Työtoverin "kullittelu"

Itseäni ihmetyttää miesten "kullittelu" työelämässä. Olen nainen ja työtoverit/yhteistyökumppanit ovat pääasiassa miehiä. Olen jo vuosien ajan saanut kuulla muutamilta työtovereilta "kulta" ja "kultaseni" nimittelyä sekä vastaanottanut "lämpimiä terveisiä" ja välillä vielä "erittäin lämpimiä" sellaisia. Jokunen aika sitten eräs vanha yhteistyökumppanikin rupesi näin käyttäytymään.
En vain käsitä miksi nuo muutamat itsekin naimisissa olevat miehet käyttäytyvät noin. Loppumaankaan en tuota "kullittelua" ole saanut vaikka olen ystävällisesti pyytänyt. Onko tuollainen siis kiusantekoa vai jotenkin hauskaakin miesten mielestä?
Ei tämä asia nyt mikään maailman vakavin ole, mutta kyllä se kuitenkin tuntuu hieman epäasiallisesta työpaikalla. Ensimmäisestä tapauksesta kerroin miehelleni, mikä johti inhottavaan mustasukkaisuus kohtaukseen, joten hänen kanssaan en ole enää tästä asiasta keskustellut. Olisi kiva kuulla ihan miehisestäkin näkökulmasta miksi "kullitella" naimisissa olevaa työtoveriaan.

9

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haavoitettu

      Olen myös koknut saman yhden ihmisen osalta.minä vain olin tyhmä ja hullaannuin niistä sanoista niin,että menin ja ihastuin tähän henkilöön.kyllä nuo tuollaiset sanat kuuluvat vain toisistaan tykkäävien sanomisiin.ei työelämään jollei ole pariskunta kyseessä.

      • on.kullu.en.kullittele

        Miesten "lämpimät terveiset" on sama kuin paskat housuissa. Lehmän tuoretta läjääkin sanotaan lämpimäksi läjäksi.


      • Rakkauvella

        Ja paskat. Taidat ite olla lämmin läjä.


    • kullitteluvapaa

      Mua ei kyll oo koskaan kulliteltu töissä. Olis niinku varmast aika inhaa kuulla tollasta omilt työkamuilt. En kyl mäkään ymmärrä tollasta käytöstä.

      • työkamus

        No hei kulta!


      • onnellinen-ihminen
        työkamus kirjoitti:

        No hei kulta!

        Mee hoitoon taukki!
        Normaali ihminen ei kaipaa sun kullittelujasi. Typerä paskakasa.


    • mies47vee

      Sä olet niiden mielestä siis aivan ihku. Missäpäs olet töissä? Olisikos siellä vapaita duunipaikkoja?

      • kullitellen

        Tuu meille töihin jos säkin osaat kullitella..yks paikka olis auki ;)


      • Gay-baari.com

        Meil sitte kullitellaan ihka urakalla se on niin ihquu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe