Mikä siinä on niin hienoa?

Jahasjahass

Moi
Mulla on nyt ollu jo viidet kuukautiset, ja melkee aina oon itte ostanu siteet ja tamponit sun muut. Asiassa ei ole mitään hävettävää ainakaan omasta mielestä, mutta ihmettelen ihmisten reaktioita esim. Just sillon ku ostan niitä siteitä. Siis tuntuu että kaikki tuijottaa jotenki, jotku melkeen nauraa. En tajua minkä takia, koska yks maailman luonnollisimmista asioista. Se on ainut asia joka saa mut tuntemaan vaivaantuneeksi. Johtuuko siitä, että mä näytän normilta 12-vuotiaalta(ehkä vähän vanhemmalta)? Jotkut (äidit yms.) Hymyilee sillon, ihanku se ois maailman hienoin asia. Ja sitten vielä päästiin tähä äiti asiaan. Okei mää siis sillonku mulla alko menkat ekan kerran ja kerroin iha normisti äitille niiko ei mitää ihmeellistä koska ei ole, ja sit äiti oli vaa "jee jippii meiän pikkusesta on tullu nainen!!" Niinko mitä ihmeellistä siinä on? Niin, ja sanokaa etten oo ainut jonka mielestä 12-vuotias jolla on.alkanu menkat ja on muutenki semi kehittyny (käyttäytyy ja näyttäää ku pikku penikka, siis mä) , ei oo mikään nainen. Emmää vaan voi etes ajatella sitä, mää oon vieläki vaa pikku pentu jonka pitäs leikkiä barbeilla. Ja en tosiaankaan hyvin sarkastisella tavalla, malta oottaa sitten niitä "mitä aiot tehdä isona"-juttuja. Niinku päättäkää jo. Niin ja onko teidän mielestä mun ikänen jo teini, vai miten?

5

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weecee

      No et vitt* oo vielä teini!! Teinit on 14-18w :b

      • Jahasjahass

        Mä kysyinkin, että onko MUN IKÄNEN teini-ikänen, enkä että oonko mä. Nii ja näi btw,se on 14-18v, ei w.


    • 772

      Itekkin olen miettiny tota,oma äitini kuoli tussi jokunen vuos sit ja siks ostan ote siteet.
      Tuntuu aina niin oudolta kun kävelin kaupassa siteet korissa,kassalle päin.
      Olen siis 13,eli 02
      Alko alku vuodesta mulla joten on ollu jo aika monet enkö näe mitään ihmellistä asiassa.
      Olen vain miettiny miks on niin "kivaa" kun ne alkaa.
      Mä en kyl yhtää tykkää kun pitää ostaa yö-,sekä päivä siteet,sekä tuetenkin jos tulee vähemmän niin ohuemmat,jos tulee enemmän niin paksummat,siinä menee helposti 50e vuodessa tollaseen "turhaan".

      • 772

        Sori,mun puhelin "korjailee" mun kirjoitusta ja tuli pari kirjoitus virhettä.


    • Lslala

      Teini on 13-19 opetelkaa englantia, thirteen ja nineteen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe