Parempi vaan käydä Pattayalla rakastelemassa

järkiinsä_tullut

Tulee helpommaksi ja halvemmaksi, itselle riitti yksi avioliitto ja nyt ei enää koskaan muita kuin Thaimaan tyttöjä

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1438657319850.html

”Harrastimme seksiä vaimoni kanssa viimeksi, kun poikamme sai alkunsa. Hän täytti juuri kaksi vuotta.”

”Avioliittomme on kestänyt kuusi vuotta ja seksielämämme on syvältä. Vaimoni tietää, että vika on hänessä, mutta ei suostu muuttumaan.”

”Joudumme sopimaan kalenterin kanssa, milloin harrastamme seksiä. Se on tylsää.”

68

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hallelujaaa

      Huorien paneminen ei ole mitään rakastelua,miksi kaunistelet asiaa, ihan turhaan. Varsinainen neiti Sievänen.

      • sanonpavaan

        Sehän on täysin omien korvien välistä kiinni mitä se on. Sekä panemisen, että rakastelun tarkoitus on johtaa munasolun hedelmöittymiseen.


      • AmalianExxä

        Kyytejä saa niin erillaisia. Kyllä minä mielummin Kimi Räikkösen kyydissä istuisin kuin jonkun Suomen surkein kuski TV ohjelman kuskin, ammatilainen kun osaa ajaa. Sama pätee naisiin kyllä mielummin ammattilaisen kanssa naiskentelen kuin jonkun suomalaisen lahnan joka osaa vain voihkia, senkin teennäisesti.


      • rakastelijaa

        Minä ainakin käyn rakastelemassa Pattayan oppaita, kyllä se on rakastelemista silloin kun tykkää tytöistä


      • 20-18
        AmalianExxä kirjoitti:

        Kyytejä saa niin erillaisia. Kyllä minä mielummin Kimi Räikkösen kyydissä istuisin kuin jonkun Suomen surkein kuski TV ohjelman kuskin, ammatilainen kun osaa ajaa. Sama pätee naisiin kyllä mielummin ammattilaisen kanssa naiskentelen kuin jonkun suomalaisen lahnan joka osaa vain voihkia, senkin teennäisesti.

        Sulle voi mies/ladyboy mennä naisesta, mutta älä vedä tähän Kimi Räikköstä. Kimi on hetero eikä taatusti antaisi sinulle minkäänlaisia kyytejä.

        Siinähän se Thaimaan kävijöiden suuntaus taas tuli selväksi.


      • AvaaKaapinovi
        20-18 kirjoitti:

        Sulle voi mies/ladyboy mennä naisesta, mutta älä vedä tähän Kimi Räikköstä. Kimi on hetero eikä taatusti antaisi sinulle minkäänlaisia kyytejä.

        Siinähän se Thaimaan kävijöiden suuntaus taas tuli selväksi.

        Eiköhän 20-18 suuntaus tullut selväksi, kun ladyboy piti asiaan liittää. Taidat olla piilohomo.
        Ammattilaiselta saa paremmat kyydit on faktaa.


      • hallelujaajustiinsa

        Yhdyntä vain lisääntymistarkoituksessa ( ...viimeksi, kun poikamme sai alkunsa), lahnana makaavan partnerin kanssa(.... seksielämämme on syvältä. Vaimoni tietää, että vika on hänessä, mutta ei suostu muuttumaan.”), kalenterin mukaan(..sopimaan kalenterin kanssa..), ei ole rakastelua, miksi puolustelet asiaa, ihan turhaan.


    • Ihmissuhteetnolla

      Periksillä ei ole vaihtoehtoja. Huorissa pitää käydä ja loput 50 viikkoa vuodesta känsäisellä kädellä vetelee nahkaa ylösalaisin.

      Ei käy kateeksi runkkareita.

      • sanonpavaan

        Ei ole vielä kukaan muija vetänyt vertoja käteni ja mielikuvitukseni yhdistelmälle.


    • onnellinen_oon

      Itse vaihdoin avioelämän kaksi kertaa vuodessa kahden viikon reissuksi Pattayalle.

      Nyt oon onnellinen, pari kertaa vuodessa seksiä pari viikkoa joka ilta Pattayalla on enemmän kuin sain parina viimeisenä aviovuotenani. Lisäksi nyt saan paljon nuoremmilta ja kiihottavimmilta naisilta, lisäksi tulee tulee paljon halvemmaksi kuin vaimon tolkuttomat vaateet.

      Elämä hymyilee :) Ei enää koskaan pihtaavaa suomivaimoa.

      • turhiajuntteja

        Täällä miehet valittavat entisistä vaimoistaan, mutta kyllä avioliittoon kuuluu kaksi osapuolta. Voisivat miehetkin katsoa peiliin, se toinen osapuoliko on aina syyllinen jos ei liitto toimi. Tangoon tarvitaan aina kaksi. sitä eivät monet tyhmyydessään tajua.


      • Katopeiliin

        Niin kun ukolla 180kg laardia vyötäröllä niin ei kiinnosta sellaiselle pillua kenenkään antaa. Ei ihme että vaimo lakkaa antamasta.


      • stadinjukkis

        Kun käyn Thaimaassa, niin joka reissulla tulee käytyä myös Pattiksella. Ei siellä kuitenkaan kauan viitsi oleskella, ei ole minun makuuni. Muutaman kerran käyn siellä maksullisissa, sekin alkaa tuntua jo ihan tylsältä lakanamaksuineen yms. Thaimaassa on paljon muutakin kuin Pattiksen muijat ja seuraavan kerran jätän koko paikan väliin. Monet miehet käyvät siellä pelkästään pillun takia, mutta suotakoon se heille. Ehkä heillä ei olekaan muuta elämää kuin odotella seuraavaa muutaman viikon panolomaa
        , kuten pari työkaveriani tekevät. Mieluummin käyn siellä golfaamassa kuin että käyttäisin lomani maksullisten naisten kanssa.


      • Aasiassaparemmatnaiset
        turhiajuntteja kirjoitti:

        Täällä miehet valittavat entisistä vaimoistaan, mutta kyllä avioliittoon kuuluu kaksi osapuolta. Voisivat miehetkin katsoa peiliin, se toinen osapuoliko on aina syyllinen jos ei liitto toimi. Tangoon tarvitaan aina kaksi. sitä eivät monet tyhmyydessään tajua.

        Tässä on taas.jonkun eronneen kurpan seliseliyritys. Tosiasia on se, että suomalaiset naiset eroavat huvikseen sen jälkeen kun kakarat on tehty. Muutenkin niillä on vaimo-osaaminen aika huonoa nykyään.
        Minä olen omalle pojalle vähän vihjaillut, ettei ehkä kannata suomalaista naista ottaa ensinkään, paitsi panotarkoituksiin tietysti.


      • panenKunPanettaa
        stadinjukkis kirjoitti:

        Kun käyn Thaimaassa, niin joka reissulla tulee käytyä myös Pattiksella. Ei siellä kuitenkaan kauan viitsi oleskella, ei ole minun makuuni. Muutaman kerran käyn siellä maksullisissa, sekin alkaa tuntua jo ihan tylsältä lakanamaksuineen yms. Thaimaassa on paljon muutakin kuin Pattiksen muijat ja seuraavan kerran jätän koko paikan väliin. Monet miehet käyvät siellä pelkästään pillun takia, mutta suotakoon se heille. Ehkä heillä ei olekaan muuta elämää kuin odotella seuraavaa muutaman viikon panolomaa
        , kuten pari työkaveriani tekevät. Mieluummin käyn siellä golfaamassa kuin että käyttäisin lomani maksullisten naisten kanssa.

        Höhlä etkö tiedä kuinka lakanamaksuja ei tarvitse maksaa. Sanoo receptionissa että ottavat toisen lakanan pois. Luulisi olevan selvää kaikille.

        Niitä maksullisia naisia on Thaimaan jokaisessa kohteessa, ei sun Pattayalle siis tarvitse mennä jos et pidä. Parempi onkin että pysyt sieltä pois ei siellä hapannaamoja kukaan halua katsella. Pattayalla ihmiset kulkevat hymy huulilla.

        Se on kyllä vierasmaksu jota ei kaikissa hotelleissa ole. Kun varaan huoneen kahdelle hengelle voi välttää vierasmaksun tai netistä selviää hotellit missä ei vierasmaksuja oteta. Niitä guest friendly (vieras ystävällinen) hotelleja löytyy myös paremmista hotelleista.


      • kaikki-mahd
        stadinjukkis kirjoitti:

        Kun käyn Thaimaassa, niin joka reissulla tulee käytyä myös Pattiksella. Ei siellä kuitenkaan kauan viitsi oleskella, ei ole minun makuuni. Muutaman kerran käyn siellä maksullisissa, sekin alkaa tuntua jo ihan tylsältä lakanamaksuineen yms. Thaimaassa on paljon muutakin kuin Pattiksen muijat ja seuraavan kerran jätän koko paikan väliin. Monet miehet käyvät siellä pelkästään pillun takia, mutta suotakoon se heille. Ehkä heillä ei olekaan muuta elämää kuin odotella seuraavaa muutaman viikon panolomaa
        , kuten pari työkaveriani tekevät. Mieluummin käyn siellä golfaamassa kuin että käyttäisin lomani maksullisten naisten kanssa.

        Asennekysymys. Nuorena 80-luvun loppupuolella kävimme kavereiden kanssa Välimeren kohteissa. Pääpaino lomilla oli bileissä, dokaamisessa ja naisissa. Darrassa sitten maattiin rannalla ja snorklailtiin. Vähän joskus meni tappeluksikin kun svedupetterit koetti vohkia meidän naiset.
        Eka vaimoni oli supertylsää matkaseuraa. Inhosi kaikkea muuta paitsi makoilua auringossa. Aamusta iltaan hotellin altaalla makoili, ei puhunut mitään, ei lukenut mitään, makoili vaan. Eipä jäänyt muistoja niistä reissuista.
        Pattayalla nuoruus alkaa uudestaan. Pääpaino on edelleen naisissa ja hillityssä dokaamisessa mutta lisäksi on tullut golf. Ei ne sulje toisiaan pois ellei itse halua. Kyllä testotasot täytyy olla miehellä tosi alhaiset jos ei syty Pattayan tyttöihin. Vähentynyt on minullakin toki mulkun kanssa huiskiminen joka suuntaan mutta se johtuu pitkälti siitä että olen löytänyt vuosien mittaan pari niin hyvää naista että muut tuottaa niihin verrattuna pettymyksiä. On kyseessä nääs lepakkopariskunta, kolmekymppinen baariratsu ja hänen 20 vuotias tyttöystävänsä joita olen hoidellut pari vuotta jo. All the dreams come true niiden kanssa vällyissä. Ovat mukavaa reissuseuraakin lisäksi ja harrastelevat valokuvausta ja kokkausta.


      • EnLuuleVaanTiedän
        stadinjukkis kirjoitti:

        Kun käyn Thaimaassa, niin joka reissulla tulee käytyä myös Pattiksella. Ei siellä kuitenkaan kauan viitsi oleskella, ei ole minun makuuni. Muutaman kerran käyn siellä maksullisissa, sekin alkaa tuntua jo ihan tylsältä lakanamaksuineen yms. Thaimaassa on paljon muutakin kuin Pattiksen muijat ja seuraavan kerran jätän koko paikan väliin. Monet miehet käyvät siellä pelkästään pillun takia, mutta suotakoon se heille. Ehkä heillä ei olekaan muuta elämää kuin odotella seuraavaa muutaman viikon panolomaa
        , kuten pari työkaveriani tekevät. Mieluummin käyn siellä golfaamassa kuin että käyttäisin lomani maksullisten naisten kanssa.

        Pattayalla on paljon muutakin kuin ne tytöt. Eniten aktiviteettejä kaikki turistikohteet kun ottaa laskuun. Siksi siellä käy noin 9000000 turistia vuodessa, emme me kaikki tyttöjen takia siellä käy.


      • perispojallemuija
        Aasiassaparemmatnaiset kirjoitti:

        Tässä on taas.jonkun eronneen kurpan seliseliyritys. Tosiasia on se, että suomalaiset naiset eroavat huvikseen sen jälkeen kun kakarat on tehty. Muutenkin niillä on vaimo-osaaminen aika huonoa nykyään.
        Minä olen omalle pojalle vähän vihjaillut, ettei ehkä kannata suomalaista naista ottaa ensinkään, paitsi panotarkoituksiin tietysti.

        Tunnetko kaikki suomalaiset naiset, tuskin. Suosittele vaan pojallesi Pattiksen baarityttöjä, heistä nöyrän kotihengettären joka on oppinut turistien kautta tyydyttämään miesten seksuaalisia tarpeita. Tekevät kaiken kun vaan massia riittää, eikä se haitanne, että sadat miehet ovat heitä käyttäneet. Sieltä saa peräkammarin poikasi kivan tyttelin. Mutta kannattaa teetättää ensin sukupuolitestit, ennenkuin avioon ryntää.


      • nohnohnoh
        Aasiassaparemmatnaiset kirjoitti:

        Tässä on taas.jonkun eronneen kurpan seliseliyritys. Tosiasia on se, että suomalaiset naiset eroavat huvikseen sen jälkeen kun kakarat on tehty. Muutenkin niillä on vaimo-osaaminen aika huonoa nykyään.
        Minä olen omalle pojalle vähän vihjaillut, ettei ehkä kannata suomalaista naista ottaa ensinkään, paitsi panotarkoituksiin tietysti.

        Ei helvetissä edes panotarkoituksiin.


      • Aasiassaparemmatnaiset
        perispojallemuija kirjoitti:

        Tunnetko kaikki suomalaiset naiset, tuskin. Suosittele vaan pojallesi Pattiksen baarityttöjä, heistä nöyrän kotihengettären joka on oppinut turistien kautta tyydyttämään miesten seksuaalisia tarpeita. Tekevät kaiken kun vaan massia riittää, eikä se haitanne, että sadat miehet ovat heitä käyttäneet. Sieltä saa peräkammarin poikasi kivan tyttelin. Mutta kannattaa teetättää ensin sukupuolitestit, ennenkuin avioon ryntää.

        Tunnetpa aasialaista kulttuuria hyvin. Siellä naiset on neitsyitä naimisiin mennessään eikä ne eroa koskaan. Ja sellaisia naisia siellä on miljardi.
        Tiedän, outoja käsitteitä sulle. Tainnut sulta mennä neitsyys jo 14 vuotiaana jonkun jännäjannen corollan takapenkillä.


    • zaphodbbx

      Miten vaan, jokainen tablaa tyylillään, mutta ihmissuhteista sinä luet vain näistä paskalehdistä, et niistä itse mitään ymmärrä, Joensuu poikia?.

      Monille suomalaisille aiheuttaa vakavia ongelmia, kun nainen on se parisuhteen älykkäämpi puoli, ja vielä parempi tuloisempikin.

      Thaimaassa nämä tyttelit sopivat paremmin tietyn tyyppisille miehille, sitä suomalaisten miesten "alakastia", löytää nainen jolla menee vielä huonommin kuin itsellä, eli kyse on valta asetelmasta, jolloin mies maksaa, nainen antaa... Kannattaa miettiä omia motiiveja kun Pattayalle hakeutuu .

      • vähävaraiset

        Pattayalla myös perseaukinen voi luulla olevansa kuningas sen 2 viikko mitä rahat riittää. Voi ostaa naisen ja syödä ulkona jne. Suomessa näillä ei raha riitä syödä edes kepappia.


      • höpönlöpöOnkomies
        vähävaraiset kirjoitti:

        Pattayalla myös perseaukinen voi luulla olevansa kuningas sen 2 viikko mitä rahat riittää. Voi ostaa naisen ja syödä ulkona jne. Suomessa näillä ei raha riitä syödä edes kepappia.

        Viime reissulla kallein maksamani illallinen juomineen seurueelleni maksoi 11000 bahtia eli noin 300 euroa. Sillä saa monta kebabia (se kirjoitetaan noin) Suomessa. Silti minulla ei ollut kruunua päässä. Rahaa menee lentoineen kuutisen tonnia joka reissulla. Hyvä kebab- paikka aivan naapurissa. Tulee sellaistakin joskus syötyä.


      • voiettä

        Lienet syypää kavereidesi tai kaltaistesi kanssa hintatason nousuun juuri Pattayalla. Oletko oikeasti varakas vai kuulutko siihen joukkoon,joka örveltää lomallaan siellä näytellen rikasta öljysheikkiä.


      • HalpaahantuoOli

        Hiltonissa kun vetää hyvine viineineen illallisen niin 300 eskoa saa kulumaan kahdestaankin. Ei minulla ole mitään syytä pyydellä anteeksi olemassaoloani ja köyhää en ala esittämään siksi että jollekin persaukiselle häirikölle tulisi siitä hyvä mieli. Rahan käyttäminen ei liity öljysheikin näyttelemiseen millään tavalla ja sitä varten siellä ravintolan menuissa on ne hinnat että persaukinen voi valita sieltä ne edullisemmat annokset tai mennä halvempaan ravintolaan. Minä en valitse ravintolaa hinnan perusteella. Hinta-laatu pitää toki olla balanssissa.
        Pattaya opettaa aika nopeasti örveltäjiä ja siksi kukaan ei siellä näyttele yhtään mitään. Buddhismissa ihmiset ovat tasavertaisia ja kukin saa elää omaa elämäänsä ilman että joku on vieressä nyrpistelemässä nokkaansa kuten näillä palstoilla persaukisilla pummeilla on tapana.


      • tytönaarre
        HalpaahantuoOli kirjoitti:

        Hiltonissa kun vetää hyvine viineineen illallisen niin 300 eskoa saa kulumaan kahdestaankin. Ei minulla ole mitään syytä pyydellä anteeksi olemassaoloani ja köyhää en ala esittämään siksi että jollekin persaukiselle häirikölle tulisi siitä hyvä mieli. Rahan käyttäminen ei liity öljysheikin näyttelemiseen millään tavalla ja sitä varten siellä ravintolan menuissa on ne hinnat että persaukinen voi valita sieltä ne edullisemmat annokset tai mennä halvempaan ravintolaan. Minä en valitse ravintolaa hinnan perusteella. Hinta-laatu pitää toki olla balanssissa.
        Pattaya opettaa aika nopeasti örveltäjiä ja siksi kukaan ei siellä näyttele yhtään mitään. Buddhismissa ihmiset ovat tasavertaisia ja kukin saa elää omaa elämäänsä ilman että joku on vieressä nyrpistelemässä nokkaansa kuten näillä palstoilla persaukisilla pummeilla on tapana.

        Siinä meillä varsinainen high society ukkeli, joka käy ostetun tyttelin kanssa kalliissa ravintelissa. Onhan se mukava leikkiä hetken aikaa äveriästä, pattistytöille olet tietenkin rikas ja haluttava. Heillä itsellään kun ei ole mahdollisuutta moiseen ilman turistimiestä, joka haluaa näyttää kellä on millä mällätä.


      • zaphodbbx
        HalpaahantuoOli kirjoitti:

        Hiltonissa kun vetää hyvine viineineen illallisen niin 300 eskoa saa kulumaan kahdestaankin. Ei minulla ole mitään syytä pyydellä anteeksi olemassaoloani ja köyhää en ala esittämään siksi että jollekin persaukiselle häirikölle tulisi siitä hyvä mieli. Rahan käyttäminen ei liity öljysheikin näyttelemiseen millään tavalla ja sitä varten siellä ravintolan menuissa on ne hinnat että persaukinen voi valita sieltä ne edullisemmat annokset tai mennä halvempaan ravintolaan. Minä en valitse ravintolaa hinnan perusteella. Hinta-laatu pitää toki olla balanssissa.
        Pattaya opettaa aika nopeasti örveltäjiä ja siksi kukaan ei siellä näyttele yhtään mitään. Buddhismissa ihmiset ovat tasavertaisia ja kukin saa elää omaa elämäänsä ilman että joku on vieressä nyrpistelemässä nokkaansa kuten näillä palstoilla persaukisilla pummeilla on tapana.

        Ajatellaanpa hieman sanomiasi tarkemmin totesit että 300 euroa saa menemään yhdessä illassa hyvässä ravintolassa, totta varmasti saa... Se on vielä hyvin vähän vaikkapa Usan hintatasoon löytyy paikkoja missä saat menemään 3000 illassa helposti, se mikä usalaiselle rikkaalle on vähän on suomalaiselle rikkaalle aika paljon, nyt otetaan hieman mittakaavaa, Thaimaassa keskipalkkat liikkuvat siinä 500 euron huonommalla puolella, peruspalkka on about 300 euroa.

        Minkälaisen kuvan annat itsestäsi kun viet thaimaalaisen syömään, jonka ruoka maksa 300, viestität hänelle että olet hyvin rikas, ja asettaa hänet hyvin alhaiseen asemaan, itseesi verrattuna, tämä on henkistä alistamista.

        Tuo rikkaus on niin suhteellinen käsitys että ollaksesi Thaimaassa rikas, sinun tarvitsee Suomessa olla alempaa keskiluokkaa, ja jos eläkkeellä ylempää keskiluokkaa, jos olet amerikkalainen et pääse tuloillasi edes keskiluokkaan, eli maassa maan tavalla, tai maasta pois.

        Olen tutustunut täällä jokin verran ikäisiini Thai miehiin, eräs ystäväni on ollut 40 vuotta töissä rautatiellä, ja saa eläkettä kertomansa mukaan 18kb kuukaudessa, minä 5 kertaa saman, en koskaan veisi heitä mihinkään kalliiseen paikkaan, vaan toki laadukasta ruokaa saa 1000b neljälle hengelle, joka on noin 28 euroa, minä nämä toki mukisematta maksan, mutta jos tekisin virheet että veisin heidät vaikkapa Hiltoniin syömään, välimme katkeaisivat varmasti, pysyvästi.

        He loukkaantuisivat verisesti, että pröystäilen rahoillani heidän maassaan, ja minulle tulisi täällä vaikeuksia jopa vaikeita, nyt he auttavat minua, jos apua tarvitsen, he tietävät miten tämä systeemi pyörii minä en tiedä. Esim. Mulla meni ajokortti vanhaksi, hain uutta, vaativat jos jonkinlaista paperia ja koetta... Kaveri lähti mukaan ja totesi virkailijalle älä pelleile kirjoita se kortti. aikaa meni viisi minuuttia.


      • OnMeitäMoneenJunaan
        HalpaahantuoOli kirjoitti:

        Hiltonissa kun vetää hyvine viineineen illallisen niin 300 eskoa saa kulumaan kahdestaankin. Ei minulla ole mitään syytä pyydellä anteeksi olemassaoloani ja köyhää en ala esittämään siksi että jollekin persaukiselle häirikölle tulisi siitä hyvä mieli. Rahan käyttäminen ei liity öljysheikin näyttelemiseen millään tavalla ja sitä varten siellä ravintolan menuissa on ne hinnat että persaukinen voi valita sieltä ne edullisemmat annokset tai mennä halvempaan ravintolaan. Minä en valitse ravintolaa hinnan perusteella. Hinta-laatu pitää toki olla balanssissa.
        Pattaya opettaa aika nopeasti örveltäjiä ja siksi kukaan ei siellä näyttele yhtään mitään. Buddhismissa ihmiset ovat tasavertaisia ja kukin saa elää omaa elämäänsä ilman että joku on vieressä nyrpistelemässä nokkaansa kuten näillä palstoilla persaukisilla pummeilla on tapana.

        Tässä Pattayan Hilton hintoja

        http://www3.hilton.com/resources/media/hi/BKKHPHI/en_US/pdf/en_BKKHPHI_Edge_ALaCarte_April_2014.pdf

        http://www3.hilton.com/resources/media/hi/BKKHPHI/en_US/pdf/en_BKKHPHI_Edge7Days7Themes_July_2015.pdf

        http://www3.hilton.com/resources/media/hi/BKKHPHI/en_US/pdf/en_BKKHPHI_EdgeBeverages_July_2015.pdf

        http://www3.hilton.com/resources/media/hi/BKKHPHI/en_US/pdf/en_BKKHPHI_Flare_ALaCarte_April_2014.pdf

        http://www3.hilton.com/resources/media/hi/BKKHPHI/en_US/pdf/en_BKKHPHI_Flare_ALaCarte_April_2014.pdf

        http://www3.hilton.com/resources/media/hi/BKKHPHI/en_US/pdf/en_BKKHPHI_HorizonBarBites_Jul2014.pdf

        http://www3.hilton.com/resources/media/hi/BKKHPHI/en_US/pdf/en_BKKHPHI_Horizon_ALaCarte_Jul2014.pdf

        http://www3.hilton.com/resources/media/hi/BKKHPHI/en_US/pdf/en_BKKHPHI_Horizon_Drink_Menu_Jul2014.pdf

        http://www3.hilton.com/en/hotels/thailand/hilton-pattaya-BKKHPHI/dining/index.html

        Vähäisen tuntuu että kaveri ei ole edes Hiltonissa käynyt. Jos väittää kahdelta hengeltä joutuneen 300€ maksaneen.


    • kurjuudenruhtinas

      Minä voin hyvinkin myöntää että, lomalla kuluu rahaa enemmän kuin muulloin.
      Senkin myönnän etten rikas ole.
      Kasteista en tiedä, mutta myönnän viihtyväni hyvin thaimaalaisten seurassa.

      Sitä en ymmärrä miksi, teidän kauniiden, rikkaiden, ja älykkyyden ruumiillistumien, on tärkeää käydä meitä mielestänne huonompia ihmisiä arvostelemassa jokapäivä.

      Eikö ole hyvä että, olemme lomat Thaimaassa pois silmistänne?

      Emmekä esim. niissä paljon paremmissa lomakohteissa, jossa te vietätte hienot lomanne, kaltaistenne hienossa seurassa.

      Vielä kun pidämme Thaimaan naisista, emme vie niitä teidän parempia naisia, tai emme vonkaa teitä suomen valioyksilöitä.

      Minun kotonani peräkammaria kutsutaan muuten rahvaanomaisesti *makuuhuoneeksi*.

      Äitiäni käyn katsomassa hänen kotonaan kerran viikossa.

    • Tarinaiseni

      Joku kehoitti katsomaan peiliin. Eiköhän siihen peiliin ole ehditty puolin ja toisin jo katsoa pitkissä liitoissa mutta se ei hirveästi auta jos tosiasia on se että vaimoa ei kiinnosta.
      Suomiliitossani kun alkoi homma mennä siihen että kerran kuussa vaimoa kiinnosti niin aloin katselemaan aidan taakse. Kolme vuotta meuhkasin kahden eri salarakkaan kanssa miltei päivittäin. Otin puutteen ajat takaisin. Sitten ilmoitin vaimolle että muutan pois. Jopas alkoi vaimoa seksikin kiinnostaa kun lompakko teki lähtöä mutta se oli myöhäistä. Yli kymmenen vuoden arvet eivät parane niin vain.
      Villivarsan lailla kirmailin naisesta toiseen pari vuotta ja kokeilin uutta suhdettakin. Siinä taas kävi niin että seksi pelasi mutta nainen ei ollut luotettava ja yliaktiivisuus alkoi ahdistaa. Erohan siitäkin tuli. Kokeilin taasen useampia naisia mutta ei natsannut yksikään ja viimeisin nuori nainen olisi halunnut lapsia joita minulla on jo ennestään. Ei kiitos.
      Pattayalle ekaa kertaa 2004 ja hoplaa johan saatiin äijään virtaa. 2-3 naista päivässä kahden viikon ajan ja jopas aloin ymmärtää mitä varten munat on miehellä.
      Nykyään lomat ovat pitkiä. Olen nelisen kuukautta vuosittain lomilla Espanjassa ja Thaimaassa ja kolmeen vuoteen ei ole edes käynyt mielessä suhdetoiminta Suomessa eikä edes pipari. Tyrkytetty on muutamaan otteeseen mutta olen väistellyt kohteliaasti.
      Minulle riittää vallan hyvin lomaseksi. Ihmeitä toki voi tapahtua. Espanjattaren käyn hakemassa lomalle Suomeen parin viikon päästä ja Thaimaahan lähden viimeistään lokakuussa.

      • kalista

        Miksi ei vaimoa kiinnostanut seksi, olisiko sinulla ollut jotain osuutta asiaan, vai onko se vika ollut vain ja ainoastaan vaimossa.Näin väittävät monet miehet, mutta eivät näe itsessään mitään mikä olisi ehkä aiheuttanut pihtaamisen.


      • ButterflyforeverILikeit
        kalista kirjoitti:

        Miksi ei vaimoa kiinnostanut seksi, olisiko sinulla ollut jotain osuutta asiaan, vai onko se vika ollut vain ja ainoastaan vaimossa.Näin väittävät monet miehet, mutta eivät näe itsessään mitään mikä olisi ehkä aiheuttanut pihtaamisen.

        Eiköhän tuon tyylinen keskustelu kuulu muualle kuin matkailupalstalle.


      • matkaanvaan
        ButterflyforeverILikeit kirjoitti:

        Eiköhän tuon tyylinen keskustelu kuulu muualle kuin matkailupalstalle.

        Kun lukee täällä näitä juttuja niin ei kukaan matkailusta kirjoittele, pimpsajutut ovat ykkösasia. Ja toisten haukkuminen on monien mielipuuhaa. Ei taideta tietää Thaimaan matkailusta paljonkaan, tulee ihan sellainen tunne.


      • PianKuukaudeksiTaas
        matkaanvaan kirjoitti:

        Kun lukee täällä näitä juttuja niin ei kukaan matkailusta kirjoittele, pimpsajutut ovat ykkösasia. Ja toisten haukkuminen on monien mielipuuhaa. Ei taideta tietää Thaimaan matkailusta paljonkaan, tulee ihan sellainen tunne.

        Eniten aloituksissa morkataan Pattayalla viihtyviä. Solvataan läskeiksi periksiksi ja muuksi. Tälläiset aloitukset ylläpito voisi poistaa eihän ne ole matkailuasiaa. Se on 100 varmaa tuollaisia aloituksi postaava ei ole Pattayalla koskaan käynyt, eikä taatusti muuallakaan Thaimaassa.


      • sejasamase
        kalista kirjoitti:

        Miksi ei vaimoa kiinnostanut seksi, olisiko sinulla ollut jotain osuutta asiaan, vai onko se vika ollut vain ja ainoastaan vaimossa.Näin väittävät monet miehet, mutta eivät näe itsessään mitään mikä olisi ehkä aiheuttanut pihtaamisen.

        Homma menee niin että jos vaimoa ei kiinnosta mutta muita naisia kiinnostaa niin naisen on silloin enemmän katsottava peiliin ja etsiä se uljas prinssi. Minä lähdin ja löysin läjäpäin halukkaita naisia eikä enää kuules kiinnostanut ne vaimon syyt kun tuppisuukin oli niin tuskin sitä vastausta olisi tullut edes peukaloruuvien avulla.


    • vittumainenexkotkalainen

      etkö sinä lapsirukka erota mikä on kaupankäyntiä ja mikä rakastelua, ja esimerkit haet keltaisesta lehdistöstä, voi sinua paljon on oppimista.

      • MinäPanen-EnRakastele

        Pelkkä sana "rakastelu" on kuvottavan imelää shittiä joka koki inflaation jo kasarilla.
        Minä haluan suhteen vain sellaisen reipashenkisen lutkan jonka kanssa seksi on täyttä pornoa kaikilla mausteilla. Sellaisia oli kaksi viimeisintä suomalaista neitoani. Sessiot kestivät yleensä yli tunnin. Naiselliset naiset kun tykkäävät kun mies on mies eikä mikään Mikki Hiiri.
        Minulle riitti suhde yhden vanhoollisen itkupillin kanssa. Sen jälkeen en sellaista katsele. Nykyaikainen nainen kun tykkää esim persepanoista yms yms ja vehkeet ja liukkarit ovat arkipäivää yöpöydän laatikoissa. Thaitytöillä on niin pieni persereikä tosin että eivät ole antaneet sitä tällaiselle isomunaiselle miehelle.
        Työnnä hanuriisi nuo oksettavat rakastelujuttusi sen kotijorman kanssa lauantai-iltaisin saunan jälkeen. Kuvottaa tuollaiset puheet. Keskiajalla seksi oli tuollaista nyhjäämistä ja silloinkin vain jonkin Hertta-sarjan sinisillä sivuilla.


      • zaphodbbx
        MinäPanen-EnRakastele kirjoitti:

        Pelkkä sana "rakastelu" on kuvottavan imelää shittiä joka koki inflaation jo kasarilla.
        Minä haluan suhteen vain sellaisen reipashenkisen lutkan jonka kanssa seksi on täyttä pornoa kaikilla mausteilla. Sellaisia oli kaksi viimeisintä suomalaista neitoani. Sessiot kestivät yleensä yli tunnin. Naiselliset naiset kun tykkäävät kun mies on mies eikä mikään Mikki Hiiri.
        Minulle riitti suhde yhden vanhoollisen itkupillin kanssa. Sen jälkeen en sellaista katsele. Nykyaikainen nainen kun tykkää esim persepanoista yms yms ja vehkeet ja liukkarit ovat arkipäivää yöpöydän laatikoissa. Thaitytöillä on niin pieni persereikä tosin että eivät ole antaneet sitä tällaiselle isomunaiselle miehelle.
        Työnnä hanuriisi nuo oksettavat rakastelujuttusi sen kotijorman kanssa lauantai-iltaisin saunan jälkeen. Kuvottaa tuollaiset puheet. Keskiajalla seksi oli tuollaista nyhjäämistä ja silloinkin vain jonkin Hertta-sarjan sinisillä sivuilla.

        Voi sinua, olet aika säälittävä ihminen, muodostat käsityksesi miehen ja naisen välisestä suhteesta, pornolehtiä lukemalla, ja nettipornoa katsomalla, toisaalta ethän sinä voi oikeasti tietää mitä sana romantiikka oikeasti edes merkitsee, koko touhu on vaan suorituspanoitteista, heti mulle kaikki tänne, sinulla on edessä vielä vuosien oppiminen, ennenkuin ymmärrät tästäkään asiasta mitään...


    • nimitysmerkki

      ylläpito ei poista törkyä koska saavat paljon kommentteja.

    • sanonpavaan

      Tosia asia on, että eniten Pattayalla käy hyvin toimeen tulevat keski-iän ohittaneet miehet, jotka ekaa kertaa elämässään uskaltavat elää itselleen ja toteuttaa seksuaalisuuttaan. Länsimaissa miehen seksuaalisuuteen suhtaudutaan kuin likaiseen haisevaan rottaan, jos siihen ei liity avioliittoa tai perhettä. Se on mielestäni aika surullista. Naisia länsimaissa harmittaa se, että aasiassa naiset tarjoavat parempaa diiliä ( ei aina ) kuin länsimaiset naiset. Tietysti, jos erehtyy tuomaan muualta naisen Suomeen, niin kyllä se nopeasti paikalliset tavat oppii ja pian joudut hakemaan seuraavaa.

      • miesolen

        Länsimaissa ei todellakaan suhtauduta miehen seksuaalisuuteen " kuin likaiseen haisevaan rottaan jos siihen ei liity avioliittoa tai perhettä ". Johan on kummallinen näkemys jollakin. Meni kyllä täysin metsään tuo mielipide.


      • argentiinaparas

        Vai eivät keski-iän ohittaneet miehet ole aikaisemmin pystyneet toteuttamaan seksualisuuttaan, mitä paskaa täällä oikein kirjoitetaan. Huonosti menee miehillä jos näin on käynyt. Olen 38v mies ja olen kyllä päässyt toteuttamaan seksuaalisuuttani aivan täysillä. Ei ole tarvinnut käydä maksullisissa seksin takia. Mutta vaihtelun vuoksi olen käynyt huorissa Pattayalla, Brasiliassa, Argentiinassa, Meksikossa. Suomessa saan seksiä ihanilta naisilta, eivätkä ole mitään baari-siideri-ylipainoinen valaita. Niinkuin täällä jotkut naisia nimittelevät, on kyllä rumaa arvostelua tuntemattomista ihmisistä.


      • maailmaonparas
        argentiinaparas kirjoitti:

        Vai eivät keski-iän ohittaneet miehet ole aikaisemmin pystyneet toteuttamaan seksualisuuttaan, mitä paskaa täällä oikein kirjoitetaan. Huonosti menee miehillä jos näin on käynyt. Olen 38v mies ja olen kyllä päässyt toteuttamaan seksuaalisuuttani aivan täysillä. Ei ole tarvinnut käydä maksullisissa seksin takia. Mutta vaihtelun vuoksi olen käynyt huorissa Pattayalla, Brasiliassa, Argentiinassa, Meksikossa. Suomessa saan seksiä ihanilta naisilta, eivätkä ole mitään baari-siideri-ylipainoinen valaita. Niinkuin täällä jotkut naisia nimittelevät, on kyllä rumaa arvostelua tuntemattomista ihmisistä.

        Mitähän olet sitten puuhannut huorien kanssa kun et seksin takia ole käynyt maksullisissa? Heittänyt tikkaa ja pelannut pingistä?
        80 luvulla oli vielä olemassa naisia jotka pitivät suihinottoa iljettävänä pornona. Nykyään sellaisia käsitteitä ei löydy kuin nunnaluostarin yleisistä tiloista. Siltä osin saattaa olla totta että jotkut pitkässä, vaikkapa 30 vuotta sitten alkaneessa liitossaan eivät ole koskaan päässeet nykyaikaiseen seksiin tutustumaan.
        Onhan se Suomi aivan täynnä tossukoita joilta on itsetunto mennyt jo aikoja sitten ja ollaan vain tavan vuoksi yhdessä kun pelottaa jos joutuu olemaan yksin ja jos kukaan ei sitten huolikaan. Itse irtisanouduin sellaisesta touhusta 15 vuotta sitten jo kolmikymppisenä ja huomasin mitkä markkinat minua odotti vapaalla jalalla. Freedom on minun juttuni. Siihen mahtuu messiin kaikenmaalaiset naiset ihanaiset.


      • kyllähän
        miesolen kirjoitti:

        Länsimaissa ei todellakaan suhtauduta miehen seksuaalisuuteen " kuin likaiseen haisevaan rottaan jos siihen ei liity avioliittoa tai perhettä ". Johan on kummallinen näkemys jollakin. Meni kyllä täysin metsään tuo mielipide.

        Kyllähän suhtaudutaan. Mies on aina potentiaalinen raiskaaja, pedofiili, pervo, stalkkaaja, runkkari...


    • fooled

      nyt vastaan kaikille. Omaa 10 v kokemuksen Thaimaasta ja thai tytöistä. 15 kertaa ole ko. aikana käynyt siellä. Pattiksella usein, bkk, koh chang, hua hin, chiang mai,phuket, jne. Osaan thai sävelkieltä 1000 sanaa. Jota monikaan täällä palstalla kirjoittava sekopää ei todellakaan osaa. Itselläni on myös ollut kerran rahanahne Thai vaimo,...liitto joka onneksi päättyi eroon halustani.

      On ihan ok. käyttää huoria siellä. Ei pidä kuitenkaan romantisoida. konemainen seksi ja ja maksu ok. ei ole mikään kummoinen ihmissuhde.

      thai vagina on huomattavasti pienempi kuin keskimäärin Suomessa,mutta poikkeuksia ikävä kyllä löytyy.(varmaankin suuri kulutus on toisinaan väljentänyt paikkoja)

      seksissä on syytä käyttää kortonkia, koska lähes kaikilla ilotytöillä on Hiv tai herpes

      Pattajalla huoria on myös walking streetin ulkopuolella, jomthien beach,beach road,naklya ja kaikkialla, jossa on jonkinlainen olutpaikka ulkosalla.

      jos on oikeasti varakas, voi mielestäni käyttää rahaa siellä ja tarjota 11 kthb lounaita "oppailleen" ja heidän lähipiireilleen. Muutoin se on suuri huijaus, loukkaus ja osoitus mielen köyhyydestä. lopuksi luettelo:

      -kunnon thai gf ei koskaan pyydä rahaa vaan lähettää sinulle esim. vaatteita,jos olet vilustunut

      -kunnon gf. ei juo tai polta

      -kunnon gf ei pelaa uhkapelejä korteilla tai ruleteilla

      -kunnon gf, hänellä ei ole tatuointeja joka puolella kehoa, eikä varsinkaan "kiitoradan" yläpuolella ... need to pay first 555.

      -hän on työssä ja tapaaminen ei ole aivan 100% helppoa muutoin kuin Thai loma-aikoina. toki yksityisyrittäjät erikseen(torikauppiaat jne) mutta kauppaavatko he muutakin kuin vaatteita?

      -lomat ovat siellä yleensä huhtikuussa songkrangin aikaan.

      -lopuksi, kun jotkut teilaavat kirjoitukseni paskaksi ja paikkansa pitämättömäksi, niin voitteko ystävällisesti eritellä/perustella mihin väitteenne oikein
      pohjautuu-:D

      • äläapuhupaskaa

        Aloitetaan vaikka siitä ettet tiedä mikä nainen on. Toiseksi et tiedä mitä käytöstavat on. Kolmanneksi et tiedä mitä on olla mies. Neljänneksi et tiedä mitä on Thaimaa. Vetoat todennäköisesti mielikuvituksen ja googlen rakentamiin mielikuviin.
        Kirjoitusvirheesi kertoo sinusta paljon myös asiavirheineen.
        Jos puhut vähänkään totta olet juoppo heebo joka kuvittelee että kaikki muut ovat samanlaisilla lahjoilla siunattu.
        Minä tulen toimeen hienosti myös baarityttöjen kanssa ja he avautuvat minulle usein ja minä heille. Me olemme kuin yhtä perhettä ja autetaan toinen toisiamme siten kuin kyetään.
        PS: Lantionpohjan lihasten harjoittaminen pitää paikat kunnossa.


      • mathz
        äläapuhupaskaa kirjoitti:

        Aloitetaan vaikka siitä ettet tiedä mikä nainen on. Toiseksi et tiedä mitä käytöstavat on. Kolmanneksi et tiedä mitä on olla mies. Neljänneksi et tiedä mitä on Thaimaa. Vetoat todennäköisesti mielikuvituksen ja googlen rakentamiin mielikuviin.
        Kirjoitusvirheesi kertoo sinusta paljon myös asiavirheineen.
        Jos puhut vähänkään totta olet juoppo heebo joka kuvittelee että kaikki muut ovat samanlaisilla lahjoilla siunattu.
        Minä tulen toimeen hienosti myös baarityttöjen kanssa ja he avautuvat minulle usein ja minä heille. Me olemme kuin yhtä perhettä ja autetaan toinen toisiamme siten kuin kyetään.
        PS: Lantionpohjan lihasten harjoittaminen pitää paikat kunnossa.

        Sulla on kiva perhe siellä. Minulla myös, mutta perheeseeni ei kuulu ainuttakaan huoraa, vaan ihan normaaleissa ammateissa toimimme, kuin myös suvun muutkin perheet.


      • Gynekologi

        Vagina ei suurene siitä kuinka paljon on nainut.


      • pääkiijuntti
        mathz kirjoitti:

        Sulla on kiva perhe siellä. Minulla myös, mutta perheeseeni ei kuulu ainuttakaan huoraa, vaan ihan normaaleissa ammateissa toimimme, kuin myös suvun muutkin perheet.

        Perheesi on lauma moukkamaisia apinoita jotka ovat oppineet sinulta juntin käytöstavat. Veikkaan että teillä on ruokapöydässä piereskely ja nenänami-kilpailu päivittäin?


      • fooled
        pääkiijuntti kirjoitti:

        Perheesi on lauma moukkamaisia apinoita jotka ovat oppineet sinulta juntin käytöstavat. Veikkaan että teillä on ruokapöydässä piereskely ja nenänami-kilpailu päivittäin?

        tälläistä tämä on täällä palstalla, järjettömiä kommentteja mathzin täysin asialliseen viestiin. enpä viitsi täällä enää lukea järjettömyyksiä. Tuohon omaan listaani korjaan,että toki lomia on muinakin aikoina,kuten kaupoissa ja ravintoloissa, koska juuri songkrang vilkas paikallinen juhla. Ja tuo kunnon gf luettelo, toki poikkeuksia on, mutta pääpiirteittäin kaikki mitä kirjoitin on täyttä asiaa.


      • ÄläTähtääKasvoihin
        fooled kirjoitti:

        tälläistä tämä on täällä palstalla, järjettömiä kommentteja mathzin täysin asialliseen viestiin. enpä viitsi täällä enää lukea järjettömyyksiä. Tuohon omaan listaani korjaan,että toki lomia on muinakin aikoina,kuten kaupoissa ja ravintoloissa, koska juuri songkrang vilkas paikallinen juhla. Ja tuo kunnon gf luettelo, toki poikkeuksia on, mutta pääpiirteittäin kaikki mitä kirjoitin on täyttä asiaa.

        Itse ainakin lähden songkrania karkuun pois . Yksi paha silmävamma kokemuksena kun idiootti farangit ampuvat niillä vesitykeillä kasvoihin ei vartaloon niinkuin Thait. Onneksi oli kattava vakuutus. Britti vain nauroi mutta ei nauranut kauaa kun kadulla makasi nenä ja pää veressä. Taikut vetivät turpiin en minä, tytöt hoivasivat silloin minua. Tapahtui Wonderfull 2 baarin edessä vuonna 2009.
        Songkranin aikaanthaimaassa myös paljon loukkaantumisia ja kuolemia liikenteessä viime vuonna yli 40 loukkaantunutta tai kuollutta. Pidä siis hauskaa


      • samesame
        ÄläTähtääKasvoihin kirjoitti:

        Itse ainakin lähden songkrania karkuun pois . Yksi paha silmävamma kokemuksena kun idiootti farangit ampuvat niillä vesitykeillä kasvoihin ei vartaloon niinkuin Thait. Onneksi oli kattava vakuutus. Britti vain nauroi mutta ei nauranut kauaa kun kadulla makasi nenä ja pää veressä. Taikut vetivät turpiin en minä, tytöt hoivasivat silloin minua. Tapahtui Wonderfull 2 baarin edessä vuonna 2009.
        Songkranin aikaanthaimaassa myös paljon loukkaantumisia ja kuolemia liikenteessä viime vuonna yli 40 loukkaantunutta tai kuollutta. Pidä siis hauskaa

        tuli näppis virhe 4000 ei 40


    • fooled

      yhtä perhettä huoran kanssa 555. juuri sellainen vastaus kuin odotinkin.... miten käytöstavat näkyvät muka kirjoituksessani ? Kerro nyt tarkemmin ja erittele, mikä lause sai noin pois tolaltaan. kiinnostaa kovasti. pystytkö dialogiin vai vain katkeraan monologiin

      • opikäytöstavat

        Thai-kulttuuria tunteva ei huorittele ketään. Olet vienyt oman kulttuurisi sinne minne se ei kuulu. Et taida olla kovin tyytyväinen elämääsi, vaimoosi ja tulotasoosi kun noin ahdistaa. Kannattaa tehdä tuolle elämälle jotakin tai happanet pystyyn.


    • ihania_romansseja

      Se on aina yhtä upeaa matkustaa Thaimaahan rakastelemaan ja kokemaan ihania romansseja iloisten thaityttöjen kanssa. Nuoret thaitytöt pitää miehen nuorena ja mielen virkeänä.

      Tosinaan romanssi kestää vain yhden yön kun seuraavana iltana löytää jo uuden rakkaan, mutta silti sitä muistelee kuukausia, joskus vuosiakain jälkikäteen matkakuvia katsellessa.

      Toivottavasti ehdin vielä käymään siellä pari-kolmekymmentä kertaa ennen kuin aika jättää.

      • october10

        Lähden lokakuussa panemaan baarityttöjä, rakasteleminen on jotain muuta kuin maksullisten paneminen. Eivät kiinnosta muuten mutta jos panettaa niin toki sitten baarityttökin kelpaa siihen. Useimmat heistä ihan hauskoja kapulaenglantinsa kanssa mutta samaa tyttöä en ota useammaksi yöksi, ei ns. tyttöystävä kiinnosta.


      • gentlemanMan
        october10 kirjoitti:

        Lähden lokakuussa panemaan baarityttöjä, rakasteleminen on jotain muuta kuin maksullisten paneminen. Eivät kiinnosta muuten mutta jos panettaa niin toki sitten baarityttökin kelpaa siihen. Useimmat heistä ihan hauskoja kapulaenglantinsa kanssa mutta samaa tyttöä en ota useammaksi yöksi, ei ns. tyttöystävä kiinnosta.

        Veikkaan että sinun jokiporsaan rakasteluja ei edes kukaan kaipaa. Sinun Tommi-Mäkinen- rallienglantisi kuulostaa varmasti myös hauskalta thaityttöjen korvissa. Se että et ota useammaksi yöksi samaa tyttöä johtuu puhtaasti siitä etteivät he halua enää nähdä sinua ensimmäisen kerran jälkeen.
        Minä suhtaudun baarityttöihinkin aina kunnioittavasti ja meillä on hauskaa muutenkin yhdessä. Tämä takaa sen että tytöt haluavat miellyttää minua myös sängyssä. Asiat voi hoitaa nääs tyylillä.
        Sinä sillä välin nylkytät nysälläsi 30 sekuntia pää punaisena kauhusta kankeaa tyttöparkaa ja kehuskelet panoillasi. Sääliksi käy tytöt kun punaniskajuntti solkkaa beachroadilla että hau mats mii fal juu.


      • rallifani
        gentlemanMan kirjoitti:

        Veikkaan että sinun jokiporsaan rakasteluja ei edes kukaan kaipaa. Sinun Tommi-Mäkinen- rallienglantisi kuulostaa varmasti myös hauskalta thaityttöjen korvissa. Se että et ota useammaksi yöksi samaa tyttöä johtuu puhtaasti siitä etteivät he halua enää nähdä sinua ensimmäisen kerran jälkeen.
        Minä suhtaudun baarityttöihinkin aina kunnioittavasti ja meillä on hauskaa muutenkin yhdessä. Tämä takaa sen että tytöt haluavat miellyttää minua myös sängyssä. Asiat voi hoitaa nääs tyylillä.
        Sinä sillä välin nylkytät nysälläsi 30 sekuntia pää punaisena kauhusta kankeaa tyttöparkaa ja kehuskelet panoillasi. Sääliksi käy tytöt kun punaniskajuntti solkkaa beachroadilla että hau mats mii fal juu.

        vittu kun oot tyhmä.muka gentlemanman,häpeä sekotat tänne palstalle jo ralli legendan ja nykyään talli pomo.et osaa kunnioittaa arvostettuja ja elämässä pärjänneitä ihmisiä.mieti toisen kerran kommenttiasi nääs aivoillasi.


      • kommentoin
        rallifani kirjoitti:

        vittu kun oot tyhmä.muka gentlemanman,häpeä sekotat tänne palstalle jo ralli legendan ja nykyään talli pomo.et osaa kunnioittaa arvostettuja ja elämässä pärjänneitä ihmisiä.mieti toisen kerran kommenttiasi nääs aivoillasi.

        Pojut eivät tajua että ei se määrä ole tärkein vaan laatu. Mitä enemmän tytöt oppivat tuntemaan sinut niin palvelun laatu paranee ja hinnatkin voi pudota.
        Äläkä nyt aloita sitä laulua kun rahaa on..... Eihän sinulla tunnu olevan varaa kustantaa tytön safkojakaan.


      • RalliEiOoUrheilua
        rallifani kirjoitti:

        vittu kun oot tyhmä.muka gentlemanman,häpeä sekotat tänne palstalle jo ralli legendan ja nykyään talli pomo.et osaa kunnioittaa arvostettuja ja elämässä pärjänneitä ihmisiä.mieti toisen kerran kommenttiasi nääs aivoillasi.

        Joku ratinveivaaja ei ole ihmisenä minulle yhtään sen parempi oli hänellä rahaa tai ei. Mainitsin vain että yhtä "hauskaa" se rallienglanti on kuin thaienglanti. Älä kuvittele sinäkään olevasi jotenkin parempi ihminen sen vuoksi että olet hetken aikaa maksava asiakas.
        Tommi on muutes hieno ja rauhallinen herrasmies siviilissä kuin töissäkin. Ei ollenkaan tuollainen "vittu mä panen jätkät huoria" -kakara niinkuin sinä. Arvostan sitä. En hänen ralliuraansa joka on minusta täysin turhanpäiväistä hommaa.


      • marskouluun
        rallifani kirjoitti:

        vittu kun oot tyhmä.muka gentlemanman,häpeä sekotat tänne palstalle jo ralli legendan ja nykyään talli pomo.et osaa kunnioittaa arvostettuja ja elämässä pärjänneitä ihmisiä.mieti toisen kerran kommenttiasi nääs aivoillasi.

        Onnetonta on rallifanin elämä, tuollaisella oikeinkirjoitustaidolla.
        Kannattaisi apukoulu suorittaa loppuun ja sen jälkeenkin kysyä kavereilta, tulikohan kommenttini oikein kirjoitettua.


      • fukifuki
        gentlemanMan kirjoitti:

        Veikkaan että sinun jokiporsaan rakasteluja ei edes kukaan kaipaa. Sinun Tommi-Mäkinen- rallienglantisi kuulostaa varmasti myös hauskalta thaityttöjen korvissa. Se että et ota useammaksi yöksi samaa tyttöä johtuu puhtaasti siitä etteivät he halua enää nähdä sinua ensimmäisen kerran jälkeen.
        Minä suhtaudun baarityttöihinkin aina kunnioittavasti ja meillä on hauskaa muutenkin yhdessä. Tämä takaa sen että tytöt haluavat miellyttää minua myös sängyssä. Asiat voi hoitaa nääs tyylillä.
        Sinä sillä välin nylkytät nysälläsi 30 sekuntia pää punaisena kauhusta kankeaa tyttöparkaa ja kehuskelet panoillasi. Sääliksi käy tytöt kun punaniskajuntti solkkaa beachroadilla että hau mats mii fal juu.

        Eipae paese peraekammarin pojut etes nylkyttaemmae ku net vuorolapput haevis. no onneks on kaks katoesta, peili ja hjuva mielikuvitus. ja aippae kammaris.


      • kaatopaikallako
        gentlemanMan kirjoitti:

        Veikkaan että sinun jokiporsaan rakasteluja ei edes kukaan kaipaa. Sinun Tommi-Mäkinen- rallienglantisi kuulostaa varmasti myös hauskalta thaityttöjen korvissa. Se että et ota useammaksi yöksi samaa tyttöä johtuu puhtaasti siitä etteivät he halua enää nähdä sinua ensimmäisen kerran jälkeen.
        Minä suhtaudun baarityttöihinkin aina kunnioittavasti ja meillä on hauskaa muutenkin yhdessä. Tämä takaa sen että tytöt haluavat miellyttää minua myös sängyssä. Asiat voi hoitaa nääs tyylillä.
        Sinä sillä välin nylkytät nysälläsi 30 sekuntia pää punaisena kauhusta kankeaa tyttöparkaa ja kehuskelet panoillasi. Sääliksi käy tytöt kun punaniskajuntti solkkaa beachroadilla että hau mats mii fal juu.

        Mistä noita tyhmiä ukkoja oikein sikiää,kielenkäyttö on selvästi juntin käsialaa. Tytöt nauravat tuollaisille resuperseille, eivät tietenkään näytä sitä, pakko heidän on teeskennellä että rahavirta ei katkea.


      • golfinmaailma
        gentlemanMan kirjoitti:

        Veikkaan että sinun jokiporsaan rakasteluja ei edes kukaan kaipaa. Sinun Tommi-Mäkinen- rallienglantisi kuulostaa varmasti myös hauskalta thaityttöjen korvissa. Se että et ota useammaksi yöksi samaa tyttöä johtuu puhtaasti siitä etteivät he halua enää nähdä sinua ensimmäisen kerran jälkeen.
        Minä suhtaudun baarityttöihinkin aina kunnioittavasti ja meillä on hauskaa muutenkin yhdessä. Tämä takaa sen että tytöt haluavat miellyttää minua myös sängyssä. Asiat voi hoitaa nääs tyylillä.
        Sinä sillä välin nylkytät nysälläsi 30 sekuntia pää punaisena kauhusta kankeaa tyttöparkaa ja kehuskelet panoillasi. Sääliksi käy tytöt kun punaniskajuntti solkkaa beachroadilla että hau mats mii fal juu.

        Mistä sinä tiedät miten kohtelen tyttöjä, ihmisiä ovat kuten kaikki muutkin. Mutta en mene Pattikselle heitä viihdyttämään tai tyydyttämään enkä sen kummemmin heidän seuraansa kaipaa, siellä on paljon muutakin tekemistä. Jos sinä menet hierottavaksi niin pitääkö sinun vastavuoroisesti tuottaa hierojallesi tyydytystä ja hyvää oloa. Ja tarkoitan ihan vaan tavallista hierontaa, en mitään runkkuuhommia.
        Jos otan maksullisen tytön, niin ei ole minun kontollani tyydyttää hänen halujaan, vaan maksaa hänelle palvelusta.
        Ihan oikeassa rakkaussuhteessa asia on toinen, siinä tyydytetään puolin ja toisin, mutta ehkä sinä et tiedä sellaisesta yhtään mitään.


      • höpönpoppoo
        golfinmaailma kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät miten kohtelen tyttöjä, ihmisiä ovat kuten kaikki muutkin. Mutta en mene Pattikselle heitä viihdyttämään tai tyydyttämään enkä sen kummemmin heidän seuraansa kaipaa, siellä on paljon muutakin tekemistä. Jos sinä menet hierottavaksi niin pitääkö sinun vastavuoroisesti tuottaa hierojallesi tyydytystä ja hyvää oloa. Ja tarkoitan ihan vaan tavallista hierontaa, en mitään runkkuuhommia.
        Jos otan maksullisen tytön, niin ei ole minun kontollani tyydyttää hänen halujaan, vaan maksaa hänelle palvelusta.
        Ihan oikeassa rakkaussuhteessa asia on toinen, siinä tyydytetään puolin ja toisin, mutta ehkä sinä et tiedä sellaisesta yhtään mitään.

        "Rakkaussuhteita" on monenlaisia. Kyllä meillä harrastetaan kotona useinkin esim suuseksiä ilman vastapalveluksia. Jos on kiire, väsynyt tms. Kuvaile tuo sinun "ihan oikea rakkaussuhde" niin saadaan nauraa. Olen jo syönyt niin ei tarvitse pelätä ruokahalun menettämistä. Olet siis takertunut johonkin reppanaan ja alkuhuumassa kerrot kuinka tykkäät ja pusi pusi hali hali ja sitten pippeli töihin?
        Olet itsestäsi epävarma juntti ja simppeli luolamies jolla ei ole sosiaalisia taitoja jotka parantaisivat elämänlaatuasi ja saamaasi palautetta kaikilla elämän osa-alueilla. Tuollainen mies on yksinkertainen moukka kaikkialla maailmassa. Olit sitten maksullisissa tai siinä pusipusi-suhteessasi. Mieluummin runkkaan kuin harrastan kuvauksesi kaltaista seksiä. Kyllä mimmin pitää olla messissä. Pari kertaa olen Pattayalla kohteliaasti ohjannut ulos ovesta tytön jos ei homma synkkaa tai jompaa kumpaa ahdistaa.


      • golfinmaailma
        höpönpoppoo kirjoitti:

        "Rakkaussuhteita" on monenlaisia. Kyllä meillä harrastetaan kotona useinkin esim suuseksiä ilman vastapalveluksia. Jos on kiire, väsynyt tms. Kuvaile tuo sinun "ihan oikea rakkaussuhde" niin saadaan nauraa. Olen jo syönyt niin ei tarvitse pelätä ruokahalun menettämistä. Olet siis takertunut johonkin reppanaan ja alkuhuumassa kerrot kuinka tykkäät ja pusi pusi hali hali ja sitten pippeli töihin?
        Olet itsestäsi epävarma juntti ja simppeli luolamies jolla ei ole sosiaalisia taitoja jotka parantaisivat elämänlaatuasi ja saamaasi palautetta kaikilla elämän osa-alueilla. Tuollainen mies on yksinkertainen moukka kaikkialla maailmassa. Olit sitten maksullisissa tai siinä pusipusi-suhteessasi. Mieluummin runkkaan kuin harrastan kuvauksesi kaltaista seksiä. Kyllä mimmin pitää olla messissä. Pari kertaa olen Pattayalla kohteliaasti ohjannut ulos ovesta tytön jos ei homma synkkaa tai jompaa kumpaa ahdistaa.

        " Rakkaussuhteita on monenlaisia ", huoran kanssa ei ainakaan minulle, ehkä sinä tykkäät, siitä vaan. Jos kiinteässä suhteessa harrastaa seksiä, siihen ei kuulu vastapalveluksia mielestäni. Pitääkö mielestäsi kaikkien huorissa kävijöiden tyydyttää myös maksullinen nainen, ei tarvitse.


      • rakkautta_riittää

        Olette hyvin epäromanttisia ihmisiä.

        Tottakai suhde thaimaalaisen baaritytön kanssa voi olla hyvin romanttinen, vaikka mitään pitempää suhdetta ei tavoitteena olekaan. Miksi rakkautta pitäisi arvostella romanssin pituuden perusteella? Kyllä yhden yön rakkauskin voi olla syvää ja mahtavaa.

        Minä ainakin rakastelen baarityttöjen kanssa, en ainoastaan paneskele, ja tyttöä rakastan ainakin aina aamuun saakka, joskus parikin päivää. Eikä se rakkaus välttämättä haihdu vaikka otankin uuden tytön, mies voi helposti rakastaa useampaakin naista yhtä aikaa.


      • kukamitenkin
        rakkautta_riittää kirjoitti:

        Olette hyvin epäromanttisia ihmisiä.

        Tottakai suhde thaimaalaisen baaritytön kanssa voi olla hyvin romanttinen, vaikka mitään pitempää suhdetta ei tavoitteena olekaan. Miksi rakkautta pitäisi arvostella romanssin pituuden perusteella? Kyllä yhden yön rakkauskin voi olla syvää ja mahtavaa.

        Minä ainakin rakastelen baarityttöjen kanssa, en ainoastaan paneskele, ja tyttöä rakastan ainakin aina aamuun saakka, joskus parikin päivää. Eikä se rakkaus välttämättä haihdu vaikka otankin uuden tytön, mies voi helposti rakastaa useampaakin naista yhtä aikaa.

        Jos tuollaista kutsut rakkaudeksi, niin et todella tiedä rakkaudesta mitään. Yhden yön ns.rakkaus on pelkkää lihanhimoa, ei mitään sen enempää. Paneminen tuossa tilanteessa on oikeampi sana kuin rakasteleminen. Huoraa en koskaan rakastele, kyllä se on silkkaa panemista ja pussien tyhjennystä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe