Vaimo & strap-on

Jännittynyt_aviomies

Vaimo haluaa ehdottomasti panna minua strapparilla takaapäin! Hän hankki sitä varten pinkin Fetish Fantasy strapparin. Onko kenelläkään kokemusta tuon käytöstä kyseisellä tavalla?

Vähän arveluttaa se, kun tuo on paksuimmasta kohdasta n. 3,2 cm ja pituuttakin on 18 cm...

18

1913

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzxxxcc

      Joo joo tunge löylykauha perseeseen feikki

      • Säälittelijä

        Sulle on jääny levypäälle ton löylykauhan suhteen - vaihda levyä ja syö lääkkeesi!


    • sdfsdfsdf3233

      eihän tuo vielä ole paksukaan.. helposti menee.

    • lsdlöksaös

      No ei tuo ole vielä lähelläkään ns "normimulkun" paksuutta, pituus sen sijaan samaa luokkaa. Onhan tuo tosin kyllä aika homoa..

    • saanut184

      olen kokenut saman , tuntui hyvälle....

    • hjffjjffjfj

      Ei kannata jännittää tuollaista, kun laitatte liukkaria ja aloittelee rauhassa niin se menee kyllä sisään. Tuon kokoinen sen pitääkin olla että tuntuu hyvältä. Ihan ohuet sauvat ei lopulta tunnu kuin hiukan. Parempi tuollainen mitä teillä on.
      Meillä vaimo hoitelee tuollaisella ja tuntuu hyvältä.

    • tekisgutaa

      tekis kyllä itelläki mieli saaha straponia perään vaimolta

    • marjaleenanai

      Käyttäkää vaseliinia tuntuu pepussa kivemmalta kuin liukkari ...
      meillä aika usein sauva tai sormi...

    • oon tässä kans miettiny että haluaisin vaimoni panevan mua strapilla.
      kertakaas kokemuksia...

      • dsaddasd

        Heterot tuntuu olevan aika halukkaita saamaan kyrpää perseeseensä... mun mielestä tuo on aika kaukana heterosta, mutta tokihan sitä täytyy omasta minäkuvastaan pitää väkisellä kiinni jos minkälaisilla selityksillä. Kyrpä se on tekokyrpäkin, ihan sama missä se roikkuu!


    • dffgghy

      Luojan kiitos meillä ei ukko halua mitään ylimääräistä hanuriinsa ajatuskin ällöttää että pitäis panna toista perseeseen kyllä ootte melkosia sontatykkejä yök

      • mä kyllä aattelin putsata peräni ensin


    • riskfjjk

      Sanotaan nyt kaikille että kannattaa kokeilla. Useimmat nauttii siitä. Itse en mieti mitä muut ajattelee vaan olen kokeillut aika lailla eri juttuja ja tiedän nyt mitkä tekee hyvää ja mitä ei enää harrasteta. Vaimon annan naida minua strap-onilla aina kun haluaa.

    • fggggg

      No varmasti paskannat housihis pappana joten työnnä löylykauha perseeseen

    • sdsdsd

      Kannattaa ilman muuta antaa naisen panna jos on siihen halukas. Molemmat nauttii...

      • vaimolle on tilattu strappi


    • Mauri33

      kuka on löylykauha?

      • Kaikillaherkuilla

        Minullakin tekis mieli kokeilla.
        Että nainen panisi minua strapilla.
        Oma vaimoni ei suostu tähän..harmi..oon bi mies


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe