2.8.2015 saatu sanoma!

211357862

Nimimerkin ”Ystävä Herrassa” 2.8.2015 saama sanoma

Tänä päivänä minun kansani, minun Suomen maani, te olette sellaisten ratkaisujen edessä, että jos te periksi annatte, te tiedätte, mitä siitä seuraa.

Te, joilla on valta tehdä päätöksiä, käykää polvillenne, jos minut Herranne tunnette, niin kuin väitätte tuntevanne.

Nyt on aika käydä polvillenne. Kun anotte, niin minulta tulee teille viisaus, minulta tulee teille armo ja minulta tulee teille apu, mutta nöyryyttä se vaatii. Nöyryyttä ja kuuliaisuutta minun edessäni.

Ei se tie ole helppo, ja kuitenkin se on siunauksen tie.

Ei vain teille itsellenne, vaan tälle maalle ja tälle kansalle.

Katsokaa nyt eteenne, minun poikani, katsokaa nyt eteenne.

Teidän edessänne on sellainen keitos, että jos te siihen mukaan lähdette, jos te siitä paloja haluatte itsellenne hamuta, te tulette uppoamaan siihen niin korvianne myöten, että teillä on hädin tuskin enää siinä henkeä.

Katsokaa siis eteenne ja käykää polvillenne. Nyt on aika nöyrtyä Jumalanne eteen.
http://www.jouko-piho.fi/211357862

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RukoustaAtetkin

      Siinäpä asiaa kansallemme.

    • Eipä ole Herra itselleen kauhalla antanut, kun käyttää tunnetusti kaikkea uskottavuutta vaille jäänyttä hihupelleä viestinviejänään sen sijaan että ilmoittaisi tahtonsa suoraan vaikkapa pääministeri Sipilälle.

      • VaivainenMatoMaan

        Kyllä Herra kuulee kaiken, mutta toteutus% parempi aina jos itse Ruutitynnyri-kallio rukoilee.
        Taipuuko polvet rukoukseen, edes kokeeksi?


      • VaivainenMatoMaan kirjoitti:

        Kyllä Herra kuulee kaiken, mutta toteutus% parempi aina jos itse Ruutitynnyri-kallio rukoilee.
        Taipuuko polvet rukoukseen, edes kokeeksi?

        Miten tämä liittyy siihen mitä sanoin? Ei mitenkään.


    • rukoilkaajanöyrtykää

      Lähinnä tuo sanoma on tarkoitettu niille, jotka tekevät päätöksiä täällä maassamme. Jotenkin minusta tuntuu, että tuskin nöyrtyvät Jumalan eteen, ehkä ovat jo niin paatuneita.

      Toki koko Suomen kansa saisi tehdä samaa, ennen kuin on liian myöhäistä.

      • Ettekstetiärä

        Hyvät ihmiset.
        Rukoilemalla päättäjien puolesta voi olla arvaamattomia vaikutuksia.
        Muistatteko yhden esim. menneiltä ajoilta eduskunnasta.
        Taistolaisten piti painaa nappia, että eivät hyväksy uskonrauhaa.
        Kaikki toimivat kuitenkin päivastoin. Miksi?
        Siksi, että kansa rukoili.


      • kysäsenvaan

        Sanoma on saatu, mutta onko otettu vastaan


      • >Lähinnä tuo sanoma on tarkoitettu niille, jotka tekevät päätöksiä täällä maassamme.
        Miksi helvetissä se sitten Piholle lähetettiin? Hän tekee päätöksiä vain syömisestään ja vessassa käynnistään.


    • Zeusas

      minä minä minä jahve minun!

      • Omavalintasi

        Jeesus Kristus on sinunkin mutta vain jos itse haluat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe