Tuo yks akka saa kaikki puolellensa

uskomatontamuttatotta

pirullisella kiuroiluilla ja paskan jauhamisella.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totusiihen

      näin siinä yleensä käy

    • tttkkklll

      Ootko kateellinen tällenaapurille:D

      • onneksieiolekaan

        ei hän oo mun naapuri.


    • tiedän_

      Tarkoitatko Kutaletta, ja sen yksinjorina ketjuaan ;D

    • onpasonpas

      Harvemmin kukaan saa sellaisella käyttäytymisellä ketään puolelleen. Tuo sinun aloitus ei saa ainakaan minua sinunkaan puolelle.

      Kaikenlaiset haukkumiset ja toisten mollaamiset ns. selän takana ( palstan takapuolessa) on säälittävää touhuu mun mielestä.

      Tääkin vastaus on typerä, koska täällä jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä. Noh mäkin nyt sanoin. Tää viimeinen kuitenkin.

    • ootmustankippee

      ja sekös sua harmittaa :))

      • sustahanseoliskiva

        Ei harmita mikään muu kuin se että ihmiset on ilkeitä :(


      • olipahyvävitsi
        sustahanseoliskiva kirjoitti:

        Ei harmita mikään muu kuin se että ihmiset on ilkeitä :(

        jos näillä palstoilla joku on ilkee niin sinä, kukaan muu ei saa aikaan tommosta alotusta kun ilkee ihminen.


      • Olehanhiljaa
        olipahyvävitsi kirjoitti:

        jos näillä palstoilla joku on ilkee niin sinä, kukaan muu ei saa aikaan tommosta alotusta kun ilkee ihminen.

        kun et edes tiedä mitä mä olen joutunut kokemaan tuon ihmisen taholta.


      • sivustapahanvaan
        olipahyvävitsi kirjoitti:

        jos näillä palstoilla joku on ilkee niin sinä, kukaan muu ei saa aikaan tommosta alotusta kun ilkee ihminen.

        Varmaan joku "akka" puolustelee kieroiluaan ja paskanjauhantaa. Miksi muuten vaivautuisit kommentoimaan?


      • Siishei
        Olehanhiljaa kirjoitti:

        kun et edes tiedä mitä mä olen joutunut kokemaan tuon ihmisen taholta.

        Joutunut kokemaan anonyymin kirjoittajan taholta, nyt breikkiä palstoilta ja heti. Vaarallista kuvitelmaa, ei meistä kukaan mitään joudu kokemaan muiden kirjoittajien taholta.


      • sitäpäjuurikin
        sivustapahanvaan kirjoitti:

        Varmaan joku "akka" puolustelee kieroiluaan ja paskanjauhantaa. Miksi muuten vaivautuisit kommentoimaan?

        Uskon myös näin


    • William_Congreve

      Hell hath no fury like a woman scorned.

    • And_

      Ja sinun pitää tehdä asiasta oikein aloitus. !! Tätä aloitusta minä ainakin pidän paskanjauhamisena.

      • pidäminähaluat

        mutta jonnekin pakko purkaa mieltänsä kun en ole niin ilkeä että viittisin oikeasti v*ttuilla takaisin päiin.


      • niintainäinehkänoin

        Vittuile kerrankin niin saat nähdä mitä tulee takaisin. Aloituksesi perusteella et sinäkään pyhimys ole. Martyyri parhaimmillaan.


    • Seosaapelata

      Jotkut osaa esittää ja syytellä toisia ja puhua paskaa muista ja toiset uskovat hänen juttunsa. Jotkut naiset esittävät uhria ja esittävät olevansa heikompia kuin oikeasti ovat ja miehet uskovat heitä. Ainahan kieroilua ja paskan jauhamista tapahtuu, oli sitten naisista tai miehistä kyse. He osaavat pelata muilla ihmisillä ja käyttää heitä hyväkseen. Olisipa mullakin tuollanen taito.

      • janauraapäälle

        NIINPÄ.


      • olettamuksenoletus

        Eli joku nainen esittää sinun uhriasi, vaikka sinä et ole tehnyt yhtään mitään pahaa. Miten se käytännössä onnistuu ja mitä hän siitä hyötyy? Miksi hän esittää uhria nimenomaan miehille ja miksi miehet uskovat häntä mutta naiset ilmeisesti eivät? Mistä tiedät, että miehet uskovat häntä? Ovatko kaikki naiset yhtenä naisena sinun puolellasi? Mitä se käytännössä vaikuttaa sinun elämääsi, että miehet pitävät häntä uhrina? Mitä pahaa sinun oletetaan tehneen ja mitä oikeasti olet tehnyt?

        Mitä teidän kaikkien oikeasti pitäisi olla tekemässä?


    • hyihaisetkipahalle

      Haista paska katkera ap ämmä

    • ihmismielionkummallinen

      Kuulostaa uuvuttavalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe