Muutto Ahvenanmaalle onnistuuko?

Repekannukselta

Mitä sääntöjä mutta jos normi eu-säännöt pätee niin. Pakolaisen mukaan joku joutilas suominainen ja viisituhatta euroa matkarahaa. Ajatelkaa mikä lottopotti, Ahvenanmaa saisi Suomalaisen naishörhön pakolaisen ja Ahvenanmaalisia vit un sekohurreja vit tuttaisi. Koskapa pakolaisia on miehiä melkein kaikki olisi 8800pakolaista plus naishörhöt 8800 osoite Ahvenanmaa,,, ruottinkieltä oppimaan. Loisto idea pystyttekö parempaan, ette.

13

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astukaa

      Normi eu,n säännöt. Lisäisin vielä kuormaan kaikki homot, ainakin Haavisto, Toivola, Tynkkynen, toki lesbot kans.

    • En ymmärrä mitä ihmeen sääntöjä tarkoitat? Ahvenamaalle saa muuttaa kuka ihan samalla tavalla kuin muuallekin. Eikä siinä mitään matkarahoja (kuka ne maksaisi?)tarvita, tänne muuttaa ihmisiä joka puolelta maailmaa koko ajan.
      Täysin käsittätön aloitus!

      • Hus-hus-pois-täältä

        Tosiasiassa saaristonne on niin suojeltu sekä rasistinen mannersuomalaisille ettei mitään määrää.
        Älä turhaan ala selittelemään mitään koska olen tehnyt töitä siellä lähes kaksikymmentä vuotta heidän yrityksissään.
        Jopa saariryhmänne on lajiteltu eri kategorioihin ja ihmiset syntyperänsä mukaan.
        Saarilla asuvat mantereelta tulleet ovat aivan pohjasakkaa syntyperäisten pääsaaren asukkaiden rinnalla.
        Rasistisempaa ympäristöä suomen valtiossa johon tekin kuulutte en tiedä.


      • Olen itse asunut täällä lähes kaksikymmentä vuotta ja tuo että täällä olisi eri kategorioita ihmisryhmiä kohtaan on nyt todella paksua!
        Rasismia täällä on minusta vähemmän kuin monessa muussa paikassa.
        Tänne saaa muuttaa, ja meitä suomenkielisiä on aina muuttanut ja muuttaa jatkossakin, hyvät työpaikat on ja hyvin viihdytään.
        Miksi ihmeessä itse olit täällä kärsimässä noin kauan, jos se niin kamalaa oli? Ei kukaan pakota asumaan paikassa, josta ei pidä.


      • Näin_on
        Hus-hus-pois-täältä kirjoitti:

        Tosiasiassa saaristonne on niin suojeltu sekä rasistinen mannersuomalaisille ettei mitään määrää.
        Älä turhaan ala selittelemään mitään koska olen tehnyt töitä siellä lähes kaksikymmentä vuotta heidän yrityksissään.
        Jopa saariryhmänne on lajiteltu eri kategorioihin ja ihmiset syntyperänsä mukaan.
        Saarilla asuvat mantereelta tulleet ovat aivan pohjasakkaa syntyperäisten pääsaaren asukkaiden rinnalla.
        Rasistisempaa ympäristöä suomen valtiossa johon tekin kuulutte en tiedä.

        tunnen parikin suomenruotsalaista jotka ovat muuttaneet Ahvenanmaalle ja oltuaan siellä jonkun aikaa muuttaneet kiireellä takaisin mantereelle rasististen alkuasukkaiden takia.


      • Miten suomenruotsalaiset tuon rasismin kohteeksi ovat joutuneet? Eikös se pitänyt olla me suomenkieliset, joita kohdellaan rasistisesti täällä? :)


      • Hus-hus-pois-täältä

        Suomenruotsalaisilta mantereelta sinne muuttaneilta on aivan samoja kokemuksia.
        Olen kuullut karjaalta muuttaneen mielipiteen itse"suomihoro".
        Tämä ei pitänyt itseään enää edes suomalaisena kun oli sinne muuttanut.
        Voisit siirtyä sinne affenanmaan palstalle kun et siedä vieläkään totuuksia.
        Sen rasistisempää ympäristöä en edelleenkään tiedä.
        Yrityksemme korkeassa asemassa oleva ahvenanmaalainen johtotason henkilö sanoi muutama vuosi takaperin"suomipojat voivat painua hevonv......ttuun.
        Näitä esimerkkejä löytyy ikävä kyllä aivan liikaa lähipiiristä.
        Voit kirjoitella aivan mitä haluat kuten tuolla ylempänä jo laitoin.


      • Siis joku Karjaalta muuttanut piti itseään suomihorona? Kummallinen lähipiiri sinulla.
        Ja jatkan kirjoitttamista niin kauan kuin jaksan. Pakkohan jonkun on oikea tuollaisia höpötyksiä kuin sina ja muutamat muut kirjoittelevat.
        Hyvää jatkoa sinulle, olet ilmeisesti "päässyt" takaisin sinne mantereelle.


      • Heti-mulle-kaikki-nyt
        ahvennainen kirjoitti:

        Siis joku Karjaalta muuttanut piti itseään suomihorona? Kummallinen lähipiiri sinulla.
        Ja jatkan kirjoitttamista niin kauan kuin jaksan. Pakkohan jonkun on oikea tuollaisia höpötyksiä kuin sina ja muutamat muut kirjoittelevat.
        Hyvää jatkoa sinulle, olet ilmeisesti "päässyt" takaisin sinne mantereelle.

        Korjaan.
        Karjaalta sinne muuttanut sanoi manterelaista suomihoroksi, ulosanti oli minulla tässä huono.
        Ahvenanmaalaisissa yrityksissä voi työskennellä muuten asumatta siellä, keskittykää te nyt vain nostelemaan tukiaisia.
        Mielipiteeni teistä ei tule koskaan muuttumaan.
        Siellä on paljon aivan ihmisiäkin mutta osa on aivan liikaa sisäänpäinkääntyneitä itseään paljon parempina pitäviä mulkeroita.
        Samalla työpaikalla näiden kanssa työskennelleenä voin sanoa rasismin olevan jokapäiväistä.
        Et sinä voi tosiasioita muuksi vääntää etkä kenenkään realistisia kokemuksia suomipaska nimittelyineen. Rasistit mitkä rasistit.


    • faktojapöytään

      Paljonko arvioidaan olevan pakolaisia asumassa Ahvenanmaalla. Onko vastaanottokeskuksia. Onko tietoa lähiajan pakolais määristä.

      • degeneroituneet

        Olisihan se lajin kannalta tervetullutta, jos tuli vieraita geenejä. Sisäsiittoisuus on yleistä ja sallittua jopa suositeltavaa.


      • Ei_ole

        ensimmäistäkään pakolaista siellä mutta kovasti vaaditaan suomenkielisiltä suvaitsevaisuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4974
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3267
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1405
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      74
      943
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe