Huvittavaa

Naisen.logiikka

Jos naiset lähestyy itseensä nähden liian tasokkaita miehiä niin naisen johtopäätös tästä on että miehet ei tykkää kun naiset tekee aloitteen..
Jos miehet ei lähesty/yritä saada naista niin naisen johtopäätös tästä on että nainen itse on varmaankin liian hyvä miehelle tai miehen itsetunto on huono..
Onko mikään ikinä naisen oma vika?

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivystäväloogikko

      Tämä on naisten kannalta niin ikävä aihe, etten usko kenenkään vastaavan.

    • pässinainen

      No jaa, ihan samalla tavalla miehet funtsii ja ihmettelee, vailla logiikkaa. Juttu on niin että sekä naisissa että miehissä on epärealistisesti ja todellisuuspakoisesti ajattelevia yksilöitä. Eikä heitä oikein voi pudottaa maan tasalle, kun puolustusmekanismit nousevat heti. Heti keksitään syitä miksi se syy ei voi olla omassa itsessä.

      Onko mikään koskaan naisen (tai miehen) oma vika siis - no tietysti on. Itseäänhän siinä jalkaan sahaa jos ei totuutta myönnä. Toisaalta taas sitten ehkä se optimistisesti ajattelu ja hieman liiallinenkin itseluottamus voi joskus poikia jotain hyvääkin. Realistisempi tyyppi ja tällainen optimisti samalla viivalla: realisti ei edes yritä koska olettaa ettei voi saada haluamaansa, kun taas optimistilla käy mieletön tsägä ja saa "mahdottoman". Ei voi tietää koskaan miten käy.

    • Jaa, kyllä mä ainakin olen aina ajatellut että en ole miehelle mieluisa jos ei häntä kiinnosta. En kyllä ole ajatellut noin asiaa koskaan, kuten sinä sen arvelet menevän. Kaksi kertaa eläissäni olen ollut tilanteessa, että ihminen josta olen ollut kiinnostunut ei ole ollut minusta kiinnostunut. Kyseessä aivan tuikitavalliset miehet, eikä tasoltaan mitään jumalasta seuraavia siis.

      Mulla on mielestäni tälläkin hetkellä mies joka on monin verroin komeampi, mukavempi, realistisempi, järkevämpi kuin vaikkapa nuo joilta joskus tuli pakit. Eikä ole kyse edes katkeruudesta vaan tosiasia. Joten yrittänyttä ei laiteta. Ei pidä heti luovuttaa, kun joku tyrmää.

      • Naisen.logiikka

        "Jaa, kyllä mä ainakin olen aina ajatellut että en ole miehelle mieluisa jos ei häntä kiinnosta. "

        Miestä voi kiinnostaa nainen mutta se ei silti tarkoita sitä että mies tekisi aloitteen. Myös nainen voi tehdä aloitteen ja parempi olisi jos näin tapahtuisi koska nainen tekee lopullisen päätöksen miehestä joka tapauksessa..

        Keskustelin kerran yhden naisen kanssa siitä miten pariutumisessa naisella on kaikki valta. Hänen vasta-argumenttinsa oli että "onhan miehilläkin valtaa, miehet voi valita ketä naista lähestyä, ei naiset voi pakottaa miestä lähestymään"
        Ei herranjestas mitä logiikkaa!


      • Naisen.logiikka kirjoitti:

        "Jaa, kyllä mä ainakin olen aina ajatellut että en ole miehelle mieluisa jos ei häntä kiinnosta. "

        Miestä voi kiinnostaa nainen mutta se ei silti tarkoita sitä että mies tekisi aloitteen. Myös nainen voi tehdä aloitteen ja parempi olisi jos näin tapahtuisi koska nainen tekee lopullisen päätöksen miehestä joka tapauksessa..

        Keskustelin kerran yhden naisen kanssa siitä miten pariutumisessa naisella on kaikki valta. Hänen vasta-argumenttinsa oli että "onhan miehilläkin valtaa, miehet voi valita ketä naista lähestyä, ei naiset voi pakottaa miestä lähestymään"
        Ei herranjestas mitä logiikkaa!

        Minä olen tuon naisen kanssa samaa mieltä. Moni nainen passiivisuudellaan jättää monta tilaisuutta käyttämättä ja tavallaan antaa vallan aktiivisille miehille. Kaikki viimein parisuhteeseen toki tarvitaan kaksi myöntyväistä. Tätä asiaa voi näköjään katsoa monesta eri näkökulmasta.


      • Naisen.logiikka kirjoitti:

        "Jaa, kyllä mä ainakin olen aina ajatellut että en ole miehelle mieluisa jos ei häntä kiinnosta. "

        Miestä voi kiinnostaa nainen mutta se ei silti tarkoita sitä että mies tekisi aloitteen. Myös nainen voi tehdä aloitteen ja parempi olisi jos näin tapahtuisi koska nainen tekee lopullisen päätöksen miehestä joka tapauksessa..

        Keskustelin kerran yhden naisen kanssa siitä miten pariutumisessa naisella on kaikki valta. Hänen vasta-argumenttinsa oli että "onhan miehilläkin valtaa, miehet voi valita ketä naista lähestyä, ei naiset voi pakottaa miestä lähestymään"
        Ei herranjestas mitä logiikkaa!

        Tottakai nainen voi tehdä aloitteen ja nimenomaan tarkoitinkin tilannetta jossa itse olen ollut aloitteen tekijä. Toisen kanssa vielä monta kertaa ja aina tuli pakit.

        En usko, että naisella on kaikki valta. Minusta tangoon tarvitaan kaksi. Mieskin voi valita, se on ihan totta sekin.


      • Jassuka kirjoitti:

        Tottakai nainen voi tehdä aloitteen ja nimenomaan tarkoitinkin tilannetta jossa itse olen ollut aloitteen tekijä. Toisen kanssa vielä monta kertaa ja aina tuli pakit.

        En usko, että naisella on kaikki valta. Minusta tangoon tarvitaan kaksi. Mieskin voi valita, se on ihan totta sekin.

        Jos naiset lähestyy itseensä nähden liian tasokkaita miehiä niin naisen johtopäätös tästä on että miehet ei tykkää kun naiset tekee aloitteen..

        Tämän pohjalta vastasin. Eli en ole tulkinnut, ettei mies tykkää aloitteen tekemisestä vaan olen tulkinnut ettei tykkää minusta. Ulosantini on ajoin hataraa, pahoittelen. Pää täynnä miljoona asiaa samaan aikaan, kulkee nykien. :)


      • 614
        Jassuka kirjoitti:

        Jos naiset lähestyy itseensä nähden liian tasokkaita miehiä niin naisen johtopäätös tästä on että miehet ei tykkää kun naiset tekee aloitteen..

        Tämän pohjalta vastasin. Eli en ole tulkinnut, ettei mies tykkää aloitteen tekemisestä vaan olen tulkinnut ettei tykkää minusta. Ulosantini on ajoin hataraa, pahoittelen. Pää täynnä miljoona asiaa samaan aikaan, kulkee nykien. :)

        Juuri noin minäkin olen aina ajatellut vastaavissa tilanteissa.
        Mistähän tuo aloittaja on mahtanut moisia kummallisia käsityksiä saada päähänsä?


    • litsinlätsinlitsinlätsin

      pillu litisee kun alfa astelee saliin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3411
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      173
      1449
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1228
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1112
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      795
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      739
    Aihe