Poikien elämä huolettomampaa ku tyttöjen?

Tytöillähuolia

Miks poikien elämä on juolettomampaa ku tyttöjen. Tytöillä on esim ärsyttävät menkat ja pitää ostella rintsikoita ja sit viel jotkut meikkaa.... eihä pojilla oo mitää huolia?

32

164

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytöillähuolia

      *huolettomampaa

    • sytrksthyukki

      HAH. kuka käski käyttää rintsikoita ja meikata? :D

      • Menkatontuskaa

        No mutta jokatapauksessa on pakko ostaa jotai siteitä tai tampooneja aina ku on menkat. Ja se on täyttä tuskaa ku on menkat. Pojat ei tajuu ku ei niil oi sellasii....


      • Bdnsödös
        Menkatontuskaa kirjoitti:

        No mutta jokatapauksessa on pakko ostaa jotai siteitä tai tampooneja aina ku on menkat. Ja se on täyttä tuskaa ku on menkat. Pojat ei tajuu ku ei niil oi sellasii....

        Ja kuinkahan ne ennen tampooneja selvisi..


    • Slutty

      Tykkään olla tyttö, mutta murrosikä on perseestä.. :-)

      • Tytöillähuolia

        Sama mulla :D


    • kdhjsghjhjs

      Niin tasan ei käy onnen lahjat.
      naisilla on menkat joka kuukausi, jos paukahtaa paksuksi, kantaa sitä lasta 9kk. mitä miehellä samaan aikaan, ei mitään.
      Joissakin maissa nainen tekee vielä rutosti kotitöitä ja ja jopa tienaa perheelleen rahaa. kun mies vain käyttää aikansa lorvimiseen ja nopalla pelaamiseen.

      Ei todellakaan ole tasattu vaivoja ja vastuita.

      Niin olen mies 50v. oli tuossa etusivulla tämä aloitus siksi vastasin ;)

      • dbs

        Nyt taidat puhua suoraan kokemuksesta. Tasa-arvokaan ei ole enää sitä, että sukupuolilla olis samat oikeudet, vaan naiset ovat aina etusijalla. Viestistäsi päätellen sinua on parempi puoliskosi aivopessyt niin pahasti, että kiveksesi tipahtivat ja muutuit ämmäksi.


    • teesenytheti

      Ei muuta kuin suorinta tietä sukupuolileikkaukseen vielä kun kerkeät, jos olet nuori!

    • tytötovatihania

      Pojilla seisoo tahattomasti milloin missäkin, esim. liikuntatunnilla, matematiikan kokeessa, bussissa. Pojilla painetta kikkelin ja kivespussin koosta, onko riittävän kokoiset "perhekalleudet". Pojilla painetta päästä suutelemaan ja päästä eroon poikuudesta eli neitsyydestä. Pojilla painetta saada tyttöystävä ja päästä seurustelemaan. Pojilla painetta hankkia käsilihakset ja tyylikäs kampaus.

      • homojonne

        Paitsi jos on homo niinku minä. Ei mitää paineita poikaystäväki löyty helposti.


      • Muluggu

        Itselläni ei poikana ole koskaan ollut mitään paineita siitä, että jormani olisi liian pieni tai neitsyydestä eroonpääseminen jne. Eikä se lihasten hankkiminen todellakaan vaikeaa ole. Itse käyn 4-6 kertaa salilla viikossa, that's it.


    • egotieh

      niih tytöillä menkat, pojilla tulee siemennestettä nukkuessa jos ei runkkaa tarpeeksi

    • sitten_joskus

      No pojatkin sitten vähän vanhempina joutuvat partaansa ajelemaan, ja sitä varten pitää ostella joko kallis partakone tai sitten jotain vaahtoa ja teriä jatkuvasti. Eli näen sen vähän samalla tavalla kuin se että naiset joutuu jatkuvasti jotain siteitä ostelemaan.

    • Pojilla on erilaiset ongelmat. Ei ehkä yhtä näkyviä.e ei edes saada näyttää ongelmiamme tai heikkoutta. Niin ja tosiaan... kukaan ei pakota sinua meikkaamaan, eihän?

    • Niimmmmmjoo

      Pojillakin voi olla ihan saatanan vaikeeta usko..

    • kelaa-sitä-iines

      Pojilla helpompaa? Voin sanoa ettei ole mitään kiusallisempaa kun alkaa seisoa verkkareissa ja pitäisi kävellä tai muuten liikkua. Äänenmurros on yleensä hyvin epämukavaa aikaa, munat voi alkaa kutista julkisella paikalla eikä voi raapia(ei siis mitään satiaisia) Parta pitäisi ajaa useinkin, vaikkei huvittaisi, hiki haisee helvetin pahalle jos jättää käymättä joka ilta suihkussa, pitäis kuntoilla tai olla muuten hyvässä kunnossa jos haluaa muijia viehättää, jos tulee mällit yöllä lakanoihin, vanhemmat varmasti huomaa pyykätessä, kondoomien osto kanssa suhteellisen noloa, liukkarista puhumattakaan. Tyttöystävän vanhempien tapaaminen ei ole mitään naureskelua ja hauskanpitoa, sama toisinkin päin tuoda tyttö omille porukoille näytille. Poikia syytetään koulussa kaikesta pahasta vaikka sen asian olisi oikeasti tehnyt joku muija joka esittää kilttiä. Eka pano kerta on aika sähläämistä, ei tiiä kauan haluu muijan oottavan että laukeaa. Ei tiiä miten pitäisi pyytää tyttöä ulos tai miten ylipäätään olla tytön seurassa jonka kanssa saattaisi olla jotain. Siinä pieni lista kuinka "helppoa" poikien elämä on.

    • VIDUN_HUOLED

      Ai huolia? Hah! :D ulkonäkö voi muuttuu murrosiän aikana 70% paskaa tai huonoo suuntaa, haisee, jos haluu ees kaveris muijan nii joutuu käyttää kaikkii voiteita jne et näyttäs mitenkää hyvält jne jne

      • 00poega

        Ton takia musta tuli homo en ees halua muijaa.


    • huoletonta

      tytot taas saa helpommin seuraa. toki raskaudet ym on vasta kohtana.

    • likka.pohojanmaalta

      Itseäni ärsyttää ihan hirveästi, kun tytöt on aina sitä mieltä, että niillä on vaikeampaa kuin pojilla.
      Ja sitten kun väitetään, että tytöt on parempia kuin pojat.

      Omasta mielestäni pojat ovat paljon mukavampia ja parempaa seuraa kuin tytöt.

      Ja siis itse olen tyttö.

    • vittukuonärsyttävää

      random boner esim.

    • eihuoleja

      oon 02 ja elän kissan päiviä en aiio ees partaa ajaa koskaan.Pukeun vaan mustaan ja lihakset kasvaa ilman mitään kunto salleja ku maalla asun :DDD

      • 02omistaalihaksetförreal

        02 ja lihaksia? HHHAHAHAHAHHAHAA PÄIVÄN NAURUT


      • eihuoleja

        täällä maalla saa tehä tukkimiehen töitä et ei se turhaa oo


    • vbkjbjkb

      Naisia ei pakoteta vankeudella uhaten 6-12kk armeijaan.

      • 72737

        Siviili on keksitty senkin tolvana!


      • Poliisisedöt
        72737 kirjoitti:

        Siviili on keksitty senkin tolvana!

        Naisia pakoteta sivariinkaa


    • hbkjn

      nii on huolettomampaa juu :) mitä ny parturis käyn ku takajeejee kasvaa liikaa ja tukkaa harjaan peseytymisen lisäks, dödöt toki laitan välillä

    • Ymmärränymmär

      Olen tyttö ja olen sitä mieltä että pojillakin on tosi vaikeeta..tietysti. pojillakin on ulkonäkö paineita, stondikset varsinki julkisilla paikoilla, tyttö paineita, muitten poikien eessä pitää olla kovis eikä itkee tai aletaan kiusata eli toisin sanoen pojat ei saa näyttää tunteita. Kaveripiirissä aletaan polttaa tupakkaa ..yms.. sitte haukutaan nossöks jos ei kokeile ja sitä kautta ku on paineita niin kotona ja koulussa menee huonommin...kiertoreaktio.. varmasti paljon lisää pojille..Säälin poikia ja haluan olla mieluummin tyttö. Haluan kokea raskauden ja olen onnellinen että saan näyttää tunteitani. Mutta sanonpa että tytöilläki on tosi rankkaaaa. Nöyryyttävää ku kuukautisvuodot valuvat ohin terveyssiteen, kuukautiskivut ja ku pitää mennä kertoon että menkat on alkanu ja ku mennään uimaan ja on menkat ja on mies opettaja ja sille pitäis niinku kertoo...kokemusta on, tai jos sänky on aamulla veressä, tai istuu vierailla sohvalle ja siihen jää veriläikkä ja on sairaan noloa, ulkonäköpaineet, rintojen kasvu ja ku pitää mennä pyytään rintsikoita, synnytys ja raskauskivut, pojat, miettimiset että tykkääkö kukaa musta..oonko läski kusipää ja paska kaikes, ystäväriidat, stressi :'( ,itellä on ollu sellane vaihe että halusin laihuttaa(välillä vieläki on) ja et oon läski vaikka en oikeesti oo..oon huomannu sen läheisten avulla. Onneks ne ei antanu mun alkaa laihuttaan tai jättäny mua yksin ku mietin ties mitä itsemurhaa, olisin varmaa nyt anorektikko tai haudassa, ite en meikkaa mutta stressaan ulkonäöstäni, mulla on vitiligo päänahassani joten siinä kasvaa valkoisia hiuksia..kirjottakaa wikipediaan :vitiligo ni tiiätte mikä se on. Mulla ei oo sitä onneks muualla mutta se on syöny paljon mun itsetuntoa. Mutta POJAT ON IHANIA<3 Unelmoin poikaystävästä mutta olen mielestäni vielä pikkusen liian nuori seurustelemiseen.

    • NäinSeOn

      Vai pojilla huolettomampaa? Ainakin parisuhdeasioissa ei kyl oo näin... Pojille riittää tyttöjen suhteen käytännössä että omistaa reiän ja jakaa sitä pojalle aamuin illoin sek pari kertaa päivälläkin kun tytöille taas... Ellet näytä joltain tältä http://s5.favim.com/orig/54/boy-famous-handsome-zac-efron-Favim.com-520967.jpg tai vastaavan näköseltä/komeemmalta, niin voin sanoo että yksinäisyys ja ikuinen neitsyys on täälä suomenmaalla jo ku kiveen hakattu.

      Sitten vielä armeijat ja se että ukon pitäisi tienata rahat talouteen, vaan muija saa näyttää tunteensa kun taas miehen täytyy vaan tyydyttää muijaansa hymy huulillaan vaikka tyyliin perhe just kuollut (esim. jos poika itkee nii ei aikaakaa ku ollaan sillä alueella neidin nimellä). Sama se että tytöt voi pukee mitä haluu mut poika ei, ellei halua isoa hintin leimaa ottaansa. Sitten vielä se että jos ukko kehtaa sanoa pahan sanankaan naisista nii saa suunnilleen kirkonkirousta vastaavat vihat niskoilleen, mut jos nainen solvaa ukkoa niin sitä vaan kannatetaan ja valitetaan että miksei solvaa kovemmin ja karkeemmalla sanavarastolla.

      Unohtamattakaan näitä palstal mainittuja... Ja niin edelleen... et sellasta.

    • Aijaahas

      Nonii, nyt puhut täyttä paskaa. Pojilla muka huolettomampaa?
      -Halaa kaverias=olet homo
      -Jos oot poika ja kiinnostunut samasta sukupuolesta, sua syrjitään enemmän ku lesboja(siis pojat syrjii)
      -Et saa pärjätä koulussa
      -Tytöt voi iha huoletta pukeutua vähä poikamaisesti, mutta, jos poika pukeutuu tyttömäisesti ni..
      -Pojat ei voi käyttää meikkiä näyttääkseen paremmalta(siis ilman, että syrjitään)
      -Tulee paineita hankkia lihaksia
      -Jos pojal on pieni
      -Äänenmurros ja sillonku HöYlÄää
      -Nii ne stondikset julkisilla paikoilla
      -miestissit=yksin koko loppuelämä
      -Et voi näyttää tunteita esim. Pojat ei voi itkeä julkisilla paikoilla.
      -Hiuksia pitää leikata useammin
      -Hiusten värjääminen on outoa
      -Finnien peittäminenki on outoa
      -Sulla pitää olla joku jätkien harrastus
      -Jos oot lyhyt, et löydä helposti naista
      -Sun pitää olla "kova äijä"
      Tossa nyt kaikki mitä mieleen tuli. Naisilla on toki se, että kauppareissulla pitää napata välillä pari tamppoonipakettia ostoskärryyn. Ja synnytys, sitä ei kyllä lasketa, koska täysin vapaaehtoista. Ja joissakin maissa naisilla on huonomoi asema. Nyt puhutaan millasta on Suomessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe