Ylipainoinen?

kyselinvaan

Joo oon siis 13.v tyttö 165cm ja painan 38kg. Omasta mielestä oon läski vaikka harrastan telinevoimistelua, ratsastusta ja paljon muuta urheilua . Inhoan ruokaa mutta tykkään energiajuomista<3 Nii voisitteks te kertoo oonko ylipainoinen vai en?

38

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ebun

      Taijat olla trolli.

    • näimpä

      Jos et oo trolli niin et sinä läski todellakaan oo, älä ainakaan päästä painoo putoomaan lisää

    • Lngvfvdm

      Vitun naru, varmaan kylkiluutki näkyy

    • eisaatans

      Oot joko trolli tai vaa vitu laiha t: poika 168cm 60kg

      • Duke

        Poika 13v. Pituus n.168cm ja paino 48kg..


      • eisaatans

        Normaali painoinen oon...


      • väitelyä
        eisaatans kirjoitti:

        Normaali painoinen oon...

        No tää on taas tää onko lihasta vai läskiä... lihashan painaa enemmän


    • Poika-01

      Iha normaalilta kuulostat, tosin jos mä oisin sä nii noilla mitoil söisin vähän enemmän :)

    • kyselinvaan

      Joo en oo trolli kyllä näkyy kylkiluut ja selvästi. Enkä haluu syödä enemmän ku ruoka on iha hirveetä:)

    • näimpä

      Tuu kikkiin juttelee lisää?

      • kyselinvaan

        ei oo kikkii:( mut voin jutella täällä silleen hallitusti:)


      • näimpä

        No äkkiäkös sä kikin teet itelles, siitä on hyötyy muulloinkin sitten :)


      • näimpä

        Mitkä kaikki luut sulta näkyy ja miten hyvin? Tissit on varmaan aika pienet :)


      • kyselinvaan

        Ainakin lonkka luut ja ei nyt niin hirveen pienet oo:)


      • näimpä

        Entäs selkäranka ja näkyykö kylkiluut silleen jo ihan seistessä vai vasta selällään tai kun kädet nostaa ylös? Oho no minkäs kokoset ne on? :D Ainakin topakat ovat varmaan :)


    • jokutyttö

      Joo et oo ylipainoinen .... iten oon 12v. N. 156cm ja painoo n. 50 kg

      Eli oon ylipainoinen

      • vidssu

        Oikeesti miten vitun vaikeeta teijän kakaroitten on laskee painoindeksinne? Kuuntelisitte koulus vähä enemmä ni ei tartteis hävetä teitä. Tai Googlettakaa, niinku muutki ihmiset tekevät.


      • Kyselinvaan

        Anteeks nyt vaa mä en oo mikään kakara! Oon 13.v ja TEINI! Enkä mikää vitun kakara! Tuliko selväks!:( Mee kiusaa niitä oikeesti pikku lapsia jos siitä niin paljon kerta nautit!


      • ebun
        Kyselinvaan kirjoitti:

        Anteeks nyt vaa mä en oo mikään kakara! Oon 13.v ja TEINI! Enkä mikää vitun kakara! Tuliko selväks!:( Mee kiusaa niitä oikeesti pikku lapsia jos siitä niin paljon kerta nautit!

        13v. on viel kakara eli lapsi. Eikä mun ollu tarkotus kiusata vaa takoo vähä järkee teijän päähänne.


      • Kyselinvaan

        Määräätkö sinä muka sen missä ikävuodessa menee lapsen/kakaran ja teinin raja?! Ja on mulla järkee päässä iha yhtälailla ku sullakin että anteeksi nyt vaan!


      • vastaanvaa
        Kyselinvaan kirjoitti:

        Määräätkö sinä muka sen missä ikävuodessa menee lapsen/kakaran ja teinin raja?! Ja on mulla järkee päässä iha yhtälailla ku sullakin että anteeksi nyt vaan!

        Et sinäkään sitä määrää. Asia ny vaa on niin, että 13 v. on ihan lapsi eli kakara eli pentu. Sinä varsinkin.


      • kyselinvaan

        no joo oon lapsi/ teini mutta en oo mikään pentu!:( Tuliko selväks senkin viisastelia?!! et säkään varmaan vielä oo viel ku 14-17 vuotias suunnilleen joten voisin ihan hyvin kutsua suakin pennuks!


      • ebun
        kyselinvaan kirjoitti:

        no joo oon lapsi/ teini mutta en oo mikään pentu!:( Tuliko selväks senkin viisastelia?!! et säkään varmaan vielä oo viel ku 14-17 vuotias suunnilleen joten voisin ihan hyvin kutsua suakin pennuks!

        Oon oikeestaa vanhempi, joten hyvä yritys, lapsoseni;).


    • tuomasvaari

      karkeesti, sentit kiloiksi, eli 65kg, tai ehkä 60kg olis se ihanne kohdallas!
      Olet alipainoinen anorektikko, hae apua!

      • kyselinvaan

        en oo anorektikko! Ehkä alipainoinen mutta en anorektikko!


      • oikn
        kyselinvaan kirjoitti:

        en oo anorektikko! Ehkä alipainoinen mutta en anorektikko!

        Nii juuri. Olet alipainoinen. Tiedät sen itsekin. Miksi kyselet, oletko ylipainoinen?

        Ainakin 10 kg saisit hankkia heti lisää painoa, ettei tuuli sinua vie. Hyvä ruoka ei ole pahaa.


    • säootläskei

      Mitä vittuuu selitätte on kilometrin pitune ja painan 0,000000000000000001 kilooo saatanan läski

    • Jos tää on trolli nii go fuck yourself, jos ei niin olet vitun alipainoinen. Mä olen 13vuotias oon noin 165cm pitkä ja painan noin 50 kiloa :-) Harrastuksiini kuuluu säännöllinen lenkkeily ja treenaaminen.

      • kyselinvaan

        Uskokaa nyt en oo trolli!:)


    • kakarraaaaat

      Miks helvetis kaikki kenel näkyy kylkiluut tulee kysyy "oonks läski ko painan..." osaatte varmaa kattoo iha peilist. Ja ei me muut nähä ootko läski vai et,ei painon perusteel voi sanoo onks läski jossei tiiä onks lihast vai läskii!!!

      • kyselinvaan

        Mulla ei oo läskii vaa pelkkää lihasta koska käyn salilla useasti viikossa ja harrastan telinevoimistelua yms.


      • Jfvfjsösbs
        kyselinvaan kirjoitti:

        Mulla ei oo läskii vaa pelkkää lihasta koska käyn salilla useasti viikossa ja harrastan telinevoimistelua yms.

        Ai onko sulla rinnoissaki pelkkää lihasta? Aika lankku taidat olla


    • Poeka13vv

      Oon 13v poika joku 158cm ja painan ehkä ton 38-40kg ja itsekin olen laiha mutta koska syön hyvin, urheilen ja tulee harrastuksien myötä voimaa niin en näytä niin laihalta vaikka kylkiluut sillai näkyykin.

      • kyselinvaan

        no sä oot tosi hyvässä kunnossa! :)


    • örinäää

      Ei se tartte iso vika olla, kun se on päässä.

      • kyselinvaan

        Mulla ei oo mitään vikaa päässä !


    • KaikkeaSitäOnkin

      Joko olet trolli tai sitten helvetin tyhmä. Mieti nyt itsekki vähäsen mitä suollat? Minä olen 185cm ja painan 184kg, olenko alipainoinen, anorektikko? Voi juma.....

    • Liljaana95

      Hui kamala ku oot päästänyt ittes huonoon jamaan! Oot reilusti alipainoinen! Ala äkkiä syömään enemmän että saisit painoa lisää. Oot liian laiha. Olen itse 167cm pitkä nainen ja painan 83kg. En ole ylipainoinen, sillä olen rakenteeltani leveä harteinen yms. Normaalipaino tuo ei todellakaan ole, jos kylkiluut näkyvät. Selkeä anoreksia. Mene äkkiä lääkäriin ennen kuin on myöhäistä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      397
      4022
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      218
      1994
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1500
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1335
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      991
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      973
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      125
      937
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe