Hullaantumista on monenlaista.

hupsuhapsu

Yksi lehdistössä ajankohtainen aihe on iäkkään naisen hullaantuminen nuoreen mieheen. Hauskaa on ollut ja nainen on maksanut viulut. Onko tämä tiettyyn rajaan asti sallittua? Pitäisikö meidän vanhojen vain kerätä perintöä jälkipolville. Rakastuminen on niin valtava kokemus. Jos se vasta iäkkäänä osuu kohdalle niin eikö ole sallittua, vaikka rahallinen hinta on kova?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkihoi

      Hesarin kuukausiliitteen juttu kertoo nelikymppisen miehen huijauksesta, vei yli 80 vuotiaan mummon asunnot ja rahat. Pahoinpitelyäkin oli tapahtunut, siis miten aloittaja voi edes kysyä , pitäisikö sellaista sallia. Voiko tuossa puhua rakastumisesta, joku mielenhäiriö sillä vanhuksella on ollut. Hänen poikansa olivat kehottaneet äitään myymään jonkun asunnoistaan, jotta hän saisi enemmän tuloja mukavaan elämään. Nyt vanhukselle jäi vain vekoja ja häpeä siitä että oli antanut itseään höynäyttää. Perinnöistä viis, mutta ei omaisuutta millekkään huijarille pidä antaa. Hälytyskellojen pitää aina soida, kun varaton huomattavasti nuorempi vannoo rakkauttaan varakasta vanhusta kohtaan. Jos ei ole holhouksen alainen, siinä menee talot ja tavarat eikä piisaakaan. Valtavia kokemuksia saa vaikka taiteesta ,tuollainen on täyttä roskaa. Se nuorempi mies oli lisäksi homo ja homokaveri oli mukana ulkomaan matkoillakin , ei siinä edes rakastelun teeskentelyä ollut.

      • hupsuhapsu

        Tiettyyn rajaan saakka kirjoitin. Mitään pahoinpitelyä en puolustanut. Olivatkohan suhteet lapsiin ihan asialliset? Jospa lapset vain kärkkyivät perintöä. Itse olen kokenut, että olla rakastunut on hieno tunne, vaikka vastarakkautta ei ole aina ollutkaan kuvioissa. Hälytyskellot alkaneet soida, jos mies pyytänyt vaikkapa tarjoamaan drinkin. Vaastarakkauttakin olen saanut niin paljon, että loppuelämäksi riittää. Ei mene jakeluun vastakkaiselle sukupuolelle vaan jälkipolville kuten mahdollinen materiaalikin.


      • hölmöhupsuhapsu
        hupsuhapsu kirjoitti:

        Tiettyyn rajaan saakka kirjoitin. Mitään pahoinpitelyä en puolustanut. Olivatkohan suhteet lapsiin ihan asialliset? Jospa lapset vain kärkkyivät perintöä. Itse olen kokenut, että olla rakastunut on hieno tunne, vaikka vastarakkautta ei ole aina ollutkaan kuvioissa. Hälytyskellot alkaneet soida, jos mies pyytänyt vaikkapa tarjoamaan drinkin. Vaastarakkauttakin olen saanut niin paljon, että loppuelämäksi riittää. Ei mene jakeluun vastakkaiselle sukupuolelle vaan jälkipolville kuten mahdollinen materiaalikin.

        Sanonta "paskat, vastas rastas" koko juttu on hölyn pölyä. Kuka täysijärkinen nainen missään elämänsä vaiheessa haluaa ketään opettelijaa rakastajaksi.

        Samanikäinen on partnerin oltava jotta onni kukoistaa pitkässä juoksussa. Aloittaja on aivan puberteetti ikäinen poju.


    • tupsuton

      Olen ihan tavallisen näköinen nainen ja varsinkaan tyhmät miehet eivät ole olleet kiinnostuneita. Kerrankin yksi tällainen tyhmyri sanoi pöytäseurueessa muiden poistuttua, että pitääkö minun jäädä pitämään sinulle seuraa. Olisi vain poistunut ja sanonut kohteliaasti hyvää yötä. Ei arvannut millaisia seikkailuja olen elämässäni kokenut. Yksi johti eräänlaiseen hullaantumiseen, mutta jälkeenpäin ajatellen järki sittenkin voitti. Jäipähän eksoottinen muisto tapauksesta. Moni minut hyvin tunteva ei uskoisi, jos kertoisin. Olen järkevän maineessa, silti hullaantunut joskus.

    • 3--11

      Jos mummoikäiset ovat kiinnostuneita keski-ikää nuoremmista miehistä,niin kaipa se johtuu siitä, että vanhempka ei ole tarjolla.

      • höpe-röitä

        Ja missä se pedofilian raja kulkee, jos omien lapsenlapsiensa ikäisistä tykkää.


      • Selvitäomasi

        Lapsenlapsikin voi olla jo aikuisen ikäinen eikä kiinnosta ainuttakaan pedofiiliä. Muutenkin sekoitat nyt puurot ja vellit niin hyvin, että tiedot ja taidot taitavat olla hukassa.


    • jopas-nauratta-

      suorastaan hohotin ääneen, hah hah haaa

      ---
      Alotukseen :
      NO sehän on jokaisen naisen oma asia jos tuhlaa rahojaan G I G O L L O N ylläpitämiseen,
      itse en vaan ryhtyis noin tyhmään touhuun,

    • hämeen.hiras

      Mitä pahaa siinäkään on, jos tuolla tavoin seksiin pyrkii?

      • mikässiinä

        Ei todellakaan mitään pahaa, ansaitsee kikolo isot rahat jos pystyy vanhan mummon kans seksiin. Toivottavasti mummokin ymmärtää ettei se ole muuta kuin bisnestä, mutta ne kun tuppaa rakastumaan ja luulemaan että siinä joain tunteita olis.


      • kuumat-tunteet

        Eipä mitään pahaa,mutta hullu anteliaisuutta kuitenkin.


    • vain_jätkämies

      Jos mummolla kerran rahaa on, niin miksei se saisi sen avulla nauttia elämän iloista?
      Ei ole enää nautintoja siinä vaiheessa, kun jalat edellä kohti hautaa kannetaan.

    • On sitä. Joka sorttia sitä on. Hullaantumista. No.Katseli sitä keittiön mattoa. Laminaattilattian suojaksi levitettyä. Ainakin 12 €uroa oli siitä männä vuonna maksanut. Kirpputorilta. Silloin tyylikäs nyt pahasti krymppääntynyt.

      Siinä oli jos jonkin väristä leimaa ja tahraa. Katsoi ikkunasta ulos. Poutaa. Katsoi ulkolämpömittaria, 20 astetta.
      Aatteli että mattoa voisi kirkastaa pesemällä se mattolaiturilla. Etsi mäntysoopaa ja juuri ja juuriharjan.

      Liiterinnurkasta haki rotiskoon sopivat kattotelineet. Näkii, että on toinenkin pesemätön matto, niitä isoja.
      Niin se ajoi mattolaiturille ja alkoi mielipuolisen homman maton pesemistä varten. Vääränlainen harja. Se ei huilannut yhtään siihen mattotyyppiin.

      Naiset auttoivat sitä mankelin läpi ajamiseen. Ja nahkurin orrelle kuivumaan. Ja tarjoomaan sitruunasuutaa kun näkivät kalman valkoisen naaman.
      Niin se toipui siintä ja pesi toisenkin maton vielä, naisten auttamana. Hoippui siintä nissankotteroon ja naisia kiitellen pörhälsi tien päälle.

      Niin että kyllä sitä on. Erilaista hullaantumista.

    • ohjeistettu.m

      Miekii hullaannnuin puolta nuorempaan naiseen. Hän lähetti tekstiviestin. Poikaystäväni on bodari, vetää sinua pappa turpaan, ellet asetu.

    • pellooja

      Hullaantumista on myös peliriippuvuus. Mulla sitä vähän on, mutta kymppitonneja ei ole valunut minnekään, kunhan ohimennessä pelailen, en netissä.

    • hulliintumisen.muoto

      Kun taas riippuvuus reisleipään, johon sipaistu Beceliä,siivu juustia ja Raimbowin metvurstia, pitää meikän henkissä ja kirpparin kenkissä.

      • reisleivänystävä

        Reisleipä, oliskos se vielä parempaa hillosilmällä ;) Kunnon pyöreet kannikat siinä molemmin puolin.


      • sitä.on.liikkeellä
        reisleivänystävä kirjoitti:

        Reisleipä, oliskos se vielä parempaa hillosilmällä ;) Kunnon pyöreet kannikat siinä molemmin puolin.

        No lyöntivirheet jo näillä vuosikymmenillä pitää sallia. Jos ei voihan niistäkin nokkaista huolimatonta kirjoittajaa.

        Hullantui tässä viimein säänhaltijakin. Odotan jo viilentymistä ettei tarttis Lappiin lähteä helle-evakkoon, kuten viime kesänä oli jo pakko.


      • baltic

        Leivästä puheenollen ostin pienen kaupungin torilta vuokaleipää, jossa oli erilaisia siemeniä. Oli todella hyvää ja harmitti, kun en ostanut enempää. Kerran kadutti, kun en Riiassa ostanut kilon limppua, ostin pienemmän. Pian on mahdollisuus korjata asia, kun lähden Riikaan.


      • kauraleipäkin.hyvää
        baltic kirjoitti:

        Leivästä puheenollen ostin pienen kaupungin torilta vuokaleipää, jossa oli erilaisia siemeniä. Oli todella hyvää ja harmitti, kun en ostanut enempää. Kerran kadutti, kun en Riiassa ostanut kilon limppua, ostin pienemmän. Pian on mahdollisuus korjata asia, kun lähden Riikaan.

        Ostin kanssa maketista siivutetun ruisleipäpakkauksen, jonka pinnassa näkyi erilaisia siemeniä.
        Veikkaan ettei lapset ja kermaperse-aikuisetkaan syö tuota kirjavapintaista leipää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe