IISI -tuotteet, mikä firma?

Lizi

Hei,

Olen ihmetellyt tuota, kun IISI-tuotteet on jotenkin sama kuin SINI-tuotteet. Mistä nuo IISIt tulee? Tokmanni on valmistuttaja.

31

10376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iiiisiähommaa

      Iisi on tokmannin oma halpismerkki..tuovat kiinasta kaikenlaista halvalla...laatu on sitten vähän iisiä myös:) en ole sen jälkeen tokmannilla käynyt kun alkoi häviämään normaalit merkit hyllyistä. moni hyvä tuote puuttuu nyt hyllystä, onneksi niitä saa vielä muualta.

      • voieipa

        Minua harmittaa, kun tokmannilla ei ole enää Sini-tuotteen teippiharjoja ja niihin rullia. Täytyy ostaa muualta kalliilla hinnalla. Minusta iisi-tuotteen teippirullat ovat huonoja.


      • siivooja

        Ihmisten olisi hyvä antaa palautetta, itse kävin Tokmannilla ja ihmettelin kun en saanut Sinin ikkunapesimeen ostettua vaihtopäälistä, Sinin tuotteita tosi vähän muutenkin. Ovat kalliimpia kuin nuo iisit mutta kestävät ja ovat laadukkaampia. Kaikki eivät ehkä hoksaa että eivät ole suomalaisia kun nimi johtaa harhaan.


      • Tabe

        Mistähän maasta ovat kotoisin???


      • ii_sisti

      • annelipulkkinen

        Ostin jotain iisi saippuaa ja sain kasvoihin todella pahan ihottuman. Selkeästi niissä on jotain vikaa. En osta kyseisiä tuotteita.


      • Anonyymi

        Sain pyykinpesuaineesta ihottuman en osta iisiaineita koskaan


      • Anonyymi
        voieipa kirjoitti:

        Minua harmittaa, kun tokmannilla ei ole enää Sini-tuotteen teippiharjoja ja niihin rullia. Täytyy ostaa muualta kalliilla hinnalla. Minusta iisi-tuotteen teippirullat ovat huonoja.

        Ainakin sinipiian vaihtosieniä löytyy Saiturin pörssistä.

        Luettelon myymälöistä löydät:
        https://saiturinporssi.fi/

        Hinta edullisempi kuin esim. K-Citymarketissa.

        Koska sinipiika on Sini -tuotteen tuotteita, niin luulisi sitten samasta paikasta löytyvän myös Sini -teippiharjan teippirullia.

        Vinkki elektroniikkaharrastajille:
        Sinipiian vaihtosieni on ainakin näihin päiviin asti ollut selluloosaa.

        Selluloosasta valmistettu sieni sopii myös juotoskolvin pyyhkimissieneksi kostutettuna.
        Ennen tällaista käyttöä varmista sienen materiaali pakkausmerkinnöistä!
        Mikäli Sini-Tuote päättäisi vaihtaa sinipiian vaihtosienen valmistusmateriaalia, niin uusi materiaali ei välttämättä olisi sopiva tällaiseen käyttöön !


    • Sitäsaaaaaa

      Kiinakrääsää halvalla..hajoaa sekunneissa..

    • Eienääkoskaan

      Tokmanni on kussu omiin muroihinsa...moni on siirtynyt asioimaan sinne mistä saa tutut merkkituotteet..ei kiinnosta maksaa euroakaan iisi merkistä tai muusta halpiksesta. Olen asioinut jo pitkään muualla kun poistivat monia tuotteita jota sieltä aina hain kun halvalla saik..

      • Ihahirveitätavafoita

        Ihan sama homma täällä. Iisi on nimelt ja ulkoasultaan vähä ku sini ja sillä johdetaan ihmisiä harhaan kiinakrääsän perän. En käy enää tokmannilla kun monet tutut ja laadukkaat merkit on vaihtunu halpikseen. Ei ole ahneudella rajaa ilmeisesti mutta minä asioin kaupassa josta löytyy tutut brändit.


      • iisioniisii

        iisi on iin :)) kyll tuo valokuitu on halppaa ja laadukasta eli laatua mun makuun


      • Anonyymi

        Ihan sama kokemus!


    • Huijaustako

      Meinasin juuri laittaa fb:n kuvan ja varoituksen näistä tuotteista. Kokemusta vain vaatepusseista ja roskiksista. Kumpikin aivan ala-arvoista kiinalaista halpiksia, joilla ei ole mitään käyttöä. Laitetaan myös Tokmannille tietoa. Moista roskaa ei kannta tuoda Suomeen. Mikrokuituiset vaatepussit ideana hyvä, mutta toteutus 0. Olen tyrmistynyt todettuani jo toisen IISI tuotteen täysin kelvotomaksi. Meitä huijataan

      • Hei47

        Heti kun Tokmanni siirtyi ruotsalaisten omistukseen alkoi kiinalaisten halpamerkkien tulo hyllyihin. Miksi ruotsalaiset suosivat suomalaisia tuotteita. Kohta ne lopettavat varmaankin Suomesta koko Tokmannin. Niinhän on käynyt kaikille suomalaisille firmoille mitkä on myyty ruotsalaisille. Suomalaiset yritykset ovat hämäläisten omistuksessa.


    • Hyiii

      Esim hammasharjojen vaihtopääkloonit oraliin ihan susia. Ei toimi, ovat liian tiukkoja
      Älkää ostako

      • Anonyymi

        Etsin myös Tokmannista oralin vaihtopäivä, mutta oli vain kiinalaisia halpisharjoja. En uskaltanut ostaa??


    • Hna

      Iisi säädettävä vaateteline 2-tasolla Tokmannista. Ei tarvinnut kasata, paketista puuttui pyörät 4 kpl.

    • desmender79

      Sekaannusten välttämiseksi todettakoon, että Iisi-mallinimellä Tokmannin myymä polkupyörävon tehty ihan Suomessa Salon tehtaalla, parikin mallia tehdään siellä ja varsinainen merkki on Future TT Sport. Jotkut mallit on puolestaan tehty kaukoidässä.

    • huolellinen

      Pois iisi tuote ne ei kestä mitään ! Toinen juttu kukat kaupoissa kastelematta, asiakas saa huonoa laatua kun ostaa kotia niin kukat kestää viikon nyt puhun ruukkukukista. Tokmannilla ei hoideta kukkia !

    • Ammattisiivooja

      Rainbow lattianpesulasta mikrokuituliinalla on kestänyt monta vuotta ja Xtra pesuaineet on laadukkaita. Ei laatu aina maksa mansikoota.

    • Eiiiissiä

      Iisi on syvältä äässistä. Ostan vain tuttuja kunnon merkkejä

      • Piiparka

        Olen todella pettynyt iisin talouspaperiin(kin), se ei repeä siististi vaan resuina - taidan sanoa hyvästit koko iisi klaanile


    • siivous

      Sini-tuotteita myydään prismoissa eikä hinnat ole paljoakaan korkeampia kuin ennen tokmannilla.

    • Anonyymi

      Oletteko huomanneet, että Tokmannilla ihmeen usein tuotteen hinta kassalla onkin muuta, kuin hyllyyn merkitty hinta. Ja aina niin päin, että kassalla hinta on korkeampi kuin hyllyssä. Pätee etenkin tarjoustuotteisiin.

      Ei ihan kaikki iisit ole kiinanpaskaa. Ainakin Iisi-merkkinen imurin pölypussi (Mieli S8-imuriin) oli täysin identtinen Sini-merkkisen vastaavan kanssa. Siis niin pitkälle, että muoviläpyskässä, jolla pussi kiinnittyy imurin kanteen, on ruiskuvalumuotin jyrsintäjäljet aivan samanlaiset. Toisin sanoen samoilla työstöradoilla koneistettu, tai jopa yksi ja sama ruiskuvalumuotti. Molemmissa paketeissa lukee notta valmistettu Suomessa.

      Muilta osin pitää enemmän kuin paikkansa, että Tokmannit on pullollaan kiinanpaskaa.

      • Anonyymi

        Meinasin ostaa 4 l ns. vahvoja pakastepussuja. Ihan iisisti oli tehty ohkaisten vahvuisiksi....


    • Anonyymi

      Ainakin vessapaperissa lukee, että valmistettu Suomessa.

    • Anonyymi

      Iisi Staattinen kertakäyttöliina on Ok! Sillä saa hyvin mettästettyä pölyt lattialta ! Parempi kuin Sini liina. Joka on niin kova pinnaltaan ja Paljon kalliimpi!

    • Anonyymi

      iisi biojätekassi,suomenlippu ja teksti valmistettu suomessa???

    • Anonyymi

      Jäin miettimään että missä nuo halvat Stokmannin Iisi tuotteet on valmistettu? Onko nekin Kiinasta tuotu? Tokmannin vaatteet on nykyään kaikki kiinasta tuotuja. En osta koskaa. Yritin etsiä rikkasetistä valmistusmaata, mutta ei löytynyt???

    • Anonyymi

      Sitä olen itsekin ihmetellyt?? !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      405
      4119
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      229
      2047
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1520
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1345
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      1003
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1001
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      127
      965
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      222
      906
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe