mitä ajattelette?

mistähuomaa

Mitä ajattelette kun normaali / hoikanoloinen nainen ei nyt varsinaisesti laihduta, mutta ei syökään, eikä ole normaalia ruokasuhdetta, laihtuu tarkoituksella erittäin laihaksi tai urheilee itsensä tikuksi? Normaalimittainen, mutta painoa joku 40 kiloa, ulkonäkö kuin esimerkiksi 12-vuotiaan pojan. Hormonit sakkaavat, mutta se ei näy päällepäin ja osteoporoosin ja lapsettomuuden alku on hyvällä mallilla.
Tuleeko miehelle koskaan säälintunteita, kysyttekö edes mielessänne, että miksi? Milloin mies huomaa, että nyt on mennyt yli? Ja mistä sen huomaa?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • what.we.want
      • Eimitäänylilyöntejä

        Ei tuo fitnesskään ole pidemmällä aikavälillä kauhean terveellistä kropalle. Kerran katsoin ohjelman jossa entinen fitness-urheilija kertoi miten tuli uran loputtua ongelmia kropan kanssa. Kohtuus tuossakin lajissa, terveyden kanssa ei kannata leikkiä.


      • TheOtus

        Ehkä sinä haluat, itse en halua että nainen on lihaksikkaampi kuin sarjakuvasankarinaiset... Nainen näyttää kauneimmalta kun lihaksia ei erotu rentona oikeastaan lainkaan.


      • Mies30v

    • 0801

      Ja noi fitless-muijatko ei muka ole koko ajan dietillä?

      Joo, ne langanlaihat anorektikot... niitä käy lähinnä sääliksi. Ne ei ymmärrä ettei niillä ole mahdollisuuksia edes lisääntyä kun kuukautisia ei ole ollut pitkiin aikoihin. Ne ei jaksa tehdä mitään töitä ja hyvä jos jaksa kävellä portaat viidenteen kerrokseen.

      Tulee lähinnä mieleen ettämiten narsistinen pitää olla itselleen että kurittaa kroppansa kuoleman kieliin.

    • Fewemkwkemklf

      Eiks olennaisempaa ole se mitä tää luuranko itse ajattelee?

      Mitä minä ajattelen? Ajattelen niin että paskempi homma, siinä on taas yksi ihan hyvä kroppa pilalla äärimmäisyyden takia. En ole pelastava käsi, vain syvään huokaiseva ohikulkija.

      Ei liity minuun. Jos joku haluaa tietää mikä minua miellyttää kuunnelkoon minua ja toimikoon sen mukaisesti. Oma ydin-mieltymys on hoikan ja normaalin väliltä normaalilla päällä kiitos. Luurangoitumalla ei minua pysty miellyttämään.

      • miksimiellyttää

        ei käytännössä ole olennaista mitä itse ajattelee, kun toimii itsetuhoisesti.

        Kuitenkin milloin mies huomaa asian? Mistä näkyy tai ei näy?
        Hyväksyntäähän sillä haetaan, huomaako mies tätä, että nyt on jotain jääty vaille? Ilmeisesti on joitakin miehiä, jotka todella antavat hyväksyntää ymmärtämättä asiaa sen pidemmälle. Miettiikö mies koskaan, mikä naisen elämässä on pielessä, jos todella näkee aikaa ja vaivaa ja altistaa itsensä monelle haitalle, jotta saisi tiukemman vartalon ja sitä kautta tuota itsetunnon kohotusta/hyväksyntää? Naiset usein puhuvat siitä, että miehillä on odotus, että naisten pitäisi lähtökohtaisesti hakea hyväksyntää käyttäytymällä tietyllä tavalla. Toisaalta miehet arvostavat itsevarmoja naisia, mutta toisaalta useimmilla (jotka ei kykene näkeen asioiden taakse) on käytännössä täysin päinvastainen käytös. Ei itsevarmuutta tarvi silloin, jos hyväksynnän saa ulkoapäin. Itsevarma ei tarvi ulkoista pönkitystä ja määrittelee itse mikä on itselle hyvä. Kuinka moni mies haluaisi kasvattaa tyttärelleen sellaisen itsetunnon, että hänen parhaansa punnittaisiin esson kantapöydässä perjantai-iltana pienessä ryypyssä? Näin edellinenkin käytännössä tekee, kun määrittelee sitä että mikä sua miellyttää ja käytös on varmasti sen mukaan. Miten olisi oman tytön kohdalla?

        Milloin mies arvostaa naista, joka ei suostu rääkkäämään itseään yli järkevyyden vaikka sillä pitäisi sen 5kg? Absurdiahan on että itsetuhoisuudella ketään miellyttäisi, edes itseään, mutta sosiaalisesti on tiettyjä lainalaisuuksia joissakin ihmisryhmissä.

        Milloin mies huomaa, että vaikka ulkoisesti nainen olisi ihannemitoissa ( miehen tai omasta mielestään) niin tää ihannemittoihin pyrkiminen tai siihen keskittyminen on vaikuttanut jo korvien väliin?


      • Kmfkewwfw
        miksimiellyttää kirjoitti:

        ei käytännössä ole olennaista mitä itse ajattelee, kun toimii itsetuhoisesti.

        Kuitenkin milloin mies huomaa asian? Mistä näkyy tai ei näy?
        Hyväksyntäähän sillä haetaan, huomaako mies tätä, että nyt on jotain jääty vaille? Ilmeisesti on joitakin miehiä, jotka todella antavat hyväksyntää ymmärtämättä asiaa sen pidemmälle. Miettiikö mies koskaan, mikä naisen elämässä on pielessä, jos todella näkee aikaa ja vaivaa ja altistaa itsensä monelle haitalle, jotta saisi tiukemman vartalon ja sitä kautta tuota itsetunnon kohotusta/hyväksyntää? Naiset usein puhuvat siitä, että miehillä on odotus, että naisten pitäisi lähtökohtaisesti hakea hyväksyntää käyttäytymällä tietyllä tavalla. Toisaalta miehet arvostavat itsevarmoja naisia, mutta toisaalta useimmilla (jotka ei kykene näkeen asioiden taakse) on käytännössä täysin päinvastainen käytös. Ei itsevarmuutta tarvi silloin, jos hyväksynnän saa ulkoapäin. Itsevarma ei tarvi ulkoista pönkitystä ja määrittelee itse mikä on itselle hyvä. Kuinka moni mies haluaisi kasvattaa tyttärelleen sellaisen itsetunnon, että hänen parhaansa punnittaisiin esson kantapöydässä perjantai-iltana pienessä ryypyssä? Näin edellinenkin käytännössä tekee, kun määrittelee sitä että mikä sua miellyttää ja käytös on varmasti sen mukaan. Miten olisi oman tytön kohdalla?

        Milloin mies arvostaa naista, joka ei suostu rääkkäämään itseään yli järkevyyden vaikka sillä pitäisi sen 5kg? Absurdiahan on että itsetuhoisuudella ketään miellyttäisi, edes itseään, mutta sosiaalisesti on tiettyjä lainalaisuuksia joissakin ihmisryhmissä.

        Milloin mies huomaa, että vaikka ulkoisesti nainen olisi ihannemitoissa ( miehen tai omasta mielestään) niin tää ihannemittoihin pyrkiminen tai siihen keskittyminen on vaikuttanut jo korvien väliin?

        Jokaisella on vastuu itsestään, turha ulkoistaa tätä miehelle. Meillä ei ole puuttumisoikeutta tai -velvollisuutta siihen mitä naiset tekevät etenkään itselleen lain puitteissa.

        Jos meillä olisi tämä puuttumisoikeus niin sitä sanottaisiin nyrkin ja hellan väliin-periaatteeksi. Juuri tästä ollaan johdonmukaisesti pyritty pois joten mikä tahansa naisongelma on naisen ongelma ja naisella on vastuu itsestään.

        Tervetuloa tasa-arvoon. Valinta yrittää miellyttää miestä on naisen oma valinta, väärät tavat miellyttää miestä on naisen valinta, olla miellyttämättä miestä on naisen valinta ja vetää itsensä täysin vituiksi koska ei pysty ... on sekin naisen valinta/ongelma ja se mitä tämän seurauksena tapahtuu on naisen vastuulla.

        Tätä on vapaus jota naiset ovat hakeneet pitkän aikaa ja onnistuneet saavuttamaan sen. Vapaus ei ole oikeastaan kivaa, vaan se on välillä kammottavaa. Kukaan ei ole velvollinen koppaamaan kiinni, kukaan ei ole velvollinen auttamaan tai kantamaan vastuuta - koska vapaudessa se vastuu kuuluu itselle ja tulee absoluuttisesti vapauden kylkiäisinä.

        Kuten sanoin - tätä ei voi ulkoistaa miehille. Ongelma ei ole miesten aikaansaama, heidän toimivaltansa alueella tai heidän aiheuttamaansa. Jos miehiä syytetään tilanteesta ovat he syntipukin roolissa, se että "vaadimme" ei merkitse mitään koska naisten ei ole mikään pakko tasa-arvoisina olentoina vastata millään tavalla vaatimuksiin tai noudattaa meidän mieltymystämme - ja näin osa naisista tekeekin fatness-teemoineen (he puolestaan yrittävät välillä pakottaa vapaita miehiä pitämään läskeistä ja näkemään heidät kauniina, vaikka miehillä on absoluuttinen oikeus omiin mieltymyksiinsä).

        Luurankonaisen kohdalla pilliin voi viheltää virallinen terveydenhuolto ja suunta on pakkohoito jos katsotaan että kyseessä on mieleltään riittävän järkkynyt yksilö. Ja mikäettei joku läheinenkin jos tuolla läheisellä on viisautta ja ymmärrystä tilanteesta... mutta toisaalta läheiset voivat yhtälailla kunnioittaa yksilön valintaa ja toimintatapaa ja olla puuttumatta millään tavalla, yrittää ymmärtää.

        Kieltäydyn ottamasta sukupuolista vastuuta tilanteesta. Sensijaan empaattisena eläimenä totean että paska juttu, toivottavasti löydät avun koska sitä näemmä tarvit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe