Mistähän se johtuu...

dkfkdkekw

Minua ihmetyttää, että mistähän se johtuu, ettei papit ota osaa keskuteluun asiallisilla faktoilla?

Niistä on ilmeisesti puutetta kun esiintyy KRISTILLISINÄ vaikka ovat kristittyjä.

Voihan olla, että jossakin on joku sellainen pappi joka ei ole uskontunnustusta antanut eikä Jumalasta ja ihmisyydestään luopunut mutta järkevä ja totuuksia ymmärtävänä ei uskalla astua esiin edes nuorille AITOA, JUMALALLISUUDEN tietoa ANTAVANA...

kristityt ovat AINA VAINONNEET KRISTILLISIÄ JA VALEHDELLEET, ETTÄ heitä ON VAINOTTU!!!

JEESUSTA EIVÄT KRISTILLISET RISTILLE KÄRSIMÄÄN ASETTANEET VAAN kristityt.
kristityt OSTIVAT JUUDAKSEN JEESUKSEN KAVALTAJAKSI, miten lieneen Pietrin suhteen.. hän kavalsi Jeesuksen moneen kertaan....

Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
"Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta joten se saatana on herrana paavalilais-luterilaisuudessa edelleen....

ON VALITETTAVAA, ETTÄ AIKUISILLE, JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEILLE JÄRJETTÖMILLE PAPEILLE, ON saatana oppeineen NIIN TÄRKEÄ, ETTÄ TURMELVEVAT SUOMALAISIA LAPSIA JA NUORIA kaltaisekseen...
Sieluttomina, sielullisten vihollisina toimivina paratiisin käärmeen jälkeläisinä...
TÖRKEÄÄ!!!

18

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jappervokkki

      Papit pitävät teitä amatöörikirjoittelijoita hellyttävinä harrastelijoina, mutta vaivautuvat vastaamaan vain sellaisille, jotka heidän laillaan ovat kuluttaneet useamman vuoden teologisten opintojen parissa. Te ette vain kilpaile samassa sarjassa.

      • iknhtf

        PYH!
        uskontunnustukesen kaltaisina ja pappislupaukseen sitouduneena heillä ei ole mahdollisuutta olle rehellisiä jos halauavat palkkansa!!!
        Erotettuja on.....


    • oohhkykt

      yksi asia unohtui ettei kristittyjä ollut ennen kuin jeesus ristiin-naulittiin että tais olla eri heimo joka ristiin-naulitsi..

      • ikjnhyf

        rikollisia kristittyjä oli.. he Jeesuksen naulitsi ristiin ja tappoivat ja tapattivat kristillisiä...

        mutta

        rikollisen kristinuskon seurakuntineen perusti Paavali paljon myöhemmin Jeesuksen ylösnousemisesta... kuninkaan ja hallitsijat menettivät vähitellen jumalan arvon... tosin japanin keisari ollenee edelleen sellainen... tai jotain...


    • Hei
      Voihan myös olla, ettemme koe mielekkäänä sellaista juupas-eipäs -väittelyä, jossa vängätään, suolletaan asiattomuuksia, ollaan epäkunnioittavia. Toisinaan täällä näkee sellaista ja ainakaan itse en näe mitään järkeä alkaa väitellä ja riidellä.
      Rakentava keskustelu on asia erikseen.

      Elokuista illan rauhaa toivottaen,

      Pappi Elisabet

      • vkfkele3ö

        AIJAA!
        NO, SITÄ RAKENTAVAA JEESUKSEN PILKKAA KOLLEEKASI OSAAVAT MEILLE OPETTAA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
        "Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
        Antti-pappi "

        JA

        RIPPIKOULUN OPPILAAT JOILTA JÄRJEN VEITTE OVAT USKONTUUNSUKSEN KALTAISIANNE JA JOPA SAATANALLISEMPIA, TÄMÄ KATEKISMUKSEN OSAAVA PILKKAA JEESUSTA ELUKKANA TEURASTUS OPEILLAAN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

        JA JOTTA SE SAATANALLISUUDEN KOULUTUS EI NÄYTTÄS ULOSPÄIN RIKOLLISUUDELTA. NIIN KOULUTET OSAAVAT JEESUKSEN NIMEEN OPETTAA OPPEJA JOITA JEESUS EI OLE OPETTANUT:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        SOVITTASKO KUMMINKIN, ETTÄ MURHATUN IHMISEN RAISKAAMISET OVAT PAHEMPIA RIKOKSIA KUIN SE, ETTÄ PITKIÄ KIRJOITUKSIANI FAKTOILLA KIRJOITTELEN?
        TÄLLAISET VARMAAN ON KALTAISTESI SUOSIKKI OPPILAITA:
        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"

        NEGROFIILI OPIN OPPINUT EI KERRO TARKASTI OLIKO YKSIN MURHATTUJEN VAINAJIEN KANSSA VAI OLIKO HEITÄ USEITA VAINAJIEN KANSSA MUTTA "RAISKAUKSET" ON MONIKKO MUOTO!
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
        teuta.
        21.8.2012 14:29
        Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
        olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin"

        JOTEN, SOVITAANKO NIIN, ETTÄ MINULLAKIN ON OIKEUS ILMAISTA MIELIPITEENI?
        ...NIIN KUIN TEEN USEIMMITEN FAKTOILLA MIELIPITEENI TODISTAEN TOTUUDEKSI.

        KALTAISILLANNE NE FAKTAT OVAT VÄHISSÄ JA KUN NIITÄ SAA NIIN NE OVAT SAATANAA PALVELLEEN PAAVALIN TAI JONKU MUUN RIKOLLISEN KRISTINUSKON PEEVELIN OPPIA.


      • ekcelw

        Hm...
        Elisabet; kunnioitan tahtoasi asiallisesta keskusteluta.

        Aloitettaisiinko näistä...
        KERRO MEILLE KRISTILLISILLE, SIIS USKONTUNNUSTUKSEN VIELÄ ANTAMATTOMILLE, ETTÄ MISTÄ NÄITÄ VALHEELLISIA, JOPA RIKOLLISESTI VALHEELLISIA OPPEJA SAATTE?
        TULEEKO NE SUORAAN HELEVETISTÄ VAIN ONKO TEILLÄ SAARANALLISUUDEN KÄSIKIRJA JOTA IHMISILLÄ EI OLE?

        -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, Jeesuskaan ei sitä asettanut vaikka oli Kaanan häissä. Siihen hää tilaisuuteen ei tarvittu Jumalan, Jeesuksen, fariseuksien, papiston tai edes luterilaisuuden edustajaa.
        -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
        -"kastekäsky" on väärennetyn raamatun tekstiä. Kreikan kielen "kaste" merkitsee peseytimistä kuten Jeesuskin teki itselleen ja opetuslapsilleen mm pesemällä heidän jaltat.
        -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne on rikollisen lisäys.
        -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne.
        -"hätälapsikaste" valheellinen oppi.
        -"ehtoollinen" Jeesuksesta ulostusta tekevien pilkkaus rituaali.
        -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
        -"perisyntiä" ei raamattu tunne vielä mutta ehkä jo seuraavassa raamatun väärennöksessä sekin on.
        -"rakkauden kaksoiskäsky" ei ole Jumalan ja Jeesuksen oppia.
        -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
        -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet.
        -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
        -sakramentit ei ole Jumalan ja Jeesuksen asettamia. Törkeää valetta.
        -"tuomiosunnuntai" ei ole raamatullinen eikä evankeliumin oppia niinkuin ei "tuomiokirkotkaan" joita omistavat seurakunnat jotka eivät ole Jeesuksen perustamia.
        -uskontunnustus lutherille ei ole edes väärennetyn raamatun oppia ja uskontunnustuksen kaltaisuus on Jumalasta ja ihmisyydestä luopumisen aivopesu oppi!

        jne....

        USEIN MIETIN, ETTÄ EHKÄ NUO OVAT NIIN KRISTITTYJEN PERISYNTEJÄ. MUTTA KUKAAN PAPAISTA EI OLE NIIN REHELLINEN ETTÄ KERTOS TOTUUDEN.
        NUO, YLLÄ MAINUT ASIANNE USEIN LIITETÄÄN;
        JUMALAN;
        JEESUKSEN
        JA
        PYHÄN HENGEN NIMEEN!
        mutta ongelmana on, ettei edes lapsikastetta ole Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki asettanut!
        Niin, no, olet uskontunnustuksen antaneena luopunut HEISTÄ ja HEIDÄN PYHYYDESTÄ mutta minua ihmityttää se, että miten Jumalasta luopunut voi tietää mitään Jumalasta?
        Tai, tarkoitatte varmaan sitä herra jumalaa... mutta eihän se ole Jumala vaan herra epäjumala. Oletko samaa mieltä?

        Olis vielä paljon asiallista rakentavaa keskustelun aihetta mutta käydään nyt nuo asiat ensiksi tutkien läpi niin katsotaan saadaanko totuutta esiin.

        Elokuista illan rauhaa toivottaen sinulle myös ja palaa ruutuun!


      • kdfkelw2ö

        JK.

        Tuli mieleen tuosta listasta, että Jumalan ja Jeesuksen antamaan Lain ja oppien tietoihin ei saa listä tai ottaa pois!
        Joten meidän tulee olla varovaisia että emme loukkaa lisää JUMALAA JA JEESUSTA ANTAMALLA LISÄÄ VÄÄRÄÄ TODISTUSTA HEIDÄN NIMEEN.

        /end


      • fkvsekdk
        kdfkelw2ö kirjoitti:

        JK.

        Tuli mieleen tuosta listasta, että Jumalan ja Jeesuksen antamaan Lain ja oppien tietoihin ei saa listä tai ottaa pois!
        Joten meidän tulee olla varovaisia että emme loukkaa lisää JUMALAA JA JEESUSTA ANTAMALLA LISÄÄ VÄÄRÄÄ TODISTUSTA HEIDÄN NIMEEN.

        /end

        Huomenta!

        Näin se on...

        Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. "

        Siis kaikki lisäykset tai pois ottamiset JUMALAN JA JEESUKSEN ANTAMIN LAIN JA OPPIEN SISÄLLÖSTÄ, kirjoitukset, opetukset, rituaalit jne Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen OVAT VAKAVIA RIKOKSIA.

        Jokainen IHMINEN, joka on ollut kirkossa usein, tietää, ettei ole yhtään herra jumalan palvelusta jossa ei Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkattas väärillä opeilla jne.
        Siihenhän kristittyjen pappeus perustuu.:
        JUMALA JA JEESUS EI OLE VALEHTELEVIEN PAPPIENNE VIRKOJA ASETTANUT:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        #JUMALA ei ole kirkkojärjestystä asettannut#
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä,
        #siis "minä olen herra sinun jumalasi.." edessä#

        että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa
        #siis luder/luherin tahto on sinulle tärkein...#

        ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa.
        #...kuten tässä lupaat.#

        En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja.
        #Ja kumminkin pidätte JUMALAN VASTAISTA JA IHMIYYTTÄ LOUKKAAVAA salassa rippi ja salarippi rikollisuutta yllä.:
        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
        teuta.
        21.8.2012 14:29
        Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
        olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin"#

        Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja
        #etkä ota esimerkiksi lapsikaste rikoksesta vastuutta vaan asetatte sen oppeinenne lasten vanhemmille perisynniksi.#

        Kristuksen asetuksen mukaan.
        #Jeesus ei ole lapsikastettakaan asettanut.
        Oletko varma, että et ole uskontunnustukses kaltainen valkeuden enkeli?
        Ainakin Jeesus omilleen opettaa näin...
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:5 "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."#

        Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin,
        #Miksi vaan TAHDOT mutta et TEE NIINKUIN TAHDOT?#

        että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä.
        #"...minä olen herra sinun" luder/luther "jumalasi, sinulla ei saa olla muita jumalia" EI EDES JUMALAA JA JEESUSTA#
        Tähän Jumala minua auttakoon."
        #herra jumalasi on varmaan sinua auttanut, uskontunnustuksen kaltaiseksi Jumalasta ja ihmisyydestä luopuneeksi, järjettömäksi ja ymmärtämättömäksi rikollisen kristinuskon herra jumalan ja sen herran palvelijaksi sekä eksyttämään IHMISIÄ JA HEIDÄN LAPSIAAN samaan kaltaisiksi, mieleltään sairaaksi aivopestyiksi uskovaisiksi joille ei JUMALAN JA JEESUKSEN LAIT JA OPIT KELPAA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
        "teuta
        31.7.2011 10:38
        Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
        niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
        lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
        sinä tarvitset sitä vielä. "

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
        "teuta
        26.5.2011 07:32
        vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,"
        jne..

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
        "teuta
        14.5.2011 16:22
        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
        kun mitä siinä lukee ."

        SIIS OLETTE JUMALASTA LUOPUNEITA JA IHMISIÄ MM NEGROFIILI RIKOLLISUUDELLA PILKKAAVIA AMMATTILAISIA.


      • Aikuinen2

        Hei Pappi Elisabet

        Tosiasioista ja faktoista ei tarvitse väitellä "juupas eipäs". Jumala ja jessenne ovat pelkkää satua ja höpötystä ja siksi keskustelu on aina "juupas eipäs" väittelyä. Satuja voi jokainen tulkita ihan miten vaan.

        Uskonnot ovat BULLSHITTIÄ.


    • Mirka4376889

      Papit tietävät että heidän tuputtamansa uskonto, on pelkkää huuhaata. Kirkon mielistä faktaa aiheesta ei saa aikaiseksi ja siksi papit vaikenee.

      Faktat ja tosiasiat ovat kuin myrkkyä uskonnoille. Niihin on loppunut moni uskonto ja siihen loppuu myös kristinnusko aikanaan.

      • ijngvtc

    • Mr_Kari

      Itse olen ymmärtänyt ettei papit ymmärrä, mitä faktat ovat. Tälläisen henkilön kanssa, ainakin minun on lähes mahdoton keskustella.

      • fkflkee

        Hei Mr_Kari!

        Olen tasan tarkkaan samaa mieltä asiasta.
        Uskontunnustuksensa kaltaiset sekä pappislupauksen antaneet papit ovat uskovaistensa kaltaisina samalla viivalla MUUTEN, MUTTA PAPPEJA SITOO pappislupauksen "VAITI OLO VELVOLLISUUS."
        uuakontunnustus:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        pappislupaus:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi

        Ja tuo näkyy pämänkin palstan keskusteluissa. Papit heilletee esiin laksia ja nuoria houkutellen "paratiisin käämeinä" ammatilaisella taidollaan oppeja jotka eivät ole sopusoinnussa JUMALA JA JEESUKSEN antamisen Lain ja oppien kanssa. Jopa, raakaa Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamista pappien toimesta tulee esiin.
        Kun Jeesus on raamatussa ilmoittnut näin...:

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."

        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
        ...NIIN TUO TARKOITTAA MYÖS SITÄ, ETTÄ JOS "YHTÄ" HEISTÄ PILKKAA, NIIN ON PILKANNUT HEITÄ KAIKKIA.

        Ja kun edelleen ottaa faktat asiallisesti esiin, niin...:
        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        ....noiden uskontunnustuksen kohdat osoittvat kiistattomasti, että uskontunnustuksen antaneet ovat luopuneet; paitsi ihmisyydestään niin myös JUMALASTA JA KUN "HE KAIKKI OVAT YHTÄ" NIIN OVAT MYÖS LUOPUNEET JEESUKSESTA JA PYHÄSTÄ HENGESTÄ.
        Tuo selvyys taas MERKITSEE IHMISILLE - JA ERIKOISESTI HEIDÄN LAPSILLEEN, ETTÄ KETÄÄN EI TULE KASTAA, LAPSIAKIN TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN JNE RIKOLLISUUDEN JÄSENIKSI.
        Kaste rikoksesta ei kirkko ja sen papisto ota vastuuta rikoksena vaikka se on Jeesusken antaman tiedon vastaista. Jeesus siunasi lapsia ja toisin lapsia kohteleville antoi myllynkivien käyttöohjeet.
        Lapsikaste rituaalissa, lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan KUOLLEEN MERKKI lapsen otsaan. Tuossa vaiheessa lapsi on tavallaan liitetty vastoin hänen omaa tahdon ilmaisua jäseneksi lapsiakin kaltoin kohdelleeseen rikollisuuteen ja se on vastoin Jumalan, Jeesuksen tahtoa sekä uskonvapautta loskevaa Lain säädäntöä JOSTA RIKOKSENA VASTUU ASETETAAN LASTEN VANHEMILLE!
        Tuo rikos on yksi muoto rikollisuuden perisynnistä. Kun lapsi on rikollisesti kastettu ja mahdollisesti uskontunnustuksen anatnut saadessaan aikuisempana omia lapsia niin on MUKA perisyntisyyteen sidottuna velvollinen kastattamaan rikollisesti omat lapsensa jne sitä perisyntiä on pidettävä yllä; RIKOLLISESTI.

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        2 luku
        Perusoikeudet
        6 §
        Yhdenvertaisuus
        Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
        Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
        Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
        Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.

        LASTEN VANHEMMILLAKAAN EI OLE OIKEUTTA TÄMÄN JA YLLÄ OLEVAN LAIN MUKAAN LAPSEN MIELIPIDETTÄ KUULEMATTA PUUTTUA LAPSEN OMAAN TAHTOON:
        Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."

        JOTEN ESIMERKIKSI TÄMÄ, SILTÄÄ MONTA ERI TÖRKEÄÄ, RIKOLLISTA VALETTA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
        "Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."

        /////JATKUUU


      • gjjejej3j3
        fkflkee kirjoitti:

        Hei Mr_Kari!

        Olen tasan tarkkaan samaa mieltä asiasta.
        Uskontunnustuksensa kaltaiset sekä pappislupauksen antaneet papit ovat uskovaistensa kaltaisina samalla viivalla MUUTEN, MUTTA PAPPEJA SITOO pappislupauksen "VAITI OLO VELVOLLISUUS."
        uuakontunnustus:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        pappislupaus:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi

        Ja tuo näkyy pämänkin palstan keskusteluissa. Papit heilletee esiin laksia ja nuoria houkutellen "paratiisin käämeinä" ammatilaisella taidollaan oppeja jotka eivät ole sopusoinnussa JUMALA JA JEESUKSEN antamisen Lain ja oppien kanssa. Jopa, raakaa Jumalan ja Jeesuksen pilkkaamista pappien toimesta tulee esiin.
        Kun Jeesus on raamatussa ilmoittnut näin...:

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."

        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
        ...NIIN TUO TARKOITTAA MYÖS SITÄ, ETTÄ JOS "YHTÄ" HEISTÄ PILKKAA, NIIN ON PILKANNUT HEITÄ KAIKKIA.

        Ja kun edelleen ottaa faktat asiallisesti esiin, niin...:
        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        ....noiden uskontunnustuksen kohdat osoittvat kiistattomasti, että uskontunnustuksen antaneet ovat luopuneet; paitsi ihmisyydestään niin myös JUMALASTA JA KUN "HE KAIKKI OVAT YHTÄ" NIIN OVAT MYÖS LUOPUNEET JEESUKSESTA JA PYHÄSTÄ HENGESTÄ.
        Tuo selvyys taas MERKITSEE IHMISILLE - JA ERIKOISESTI HEIDÄN LAPSILLEEN, ETTÄ KETÄÄN EI TULE KASTAA, LAPSIAKIN TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN JNE RIKOLLISUUDEN JÄSENIKSI.
        Kaste rikoksesta ei kirkko ja sen papisto ota vastuuta rikoksena vaikka se on Jeesusken antaman tiedon vastaista. Jeesus siunasi lapsia ja toisin lapsia kohteleville antoi myllynkivien käyttöohjeet.
        Lapsikaste rituaalissa, lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan KUOLLEEN MERKKI lapsen otsaan. Tuossa vaiheessa lapsi on tavallaan liitetty vastoin hänen omaa tahdon ilmaisua jäseneksi lapsiakin kaltoin kohdelleeseen rikollisuuteen ja se on vastoin Jumalan, Jeesuksen tahtoa sekä uskonvapautta loskevaa Lain säädäntöä JOSTA RIKOKSENA VASTUU ASETETAAN LASTEN VANHEMILLE!
        Tuo rikos on yksi muoto rikollisuuden perisynnistä. Kun lapsi on rikollisesti kastettu ja mahdollisesti uskontunnustuksen anatnut saadessaan aikuisempana omia lapsia niin on MUKA perisyntisyyteen sidottuna velvollinen kastattamaan rikollisesti omat lapsensa jne sitä perisyntiä on pidettävä yllä; RIKOLLISESTI.

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        2 luku
        Perusoikeudet
        6 §
        Yhdenvertaisuus
        Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
        Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
        Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
        Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.

        LASTEN VANHEMMILLAKAAN EI OLE OIKEUTTA TÄMÄN JA YLLÄ OLEVAN LAIN MUKAAN LAPSEN MIELIPIDETTÄ KUULEMATTA PUUTTUA LAPSEN OMAAN TAHTOON:
        Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."

        JOTEN ESIMERKIKSI TÄMÄ, SILTÄÄ MONTA ERI TÖRKEÄÄ, RIKOLLISTA VALETTA:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
        "Hei Mirka,
        Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
        Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
        Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
        t. Maarit-pappi"

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
        "Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."

        /////JATKUUU

        Ainoa oikea kaste on se kaste/pesu jonka Jeesus esimerkillisillä teoillaan on vahvistanut ja se PELASTAA TÄNÄÄNKIN VARMUUDELLA KYMMENIÄ TUHANSIA MM SAIRAALOISSA:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste#Luopuminen_paholaisesta
        "Kreikkalaisessa Uudessa testamentissa käytetään kastamisesta verbiä baptizō, "upottaa", "painaa veden sisään", "pestä", "kastaa", ja kasteesta substantiivia baptisma."

        Johanneksen evankeliumi:
        13:10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki.
        13:14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
        13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.

        Siis JEESUS teoillaan, pesemällä opetuslapsiensa jalat; todisti raamatun väärennökseksi!

        Ei uskossa ollut kastamatoman ryövärin Jeesus otti Paratiisiin todistaen, että raamattunne ja oppinne on väärennettyä eksytys sopaskaa.

        JA TÄRKEÄÄ ON MUISTAA, ETTÄ;
        Jeesus EI OLE käskenyt kastaa ketään, ihmisiä, pikku lapsiakin tappaneen, tapattaneen, lapsiakin raiskanneen rikollisuuden jäsenyyteen, uskovaiseksi tai edes pedofiilien uhri alttareille uhrattavaksi!

        Jeesus siunasi lapsia ja toisin lapsia kohtelevilla Jeesus antoi myllynkivien käyttöohjeet.

        SIIS KYSEESSÄ ON TAHALLINEN EKSYTYS KIELI KIKKAILU RAAMATTUA VÄÄRENTÄVIEN TOIMESTA. VIIMEISIN TOSI PAHA RAAMATUN VÄÄRENNÖS OLI ETTÄ POISTIVAT "ÄLÄ TEE HUORIN" KÄSKYN 1992 RAAMATUSTA JA KORVASIVAT SEN "ÄLÄ TEE AVIORIKOSTA" KÄSKYLLÄ VAIKKA JUMALAN JA JEESUS EI OLE AVIOLIITTOA EDES ASETTANEETN.
        Tuolla JUMLALAN JA JEESUKSEN LAIN VÄÄRENTÄMISELLÄ SAADAAN AIKAAN SE, ETTÄ EI AVIOLIITOSSA OLEVAT HUORAAVAT ITSENSÄ HELEVETTIIN!

        FAKTAA:
        Jeesuksen aikaan häät oli kahden suvun tilaisuus jossa avioituneiden suvut ja kutsutut hää vieraat olivat todistamassa kahden, toisilleen antaman lupauksen yhteisestä liitosta.

        HUOM!

        Siihen tilaisuuteen ei tarvittu oppeja Jeesukselta eikä rikollisen kristinuskon papistolta!

        Tuo tieto perustuu mm siihen selvyyteen, että Jeesus oli hääjuhla vieraaksi kutsuttuna Kaanan häissä JA JEESUSKAAN EI AVIOLIITTOA ASETTANUT.

        Joten nk. kirkkohää rituaalit ovat kirkon jne keksimää "rahasta ja ole tärkeä" valkeuden enkelinä saatanallisuudelle esiintyvä eksyttäjä valehtelija JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMESSÄ väärää todistusta jakavana ja "me pelastumme" valhellisuuteen harhaoppia julistaen.

        Joten; "....tämän seurakunnan ja kaikki tietävän jumalan kasvojen edessä..."
        ei ole JUMALA MUKANA VAAN VÄÄRÄÄ TODISTUSTA JAKAVA PAPPI

        JOTEN, ihmisyyden jatkuuvuudelle on tosi tärkeää, ettei kaikisto tule herra jumalia palvelevia Jumalasta ja ihmisyydestä luopuneita sairaita!


      • fkfkrrl

        SIIS...
        Kyllä minun mielestä papit ymmärtävät mutta leipää hekin syö ja pappislupaus sitoo!!!
        Joten saadakseen palkkansa pappien tulee pitää faktat "sisällänsä" ja vaijettava.
        Totuutta ei voi täydellisesti kumota valheellisella opella vaikka miekalla sekä perisynnillä ovat siihen pystyneet.

        Maailmassa on monia pappeja jotka ovat omantunnon tuskissaan luopuneet viroistaan. Ihmisoikeudet papeillakin on vaikka ovat ihmisyydestään luopuneet. Ihmiset ovat niin suvaitsevaisia, että sietävät tiettyyn asteeseen myös ihmisyydestään luopuneita.

        Mutta kaikki ihmiset eivät hyväksi luopuneiden; mm homo jne asioiden suhteen suvaitsevasti kirkkojen ja papiston riehumiseen. Ja onhan selvää, että kun Raamatun mukaan Jumala on asettanut rajat ihmisyydelle niin siitä ja Jumalasta luopuneille on vaikea antaa Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen Nimissä toimiseen suvaitsevaisuutta.
        Ja nuo Jumalallisuuden vastaisuudet valitettavasti ovat usein kirkon palveluksissa oleveilta papeilta. Katolaisuuden opeissa se on luterilaisuudenkin juuret ja siellä on ilotalona lakkautettu poika koulu Hollannissa ja ootan jännityksellä riittääkö uskovaisten oma tahto lakkauttamaan papiston homosaunat!!!
        JNE....

        SUVAITSEMATTOMUUS EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN VASTAISTA VAAN HEITÄ JA HEIDÄN OPPEJA VIHAAVIEN VASTAISUUTTA.


    • Sakuonhyvääolutta

      Eipä paljon maksa vaivaa hirveästi vastailla tällaiseen paskaan, mitä täällä muutama suoltaa viesti toisensa perään. Pidätte itseänne varmaan todella fiksuina/neroina? Homman nimi tuppaa olemaan se, että kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.

      • mjuy6

        Se siionin lauluja veisaat kentä palvelet!
        Eikä ole ihmisten vika että uskontunnustuksen kaltaisuudenne on paskaa!
        Satoja vuosia sitä paskaa on ihmisille tyrkytetty ja moni on rikollisuuden miekkaan henkensä menettänyt ja monia on noitarivoillakin herranne helvevetin tulessa käristetty hengiltä... ja raatoja ovat syöneetkin jne.
        Joten olet varmaan ylpeä hengellisesti tapettuna uskovaisena kuolleen merkki otsassa!!!

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi#Kannibalismi_ihmisill.C3.A4
        """"Kannibalismia on tiedetty harjoitetun ensimmäisen ristiretken aikana. Joidenkin ristiretkeläisten tiedetään syöneen kuolleiden vihollistensa ruumiita Ma'aratin valloituksen jälkeen. Sitä harjoitettiin myös marssilla Jerusalemiin. Kyseessä oli luultavasti nälän ja kuumeisuuden yhdistelmä, mahdollisesti myös halu terrorisoida vihollista. Jotkut kieltäytyivät syömästä kristittyjen toveriensa lihaa, mutta söivät tapettujen muslimien ruumiita.""""

        Ylösnousseella Jeesuksella ei ole ruumista, se on ehtoollisen asettana vale:
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
        20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        Tätä vertausta uskovaiset ei ymmärrä. katekismuksen herran ehtoollinen on Jeesusta pilkkaava eksytys jossa tehdään Jeesuksen ulostetta:
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

        Varmaan ihanaa mennä wc :n ehtoollisen jälkeen ja nauraen päästää Jeesuksen pilkkausta kaikkien torvien täydeltä!
        Ilonsa kullakin.....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe