joskus ei vaan saa kauppaaa

myyjäpoika

ja pomo huutaaaa

ei oo kivaaaa

:-(

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hlövc

      Joo onhan noita pomoja nähty ja on itsekin tullut oltua sellainen. Hyvä esimies kuuntelee arvostaa työntekijää kannustaa ja auttaa jos myynti ei kulje. On pitkä pinna jaksaa ja jaksaa kannustaa ja ymmärtää että aina ei voi tulla kauppaa. Kertoo ratkaisuja ja ln lähellä kun tukea tarvitaan. Toisaalta antaa sopivast vapautta ja vastuuta. On rakentava keskustelija ja tiimin jäsen. Ei niinkään perinteinen esimies tuntee jokaisen ja hänelle voi aina tulla kertomaan. Ja ennenkaikkea on tasapuolinen kaikille

      Valitettavan usein näkee pyrkyreitä esimihenä ja itserakkaita persoonia joilla on omat suosikit jotka saavat parhaimmat materiaalit toisille jää rippeet ja haukut.

      • Eunikkeja

        Siksi provikkapalkka hyvä: jos ei tule kauppaa niin ei palkkaakaan. Kannustavuus täytyy olla aina, varsinkin jos työ on tehokasta ja silti ei kauppa käy. Joka päivä ei voi onnistua täydellisesti mitta jos nolla tai lähes nollapäiviä on usein, vika löytyy yleensä tekemisen määrästä ja laadusta.


      • häjgarinaåin

        Älä lässytä luuseri. Sä oot joku nössö jolle pitää vittu hartiatkin hieroa valmiiksi, että syntyisi edes yksi kauppa. Tätä kauppaa sitten kuulutat netissä: "Mä oon vittu niin kova. Maailman paras myyjä"

        Vaihda alaa tai tukehdu pullaan.


      • Pertsa696
        häjgarinaåin kirjoitti:

        Älä lässytä luuseri. Sä oot joku nössö jolle pitää vittu hartiatkin hieroa valmiiksi, että syntyisi edes yksi kauppa. Tätä kauppaa sitten kuulutat netissä: "Mä oon vittu niin kova. Maailman paras myyjä"

        Vaihda alaa tai tukehdu pullaan.

        Asiaa, nyt löytyi sopiva esimies joka palauttaa myyjän takaisin maan pinnalle! Laitatko yhteystietos privana, johtajan paikka olisi vapaana!


    • yololmao

      just joo se on joku buusterin pikkupomo :D

    • HalfAnimal

      Ei kauppoja saada. Ne tehdään. Se on myyntiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe