Accord -06 Type S VSA merkkivalo palaa

Hnnnda

Accordissa syttyi tänään VSA-valo sekä monitoiminäyttöön että merkkivaloihin. Ei pala kun käyttää virrat pois, mutta syttyy aina uudestaan kun jarruttaa hieman voimakkaammin. Missähän vika voisi olla? ABS valo ei pala ollenkaan kuten joillakin on samanaikaisesti käynyt.

13

16080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hnnda

      Ja ratkaistu. Pääsulakerasialta piti vaihtaa yksi sulake (tyytti ja jarruvalot sulakkeen takana). Hienosti suunniteltu kun alkaa herjaamaan VSAsta ja lopettaa monitoiminäytön ja cruisen toiminnan samalla.

      • accordilla3vnyt

        Mulla oli aikaisemmin korjaamoiden liikevaihtoa nostavaksi autoksi "suunniteltu" Peugeot 407: katsastuksessa ei toiminut ajovalojen säätömoottorit ja syy jonka katsuri neuvoi: rekisterikilven lamput pimeänä ne kun vaihtoi niin alkoi toimimaan valojen säätö...


      • Anonyymi
        accordilla3vnyt kirjoitti:

        Mulla oli aikaisemmin korjaamoiden liikevaihtoa nostavaksi autoksi "suunniteltu" Peugeot 407: katsastuksessa ei toiminut ajovalojen säätömoottorit ja syy jonka katsuri neuvoi: rekisterikilven lamput pimeänä ne kun vaihtoi niin alkoi toimimaan valojen säätö...

        Eli autossa ei ollut mitään vikaa,oli vaan ihan vit*n tyhmä omistaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli autossa ei ollut mitään vikaa,oli vaan ihan vit*n tyhmä omistaja

        Vielä tyhmempi kommentoija.....


    • kannattaaaaa

      Vaihda sinäkin Punto60 autoon. Siinä vasta peli!

      • Onsetollo

        Sinunko se punainen puntorisa, missä ei vilkut toimi ja napanuora roikkuu..


    • Accord

      Honda Accord 2,4L vm.2006 ajettu ainoastaan 94500km.
      Kävin katsastamassa auton ja löyty vikakoodi U0120.Ei lähtenyt käyntiin vaan apuvirralla,eli hylätty.
      Apuvirralla sai katsatusmies sen käyntiin ja toimi sen jälkeen hyvin,kehotti että ostan uuden akun kun varmaan jännitevirta akussa loppu.
      No niin ostin uuden akun mutta sain kuulla että vanhassa akussa ei mitään vikaa,vaan että sitä pitäisi ladata.
      Kävin tänään tarkastamassa vika koodin ei löytynyt mitään vikaa mutta sitten kun laittovat käyntiin auton niin näyttöön tuli joku varoitus kolmio,siinä me vähän funtsittiin että mistä nyt on kysymys,ei vaan tullu selville.
      Lähin sitten ajamaan tuli näyttöön VSA.
      ABS toimii mutta ei luistonestojärjestelmä.
      Voisiko joku fisku kertoa mitä vikaa autossa on?
      HUOM! kaikki toimi hyvin ennen mutta sen jälkeen ei toimi enään luistonestojärjestelmä.
      Toivoon vaan että ei ole vsa-modulaattori mennyt rikki,siitähän tulee kallis lasku.

      • tokeneesiit

        Kaasupolkimen kalibrointia virrat päälle ja hitaasti painellaan spedaalia alas ylös?


    • kuittailuasudin

      Mulla kävi samoin lähti pois kun suditti autoa kuittas vsa ei takaisin ole tullut..
      Honda Civic 2012

    • Accord-03

      Mulla oli sama vika mutta lähti kun rati asentoanturi nollattiin.

    • Hoooonda

      Minulla 2007 accordissa syttyi vsa palo palamaam vikakoodin nollauksen jälkeen, ennen tätä ei palanut. Mikähän piru tätä vaivaa.. kaikkia on koitettu mutta ei auta. Ehotuksia mitä käydä läpi jota ei ole tullut mieleen?

      • Anonyymi

        Tervehdys. Mulla oli sama vika. 2006 Tourer kyseessä. Tsekkautin kahdella eri testerillä, antoi koodin 84-01 Sensor logic failure..ei saanut kuitattua koodia pois. Jos on oikeasti vika niin kyse on moduulista tai abs sensorista..mutta sitten käytin auton Motonetin koodien luvussa(Motomaatti), se laite on "tehokkaampi" kuin jokapojan testerit. Tuli sama koodi mutta kun nollattiin niin se onnistui..VSAn vieressä oleva keltainen kolmio jäi palamaan vielä kunnes muistin You tuben videon, jossa se poistetaan itse. OBD liittimeen rautalanka siihen kohtaan missä on 9:s reikä, piuha siitä maihin. Laitoin itse oven saranaan. Virrat päälle, kun abs valo syttyy niin yksi painallus VSA off nappiin, kun abs sammuu niin toinen painallus. Kolmio rupesi vilkkumaan ja hävisi. Ongelma poistui. Edellyttää että koodi on poistettu ensin kunnon testerillä, sitten hälyn poisto kojetaulusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervehdys. Mulla oli sama vika. 2006 Tourer kyseessä. Tsekkautin kahdella eri testerillä, antoi koodin 84-01 Sensor logic failure..ei saanut kuitattua koodia pois. Jos on oikeasti vika niin kyse on moduulista tai abs sensorista..mutta sitten käytin auton Motonetin koodien luvussa(Motomaatti), se laite on "tehokkaampi" kuin jokapojan testerit. Tuli sama koodi mutta kun nollattiin niin se onnistui..VSAn vieressä oleva keltainen kolmio jäi palamaan vielä kunnes muistin You tuben videon, jossa se poistetaan itse. OBD liittimeen rautalanka siihen kohtaan missä on 9:s reikä, piuha siitä maihin. Laitoin itse oven saranaan. Virrat päälle, kun abs valo syttyy niin yksi painallus VSA off nappiin, kun abs sammuu niin toinen painallus. Kolmio rupesi vilkkumaan ja hävisi. Ongelma poistui. Edellyttää että koodi on poistettu ensin kunnon testerillä, sitten hälyn poisto kojetaulusta.

        Mulla tuli sama vikakoodi(84-01) 2006 Accordissa ABS-anturin vaihdon jälkeen. Varoituskolmio paloi koko ajan virtojen ollessa päällä ja VSA-varoitus syttyi kun ajoi parisataa metriä. VSA sammui kun käytti virrat pois päältä, mutta syttyi uudestaan ajossa.
        Paremmalla vikakoodin lukijalla selvisi, että lateral acceleration sensor näytti mitä sattuu ja ohjauspyrän asento oli 40 astetta pielessä. Kun nämä nollattiin, hävisi varoituskolmio mittaritaulusta.
        TRI


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe