Omat virheet ottaa päähän

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

niin... että voi ihminen olla typerä. Kaikille sit tiedoksi, et tää on vaan mun omaa avautumista, ku ei oo tähän hätään muutakaan paikkaa jonne purkaa tätä ja yrittää selvittää päätä. Mut ei tää tännekään onnistu. Päässä vaan hakkaa et fuck mikä soppa ja just se kaikkein tärkein joutunu sitä kestään. Omista vitun tyhmästä ajattelemattomuudesta johtuu ja ei vaan pääse yli siitä et tapahtunutta ei saa tekemättömäksi vaikka tekis mitä. Kai tää on nyt sit sitä perinteistä suomalaisen miehen itsesääliä tai omassa tuskassa kieriskelyä, mut minkä mahtaa. Virheitä täälä tekee jokainen mut miks sitä pitää onnistua sitä kaikkein tärkeintä särkeen. Saispa tän olon ees hetkeksi pois. Toinen on niin uskomattoman vihasena, et koskaan en oo ketään nähny. Ei mitään keskusteluyhteyttä. Ja en kyllä tiedä mitä ees ois nyt puhuttavana. Tiedä et mitä täs pitäs tehä ja miten selviää

Oltiin siis viikonloppuna ulkona kaveriporukalla. Meil oli asunto tyhjänä ja tarjosin muutamille tyypeille sinne nukkumapaikan. Pääsee sieltä sit aamulla koteihinsa. Mukana oli muijan yks parhaista kavereista. Muija itse ei ollut paikkakunnalla. Tää kaveri kömpi sit siihen mun viereen nukkuun ku siinä oli tilaa. Pusutteluu ja kevyttä kiehnäystä, mut ei sen enempää. Väliäkö tolla. Tuossakin mentiin jo rajan yli reippaasti. Täyttä paskaa white thrash sekoilua. Ottaa niin päähän. Kaikkien kolmen välit ihan paskana tällä hetkellä.

Ei tartte sit huudella mitään et oma vika ite möhlit ja kärsit. Tai huudelkaa vaan aivan sama. Joo niin tein ja tiiän ja kärsin! Kukaan tajuakkaan kuin paljon kärsin ja ottaa päähän. Kyse ei oo siitä ettenkö rakastais omaa ja välittäis. Suhteessa on varmasti aina ylä ja alamäkiä ja voin vannoo et ton takia teen kyl omalta puolelta aina kaikkeni niissä alamäissä. Mut vittu tekeehän täällä virheitä jokainen. Meidän suhteessa oo kuitenkaan mun mielestä ollu mitään sillain vialla et sillä vois selittää yhtään mitenkään tota mun käytöstä. Eikä tainnu olla muijankaan mielestä. Kai tilaisuus teki varkaan ja humalassa harkinta petti. Ei ihme et luottamus täys nolla muhun tällä hetkellä. Paska selitys toi humala, mut eipä senkään osuutta voi pois ottaa. En tiedä. En vittu en tiedä mitä täs pitäs tai vois ees tehä. Eikä osaa sanoa kukaan kaverikaan. Ja saatiinhan tolla pari kaverisuhdettakin paskaksi. Mistä voin hakeen palkinnon tästä mahtavasta mallisuorituksesta ja saavutuksesta.....

Olkoon säälin kerjuuta, huomion hakemista tai numeron tekemistä ihan mitä tahansa. Mut mieluummin avaudun tänne kuin et oman tuttavapiirin keskuudessa huudan tuskaani ja saan vihat ja inhot päälle. Johonki tätä oloo pitää kuitenki saada purkaa.

16

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

      Sekin vielä, et melkoinen itseinho myös siitä, että yritin aluksi peitellä tapahtunutta. Hävetti niin helvetisti. Kiertelin ja kaartelin. Miksi sitä ei voinut myöntää suoraan. Ihmekös tuo, että kaikki luottamus meni. Osaiskohan tuota ottaa opiksi... jos ei tästä niin ei mistään

      • Hienooettäkadut

        Luottamus meni suhun ja kerta heitolla eikä tuu takasin.


      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
        Hienooettäkadut kirjoitti:

        Luottamus meni suhun ja kerta heitolla eikä tuu takasin.

        Niimpä. Tiedän sen. Sekin tässä myös sattuu ja pahasti. Sen kans vain elettävä jotenkin. Ajan kanssa sekin voi ehkä palautua, mut just tällä hetkellä en liikaa jaksa nähdä valoa tässä asiassa. Sen verran paska tilanne. Toivottavasti asiat menis paremmin kunhan aikaa kuluu.


    • ymmärtävä

      Kyllä varmaan sua ketuttaa, minkäs sille tekee! Et ole täydellinen niinku ei varmaan kukaan vaikka joskus niin annetaan ainakin toisten ymmärtää.Jos sulla on oikeesti hyvä parisuhde ja olet oikeesti siihen tyytyväinen ja puolisosi minun mielestäni voisi sen antaa anteeksi jos sillä ei isompaa merkitystä? Vai oliko?Elämän faktat pöytään ja life go on! Elämme vain kerran..

      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

        Niin... ensimmäinen askel kait olisi osata antaa itselle anteeksi ja hyväksyä se, et nyt tuli mokattua ja pahasti. Sen jälkeen katsoa tilannetta puolison kans, et miten edetään. Asiasta vaan ihan järjetön morkkis päällä ja en pysty sulattaan ollenkaan tapahtunutta. En pääse yli enkä ympäri siitä, et tällä märehtimisellä asia ei etene ihan yhtään mihinkään. Soimaan vaan itteeni aika ajoin et mitä helvettiä oikein ajattelin vai ajattelinko yhtään mitään. Ja eihän täällä todellakaan kukaan täydellinen ole. Ottaa vaan niin pattiin et miks sitä pitää onnistua näin pahasti satuttaan sitä joka merkitsee kaikkein eniten.


      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

        Plus se, että kun tällä hetkellä tosiaan ei ihan yhtään pysty käsitteleen asiaa puolison kanssa. Jos katse vois tappaa, olisin jo silvottu tuhansiksi kappaleiksi moneen kertaan.


      • ymmärtävä

        Ketään kun ei voi omistaa ja joskus asioita vaan tapahtuu.. kun täällä lukee näitä huomaa kylä kuinka paljon ihmisillä samanmoisia tunteita/tuskia, vaikka ne itselle on ainutlaatuisia.. tapasin kyllä juuri vkonloppuna miehen jolla sama ongelma, mut tuskin olit sinä ;) mähän olin ainut kelle olit kertonut ..


      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

        Tuskin olin minä. En oo vasta kuin asianomaisten kans puhunu asiasta muutamia sanoja. Muiden kans en ole vielä edes pystynyt. Oon sen verta lamaantunut tosta ja en pysty puhumalla saamaan mitään järkevää ulosantia. Kirjottaminen auttaa hieman jäsentämään ajatuksia. Jos auttaa. Päässä hakkaa vuoron perään ajatukset et nyt kaatu koko suhde ja samalla kaksi tärkeää ystävyyttä. Ellei enemmänkin. Ei vaan mahu kaaliin et miten helvettissä näin kävi. Ollappa joku kumoa painike elämässä


      • ymmärtävä

        Niin, tuskin .. vaiks voi olla myös (voiko?) et et muista :) no ei sil täs mitään välii.
        Sanotaan et aika parantaa,mut ei se aina paranna,helpottaa kyl joskus.Arpia saatetaan saada,ehkä opitaan ehkä ei.Täälläkin sydän särkynyt ja paikattu ja joskus revitty,mut hengis ollaan.Jotain opittu,rinnassa tuska jatketaan eteenpäin, sitä kutsutaan elämäksi.Tunteminen on rohkeutta vaik ei asiaan ehkä kuulu.


      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

        Niin enhän tiedä. En ainakaan muista, että olisin asiasta kenenkään muun kanssa puhunut. Varmaksi en kuitenkaan sano :)

        Kuuluhan nämäkin elämään. Aika parantaa tai ainakin auttaa pääsemään yli. Iso kiitos lohduttavista ja viisaista sanoista. Kun tottahan on se, että tämän kanssa on nyt vain elettävä ja koitettava mennä eteenpäin. Ja eihän tässä vielä tiedä, että miten käy. Kaatuuko koko maailma vai ei. Toki omassa mielessä näyttää pahalta tällä hetkellä. Hieman sain tuota ahdistusta purettua, kun kävin juoksemassa normaalia pidemmän lenkin reippaalla vauhdilla. Ehtinyt siinä rääkissä jäädä murehtimaan mitään ja sai päätä tuuletettua. Tällä hetkellä hieman parempi olla.


      • ymmärtävä

        Hyvä hyvä :) eikä sitä voi tietää et ei jostain kamalasta jutusta voi syntyä jotain parempaa. Parempaa jatkoa sulle! Jos et mitään ihme "piipaa" viestiä saanut ni et ollu sinä :) Eiku jatketaan harjotuksia :)


      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

        Joo ei tullut mitään viestiä eilen, et eri henkilön kans oot jutellut samanlaisesta asiasta :)


    • yx-lukija

      Ehkä olisi viisasta kertoa kaikille osapuolille, että kadut syvästi tapahtunutta, lue vaikka tuo avauksessasi kirjoittamasi teksti. Tapahtunutta et saa tekemättömäksi mutta voit tuomita sen.

      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

        Olen sanonut molemmille tottakai. Tuo puolisoni kaverin kanssa asia on ainakin puheiden tasolla sovittu, mutta tietenkään tilanne ei ole vielä normaali. En sitä odottanutkaan. Pahinta on se, että en pystynyt tapahtuneen jälkeen asiaa itse ottaan esille ja kertomaan vaan puoliso otti asian esille pari päivää tapahtuneen jälkeen.

        Sunnuntaina olin tapahtuneen jälkeen sen verran häpeissäni ja sekaisin, että en osannut sanoa asiasta ihan mitään. Sit, kun näin taas tuon puolisoni, joka oli tietenkin normaali itsensä, kun ei mistään mitään tiennyt, tuntui että asiat on normaalisti. Hänen näkeminen tuntui hyvältä ja mieleen alkoi hiipimään ajatus, että ehkä parempi antaa asian olla, että ehkä se ei ole niin kamala asia loppupeleissä, kun varsinaista seksiäkään ei kuitenkaan ollut. Mutta oishan se pitänyt tajuta, että tiiviissä kaveripiirissä ja etenkin parhaiden kaverusten kesken tarinoilla on tapana kulkeutua ja tulla ilmi ennemin tai myöhemmin. Ja niinhän siinä kävi.

        Tällaisena perusmiehenä, kun ei osaa sitä suuta aukasta just silloin kun pitäs tai asetella sanoja oikein. Paniikissa kiistää ensin kaiken ja selittelee ja ties mitä. Alkaa se soppa oleen valmis. Puhutaan kuitenkin aikuisesta miehestä... tai ainakin niin voisi kuvitella. Tällainen kolmekymppinen olen.

        Tuo se inhottaa itseä tässä myös, että miksei sitä vain pysty tällaisissa vaikeissa asioissa sanomaan suoraan, että nyt tuli munittua tosi pahasti. Vaan aina pitää mennä tuon vaikeimman kautta. Peittellä ja kiistää ja kun oon vielä niin huono valehtelemaan, niin näkeehän sen jo kilometrien päähän, että poika puhuu pehmosia. No ehkä hyvä sentään ettei tuo valehtelu enää sentään onnistu. Sehän tästä vielä puuttuiskin


      • yx-lukija

        Hyvä, koita nyt rauhoittua ja antaa asian olla. Olet varmasti oppisi saanut, sen varmasti puolisosikin tietää.


      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
        yx-lukija kirjoitti:

        Hyvä, koita nyt rauhoittua ja antaa asian olla. Olet varmasti oppisi saanut, sen varmasti puolisosikin tietää.

        Jep näin teen. Alkanut jo hiljalleen olo rauhoittua ja hyväksyn hiljalleen tilanteen. Eipä tuolle enää mitään mahda. Aika näyttää miten käy.

        Isot kiitokset sulle ja ymmärtävälle kannustavista sanoista ja tuesta :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3496
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3287
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      3004
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1911
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1888
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1506
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1282
    Aihe