Hajustetut p-suojat

josniieiikinäenää

Tietääkö kukaan voiko nuo hajustetut pikkuhousunuojat tehdä oikeasti alapään kipeäksi ja kirveleväksi? Huomasin,että nuo suojat on todella voimakkaan parfyymin tuoksuisia ja oireita on alkanut tulemaan.

10

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samatunari

      Siis pikkuhousunsuojat...

    • rahastuskikka

      Ensinnäkin pikkuhousunsuojia pitäisi käyttää vain tilapäisesti, ei jatkuvasti.
      Jos olet jollekin hajusteelle allerginen, niin tottakai se vaikuttaa. Itse en suostuisi käyttämään mitään hajustettua lähellä limakalvoa.

      • josniieiikinäenää

        Hajusteallergiaa ei kyllä ole.Joudun pakosta usein käyttämään suojaa.


      • Miksi_käytät
        josniieiikinäenää kirjoitti:

        Hajusteallergiaa ei kyllä ole.Joudun pakosta usein käyttämään suojaa.

        Miksi joudut käyttämään? Jos käytät runsaaseen valkovuotoon, pitäisi varmaan selvittää mistä se johtuu.
        Jos taas käytät pikkuhousunsuojaa pieneen virtsankarkailuun, siihen löytyy hajustamattomia virtsankarkailusuojia jotka neutraloi virtsan hajun.


      • yksinkertainenasia
        Miksi_käytät kirjoitti:

        Miksi joudut käyttämään? Jos käytät runsaaseen valkovuotoon, pitäisi varmaan selvittää mistä se johtuu.
        Jos taas käytät pikkuhousunsuojaa pieneen virtsankarkailuun, siihen löytyy hajustamattomia virtsankarkailusuojia jotka neutraloi virtsan hajun.

        No eiköhän kuule aikuinen ihminen ole tajunnut jo käydä lääkärissä montakin kertaa.Joillakin vain tuo vuoto on runsaampaa kuin muilla ja se on ihan normaalia.


    • siinäse

      Mitään suojia ei saa käyttää joka päivä eikä varsinkaan mitään hajusteita.

      Ne kemikaalit eivät ole mitään terveellisiä.

      Pese vedellä ja käytä puuvillaisia alushousuja.

    • vuosien_myötä_oppi

      On olemassa myös pestäviä kankaisia terveyssiteitä ja pikkuhoususuojia. Taitava rakentaa sellaisia myös itse. Katso jostain ekokaupoista. Kyse on asenteesta.

      Hajusteet ovat yleensä luonnossa hyvin pysyviä ja haitallisia yhdisteitä. Onneksi Suomessa ei ole sama vessapapereiden ja vaippojen hajusteinnostusta kuin joissain muissa maissa. Hajusteallergiat ovat varsin yleisiä.

      Aina allergioissa tai herkistymisissä on vaikea edes tietää, mikä oireen aiheuttaa, ja vähäisissä oireissa testit tuskin kannattavat. Itse olen atoopikko ja kärsinyt hankalasta ekseemasta ja myös alapään vaivoista. Mieluummin kannan ylimääräisiä pöksyjä mukana ja vaihdan pöksyjä, kuin käytän siteitä, saatikka sitten pikkuhousunsuojia. Jos menkat ovat alkamassa yllättäen, voin tilapäisesti käyttää talouspaperi- tai nenäliiatuppoa, enkä liene ole ainoa tässä asiassa (kun se ei ärsytä ihoani). Varsinaisen vuodon aikaan käytän kuukuppia, ja olen hyvin tyytyväinen. Jos muutama tippa vuotoa tulee pöksyyn runsainta vuotoa ennen tai sen jälkeen, kun en käytä kuukuppia, niin se ei ole katastrofi. Itse valitsen ehjän alapään hiertävien ja ärsyttävien siteiden sijaan.

      Käytän myös limakalvojen hoitoon tipan ihoöljyä pesun jälkeen, se antaa suojaa. Voit kysyä apteekista apua intimihygieniatuotteiden valinnassa.

      • josniieiikinäenää

        Kiitos sinulle vastauksesta. :)


    • Anonyymi

      Kyllä

      Ne hajustetut pitäisi lailla kieltää

      Kuka käyttää ilmanraikastimia ihoa vasten

      TÖRPPÖ

      • Anonyymi

        minä koska mulla on karvoja ihossa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe