Eläkeläisen täysi käsi

Harmittaa, kuinka usein eläkeläinen joutuu leikkaamaan Varpaan-kyntensä.
Koska työ-kengät eivät enää hierrä.
Onko teillä paljon aiheeseen liittyvää askarreltavaa?
Joku Sieni vaikka.
Potkimisesta mustunut, irtoava Kynsi?

Tämä aloitus on puhdasta irvailua väkinäisesti keino-keksittyjä uusinta
aloituksia kohtaan.
Saa kiukutella.
Minäkin olen vähän.
Hemmetin aamysydämellinen uusinta-YLE.
Sekin.
Peekeleentaatana!


H.

63

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palomalentää

      Kerrankin asiallinen viesti. Onneksi taivun vielä omiin varpaisiini. Kotijoukoista löytyy myös varpaankynsien kanssa askartelijoita. Naapurikylän Sarah tekee kivan pedikyyrin myös, kohtalaista korvausta vastaan.
      Ainiin, terkkuja Ouninpohjasta.

      • "palomalentää"

        Keski-Suomalaisen pitäisi aina kirjoittaa rekisteröityneesti kirjautuneena.

        Paloma, jonka minä uskottelen tuntevani, on kyllä väittänyt olevansa Jämsästä.
        Ei siis Jämsänkoskelta.
        Jätän kommenttisi siis täysin ilman sitä arvostusta, jonka Palomalle aina annan.
        Minusta on väärin, että Ouninpohja ei ole Jämsänkoskella.

        Miksi Varpaan-pää aristaa, jos leikkaa kynnen liian lyhyeksi?
        Pääseekö se pää niinku taipumaan liikaa.
        Vai pääseekö Bakteeri siihen liika-paljaaseen päähän kiinni helpommin?

        H.


      • palomainen.fi
        hunksz kirjoitti:

        "palomalentää"

        Keski-Suomalaisen pitäisi aina kirjoittaa rekisteröityneesti kirjautuneena.

        Paloma, jonka minä uskottelen tuntevani, on kyllä väittänyt olevansa Jämsästä.
        Ei siis Jämsänkoskelta.
        Jätän kommenttisi siis täysin ilman sitä arvostusta, jonka Palomalle aina annan.
        Minusta on väärin, että Ouninpohja ei ole Jämsänkoskella.

        Miksi Varpaan-pää aristaa, jos leikkaa kynnen liian lyhyeksi?
        Pääseekö se pää niinku taipumaan liikaa.
        Vai pääseekö Bakteeri siihen liika-paljaaseen päähän kiinni helpommin?

        H.

        Kirjotan tabletilla ja rekisteröinti vaikeaa kun tää idiootti sivu hyppelee ylös ja alas hitaalla landepaukkuybteydellä. Minä olen aina minä. Mvh Paloma


    • paloma.fi

      Ja taas. ?..

    • palomainen.fi

      Palkkaa joku nuori tumma maahamuuttajaneito leikkaamaan varpaankyntesi. Ne osaa ja samalla voit auttaa työllistämällä nuoria uus-suomalaisia,

      • paloma.tarjolla

        Niitä tummia Itä Helsingissä löytyy.

        MVH. Pirjo


      • paloma.tarjolla kirjoitti:

        Niitä tummia Itä Helsingissä löytyy.

        MVH. Pirjo

        Tuossa aloittaja (rikas eläkeläinen) pähkäilee varpaan kynsistään, joita ei viitsi itse leikata ja tuskin on notkeuden puutteesta kysymys?

        Itse olen huomannut, että nyt kasvaa hiukset ja kynnet pika vauhtia entiseen verrattuna. Olisiko tuo ruokavalio, kun painokin kasvaa?:))

        Minulla on hyvä vertailu tuohon kynsien kasvuun, kun Virossa otin jalkahoidon (25.5), jossa laitettiin myös ihana punainen kynsilakka varpaankynsiin. Lakka ei ole rakoillut yhtään ja kynnet kasvaneet parimilliä, joten leikata täytyy piakkoin.


      • palomainen.fi
        paloma.tarjolla kirjoitti:

        Niitä tummia Itä Helsingissä löytyy.

        MVH. Pirjo

        Taitaa olla ent.siivoojareppana tarjolla.


      • kukaonkuka
        palomainen.fi kirjoitti:

        Taitaa olla ent.siivoojareppana tarjolla.

        Eipä luulotella.


      • ent.siivoojaparka
        palomainen.fi kirjoitti:

        Taitaa olla ent.siivoojareppana tarjolla.

        Kaikki tummat eivät ole siivoojia, eikä kaikki siivoojat tummia.
        Kaikki siivoojat eivät osaa jalkahoitajan töitä, eikä kaikki jalkahoitajat osaa siivota.
        Ihmettelen, miten ammattilaiset osaavat leikata kynnet, kun ne on väärinpäin. Leikkasin lapsiltani aina niin, että he olivat mahallaan ja jalka taivutettuna polvesta ja nilkasta ylöspäin. Sillä tavalla se kynsi oli minulle oikeinpäin.


      • seontaastätä
        Kristiina23 kirjoitti:

        Tuossa aloittaja (rikas eläkeläinen) pähkäilee varpaan kynsistään, joita ei viitsi itse leikata ja tuskin on notkeuden puutteesta kysymys?

        Itse olen huomannut, että nyt kasvaa hiukset ja kynnet pika vauhtia entiseen verrattuna. Olisiko tuo ruokavalio, kun painokin kasvaa?:))

        Minulla on hyvä vertailu tuohon kynsien kasvuun, kun Virossa otin jalkahoidon (25.5), jossa laitettiin myös ihana punainen kynsilakka varpaankynsiin. Lakka ei ole rakoillut yhtään ja kynnet kasvaneet parimilliä, joten leikata täytyy piakkoin.

        Jos on rahaa niin ettei edes paskalle taivu, ei se varpaankynsien leikkaaminenkaan millään onnistu.


      • Temput.ei.onnaa

        Niin ja usein siinä on se valtava mahakin edessä vai vatsako lienee.


    • No jo on eläkeläisellä isot huolet, täysi käsi varpaankynsiä.
      Pyh...jatka irvintääsi, sopivaa musiikkia toisaalla.

    • Jalkahoito keskiviikkona. Olen antanut kynsien kasvaa jos saisin siten kauniit muotoillut kynnet ja ilman muuta punaista lakkaa.

    • Heikunkeikku

      Terveisiä meriajelulta. Kotiuduin just hetkonenputkonen sitten.
      En käynyt saaressa, mutta kuleskeltiin sielä sun täälä. Ei paha reissu ei.

      Mitä aloitukseen tulee, niin en pidä siitä, että irvaillaan muiden aloituksista.
      Tehkööt kukin mimmosia lystää ja inspiraation mukaan. Muut sitten vastaa tai ei, eihän se sen kummempaa ole.

      Jos pitäisi sanoa joitakin ammatteja, joihin en suurin surminkaan alkaisi, niin se olis ihmisten jalkojen hoito. Kynnenleikkuut ja krapsuttelut ja mitä niihin kuuluukaan. Toinen ammatti on hammaslääkäri. Minua tekee helposti häjyä kaikki limat ja sellaset kamaluudet. Olisin kamala hammaslääkäri jos potilaaksi osuisi semmonen, joka ei olis kunnolla pessyt hampaita. Oksennusämpäri pitäis olla koko ajan käden ulottuvilla.

      Omat pikku varpulaiset ovat sievästi rivis. Sitten joskus myöhemmin, kun kumaruus jo kehoani kahlitsee ja jos näkökin kaikkoavana siintää kaukana, niin arvelen, että alan vaan ostamaan isoompia kenkiä. Mahtuu pitkätkin kynnet.
      Sormien kynnet ovat hävettävän pitkät. Mut ne on hieaaanon näköset, kun on lakattu ja semmoset kapean sirohkomaiset tyypiltään. Kun työt alkaa, niin pitää pureskella ne sitten lyhyiksi :) Narsk narsk :)

      • 1eero

        Muistu mieleen ent eukkovainaa, vieläkin haikia olo kun peitoalle käytiin sus siunatkoon jos et varpaan kynsiä mää leikkomaa nii pysy poissa mun peiton alta kynnet kans ennekö kourit, tämä opetukseksi teille.


      • Heikunkeikku
        1eero kirjoitti:

        Muistu mieleen ent eukkovainaa, vieläkin haikia olo kun peitoalle käytiin sus siunatkoon jos et varpaan kynsiä mää leikkomaa nii pysy poissa mun peiton alta kynnet kans ennekö kourit, tämä opetukseksi teille.

        No minäkin sitten alan muistelemaan, kerran sääkin:)
        Mun miehellä oli kädet ku riivinraudat. Paikkapaikoin ku karkeaa hiekkapaperia ja sitten joku pläiskä oli teräsharjamainen ihanuus.
        Joo, aivan Ihanaa. Piilotin kämpän kaikki käsivoiteet ja muut rasvamaiset tuotteet, ettei hää olis pilannut riivinrautojaan.
        Oli NIIN ihanaa pötköttää vieretysten ja toinen niillä riivinraudoillaan hiipersi selkää ja olkapäitä. :) Taivaalliset kylmätväreet kuleksivat pitkin ja poikin kehoa. Oi että huh huh.
        En ole tavannut sopivaa uutta miestä, kun tarkistettuani heidän kädet, ovat olleet niin silokämmenisiä, että ihan naisesta olis käynyt :) Sitäpaitsi semmoset miesten kädet viittaa pahasti siihen, että mies ei ole kovin hanakka kunnon hommiin. Paperinkääntäjiä ovat olleet, mitä lie:)


      • 1eero
        Heikunkeikku kirjoitti:

        No minäkin sitten alan muistelemaan, kerran sääkin:)
        Mun miehellä oli kädet ku riivinraudat. Paikkapaikoin ku karkeaa hiekkapaperia ja sitten joku pläiskä oli teräsharjamainen ihanuus.
        Joo, aivan Ihanaa. Piilotin kämpän kaikki käsivoiteet ja muut rasvamaiset tuotteet, ettei hää olis pilannut riivinrautojaan.
        Oli NIIN ihanaa pötköttää vieretysten ja toinen niillä riivinraudoillaan hiipersi selkää ja olkapäitä. :) Taivaalliset kylmätväreet kuleksivat pitkin ja poikin kehoa. Oi että huh huh.
        En ole tavannut sopivaa uutta miestä, kun tarkistettuani heidän kädet, ovat olleet niin silokämmenisiä, että ihan naisesta olis käynyt :) Sitäpaitsi semmoset miesten kädet viittaa pahasti siihen, että mies ei ole kovin hanakka kunnon hommiin. Paperinkääntäjiä ovat olleet, mitä lie:)

        Sillai me miehet monta asiaa näi jälkikäteen nyt ku yksin oon mutta elämä jatkuu nytkin venneessä pötköllään aurinko lämmin lämmittää, hyvä ettei suru tuu kun yksin oon tää mieleen pälkähtää, en sen enempää vaan elämää tää on nauti siten kuin parhaaks näät.


      • ent.siivoojaparka
        Heikunkeikku kirjoitti:

        No minäkin sitten alan muistelemaan, kerran sääkin:)
        Mun miehellä oli kädet ku riivinraudat. Paikkapaikoin ku karkeaa hiekkapaperia ja sitten joku pläiskä oli teräsharjamainen ihanuus.
        Joo, aivan Ihanaa. Piilotin kämpän kaikki käsivoiteet ja muut rasvamaiset tuotteet, ettei hää olis pilannut riivinrautojaan.
        Oli NIIN ihanaa pötköttää vieretysten ja toinen niillä riivinraudoillaan hiipersi selkää ja olkapäitä. :) Taivaalliset kylmätväreet kuleksivat pitkin ja poikin kehoa. Oi että huh huh.
        En ole tavannut sopivaa uutta miestä, kun tarkistettuani heidän kädet, ovat olleet niin silokämmenisiä, että ihan naisesta olis käynyt :) Sitäpaitsi semmoset miesten kädet viittaa pahasti siihen, että mies ei ole kovin hanakka kunnon hommiin. Paperinkääntäjiä ovat olleet, mitä lie:)

        Kehräilisit sitten, Heikunkeikku, tyytyväisenä, jos minä jonakin yönä kömpisin huomaamattasi viereesi.
        Alkaa nuo nyt jo kädet vähän pehmenemään tässä laiskotellessa, mutta vielä vuosi sitten olisin ollut ihanne sänkykaverisi.


      • 1eero
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kehräilisit sitten, Heikunkeikku, tyytyväisenä, jos minä jonakin yönä kömpisin huomaamattasi viereesi.
        Alkaa nuo nyt jo kädet vähän pehmenemään tässä laiskotellessa, mutta vielä vuosi sitten olisin ollut ihanne sänkykaverisi.

        Kuin sinä silleen, aina voi suuta pieksää tosi on on toisenlainen.
        Tästäkin voisi tarinaa miten mulla entäs sulla ei satu askeleet mulla aatos toisenlainen.


      • ent.siivoojaparka
        1eero kirjoitti:

        Kuin sinä silleen, aina voi suuta pieksää tosi on on toisenlainen.
        Tästäkin voisi tarinaa miten mulla entäs sulla ei satu askeleet mulla aatos toisenlainen.

        Noh?
        Et kai epäile, etteikö minulta onnistuisi toisen ihmisen olkapäitten ja selän hipertäminen karkeilla käsilläni? Ainakin likkani oikein voihkii tyytväisenä aina kun hieron hänen olkapäitään ja selkäänsä.
        Tosi nyt on siinä mielessä toisenlainen, että enhän minä tiedä, mistä se heikku löytyy vaikka kaikenmoinen kyylä olenkin.


      • 1eero
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Noh?
        Et kai epäile, etteikö minulta onnistuisi toisen ihmisen olkapäitten ja selän hipertäminen karkeilla käsilläni? Ainakin likkani oikein voihkii tyytväisenä aina kun hieron hänen olkapäitään ja selkäänsä.
        Tosi nyt on siinä mielessä toisenlainen, että enhän minä tiedä, mistä se heikku löytyy vaikka kaikenmoinen kyylä olenkin.

        Ymmärräin näin ettei peikkä käsi ilman tunnetta ole käsi.


      • Heikunkeikku
        1eero kirjoitti:

        Ymmärräin näin ettei peikkä käsi ilman tunnetta ole käsi.

        Sinulta lohkesi mukava lause: "pelkkä käsi ilman tunnetta ole käsi".
        Ajattelen myös samalla tavalla.
        Monet menevät mielellään esimerkiksi hierojalle ja nauttivat siitä suunnattomasti.
        Minä puolestani en halaja hierojalle, jossa vieraat kädet hieroisivat.
        En yhtään tykkäisi. Varmaan moni ajattelee, että onpas kummallista, mutta näin vaan on.
        Oon älyttömän tarkka reviiristäni, enkä tykkää liian likille tuppautuvista ihmisistä.

        Ent. siivoojalle:
        Uskon että olisit varmaan hyvä selän hieromisessa, jos tyttäresikin siitä voihkien iloitsi. Mutta ja mutta, se on ihan eri asia. Kokisin jopa vastenmielisenä asiana jos räpylöinesi kajoaisit mun olkapäihini :) Ne on kato niin tärkeet mulle, niinku selkäkin, että vain ja ainoastaan joku johon tuntisi mieltymystä (miespuolinen) voisin antaa luvan, että :"Noh, jos nyt vähäsen koitat seliän syrjästä, että saan osviitan ookko oikianmoinen räpylöittes kera" :) Jotenkin noin se varmaan menis.


    • mimmimum-mi

      Onkohan se yksi suurista rakkauden osoituksista... varpaankynsien leikkuu kumppanilta...jos ei itse taivu...
      _________


      Minä Sinua rakastan silloinkin,
      jos ehdimme korkeaan ikään.
      Olet edelleen minulle suloisin,
      ei hellyyttä sammuta mikään.

      Mitä siitä, jos ryppyjä poskiin saat,
      taikka kumaraan selkäsi taipuu.
      Kun näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat,
      taas polvilleen rakkaus taipuu.

      Anna-Mari Kaskinen

      • Olen leikannut poikani varpaankynnet 30 vuotta, enkä sitä minään ihmetekona pidä.
        Tuskin sen kummempaa olisi vanhan ukonkaan varpaankynsien leikkaaminen.


      • lääpälläänkunon

        Pistekirjottaja ny vaikka nuolis hunkin varpaanvälit.


      • Mimmimum-mi
        Ancelina kirjoitti:

        Olen leikannut poikani varpaankynnet 30 vuotta, enkä sitä minään ihmetekona pidä.
        Tuskin sen kummempaa olisi vanhan ukonkaan varpaankynsien leikkaaminen.

        Juu....en minäkään...mitä ei sitä tekisi rakkaitensa puolesta....


      • Mimmimum-mi kirjoitti:

        Juu....en minäkään...mitä ei sitä tekisi rakkaitensa puolesta....

        Tuli vielä mieleen, että leikkaan myös äitini varpaankynnet, sillä hänellä on huono näkö eikä hän kunnolla taivu varpaankynsiään leikkaamaan. Sen verran tuhti tyttö kun on.


      • Mimmimum-mi
        Ancelina kirjoitti:

        Tuli vielä mieleen, että leikkaan myös äitini varpaankynnet, sillä hänellä on huono näkö eikä hän kunnolla taivu varpaankynsiään leikkaamaan. Sen verran tuhti tyttö kun on.

        Lisää rakkauden tekoja.... Oma äitini otti jalkahoidon.. Noin kolmen kuukauden välein... Jalat ..tai oikeastaan varpaankynnet senverran ongelmaiset..


      • Mimmimum-mi kirjoitti:

        Lisää rakkauden tekoja.... Oma äitini otti jalkahoidon.. Noin kolmen kuukauden välein... Jalat ..tai oikeastaan varpaankynnet senverran ongelmaiset..

        Äitini käy muutaman kerran vuodessa jalkahoidossa, jalkansa ovat turvoksissa sydämen vajaatoiminnan seurauksena.
        Eipä tuo jalkahoito hassumpaa olisi omille jaloillekaan, jos vaikka varpaat tulisivat kauniimmiksi. :)


      • ent.siivoojaparka

        Hunkszin varpaankynsien leikkaamisestako täällä kilpaillaan, vai kenestä vanhasta ukosta on kysysmys?
        Tehdään näin, että minä voin olla pitämässä kiinni, kun te leikkaatte toinen toisesta toinen toisesta jalasta. Olen nimittäin haka pitämään kissojakin kiinni, kun likka leikkaa niitten kynsiä.


      • mimmimum-mi
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Hunkszin varpaankynsien leikkaamisestako täällä kilpaillaan, vai kenestä vanhasta ukosta on kysysmys?
        Tehdään näin, että minä voin olla pitämässä kiinni, kun te leikkaatte toinen toisesta toinen toisesta jalasta. Olen nimittäin haka pitämään kissojakin kiinni, kun likka leikkaa niitten kynsiä.

        Kysymykseni oli alunperin vain.... että onkohan....olisi pitänyt kai laittaa kymysys merkit perään.....höh


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Hunkszin varpaankynsien leikkaamisestako täällä kilpaillaan, vai kenestä vanhasta ukosta on kysysmys?
        Tehdään näin, että minä voin olla pitämässä kiinni, kun te leikkaatte toinen toisesta toinen toisesta jalasta. Olen nimittäin haka pitämään kissojakin kiinni, kun likka leikkaa niitten kynsiä.

        Ei kenestäkään nimetystä vanhasta ukosta ollut kysymys, mutta voidaanhan me porukalla aloittajan varpaista kynnet lyhentää. Istu sinä päällänsä, ettei karkuun pääse.
        Tunti antibiootin ottoon, taidan tässä odotellessa leikata varpaankynteni ja lakata kauniilla värillä.


      • valitan
        Ancelina kirjoitti:

        Ei kenestäkään nimetystä vanhasta ukosta ollut kysymys, mutta voidaanhan me porukalla aloittajan varpaista kynnet lyhentää. Istu sinä päällänsä, ettei karkuun pääse.
        Tunti antibiootin ottoon, taidan tässä odotellessa leikata varpaankynteni ja lakata kauniilla värillä.

        Köyhää huumoria !


      • ent.siivoojaparka
        Ancelina kirjoitti:

        Ei kenestäkään nimetystä vanhasta ukosta ollut kysymys, mutta voidaanhan me porukalla aloittajan varpaista kynnet lyhentää. Istu sinä päällänsä, ettei karkuun pääse.
        Tunti antibiootin ottoon, taidan tässä odotellessa leikata varpaankynteni ja lakata kauniilla värillä.

        Miten sinä kuvittelet? En minä kissan päällä istu, kun sen kynsiä leikataan.


      • valitan kirjoitti:

        Köyhää huumoria !

        Totta, ei tähän aikaan illasta parempaan pysty. Jos muulloinkaan.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Miten sinä kuvittelet? En minä kissan päällä istu, kun sen kynsiä leikataan.

        Noh, luepas uudestaan, kissasta mitään sanonut, edes kollikissasta.
        Hyvää yötä.


    • eppu2

      Mikä kumma se Sinua ajaa aina mollaamaan toisten aloituksia. Onko se joku pakkomielle, vai miten asia tulisi ymmärtää?

      • ent.siivoojaparka

        Ehkä hän on kateellinen? Tai sitten hänellä on paha olo? Olisiko häntä loukattu? Pitäisiköhän hänen katsoa peiliin?
        Mitäs muita niitä olikaan ...


      • sääliksipistää

        Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinenkin on kuningas...
        Kun palstasta on tullut ainoa side ulkomaailmaan ja nyt ei enää ollakaan kaiken keskipiste ja huomion kohde.
        Antaa ukkorukan päteä.


      • parantakaalaatua
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ehkä hän on kateellinen? Tai sitten hänellä on paha olo? Olisiko häntä loukattu? Pitäisiköhän hänen katsoa peiliin?
        Mitäs muita niitä olikaan ...

        No se etteivät aloitukset ole riittävän korkeatasoisia hänen ylhäisyydelleen.


      • ent.siivoojaparka
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Ehkä hän on kateellinen? Tai sitten hänellä on paha olo? Olisiko häntä loukattu? Pitäisiköhän hänen katsoa peiliin?
        Mitäs muita niitä olikaan ...

        Nii joo. Huono itsetunto? Lääkkeet ottamatta? Narsisti? ...
        Nyt kaikki palstasykolookit apuun!!!


      • eisitätiedä
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Nii joo. Huono itsetunto? Lääkkeet ottamatta? Narsisti? ...
        Nyt kaikki palstasykolookit apuun!!!

        Jos vaikka joku on tallannut pahasti hänen nallensa päälle?


    • Automiehenä sinulla varmaan on kattava valikoima työkaluja.
      Otappa jeesusuteippiä ja harjanvarsi ja 600w pikku rälläkkä.
      Varteen teipatulla pikku rälläkällä on ilo puuhastella,ei satu selkään.

      • Rälläkästä sen verran, että eräs r-kirjainta välttelevä tuttu sanoo sitä lentäväksi. Kyllä sillä varmaan saisi varpaankynnnet lentämään toiselle puolelle tupaa, ellei jopa osittain varpaatkin.


    • niinpäjoopa

      Jos ei enää alaspäin taivu, niin tässäpä apu:

      Varpaankynsien leikkaaminen on ihan helppoa kun seisoo vessan lavuaarin vierellä, nostaa toisen takajalkansa lavuaarin reunalle ja ei kun kynsisakset käteen ja leikkaamaan. Sitten toinen koipi vuorostaan samalla tavalla. En suosittele molempia koipia nostamaan yhtäaikaa.

      • mäenusko

        Heh, luuletko alottajan pystyvän tuohon ;)))


    • ö-Öö
    • Kyns.i.sak.set

      Hunksin lempikappale on Dingon Lakatut varpaankynnet. Leikkaamattomana.

    • att2

      Suomessa eläkeläiset kuin kreikassa kaikki saavat,idän tappajat kaikille sama, kirkot matkassa ja melastakaa lapset. Tänään näkyy kaikki--- siis Suomi ottaa vähintään viisi miljoonaa kahdesa vuodessa. Pientä verratessa Ruotsiin.

      • Mikä.mahdollisuus

        5 miljoonaa pakolaista-ko? sehän on 5 miljoonaa paria jalkoja, 10 kpl x 10 miljoonaa varpaita eli 100 miljoonaa - ellei niitä ole amputoitu. Siinä sitä on kynsissä leikkaamista. Työllistää kymmeniä tuhansia suomalaisia. Nokian tilalle voi perustaa Kynsi OY.


    • 1eero

      Sanoin köyhää huumoria, tällä palstalla joiltakin tulee asiaa ihan totta, mutta huulenheitot on yhtä tyhjää tämän ikäisiltä jos tapaat
      tutun jossain alatko kaivelelee varpain väliä, on menny taso asiasta keskustelusta muumorikin menny päin persettä vai pitäskö vielä nauraa "hävetkää"
      Ei muuta kasvakaa aikuiseksi.

      • älähöpise

        Eeroko se nyt kovista esittää kun ei sinunkaa huumoris erityisen korkiatasosta ole.


      • piupalii
        älähöpise kirjoitti:

        Eeroko se nyt kovista esittää kun ei sinunkaa huumoris erityisen korkiatasosta ole.

        Koitetaan ymmärtää. Eero on taas vähän kännissä. Kyllä ne puheet laimenee kun promillet laskee.


      • 1eero
        älähöpise kirjoitti:

        Eeroko se nyt kovista esittää kun ei sinunkaa huumoris erityisen korkiatasosta ole.

        En pidä itteäni koviksena, he he kävin kirkolla ostin ison pullon wiskiä ja askin sikaria ny täytyy laantua, tyttö tulee tekeleensä kanssa, en vie heitä mökille vaan tarjoon kesän lämpöä saaren rannalla teltta majoituksessa on luvassa kesän lämpö.
        Wiski ja sikari illan rusko se mieltä lämmittää nyt tuli pimeys tännekkin vaan nousee aurinko tännekin, kai palstalle aarin peltomaan hik hik terhedys teille hik siivotkaa jälkenne hik.


      • jos.huomenna.tulis

        Onkos euro pikkusen kärtty kun ei siilimuoria nävy täällä humorisoimassa.


      • 1eero
        jos.huomenna.tulis kirjoitti:

        Onkos euro pikkusen kärtty kun ei siilimuoria nävy täällä humorisoimassa.

        Voi Siili, jos Siiliä moititte voi voi teitä minä suuttua saatan puhkun puhkun mutta en mustaksi muutu on siilillä mielessä viili., siili nukkuu siilin unta ei ole piikit pystyssä vain tuhina käy.


      • ottakee.oppia.nyt
        1eero kirjoitti:

        Voi Siili, jos Siiliä moititte voi voi teitä minä suuttua saatan puhkun puhkun mutta en mustaksi muutu on siilillä mielessä viili., siili nukkuu siilin unta ei ole piikit pystyssä vain tuhina käy.

        Tuljhan se esmerkki kunnon huumorista.


      • siilimuori2
        1eero kirjoitti:

        Voi Siili, jos Siiliä moititte voi voi teitä minä suuttua saatan puhkun puhkun mutta en mustaksi muutu on siilillä mielessä viili., siili nukkuu siilin unta ei ole piikit pystyssä vain tuhina käy.

        Jaa. Ei pysty ei kykene niin ussein kun arki alkoi, harvenee käynnitkin. Mutta sekään ei liene huono, jospa palstan taso nousee :D.


      • 1eero

        Huomenta ystäväin just heräsin jaa kahvin keittoon on kai, tuntuu et me kaikki ollaa eläkkeellä mutta kun ei kaikilla kuuskymppisillä näin ole nii sullakin tulee se aika kuin muillakin.


      • siilimuori2
        1eero kirjoitti:

        Huomenta ystäväin just heräsin jaa kahvin keittoon on kai, tuntuu et me kaikki ollaa eläkkeellä mutta kun ei kaikilla kuuskymppisillä näin ole nii sullakin tulee se aika kuin muillakin.

        Illanköllykkätä.
        Nii.................... tuleehan se minullekin jos elonpäiviä riittää sinne asti.


    • att2

      Suomi huumaa miljoona uutta, hyvä suomelle, vain
      hyvällä.

    • Ei ole oikein oikein, että aina kun minun aloituksiini vastataan, sanotaan nyt
      vaikka kaunista musaa, kauniisti sanottuna, niin jollekin tulee kiire kökähtää
      jotain rasi-kammotusta päästäkseen ykköseksi.
      Ei tollee saa tehdä.
      Eihän 60 pysty enää rotuakaan jalostamaan.
      Useimmat eivät osaa edes käsi-kirjoitusta.
      Niin ovat kieli-taidottomia :)

      H.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4813
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4583
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4194
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3167
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2701
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2172
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe