin, jonka lasautin eilen nurkista kuleksimasta. Vaihtoi hiippakuntaa äkkiä ja kivuttomasti :)


    • hyikamala

      Satakunnassa raiskataan kaikki kaksi ja nelijalkaiset sitten tapetaan

    • järkikäteen

      Taas lynkataan ilman parempaa tietoa mitä on tapahtunut.

      Ei tullut kellekkään mieleen että voivat olla esim perikunnan lopettamia?? Raatojen hävitys ei ehkä ollut asiallinen, mutta kyllä metsässä raadoilla on oma paikkansa ravintoketjussa.

      Siitä että kissat olisivat jonkun lemmikkikissoja, tai että ne olisi lopetettu epäasiallisesti ei ole mitään viitteitä!

    • hajutonpiha

      Katselin juuri alkukesästä kun naapurin pikku mirri meni kotia kohti linnun poikanen suussaan ,eihän se tietenkään kissan vika ole jos laista piittamattomat ihmiset antavat sen olla öisin vapaana pihalla tappamassa rauhoitettuja eläimiä ja lintuja.Ihmettelen suuresti näiden nk.kissa ihmisten piittamattomuutta omien lemmikkiensä suhteen niiden annetaan surutta kaivaa ja kuseskella naapurien kukkapenkkeihin ja istutuksiin itse laiton pihaamme supiloukun ja jokainen siihen menevä kissa on mielestäni villi koska lain mukaan kissaa ei saa pitää vapaana muualla kuin omistajansa piha alueella ja villikissahan on rauhoittamaton eläin elikä sen saa tappaa kuitenkaan aihettamalla eläimelle turhaa kärsimystä,elikä kyllä ainakin täällä kuseskelu loppuu.

    • Jouluterveiset
    • OtaBraggeLääkkeesi

      Et sä ressukka ketään saa tapettua

    • Uskokaa

      Vieraan kissan saa tappaa. Minun pihamaallaa käy joskus vieraita kissoja ja saavat lyijymyrkytyksen yleensä aina.

      • Kissoilla on lain suoja! Ennakkotapaus https://aijaa.com/LD0qrQ

        Sadistisen persoonallisuus(häiriön) (sadistic personality disorder)
        diagnostiset tutkimus-kriteerit (DSM-III-R 1987: 371)

        A Läpikäyvä julman, alentavan ja aggressiivisen käyttäytymisen malli (pattern), joka on
        alkanut varhaiseen aikuisuuteen mennessä ja tulee toistuvasti esiin ainakin
        seuraavista tavoista

        4 On huvittunut tai saa mielihyvää muiden psyykkisestä tai fyysisestä kärsimyksestä
        (mukaan lukien eläimet).

        .

        Saako kissaa pitää irti taajamassa? - Poliisi ja eläinsuojeluneuvoja vastaavat
        Sekä virkavalta että eläinsuojelijat toivovat, että kissat eivät kulkisi irrallaan taajamissa. MIKÄÄN LAKI EI SITÄ KUITENKAAN KIELLÄ.

        Villiintyneeksi tai villiksi kissa luokitellaan vasta siinä vaiheessa, kun se käyttää ravinnokseen pelkästään itse pyydystämäänsä ruokaa. Villiintyneiden kissojen loukuttamisesta huolehtivat kuntien ja kaupunkien valvontaeläinlääkärit.

        https://lansi-savo.fi/uutiset/lahella/f0c300df-72bb-44f7-8fd3-3573e7bb6f84

        Olet sairas ja siten ehkä syyntakeeton. Vietät vielä loppuelämäsi pehmustetussa kopissa!


    • edswrfv

      Naapurin kissat kaivoi kauheat kuopat kukkapenkkeihini ja pyydystin ne häkeillä, jotka ostin puuilosta. Sitten vein kissat metsään ja annoin lyijykäsittelyn.
      Kovin naapuri ihmetteli, mihin mirrit on kadonneet ....hahhhaaaaaa

    • Uskokaa

      Mikään laki ei kiellä ampumasta vierasta kissaa omalla pihamaalla.
      Ei mikään.

      • tulitustako

        Paitsi että saako kotipihassaan ampua tuliaseella..? Suotavaa olisi ainakin viedä karvarotta metsään jos se kerran on pakko hävittää.


      • rawfwraffawfwr
        tulitustako kirjoitti:

        Paitsi että saako kotipihassaan ampua tuliaseella..? Suotavaa olisi ainakin viedä karvarotta metsään jos se kerran on pakko hävittää.

        Taljavarsijousi on oivallinen väline.

        Hiljainen, tehokas eikä vaadi hallussapitolupaa.

        .


    • Uskokaa

      Näin tulevana uutena vuotena on hyvä ammuskella kissoja, kun raketit muutenkin paukkuu ja eipä ihmiset erota haulikon paukkeesta raketin paukkeeseen.
      Tulta mirreille.

      • omistajavastaaelukoista

        Ellei kissalla ole kaulapantaa , jossa lukee omistajan tiedot, niin mistä sen tietää onko se villi tai mikä.

        Ei kai sen tappamisesta kovin monta vuotta saa linnaa.


      • 98youhgikyuhb

    • Talviuni

      Olen tappanut monia vieraita kissoja pihaltani pyydyksellä ja en ole koskaan jäänyt kiinni.
      Suosittelen loukkujen käyttöä.

    • GeeGee

      Paljon näyttää olevan kissavihaisia ihmisiä... teenkin uudenvuodenlupauksen: Syötän kaikille koirille, joille voin suklaata, viinirypäleitä, rusinoita, purukumia... eihän se ole laitonta, jos pystyn antamaan vieraalle koiralle ylimääräisiä herkkuja... eihän sekään ole minun vikani, jos niin tyhmä eläin vielä syö sille annettua ruokaa... ja koukkuja lihapulliin... ainoastaan tyhmät elukat niitä syö... alkaa muuten syöttejä pian löytymään... vituttaa nää koirat jotka paskoo kaikkialle ja kuseksivat

      • tasapuolisuudennimissä

        Toivottavasti kissatkin pääsevät maistamaan ylimääräisiä herkkujasi.


    • turpaanvaan

      Samalla lailla naapurin koira on lainsuojaton jos se tulee pihamaalle kun kissakin, ammutko senkin? Sekinhän voi olla villi?Sinua kohtaan suosittelen käyttämään surutta kommandopipoa ja pesäpallomailaa, onneksi karmalla on tapana kostaa sinunlaisille kusipäille.

      • Relaa

        Eikös toiveesi ole lainvastainen.
        Lainvastaisuuten vetoavat jotkut leväperäisesti ja karkuteille päästävät kissanomistajatkin vetoavat, kun haittaelukat päästetään taivaalliselle vaeltelulle.


      • 34tastgsazegesz

        Alueen omistajalla tai haltijalla on oikeus ottaa alueeltaan kiinni siellä tapaamansa rauhoittamattomat eläimet ja vieraat lemmikit.

        Eipä taida olla olemassa semmoisia lakeja, joiden perusteella henkilön kuuluisi sietää vieraita kissoja pihassaan?

        KANNATTAA HUOLEHTIA KISSASTAAN, EIKÄ PÄÄSTÄÄ SITÄ VIERAIDEN IHMISTEN RIESAKSI.


      • Ja mitähän riesaa on hiiriä ja myyriä pellolla jahtaavasta kissasta maaseudun rauhassa?


      • melkonetappokone

        Kissa tappaa myös mummon rakkaudella ruokkimat varpuset tehokkasti pihasta. Joten kissat kiinni.


    • xxxxxxxxxxx

      Minä otan kaikki kissat kiinni, jotka tulevat pihalleni. Hyvä keino on loukut, joita saa esim. Puuilosta.
      Ja sitten ottamani kissat no en sano.

      KIssat pois toisten pihoista.

      T. Ahlaisten Äijä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe