arpien tasoitushoidot?

T.Peppi

Minulla ei enää ole varsinaista aknea. Arpien punaisuuskin on hävinnyt, mutta kuopat ovat jäljellä. Lähinnä otsa ja ohimot ovat täynnä pieniä kuoppia. Tietynlaisessa valaistuksessa niitä ei välttämättä edes huomaa, mutta esim. vessan peilistä ne näkee todella selkeästi. Lisäksi meikkivoide (josta olen riippuvainen) tuntuisi korostavan epätasaisuutta.

Kyselisin että onko kenelläkään ideoita tai kokemusta siitä, että minkälaisella hoidolla arpia saisi tasoitettua edes vähän? Vai tehoaako mikään? Toisaalta olen jo luopunut toivosta ja hyväksynyt sen, että näillä mennään hautaan asti. Olen tällä hetkellä 28-vuotias ja akne tehnyt tuhojaan murrosiästä asti. 3 Roa kuuria olen syönyt, viimeisimmän tänä keväänä.

Vinkit myös toimivista meikkivoiteista ym. otetaan vastaan.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pulliainen30

      Moi!
      Mulla sama ongelma. Olen kuullut että noita voi tasata laaserilla mutta hintaa en kyllä tiedä,vissiin aika kallista ja oon tottunu tähän rantarosvon naamaan niin en tarkemmin tiedä.

    • T.Peppi

      Moi.

      Olen myös lukenut noista erilaisista laser-hoidoista. Ei vain tiedä että kuinka hyvin ne oikeasti tehoavat. Olisin valmis maksamaan vaikka 10 000 että saisin edes vähän tasaisemman naaman. Sen verran rasittavaa elää tämän asian kanssa. Myös ihonsiirto on käynyt mielessä, mutta se nyt ei varmaan ole mahdollinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe