rengaskauppiaan unelmatie

mersullapääsee

Varoitus Kortteisenmäetietä ajaville !

ostakee louhosrenkaat autoonne jos meinootta selevitä ilman renkaanpuhkeamisia tielle ajetun jätesepelin takia.

erityisesti ventojoen sillan luona on oikee piikkimatto.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskatiet

      Minulla rupesi viime talvena talvirengas vuotamaan ihan Kuopion kaupunkialueella työmatka-ajamisen seurauksena. Lisäksi vetoniveliä menee paskaksi lähes joka vuosi vaikka suojakumit ovat ehjät, ajoradat ovat jo yhtä epätasaisia kuin autotehtaiden kestotestiradat.

    • etelä2230

      milloin tuolla kortteisenmäen tiekunnassa ruetaan noudattamaan suomen lakia? kuulin että siellä "tanssitaan" Putinin pillin tahtiin!

      • putin959

        ois näköjää aiheelista ko. tiehoitokunnan opiskella miten soratietä hoidetaan kun ihan lähellä on pari tietä josta ottaa mallia!
        Annamarin tie ja sänkimäen tie valtion teitä kylläkii mut hoitotyö tehty tänä kesänä niinkuin pitääkin, ojitus ja tien muotoilu!
        soratien kunnossapidon perusasiat.
        kortteisenmäen tiellä ei tarvii ku pilveen männöö tie on reikiä täännä.
        olikos se tiekunnan tehtävä tienpito vae hiekkalaatikkoleikin rahotus?


    • lsfklsjfklsdjfsklj

      Nykyautot on tehty sivistysmaiden sileille teille eikä suomeen jossa kuopat ja muutenkin rikkinäiset tiet rikkovat iskarit, nivelet, kumipuslat pyöräntuennan tukivarsista, apurungoista ja moottorin tuennasta. Juuri maksoin auton alustan korjauskuluja n. 1200 euroa huonojen teiden aiheuttaman kulumisen vuoksi!

      • HAMINA

        JOO NYTKIN KATSASTUS EDESSÄ.VIIME KERRALLA JO HUOMAUTTELI KOIRANLUUN VÄLJYYDESTÄ,NYTHÄN SE EI MENE ENÄÄ LÄPI.


      • 2x2

        mikähän nyt vaivoo tiehoitokuntoo kun ei saa kuoppia peittoon?
        viime vuonna jatkuvasti lana jyysti kipinät terästä lentäen kuivoo tietä,samaten jatkuvasti mursketta ajettiin!
        ajelen tuon tien kautta nilsiään silloin tällöin kun sopivasti oikasee.
        kuulin tuolla kylällä että olis epäselvyyksiä rahankäytössä ??


    • HAMINA2

      ei siellä mittää epäselevee oo, ihan täysin yksityistielain vastaisia maksuja siellä on käytössä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe